מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שרירןגלית19/09/2011
שלום לך,
יש לי שרירן ברחם והחלטתי לבצע ניתוח להורדת הרחם כי אני סובלת מדימומים חזקים ויש לי בעיית ברזל שהוא מאוד נמוך, כמו כן שאלתי היא: ביקשו ממי לבצע ביופסיה של צוואר הרחם לפני הגעתי לניתוח (הניתוח טרם נקבע) הלכתי לרופאת נשים לבצע את הביופסיה והיא לא הצליחה לקחת דוגמא של הרירית מכיוון שצוואר הרחם סגור כי הלידות שלי היו בקסרי ולא לידות רגילות וכמו כן השרירן גדול ותופס כמעט את כל הרחם, מה לעשות, האם חייבים לבצע ביופסיה לפני ניתוח או אפשר רק לעשות בדיקת פאפ, יש לציין שזה מאוד כאב ואפילו דיממתי קצת עד שנרגע המקום.אני בת 39 וסיימתי את הילודה לכן הוחלט על הסרה מלאה של הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרירן - תגובה
פרופ' יונה תדיר19/09/2011לא ברור לי מדוע ביקשו ביופסיה. בנסיבות רגילות בהחלט יש הצדקה רק ל PAP, מה גם שמדובר בצור רחם סגור ולכן לא ברור לי מה ראו שקרא לביצוע ביופסיה. יש לקחת חוות דעת אינטרנטית כגון זו בערבון מוגבל, כח לרוא/ה יש בד"כ יותר פרטים, אך במקרה של קושי בביצוע (וגם בהעדר קושי) יש הצדקה לברר מדוע ביופסיה ולא PAP.
פרופ' תדיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גלית19/09/2011תודה על תשובתך, האם גם אם מוציאים את הרחם כולה. זה חשוב לעשות ביופסיה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה רבה - תגובה
פרופ' יונה תדיר19/09/2011ממש לא. כי אם מוציאים את הרחם ממילא הוא נשלח לבדיקה פתולוגית. הסיבה מדוע מומלץ לעשות PAP נובעת מכך שאם הוא פתולוגי (כלומר יש בו בעיה) ההכנה לנתוח ולעיתם גם הניתוח עצמו שונה במידה מסויימת.
פרופ' תדיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שרירן אינטראמורלי 74 ממ קדמי בדופן הקדמי
ניתוח להסרת מיומה בת 29
מה זה נסיגה בגודל נגעים ברחם
ניתוח כריתת רחם בגישת פתיחת הבטן
דימום ברחם משרירן והאם זה ימשיך
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
כמה זמן יכול להימשך הדימום משרירן
האם ניתן להיכנס להיריון לאחר ניתוח
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)


