מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רבלירון25/11/2012
רשמתי לכם בעבר ויש לי שאלה נוספת בבקשה התייחס לעובדות הבאות. אובחן לי שרירן מיומה תת רירית 2 ס"מ והומלץ על היסטרוסקופיה ניתוחית. תסמיני הדימום המוגבר במחזור ודימום לא מוגבר לאחר מחזור הופיעו לפני כ- 5 חודשים אחרי שחזרתי לקחת גלולות מליאן לאחר הפסקה של חצי שנה. במקרה או לא במקרה כאשר החלפתי גלולות למינולט על דעת עצמי החודש והן בחודש השני לחזרת נטילת הגלולות, הדימום שהיה לאחר המחזור נפסק לחלוטין. כאשר היו לי דימומים עם הגלולות הקודמות הם היו מסיביים ביותר במחזור ולאחר המחזור מעטים מאחר וגם באולטראסאונד וגם בהיסטרוסקופיה הדימום נצפה בתוך הרחם יחד עם קרישי דם וכביכול נשארו ברחם עד למחזור הבא (הדימום היה נוזלי ורב וראיתי זאת במו עיני בהיסטרוסקופיה). כמו כן, בלי קשר יצא לי בבדיקת פאפ LSIL ואז בבדיקת קולפוסקופיה אדוארדו שכטר אמר לי כי בוודאות אין סרטן צוואר הרחם וייתכן כי יש דלקת או תאים חריגים ברמה ממש נמוכה. כשחזרה הביופסיה היא יצאה תקינה לחלוטין- כלומר לא נצפו תאים עם שינויים פתולוגיים והומלץ מעקב בעוד חצי שנה. מאחר והרופא שלי שמע שאין יותר דימומים, אמר כי אולי כדאי לא לבצע היסטרוסקופיה ניתוחית ועל כן לקח לי דגימת ביופסיה מהרחם מאחר ואמר שאינו שקט מכך שכשהיו דימומים הם לא יצאו החוצה לאחר המחזור ורוצה להיות בטוח ולשלול את הסיכוי המזערי כביכול לסרטן רירית הרחם. מאחר ויצאו לי תוצאות לא תקינות בפאפ ובקולפוסקופיה ומאחר ואמר שהוא לא מבין למה הדימומים לא יצאו אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על כך ולפחד ולהיות מוטרדת שמא הפאפ והקולפו העידו על תאים סרטניים בעצם ברחם ולא בצוואר הרחם כמו שנועדו לבדוק (אני חוזרת ומדגישה שהביופסיה בצוואר הרחם יצאה תקינה). אני מחכה לתוצאות ויש עוד כשבוע וחצי ומיום ליום חששותיי מתגברים ואני נעשית חולה נפשית! בבקשה ענה לי במפורט האם ייתכן שהפאפ והקולפו הראו תוצאה לא טובה בגלל הרחם או שאין קשר וכן האם נורמלי שהדימום לכשהיה לא יצא מהרחם חוץ מבזמן מחזור ועכשיו כשפסק האם זה בעצם סימן טוב. אודה על תשובתך במהרה, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף את גילי בת 31
לירון25/11/2012בת 31
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שכחתי להוסיף את גילי בת 31 - תגובה
פרופ' יונה תדיר25/11/2012נראה כי את מחפשת סיבות לדאגה, וספק אן ניתן להסירך ממסלול זה. אם איני טועה גם התקשרת אלי טלפונית, וניתן היה להבין שנרגעת, אבל זה היה רוגע קצר מועד. במצבים כגון אלה, לא פורום באינטרנט יבהיר לך מספר אי בהירויות, כגון דימום שאינו יוצא החוצה, וכיוב'.
פרופ' תדיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על שאלותיי
לירון25/11/2012אני לא מחפשת סיבות לדאגה, סה"כ טבעי שאלחץ רק לעובדת קיום הבדיקה. פשוט חשבתי שלא קישרת בין שאלתי לסיפור כששוחחנו טלפונית ועל כן רציתי לרשום הכל מסודר כדי להיות בטוחה שהסברתי נכון. כמו כן, הרגשתי לפי תשובותיך הקודמות בדבר הדימום שלא יצא כי לא הבנת אותי נכון או לא הסברתי עצמי נכון. בבקשה ענה לי האם עצם זה שהדימום בזמנו לא יצא עד למחזור זה סימן רע בשילוב עם תוצאות הפאפ והקולפו הלא תקינות והאם עצם זה שהדימומים פסקו לגמרי כרגע זה סימן טוב. סליחה שאני חוזרת ושואלת, זה משום שאינני רופאה ועד לקבלת התוצאות אני מנסה להרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שרירן אינטראמורלי 74 ממ קדמי בדופן הקדמי
ניתוח להסרת מיומה בת 29
מה זה נסיגה בגודל נגעים ברחם
ניתוח כריתת רחם בגישת פתיחת הבטן
דימום ברחם משרירן והאם זה ימשיך
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
כמה זמן יכול להימשך הדימום משרירן
האם ניתן להיכנס להיריון לאחר ניתוח
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)


.jpg)