מחזור ראשון לאחר לידה ןגלולות

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור ראשון לאחר לידה ןגלולות
    רוני
    03/07/2015

    שלום, ילדתי ב 6/5. לידה רגילה, שנייה רחם שרירני- 5 שרירנים. ב 25/6 קיבלתי מחזור ראשון והתחלתי ליטול גלולות מליאן בהמלצות הרופא המטפל לאור השרירנים. אבל מאז ועד כה המחזור לא הסתיים!! 9 ימים של דימום כאילו מדובר בימים הראשונים למחזור. וזה לא ניראה כאעלו זה עומד להפסיק. מדוע המחזור ארוך? האם זה בגלל הגלולות ? האם עלי להפסיק ליטול אותם מיד? ואם אפסיק מה יקרה? .. בנוסף האם הדימום בזה לא מסוכן? אני אנמית .. חשוב לציין שהייתי נןטלת גלולות יסמין שמעולם לא עשו לי בעיות טו דימומים כללו. מה עלי לעשות?? תור לרופא נשים רק עוד חודשיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור ראשון לאחר לידה ןגלולות - תגובה

    פרופ' יונה תדיר
    06/07/2015

    שרירני רחם לאחר הריון ולידה שונים בגודלם ומיקומם ממה שהיה לפני ההריון. עליך לפנות לרופא/ה המטפל. חודשיים תוק לרופא אחרי לידה ובמצב זה הוא בלתי סביר ועליך לפנות למזכירות הסניף או קופת החולים ולדרוש ביקור דחוף.
    פרופ. יונה תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו