לחוצה

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • לחוצה
    א
    31/08/2015

    שלום רב, אני בת 32 ברקע שני ניתוחים קיסריים כאשר האחרון לפני שנה וחצי שחלות פוליציסטיות. סובלת מעודף משקל ושיעור יתר בגוף. תמיד המחזור שלי היה מאוד לא סדיר. פעם בכמה חודשים או אפילו חצי שנה. אחרי קיסרי האחרון המחזור הסתדר והתחיל להגיע פחות או יותר פעם בחודש. החודש המחזור הגיע שבוע לפני הזמן. הדימום היה יותר מאסיבי ונמשך 3 ימים. לאחר מכן במהלך 10 ימים נשארו הפרשות דמיות מועטות. לפני כמה ימים הפרשות פסקו אך מאז יש לי כאב בטן תחתונה וגב תחתון. נשלחתי להבדיקת אולטראסאונד. בתוצאה רשום בין היתר כתוב: מרקם רחם שרירני רירית מעט אקוגנית עובי אדומטריום 6.5 ממ. שתי השחלות עם זקיקים רבים. כל היתר תקין. אשמח לקבל חווץ דעתך, ממה הכאבים, הדימומים וכל התופעות? גניקולוג טוען שמדובר בשיבוש הורמונלי וגורמים להתכווציות ברחם. אני לחוצה ודי חרדה. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחוצה - תגובה

    ד''ר רועי משיח
    31/08/2015

    אירה שלום
    קשה לקבוע ללא בדיקה את מקור הכאבים. האולטראסאונד לא מראה על ממצא המתאים לכאבים. לגבי הדמומים, יתכן והרופא צודק. בדרך כלל אין טעם לבצע בירור גדול ולא נעים לאחר אירוע אחד של דמם אך אם האירועים נמשכים יש מקום לדעתי לבצע היסטרוסקופיה בכדי לשלול קיום ממצא תוך רחמי כמו שרירן הגורם לדמם מסיבי.
    בריאות שלמה
    ד"ר רועי משיח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו