מיומה subserosal גודל 18ס"מ

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • מיומה subserosal גודל 18ס"מ
    דורית תגובה
    15/11/2017

    שלום,
    בת 50,סוג המיומה subserosal גודל 18ס"מ ללא דימומים ,ללא כאבים רק בטן ענקית .החודש לא קיבלתי מחזור שהיה סדיר עד כה והבטן עוד יותר גדולה.
    אני רוצה מאוד לעבור ניתוח אבל מבחינה פסיכולוגית קשה לי לוותר על הרחם.
    קצב הגידול כ-2 ס"מ בשמה .

    ברשותך יש לי עוד שאלה :האם מומלץ לקחת תקופה את התרופה החדש איסמיה ?

    והערה קטנה אולי לא הסברתי את עצמי
    זה עניין של גישה ,ישנם רופאים שטוענים שהרחם לא נחוץ לאחר גיל מסוים ורופאים שטועמים אחרת .בעת ניתוח הרופא שחשוב לו לשמור על הרחם יעשה הכל כדי לשמור עליו והרופא עם הגישה השניה לא .

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיומה subserosal גודל 18ס"מ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כן או לא?

    פרופ׳ יונה תדיר
    16/11/2017

    לטור מה שאת מתארת, בגודל זה את חייבת לעבור ניתוח. לגבי השאלה אם רק מיומה או הרחם כולו, שאלה המצדיקה פירוט רב. אולי יותר מאוחר. האסמיה לא מתאימה לך. זה גדול מידי ולכן להקטין לצורך כריתה בלפרוסקופיה בנתונים אלה, אינה אופציה. את צריכה ניתוח. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הרחם נחוץ?

    פרופ׳ יונה תדיר
    18/11/2017

    הבטחתי בתשובה הקודמת להרחיב בשאלה זו. יש מחלוקות על מידת הנחיצות של השחלות בגיל מתקדם והגישה השתנתנה עם השנים. לא לכרות שחלות בכריתת רחם אם אין הצדקה בכך. מאידך, לגבי הרחם אין מחלוקת. לאחר השלמת תכניות הילודה אין צורך ברחם. יש נשים הקושרות בין הרחם לנשיות וזו שאלה מאד אישית אשר אין לרופא/ה שום סיבה או יכולת לשנות גישה אישית זו. מה שחשוב כן לדעת זה שניתוח כריתת שרירן בגודל גמו שלך, תוך נסיון השארת הרחם, הוא קשה פי כמה מאשר הוצאת הרחם עצמו יחד עם השרירן. גודל. רחם התקין הוא כגודלו של אגס, והשרירן שלך גודלו כגודל אבטיח קטן. במילים אחרות, הגידול שיש ברחם גדול פי כמה וכמה מגודל הרחם ולכן הוא מעוות לחלויטין את מה שהיה פעם ״רחם תקין״ , ולכן הנסיון להוציא את הגוש הגודל מהרחם הקטן מותיר מאחוריו גוש בשר חסר צורה וחסר צורך ביולוגי. ולכן ממליצים הרופאים, ובצדק, לבצע את הניתוח הפשוט יותר והנכון יותר מבחינתך, כלומר הרחם עם המיומה. אין זה נובע מחוסר התייחסות לרצונותיך, אלא משי׳קולים רפואיים נכונים, ורצון לתת לך את התוצאה הטובה ביותר. בהצלחה, פרופ׳ יונה תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו