מיומה בהריון

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • מיומה בהריון
    יעל
    29/07/2008

    שלום, מתחילת ההריון ידוע על מיומה אינטרמורלית שגדלה וכעת מימדיה 10 ס"מ. המיומה נמצאת בפונדוס ובסקירה מוקדמת נמצא כי גם השליה נמצאת בפונדוס בסמוך למיומה. קראתי כי הסיכון להפרדות שליה גובר כשיש קרבה בין המיומה לשליה. האם זה נכון גם למקרה שהמיומה היא אינטרמורלית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיומה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיומה בהריון

    פרופ' יונה תדיר
    29/07/2008

    יעל,
    מיקום השיליה ומיקום שרירן בגודל 10 ס"מ באותו אזור עלול להוות בעיה בזמן ההריון והלידה, אולם מוקדם לחזות אם אכן תהיה בעיה? ומה היא? אם בכלל? אין לי ספק שאת נמצאת במעקב הריון לאור שילוב זה והדבר מחייב מעקב על גודל השרירן, על מיקום השיליה, ועל תכנון הלידה. קשה לחזות מה יהיה בהמשך מאחר ולא ברור מדבריך מה שבוע ההריון? ועד כמה גדלה המיומה במהלך ההריון? יתכנו עדיין שינויים במיומה (העוברת שינויים בהריון) והדבר מחייב כאמור מעקב והערכות.. יתכן גם מצב שלא יהיה כל סיבוך אולם מעקב רופאי של הריון מסוג זה יסייע להמנע מסיבוך.
    בהצלחה,
    פרופ' תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחם שרירני בהריון

    שירן
    20/04/2010

    היי
    לפני כשבוע אושפזתי בבי"ח בשבוע 23 עקב צירים מוקדמים אני בת 23 הריון ראשון.
    בסקירת מערכות המוקדמת בשבוע 16 התגלה שרירן ברחם בדופן הקידמי בגודל 40 מ"מ.
    בביה"ח נתנו לי 4 מנות עירוי ועדיין היו צירים ראו במוניטור וחשתי כאבים , טופלתי בנר (פעם אחת) שלושה ימים באינדומד (קורס) כאשר שוחררתי החליפו לי לכדור בשם פרסולאט 10 מ"ג פעמיים ביום.
    בביה"ח שהייתי מאושפזת ראו שהשרירן ברחם גדל 52X54 מ"מ.
    עדיין אני חשה כאבים מאוד מוזרים בבטן לא כמו צירים שהרגשתי .
    האם הכאבים שאני חשה לאחר השיחרור מביה"ח קשורים לשרירן?
    האם מגדיל לי את הסיכויי ללדת קיסרי ?
    האם השרירן יפריע להמשך ילודה?
    מה הטיפול בשרירן?
    אני אשמח שתיתן לי אינפורמציה רבה
    ואני מצטערת על ריבוי השאלות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלותיך אכן רבות ...

    פרופ' יונה תדיר
    20/04/2010

    שאלותיך אכן רבות ולצערי אינן מתאימות לפורום אינטרנט אשר מיועד למתן תשובות כלליות. להערכתי תשובות כלליות לא צריכות לעניין אותך אלא תשובות ענייניות למצבך, וזה חייב להיות מלווה במעקב לרופאי צמוד. כללית רק ייאמר כי מיומה גדלה בהריון מהר יותר מאשר ללא הריון (בגלל ריבוי אספקת הדם וההורמונים). האם הכאבים קרושים למיומה? יתכן מאד, אבל רק מעקב רפואי צמוד יאפשר הכוונה למידת הקשר לפי סוג הכאבים, מיקומם, תכיפותם, ו/או סימפטומים אחרים נלווים.
    אשר להמשך הילודה: קודם תסיימי טוב את ההריון הזה ורק אח"כ צריך יהיה לדון בעתיד.
    פרופ' יונה תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו