בבקשה זה דחוף

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה זה דחוף
    טולטול
    10/10/2009

    אני בת 25 גילו אצלי שרירן לפני כמה חודשים בגודל 3.5 סמ לפני כשבועיים גיליתי עקב בדיקת בטא שאני בהריון בהתחלה ההריון יתפתח לאט וכרגע הוא עומד על 1448 (בדיקה לפני 3 ימים) לפני הבדיקה האחרונה עשו לי אולטרסאונד ואמרו לי שיש לי שרירן גדול שהוא 5 סמ (גדל) וראו שק קטן ממש ליידו אחרי הבדיקה חשתי בכאבים חזקים ויצאלי גושי דם (אחרי שלא קיבלתי 4 חודש ) נסעתי למיון ושם בדקו אותי ואמרו לי שייתחן וזה הפלה טיבעית (חשוב לציין שהשרירן מקומו בדופן של הרחם בצד )
    אמרו לי שגם אני צריכה לעשות בטא לראות שזה ירד עשיתי והתוצאה רק עולה האחרונה היתה לפני 3 ימים כמו שכתבתי כרגע אני נותלת אנדומטרין שהייתי עם דימומים לא ראו שק יש את האפשרות שהשרירן מחביא את ההריון? האם השרירן יכול לעשות בעיות בהריון? האם שרירן גורם לדימומים בהריון ? ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה זה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרנרנים והריון מוקדם

    פרופ' יונה תדיר
    10/10/2009

    שאלתך מורכבת וקיימת בה דינמיקה של בדיקות העושיות להשתנות מיום ליום ולפיכך ספק אם מתאימה לדיון וטיפול בדרך פורום באינטרנט. עלייך להוועץ ברופא/ה המטפל/ת.
    פרופ' יונה תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו