מחזור קצר ודליל

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור קצר ודליל
    נלי
    07/04/2010

    שלום רב,

    בנובמבר 2009 עשו לי היסטרוסקופיה והסירו לי הדבקויות ברחם אחרי הפלה בשבוע 8 בגלל חוסר דופק.
    בדצמבר בהיסטרוסקופיה אבחנתית אמרו לי שהרחם תקין לחלוטין.
    מאז הרופא אמר לי לקחת פעם ביום ויטמין E ואספירין 75.
    בחודש שעבר המחזור שלי נמשך יומיים ואחרכך קצת הכתמות חומות, החודש אתמול בערב התחילו הכתמות חומות והבוקר זה הפך לקצת דימום אבל לא חזק.
    מחזורים שלי אף פעם לא היו ארוכים אבל תמיד יום או יום וחצי היה מחזור חזק.
    1. האם יכול להיות שאספרין גרם למחזור להיות קצר וחלש בגלל שהוא מדלל את הדם?
    2. האם זה יכול להיות סימן לכך שהדבקויות חזרו? או שאין מה לדאוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור קצר ודליל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור קצר ודליל

    ד''ר חן גולדשמיט
    08/04/2010

    לגבי השאלה הראשונה אספירין לא גורם למחזור קצר וחלש. אם היה צריך לעשות שנוי זה היה גורם לדמום חזק יותר. לגבי חזרה של הדבקויות אשפר להגיד שזה נדיר אחרי שההיסטרוסקופיה אבחנתית היית תקינה. אבל אם תראי שבחודשיים הקרובים עדיין המחזור קצר וחלש שווה לעשות שוב היסטרוסקופיה אבחנתית

    בהצלחה
    ד"ר גולדשמיט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו