מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שרירנים ברחםסילביה14/06/2010
אני בת 54 והמחזור שלי עדיין סדיר.בשנה האחרונה סובלת מדימומים קשים ביומיים הראשונים של המחזור.בבדיקת אולטרסאונד נמצא שהרחם שרירני כ-18 ש"(מגיע לטבור)
עברתי 3 ניתוחים קיסריים
עד עכשיו קבלתי חוות דעת שהאינדיקציה לניתוח היא איכות חיים והוסבר לי שעם סיום המחזור השרירו יתכווץ ובכך ימצא הפתרון
לפני שבוע לאחר בדיקת דם נמצאו הנתונים הבאים
hb 10.4
hct 32.7
mch23
mchc 31.9
mcv72
ferritin2.0 iron25transferrin 387
מיד התחלתי לקחת ברזל
השאלה שמטרידה אותי היא האם לעבור ניתוח לכריתת הרחם (הוסבר לי שאין צורך בכריתת השחלות)או שיש אפשרות לחכות לסיום המחזור?או כל פתרון אחר שאינו ניתוחי?אשמח מאוד לקבל מכם עזרה אני מאוד מבולבלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירנים ברחם
ד''ר חן גולדשמיט15/06/2010סלביה שלום
הרבה פעמים ברפואה אין תשובה אחת שהיא הנכונה. במקרה שלך יכול להיות שהמתנה עד גיל המעבר תביא להפסקת וסת ולא יהיה צורך בניתוח אבל לפעמים הדמומים מתחזקים ואז יש צורך הניתוח דחוף. קיימת גם אופציה לטפל ע"י זריקה של דקפפטיל פעם בחודש למשך מספר חודשים - זה יכניס אותך לגיל מעבר מלאכותי והמטרה היא להרוויח זמן עד גיל המעבר. אבל אפשר גם לבחור בניתוח כריתת רחם (עם או בלי שחלות). התשובה תבוא ממך: כמה זמן את סובלת? כמה זה מפריע לך? אם תרצי פתרון מיידי ולשכוח מדמומים ומעקבים -הדרך הכי טובה ניא ניתוח.
בהצלחה
ד"ר גולדשמיט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שרירן אינטראמורלי 74 ממ קדמי בדופן הקדמי
ניתוח להסרת מיומה בת 29
מה זה נסיגה בגודל נגעים ברחם
ניתוח כריתת רחם בגישת פתיחת הבטן
דימום ברחם משרירן והאם זה ימשיך
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
שרירן ברחם ודימום מה כדאי לעשות בינתיים
כמה זמן יכול להימשך הדימום משרירן
האם ניתן להיכנס להיריון לאחר ניתוח
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)


