שרירנים ברחם

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • שרירנים ברחם
    סילביה
    14/06/2010

    אני בת 54 והמחזור שלי עדיין סדיר.בשנה האחרונה סובלת מדימומים קשים ביומיים הראשונים של המחזור.בבדיקת אולטרסאונד נמצא שהרחם שרירני כ-18 ש"(מגיע לטבור)
    עברתי 3 ניתוחים קיסריים
    עד עכשיו קבלתי חוות דעת שהאינדיקציה לניתוח היא איכות חיים והוסבר לי שעם סיום המחזור השרירו יתכווץ ובכך ימצא הפתרון
    לפני שבוע לאחר בדיקת דם נמצאו הנתונים הבאים
    hb 10.4
    hct 32.7
    mch23
    mchc 31.9
    mcv72
    ferritin2.0 iron25transferrin 387
    מיד התחלתי לקחת ברזל
    השאלה שמטרידה אותי היא האם לעבור ניתוח לכריתת הרחם (הוסבר לי שאין צורך בכריתת השחלות)או שיש אפשרות לחכות לסיום המחזור?או כל פתרון אחר שאינו ניתוחי?אשמח מאוד לקבל מכם עזרה אני מאוד מבולבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירנים ברחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירנים ברחם

    ד''ר חן גולדשמיט
    15/06/2010

    סלביה שלום

    הרבה פעמים ברפואה אין תשובה אחת שהיא הנכונה. במקרה שלך יכול להיות שהמתנה עד גיל המעבר תביא להפסקת וסת ולא יהיה צורך בניתוח אבל לפעמים הדמומים מתחזקים ואז יש צורך הניתוח דחוף. קיימת גם אופציה לטפל ע"י זריקה של דקפפטיל פעם בחודש למשך מספר חודשים - זה יכניס אותך לגיל מעבר מלאכותי והמטרה היא להרוויח זמן עד גיל המעבר. אבל אפשר גם לבחור בניתוח כריתת רחם (עם או בלי שחלות). התשובה תבוא ממך: כמה זמן את סובלת? כמה זה מפריע לך? אם תרצי פתרון מיידי ולשכוח מדמומים ומעקבים -הדרך הכי טובה ניא ניתוח.
    בהצלחה
    ד"ר גולדשמיט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו