לא ישנתי הלילה .....מהבהל

מנהל הפורום

פרופ` יונה תדיר
פרופ' יונה תדיר
פרופ` רועי משיח
פרופ' רועי משיח
לקביעת תור אצל פרופ' רועי משיח ללא פרסום בפורום
 
  • לא ישנתי הלילה .....מהבהל
    אסתר
    04/05/2011

    לתשובתכם מזל שמצאתי את הפורום הנהדר הזה.
    בת 55.5 אחרי 4 קיסריים,מחזור סדיר של 5 ימים כל החיים.לפני 3 שבועות עברתי ניתוח בו פגעו לי בעורק ודימום מסיבי הביא לירידת המוגלובין דרסטית.זאת אני מציינת בכללית.
    4 ימים אחרי הניתוח התחלתי לדמם ,זאת 3 שבועות אחרי מחזור סדיר.בבי"ח אמרו שזה בסדר .אתמול פחות מ3 שבועות מאותו דימום-שוב דימום.מייד הלכתי לרופא,
    אולטרסאונד הראה:
    רחם:
    אורך 66 מ,מ
    עובי 51 מ"מ
    רוחב 59 מ,מ
    מרקם שרירני
    מנח קדמי בדופן הקדמי שרירן אינטרמוראלי 28 מ"מ(לפני שנתיים גודלו היה 22 מ"מ).
    עובי רירית הרחם 7 מ"מ (לפני שנתיים היה 9 מ"מ.
    שחלות תקינות ימין 19*18 מ"מ שמאל 22*12 מ"מ.
    מה שהרג אותי הוא שהרופא אמר שאולי צריך להוציא את הרחם.מאותו רגע אני כבר לא שקטה.שנים טופלתי ע"י רופא קבוע שיצא כעת לפנסיה,ותמיד הוא אמר לי שהבל בסדר גם לפני הניתוח הלכתי אליו והתבקשתי לחזור עוד חצי שנה כרגיל.
    אתמול הרופא במיון חירום מאד התפלא שמעולם לא הציעו לי לעשות ביופסיה של הרירית.
    כבר יוצא לי ארוך מדי הכתוב. סליחה ומחילה.בבקשה:מה משמעות תוצאת
    האולטרסאונד הזו?האם יכול ליהיות שהדימומים באו בעקבות הסטרס הקשה של הגוף?כמעט הייתי כבר שם....פחדתי ממנות דם אז קיבלתי טיפול ברזל ומזון מאד מסיבי.ההמוגלובין עלה מהר מהצפוי.
    בלילה תוך כדי חיפושים להבין מה יש לי מצאתי טיפול"הרס רירית הרחם ע"י בלון טרמי" במקום הוצאת הרחם.זה נשמע יותר טוב.
    תודה רבה גדולה מכל הלב,מזל שיש אתכם.
    בברכה-אסתר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ישנתי הלילה .....מהבהל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאפו!איזה פורום מדהים!

    אסתר
    04/05/2011

    תשובות ברורות מושקעות ועניניות אין דברים כאלה....
    אחרי שיטוט בפורום החלטתי להוסיף ולציין:ההמוגלובין תקין אצלי תמיד,חוץ מהמצב הנתון היום אחרי הניתוח,תכיפות מתן שתן אולי בקטנה,והמחזורים בני 5 ימים כמו כל החיים.גם אחרי ניתוחים קיסריים והנקה המחזור היה חוזר בתאריך כמעט זהה ללפני ההריון.


    סליחה על התוספת הזו:
    לפני 13 שנה הפכתי ליהיות אם שכולה בתוך השבעה התפרצה סכרת היסטרית שהביאה לסחרור כל המערכות בגוף,גם אז דיממתי לא בזמן,אך אחרי תקופה של חדשיים המחזור חזר לתאריך שלו.פחות או יותר יומיים לכאן או שם.אני לא מבינה אם הדימומים כעת הם בגלל השרירן או בגלל ההתמוטטות של הגוף בניתוח.כל תמונת הדם שלי איבדה קשר עם המציאות ,יצאתי מזה בחסד.
    שוב תודה גדולה על שמצאתי בית חם מנוהל בידי קסם של רופאים!
    בבברכה-אסתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאפו!איזה פורום מדהים! - תגובה

    פרופ' יונה תדיר
    05/05/2011

    תודה למחמאות, אך סליחה, כי מרוב עצים לא רואים את היער ופרט לכך שאת לחוצה לא ברור מה את שואלת, לא ברור מה הניתוח שעברת, וכיוב'.
    כללית רק ייאמר שללא דגימה של רירית הרחם לא עושים הרס של רירית הרחם.
    פרופ' יונה תדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו