פורום קוסמטיקה פרא רפואית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם לחות
    אמיר
    12/11/2008

    שלום אורית, האם תוכלי להמליץ לי על קרם לחות לעור שמנוני עם נטייה לפצעונים?(במחיר סביר אם יש). תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם לחות

    אורית בן יהודה
    13/11/2008

    היי בן:)

    ברוך הבא לפורום.

    קרם טיפולי מומלץ לעור שמן נוטה לאקנה "קיור" של חברת ביופור, אתה יכול להקיש "ביופור"בגוגל

    ולהגיע לאתר החברה, שם יפנו אותך לקוסמטיקאית קרובה למקום מגורייך.

    בהצלחה

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה..
    אני:)
    12/11/2008

    מה זה פיגמנציה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה(כתמי עור)

    אורית בן יהודה
    13/11/2008

    היי:)

    פיגמנטציה (כתמי עור) היא אחת מבעיות העור האסתטיות הקשות לפיתרון. הכתמים הנראים על פני

    השטח, מקורם במלנוציטים הנמצאים בעומק העור.

    תפקיד המלנין הוא להגן על העור מפני פגיעה,למעשה השיזוף הוא מערכת ההגנה שלנו מפני נזקי

    השמש. כל חשיפה לשמש מרגע הולדתינו נשמרת בזכרון העור וגורמת לאותם תאים לייצר עודף

    מלנין. זהו תהליך מורכב אשר בסופו מתהוים כתמים על העור.

    הכתמים יכולים להיתהוות גם כתוצאה מריפוי התהליך הדלקתי של האקנה (פצעי בגרות),

    בברכה אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על לימודים
    רויטל
    12/11/2008

    צהריים טובים.. אני מתעניינת בבתי ספר ללימודי קוסמטיקה. אני רק בתחילת דרכי ולכן אשמח להכוונה בנושאים: 1. אם יש בית ספר שאחת מכן למדה בו ויכולה להמליץ עליו. 2. איך בוחרים בית ספר? מה הקריטריונים?? אשמח לתשובה מהירה.. רויטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על לימודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על לימודים

    אורית בן יהודה
    12/11/2008

    היי רויטל:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    בעיקרון כל בתי הספר מלמדים על פי תכנית הלימודים של משרד העבודה.

    אני ממליצה על המכללה לקוסמטיקה רפואית .כיום נמצאת בדימול באזור הבורסה.

    אני בטוחה שתצאי משם עם ידע רב, יחד עם זאת מנסיון של 19 שנה בתחום אני יכולה לאמר לך

    בודאות כי התחום הוא נרחב מאוד , והלימודים האמיתיים מתחילים לאחר קבלת התעודה.

    לאחר קבלת תעודת משרד העבודה, את יכולה ללמוד במכללה של חוה זיגבויים, הדבר יתרום לך

    ידע נוסף ,גם אני למדתי שם בין הייתר.

    שיהיה בהצלחה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת שיער.
    גל
    11/11/2008

    היי אורית . אני בת 17 וחצי ויש לי שערות על הפנים שחורות , אבלל הם לא בולטות אבל לי הם מאוד מפריעות. אני מורידה אותם בשעווה אבל זה רק מחמיר. השערות נמצאות בלחיים שפם, בפאות בסנטר ובצוואר. אני עכשיו מורידה עם שעווה וזה חלק אבלל שזה צומח זה גודל לי יותר . אני שמעתי על שיטת האפילפציה ורציתי לשאול באיזה גיל מומלץ להתחיל בטיפול , כמה בערך זה עולה , וכל כמה זמן צריךך לעשות תטיפול עד שהשערות לגמרי לא צומחות ?? בבקשה תעני : ]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדת שיער.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    אורית בן יהודה
    11/11/2008

    היי מעיין:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    ראשית אני ממליצה לבצע בירור הורמונאלי, כדי לשלול חוסר איזון הורמונאלי.

    ניתן לפנות לאנדרוקרינולוג ובבדיקת דם לבדוק את כל המערכת האנדרוקרינית.

    ובנוסף לשלול שחלות פוליסטיות, זו בדיקת אולטרסאונד - הפניה מרופא נשים.

    לפי איזורי הצמיחה , במיוחד סנטר וצוואר - בדיקה כזו חשובה.

    את יכולה בגילך להתחיל טיפולי אפילציה, המחירים שונים אצל כל אחת .

    אין באפשרותי לענות לך לגבי זמן הטיפול עד לסיום התהליך, מאחר והדבר תלוי בגורמים

    רבים, אחד מהם היא מצב המערכת ההורמונאלית לכן המלצתי לך תחילה לבצע בדיקות.

    באפילציה יש משמעות לזמן ולהתמדה , ככל שתתמידי התהליך יסתיים מהר יותר.

    וכשהמערכת ההורמונאלית מאוזנת , ניתן להגיע באפילצייה ל100% הצלחה.

    מקווה שעזרתי , אשמח לענות בעם עולות שאלות נוספות.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה
    הילה
    11/11/2008

    שלום לאחר בחינת כל שיטות הסרת השיער הגעתי למסקנה שלמרות הכאבים רק אפילציה תציל אותי. שמעתי כלכך הרבה דברים רעים עם לייזר וIPL ואין לי רצון לזרוק את כספי לשווא ולהתאכזב. אני מעוניינת לעשות אפליציה באיזור הבטן והחזה- מלא. הבנתי שעם שימוש נכון במשחת האמלה הכאבים יכולים להיות נסבלים. האם זה אפשרי לעשות טיפול כזה? מה הסכנות באיזור כזה עדין? והאם יש למישהו המלצה לאפילטורית מצוינת באיזור מודיעין? חייבת בדחיפות המלצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה

    אורית בן יהודה
    11/11/2008

    היי הילה:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    ניתן לבצע אפילציה באיזורים שהזכרת. בידיים מיומנות אין כל סכנה , אני ממליצה לאחר האפילציה

    להשתמש במשחה בשם ויטה מורפן, נמכרת בבתי מרקחת, טובה יותר מכל קרם קוסמטי

    לאחר אפילציה .

    לצערי אני לא מכירה אפילטורית באיזור מודיעין.

    ראי הודעה: אפילציה באיזור הפנים - תמי 7/110/08 המלצה איך לבחור אפילטורית.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    הילה
    12/11/2008

    האם את ממליצה לברר האם זו בעיה הורמונלית?? אני לא שעירה בצורה מטורפת בפנים, אין לי אקנה או השמנת יתר, ומצד שני אמא שלי היא ההפך הגמור- לא שעירה לחלוטין. ושיעור בכתפיים ובחזה ובבטן, לא יודעת אולי זה הורמונלי כי זה לא כזה נורמלי לדעתי. הבעיה היא שאני בצבא, איך אפשר לעשות את כל הבירורים האלה וגניקולוג ואנדוקרינולוג באופן פרטי? בייחוד שאני רוצה להתחיל את הטיפולים עוד בחורף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אורית בן יהודה
    12/11/2008

    היי הילה:)

    הצבא לא מאפשר , ביקורים אצל רופא פרטי ללא אישור מיוחד.

    בכל אופן את זקוקה לבירור הורמונאלי, תנסי לקבל דרך הצבא תור בהקדם.

    שיהיה בהצלחה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה אחת

    הילה
    16/11/2008

    יש לי הפנייה לבדיקת דם של אנדוקרינולוגיה... פרופיל הורמונלי זה נקרא? האם זה חובה לעבור אותה ביום השלישי למחזור??? ואם זה ביום הראשון או החמישי? בלתי אפשרי? תודה רבה על התשובות ושבוע נעים(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה אחת

    אורית בן יהודה
    16/11/2008

    היי הילה:)

    חשוב מאוד לפעול לפי המלצת הרופא, בבדיקות הורמונאליות יש חשיבות לתיזמון.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפלציה
    אני:)
    10/11/2008

    אני רוצה לעשות אפלציה בפנים בפאות ובאיזור הלחיים השאלה שלי היא כזאת כמה זמן אחרי שימוש בראקוטן אני יכולה להתחיל טיפול ?כמה טיפולים צריך בערך?זה משאיר צלקות?זה כואב?התוצאות הם 100 אחוז?אני ישמח לקבל פירוט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפלציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    היי:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    לאחר נטילת ראקוטן, אני ממליצה להמתין כשנה לפני ביצוע אפילציה, למרות שכלפי חוץ

    העור נראה שחזר לעצמו, לא תמיד המצב הוא כזה, תלוי במינונים שנטלת.

    מאחר ושאלת על הצטלקות, זו בדיוק הסיבה להמתין, הסכנה להצטלקיות לאחר נטילת רואקטן

    היא גדולה.

    ובכלל כדי שלא יגרמו הצטלקויות עליך לבחור אפילטורית מנוסה וממולצת גם לאחר שהעור

    חוזר למצבו הרגיל.

    לגבי מס' טיפולים ,זו שאלה שלא ניתן לענות עליה מאחר והדבר תלוי בגורמים רבים.

    בנות הסובלות מבעיות הורמונאליות, זקוקות להרבה יותר טיפולים.

    כמו כן, הדבר תלוי בכמות השיער ובזמן שאת מקדישה לטיפולי האפילציה ובהתמדתך

    בטיפול.

    תהליך האפילציה אכן כואב, ישנם אנשים שהסבילות שלהם לכאב גבוהה והם מסוגלים

    לעבור טיפולי אפילציה ללא כל אילחוש, מרבית המטופלים מורחים משחה בשם "אמלה"

    או "דוקאין" - אותם חומרים פעילים פשוט חברה שונה, המשחות מאלחשות את המקום

    וניתן לעבור את הטיפול בצורה נוחה.

    אפילציה היא השיטה היחידה המסירה שיער לצמיתות ב100% אצל אנשים ללא בעיות הורמונאליות.

    חשוב להדגיש שבתקופות שונות בחיים לדוגמא: בזמן הריון או בתקופת המנופאוזה (הפסקת

    המחזור החודשי)נוצרים זקיקים חדשים של שיער.

    אלו לא השיערות שהוסרו בהצלחה ע"י האפילציה ויש לחזור ולבצע אפילציה אחרי שינויים

    הורמונאליים אלו.

    באם יש עוד שאלות אשמח לענות.

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אני:)
    10/11/2008

    היה לי שיער פלומטי בפנים ולאחר שקוסמטיקאית הסירה לי שיער שבפנים בשעווה השיער צמח בצורה מגעילה.ובולטת לכן אני רוצה לעשות אפלציה הרופאה נתנה לי גם דיאנה35 מכיוון שהיה לי טיפה בעיה בהורמונים או משו אז האפלציה תצליח אצלי ולא יצמחו לי זקיקים חדשים??או שאם אני לוקחת דיאנה אני יכולה להסיר שעווה וזה יסתדר הצמיחה?ועוד שאלה תמיד שאני מסירה שעווה מתנפחות לי הפנים ונהיים לי מלא פצעים לפחות לשבוע וחצי יש פתרון לזה?וכמה זמן אחרי השימוש בראקוטן אפשר לעשות שעווה?לא רק בפנים ומה אני יכולה לעשות עם צלקות שנוצרו לי מהנזק שהקוסמטיקאית הזאת עשתה לי? יש איך להעלים אותם?יש איזה משחה?ואם כן המשחה הזאת לכל סוג צלקת?לא רק לצלקות של אקנה?ותודה רבה על היחס והתשובות הקודמות:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות כדי שאוכל לענות

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    היי:)

    איזה מינון של רואקוטן נטלת ? מתי הפסקת עם הרואקוטן?

    מתי התחלת ליטול דיינה?

    את יודעת מה הבעייה ההורמונאלית?(אולי שחלות פוליציסטיות?)

    איזה נזק נגרם לך מהטיפול אצל הקוסמטיקאית, מלבד צמיחת יתר של שיער לאחר שעווה?

    ממה הצלקות(חוץ מאלו שנגרמו כתוצאה מהאקנה) וכמה זמן הן קיימות?

    עני לי בבירור כדי שאוכל להשיב.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...

    אני:)
    10/11/2008

    60מיליגרם נטלתי את הראקוטן פשוט ביקשתי מהרופא עור כי חשבתי שזה יעזור לצלקות שנוצרו לי בגלל הקוסמטיקאית אבל שהבנתי שראקוטן עושה תעור יותר רגיש לצלקות הפסקתי להשתמש בו לאחר חודשים.. שזה לפני יומים בערך דיאנה התחלתי ליטול בערך לפני 9 חודשים אמ.אני לא יודעת בדיוק מה הבעייה אבל הבעיה ההורמונאלית הזאת גרמה לי לשיעור יתר בפנים ובגוף לא היו לי צלקות של אקנה נהיו לי אחרי שהקוסמטיקאית הזאת הוציאה לי שעווה ומרחה לי חומר שורף על הפנים שכנראה זה היה אלכוהול והיא בעצמה לא מבינה מה שהיא עשתה ולכן נהיו לי הצלקות לפני זה היה לי עור חלק לגמרי רק היה שיער פלומטי קצת בפנים ולאחר מה שהיא עשתה לי נהיה לא רק יותר בהרבה שיער ובולט ושחור אלה גם צלקות שלא עוברות כבר כימעט שנה אני לא יודעת מה לעשות כבר.תודה לך שאת עוזרת לי:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקות/רואקוטן

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    היי:)

    רואקוטן לא עוזר לצלקות!!!

    הפסקת לפני יומיים רואקוטן, על תעשי שום פעולה קוסמטית כמו שעווה או ניקוי פנים,

    המתיני כחודשיים. את יכולה למרוט את השיער המיותר רק ע"י פינצטה ובזהירות כדי

    לא לפגוע בעור! בשום פנים ואופן לא אפילציה לפחות חצי שנה!

    הצלקות או כתמי העור שנגרמו לך הן בעקבות דלקת זקיק השיערה (פוליקוליטוס) שנגרמה עקב

    מריטת שיער. טיפול כל שהוא בהצטלקות לא בא בחשבון מייד לאחר הפסקת ראקוטן!!

    יש צורך באיבחון יעוץ והדרכה של איש מקצוע :רופא או קוסמטיקאית פרא רפואית טובה,

    רק לאחר איבחון ניתן יהיה לקבוע העם את סובלת מצלקות או כתמי עור או משנהם.

    בנתיים החשוב מכל הוא להגן על העור עם קרם בעל מסננן קרינה 30 SPF לפחות

    גם בימים קודרים, מס' פעמים ביום!!

    מקווה שעזרתי , קצת קשה בלי לראותך.

    אורית בן יהודה אורמדיקס




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    אני:)
    10/11/2008

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בקשר לקוסמטיקה
    טל
    09/11/2008

    ארוית שילי מס' שאלות אליך ואשמח אם תעני . 1) בקשר למה ששאלו על שלות שגדלות מתחת לעור .. שערה שכבר גדלה מתחת לעור איך אפשר להוציא אותה שלא תגדל מתחת לעור ושתיגדל רגיל (חוץ מאפילציה ) 2) הנקדות השחורות שגדלות על האף האם הם קשורים למאכלים שאכלנו כגון מטוגן .. ואם כן לאיזה מאכלים .. ואם יש שטיה ביתית להסיר אותם .?! 3) האם הנקדות השחורות האלו גורמות לאדמומיות באף ? 4) ויש מצב שהנקודות השחרות ההללו גודלות גם ליד השפה העליונה ? כי שמסתכלים ליד השפה רואים נקודות או חרוים כאלו הם זה אחד מהמקומות שהנקודות שהחורים גודלות שם ? 5) האם השחורים האלו גורצים גם להתרחבות של האף .. ואסביר מה הכונה ... לפעמים ניראה לי שהאף יותר רחב ולפעמים הוא יותר צר אין לי ככ' מושג למה זה קשור .. הבנתי שזה בדרך ככל קורה אחרי שינה ביגל השרירים הרפויים או משהו בסגנון .. אשמח לתשובה וממש סליחה על כול השאלות פשווט עד שמצאתי מישהי שמבינה בנושא ואפשר לישאול אותה אז שאלתי כול מה שרציתי לדעת :) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות בקשר לקוסמטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בקשר לקוסמטיקה

    אורית בן יהודה
    09/11/2008

    היי טלי:)

    ברוכה באה לפורום.

    תשובות:
    1. כדי לשחרר שיערה שגדלה מתחת לעור יש להשתמש בתכשיר בשם "פוליסן" של חברת velona

    ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות .

    אפשרות שניה,לגשת לקוסמטיקאית מומלצת , היודעת לשחרר את השיערה ע"י מחט(לא חשמלית).

    על השיערה הצטבר עור קרני, כך שביידים מיומנות אין סכנה להצטלקות.

    2. שיטה ביתית להסיר נקודות שחרות מהאף היא לקנות מדבקות המיועדות לכך מבית מרקחת.

    אם כי , המדבקות לא עושות עבודה מושלמת, רצוי לבצע ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית פרא

    רפואית. לגבי מאכלים הגורמים אקנה ונקודות שחורות , הדעות חלוקות, עליך לשים לב

    אלו מאכלים משפיעים לרעה על עורך. דבר אחד שדי ברור כיום הוא שמוצרי חלב המכילים

    הורמונים כגון פרוגסטרון, מחמירים אקנה ויצירת חלב(נקודה שחורה) , המלצה שלי לא

    להוריד לגמרי מוצרי חלב , אך להמעיט בהם.

    3. האדמומיות באף לא קשורה לנקודות השחורות, אלה להתרחבות כלי דם -תופעה הנקראת

    קומפרוז. אפשרות נוספת במידה והאדמומיות היא בצידי האף ומלווה בקשקשת היא סבוראה.

    אי אפשר לשעת בודעות ללא איבחון עור פנייך.

    4. נקודות שחורות (קומודונים) אכן מופיעות גם על גבולות השפה גם העליונה וגם התחתונה.

    5 . התרחבות האף לא קשורה לנקודות השחורות אלה לבצקת (הצטברות נוזלים), קורה

    שלאחר שנת הלילה קמים קצת עם נפיחות במקומות שונים בפנים ,למשל שקיות מתחת לעיין

    הבולטות בבוקר.

    תרגישי חופשי לשאול כל שאלה.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    טל
    10/11/2008

    הי ארוית . קודם כול אגיד תודה שענית על שאלותי . ובקשר למה שכתבת על האדמומיות באף שזו התרחבות של כלי דם כיצד אוכל לטפל בזה ? עם קרמים ? או ניקוי הפנים ? וכד' ועוד שאלה בקשר לנוקדות השחורות אמרו לי שטיה להוריד אותם והיא ככה .. לחמם קומקום לשים את הפנים כ10 דק' רבע שעה ואחר כך להסיר אותם האם שיטה זו טובה ? כי שמעתי שאדי הקומקום גם הם גורמים לאדמומיות .... אשמח לתשובה תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    היי טלי:)

    בנוגע לנימי דם, באופן כללי עלייך להימנע ממקלחות חמות סאונה שמש ובטח לא אדים חמים,

    כל אלו מחמירים את מצב הקומפרוז (נימי הדם המורחבים).

    גם אני בתור קוסמטיקאית פרא רפואית , כאשר אני מבצעת טיפול פנים, באם מגיעה לקוח/ה

    עם נימי גם מורחבים, אני תמיד מעמידה לנגד עיני את התועלת מול הנזק ובהרבה מקרים

    במידה והקומפרוז חמור והנקודות השחורות (קומודונים) לא משמעותיים מידי, אני לא לוחצת על

    איזור וזה כדי לא להחמיר את מצב הקומפרוז, הנקודות השחורות ישובו ,כל אחת וקצב הפרשת

    החלב שלה, אני מסבירה ללקוח/ה מדוע אני לא משחררת את הנקודות האלו ותמיד ההסבר

    מתקבל בברכה, הדבר הראשון העומד לנגד עיני הוא לא לגרום נזק.

    לכן בבקשה בוודאי שלא בעצמך על תתעסקי בפניך, את עלולה לגרום להחרפת הקומפרוז.

    ובכלל באופן כללי היום רוב הקוסמטיקאיות לא משתמשות באדים, יש דרכים חלופיות.

    ניתן להשתמש בפילינגים הפועלים על העור בצורה של המסה, בשום פנים לא פילינג

    גרגירים, דבר הגורם להחרפת קומפרוז.

    במידה ויש עוד שאלות , את מוזמנת לשאול

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורית ...

    טל
    10/11/2008

    חח שוב אני :) 1) רציתי לשיאול אם זה שיש לפעמים אדמומות זה אורמ שיהיה כך לכול החיים ? או שאם נפסיק אם המקלחות החמות האדים וכו' זה יפסק ? 2) דבר שני מי שיש לו את האדמומיות הזו לא יכול להוריד את השחורים בלי אדים כאילו על יבש עם לחיצה בלבד ? 3 )שאלה שלישית אמרת שאשיה שבאה לך עם האדמומיות באף את לא נוגעת בשחורים שלה כי זה יכול להחריף את המצב וליגרום לנזק .. מה הנזק ? ולמה את לא יכולה להוריד לה עם הקרם המסה שאמרת שזו אחת השטיות להורדת שחורים ...? 4) שאלה רביעית ואחרונה האם כול בנאדם מועד לאדמומיות או רק אנשים מסויימים ? שוב אומר תודה וסליחה על כול השאלות והסקרנות םשוט אין לי כ'כ את מי לשיאול שמבין בנושא אשמח אם תמשכי לענות לי על שאלות אלו או על שאלות שיצוצו בעתיד :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בפנים ונקודות שחורות

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    הי טלי:)

    נטיה לאדמומיות וקומפרוז, היא גנטית, לא כל אחד נוטה לאדמומיות וקומפרוז .הפסקת מקלחות

    חמות לא תסיר את האדמומיות רק תמנע החרפה.

    אני לא מנקזת נקודות שחורות במקומות עם נימי דם בולטים, כי הדבר גורם להחרפת המצב.

    כדי לנקז נקודות שחורות ישנם חומרי ריכוך בהם משתמשים בקליניקות, אך יש צורך בזהירות

    בטיפול בעור היפרמי (אדמומיות נימי דם בולטים).

    ישנם טיפולים רפואיים להעלמת קומפרוז, פני בקשר לכך לפורום רפואת עור פוטודינמית.

    אשמח לעזור בעתיד

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות באזור האף

    טל
    11/11/2008

    שוב אני:) האם כול אדמומיות היא קומפרוז ? כי האדמימות שלי היא רק באזור האף והיא לפעמים חולפת ולפעמים חוזרת ... ודווקא גיליתי שאחרי מקלחת חמה שעשיתי האדמומיות ירדה וזה היה ניראה כאילו ממש ניקה לי את הפנים .... יכול להיות שמה שיש לי זה ביכלל לא קומפרוז אלא אדומיות שבאה והולכת כתוצאה של נגיעה באזור האף או ליכלוך וכד' ? יכול להיות שאם אני יקפיד על נקיון יסודי של הפנים זה יעבור ? (כמו עם המקלחת החמה שעשיתי ) תודה מראש :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות באף

    אורית בן יהודה
    12/11/2008

    היי טלי:)

    כנראה שהאדמומיות היא סבוראה: מחלה דלקתית קשקשית של הקרקפת, הפנים ובמקרים

    מסוימים גם איזורים אחרים.הגורמת לחיספוס ואדמומיות, יכולה לבוא ולחלוף.

    גורמים למחלה הם: תורשה,לחץ פיזי , לחץ נפשי, תזונה ואף הורמונים.

    לחברת NBC של חביבה ריבקין יש קרם מצויין לסבוראה, אני מציעה לך לגשת

    לאבחון אצל קוסמטיקאית.

    בברכה אורית הן יהודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודת חן קבועה
    גל
    07/11/2008

    שלום אני בת 17 ורציתי לשאול בנוגע לנקודת חן שאפשר לעשות מעלל השפתיםם בצד . האםם אפרשר לעשות נקודת חן קבועה באזור זה ? ואיךך מתבצע התהליך ? וכמה זה אמור לעלות ? וכמה זמן בערך זה נישאר שם ? בבקשה תעני על השאלה : ]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודת חן קבועה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודת חן קבועה

    אורית בן יהודה
    08/11/2008

    היי גל:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    ניתן לעשות נקודת חן בשיטת המיקרופיגמנטציה(איפור קבוע)

    התהליך מתבצע בעזרת החדרת פיגמנט ע"י מכשיר המשמש לאיפור קבוע.

    לגבי זמן הישארות הפיגמנט , הדבר משתנה מאחת לשניה ותלוי בגוון הצבע הנבחר,

    צבע כהה יותר נשאר זמן ארוך יותר.

    לגבי המחיר , הוא שונה ממכון למכון ונע ביו 150 ל 300 ש"ח.

    בברכת שבת שלום , אורית בין יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוודה אורית

    גל
    08/11/2008

    תודה אורית , ואני רוצה לעשות צבע כהה . ואם אני עושה צבע כהה כל כמה זמן בערך צריך לעשות שוב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל

    אורית בן יהודה
    08/11/2008

    היי גל:)

    בגוון כהה והכוונה לחום כהה(לא שחור!) , צריך לחזור כפעם בשנה כדי לשמור על אותו גוון.

    בהצלחה

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה : )

    גל
    09/11/2008

    תוודה : )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה באיזור הפנים
    תמי
    07/11/2008

    אורית שלום, ברצוני להתחיל בטיפול אפילציה באיזור הפנים (לא רק בפיאות), במשך השנה שעברה טופלתי אצל קוסמטיקאית במכשיר IPL , אמנם לאחר כ-9 טיפולים יש תוצאות אך ברמה לא מספקת .מאז טיפולי האחרון חלפה לפחות חצי שנה. האם אפשרי לעור הפנים שאתחיל כבר הטיפול באפילציה? כיצד אגיע להמלצה על אפילטורית טובה ומיומנת, בעיקר מאחר והרבה משערי די פלומתי - חקרתי בכל האינטרנט ולא מצאתי ואינני מכירה אנשים שטופלו באפילציה ??? תודה, תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה באיזור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה באזור הפנים

    אורית בן יהודה
    07/11/2008

    היי תמי .

    ברוכה הבאה לפורום.

    לאחר 9 טיפולי IPL אכן רצוי להמשיך את הסרת השיער מאיזור הפנים באמצעות אפלציה, במיוחד

    מהסיבה שרוב השיער פלומתי , אפילציה היא השיטה היחידה שמסירה שיער לצמיתות ב100 %.

    לגבי איתור אפילטורית טובה , לצערי לא אוכללעזור לך.

    עצתי לך לבקש מאפילטורית אליה תגיעי, לשוחח עם לקוחות שעברו אצלה טיפולי אפלציה.

    לכל בעלת מקצוע טובה ,יהיו מספיק לקוחות המוקירות תודה שישמחו לשוחח איתך.

    בהצלחה ושבת שלום.

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית ולשאר קוראי הפורום .
    טל
    05/11/2008

    אורית שלום . ראיתי שרשמת שיש תכשיר בשם פוליסון שמונע צמיחה מתחת לעור האם אפשר לרכוש זת גם בסופר פארם ואם כן מה מחירו ? והאם ארש להשתמש במשהו ביתי כדי למנוע צמיחה מתחת לעור אולי לסבן את העור עם סבון מוצק וכו' ... והאם שיער שצמח מתחת לעור והוצאתי אותו ממתחת לעור עם פיצטה האם הוא ישוב ליגדול תמיד מתחת לעור או שהוא יחזור לאיך שהוא גדל בהתחלה ?! וסליחה עם כול השאלות :9

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית ולשאר קוראי הפורום

    אורית בן יהודה
    05/11/2008

    היי ספיר :)

    ברוכה הבאה לפורום.

    פוליסן ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות, מחירו 150 ש"ח לבקבוק המכיל 150 ML.

    באמצעים ביתיים , במידה ומדובר בגוף ולא בפנים ניתן לשפשף עם ליפה גסה,

    הדבר יכול לעזור להסיר תאי קרטין שלא נושרים באופן טבעי ומצטברים מעל השיערה

    וקולעים אותה מתחת לעור. בנוסף רצוי להשתמש בסבון על בסיס חומצות שעושה

    עבודה קרטוליטית (ממיס/מקלף תאי קרטין)

    לגבי שיער קלוע ששוחרר , במידה ותדאגי לעבוד עם חומרים קרטוליטים, כגון פוליסן או עבודה עם

    ליפה גסה (לא בפנים)יגדל באופן תקין.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה אלפא ליפואית
    לילוש
    03/11/2008

    יצא לי לקרוא כתבה על תכשירים שמכווצים נקבוביות פעורות בעור הפנים וראיתי שמומלץ להשתמש בחומצה אלפא ליפואית שמייצרת קולגן רציתי לשאול איפה אני משיגה תכשיר מסוג כזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חומצה אלפא ליפואית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה אלפא ליפואית

    אורית בן יהודה
    03/11/2008

    היי לילוש:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    חומצה אלפא ליפואית ניתן ליטוול גם כתוסף מזון משמש כאנטי אוקסידנט מעולה,

    בכל בית טבע.

    בנוסף לחווה זינגבויים, ישנו מוצר הנקרא " ליין קונטרול", בין היתר מכיל חומצה אלפא ליפואית

    בנוסף לחומרים נוספים.- ניתן להקיש "חווה זינגבויים אתר" בגוגל משם כבר יפנו אותך.

    החומצה האלפא ליפואית הוא נוגד חימצון חזק ביותר נוכחותה בתא עוזרת לשמר את פעילות

    האנטי אוקסידנטים האחרים, מסייעת לתאי העור לעכל קולגן פגוע, יש לה השפעה על טשטוש צלקות

    וקמטוטים , החומצא האלפא ליפואית מסייעת בשימוש ממושך לשיפור מראה הנקבוביות.

    בנוסף אשמח לענות על על שאלה שתתעורר.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהתגובה הקודמת
    טל
    01/11/2008

    קודם כול אורית תודה על התיחסותך . ובעקבות מה שענית ישלי שאלה קטנה ... אמרת שמריטת שערות מאזור הפנים גורמת לצמיחת שיערות שחורות ועבות יותר ... אחרי שמרטתי יש דרך אחרת להחזיר את השיער לקדמותו ? מה שכן השערות שמרטתי בפנים לפעמים גודלות מתחת לעור וניראות כמו נקודות שחורות ... האם יש דרך לגרום שליער לחזור לצמיחתו הראשונית ולצבעו הראשוני ?! ושוב תודה על ההיחסות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהתגובה הקודמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר

    אורית בן יהודה
    02/11/2008

    היי:)

    בשביל לטפל בשיערות הצומחות מתחת לעור, ישנו תכשיר בשם "פוליסן", ניתן להזמין אצל

    כל קוסמטיקאית.

    כדי להחזיר את מצב השיערות שמרטת לקדמותם ואף להעלימן יש לבצע אפילציה(מחט חשמלית)

    מקווה שעזרתי.

    אורית בו יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    טל
    01/11/2008

    שלום ד'ר . ישלי שיער בהיר (בלונדיני) והייתי רוצה לנקות מהגבות שלי אבל הפחד שלי הוא שמה שאני ימרות מהגבות יהפוך אחר כך לשערות גסות ושחורות וזה לא יתאים לצבע גבותי הרגיל ... מה דעתך בעניין ? אוסיף ואומר שכאשר בפנים גילחתי את השפם חלק גדל כשערות שחורות אבל עדיין נישארו שיערות בלונדינות ... אבל במקום אחר בפנים שמרטתי עם פינטצה השערות הפכו לעבות ושחורות .. האם זה קשור לזה שמרטתי בפינטצה? או שמרטתי בצורה לא נכונה ? ואם כן איך אוכל לגלח שוב אבל בצורה שהשערות יהפכו לפחות גסות .... תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    אורית בן יהודה
    01/11/2008

    היי ספיר:)
    ברוכה הבאה לפורום.
    תיקון:אני לא ד"ר ,אני קוסמטיקאית פרא רפואית.

    לגבי שאלותייך: מריטה ע"י פינצטה במקומות בפנים, למשל לחיים או פאות עלולה לגרום

    לצמיחת שיער עבה ושחור יותר, עדיף לבצע אפילציה, זוהיא הדרך היחידה להסיר שיער

    בלונדיני בפנים בלי לגרום להתרבות השיער ולהשחרתו.

    לגבי גבות , מנסיוני מריטת גבות בלונדיניות ע"י פינצטה או שעווה לא גורמת לצמיחת

    שיער שחור, אך כהיסתייגות אוסיף ואומר שהדבר שונה מאדם לאדם ולא ניתן לצפייה מראש.

    ניתן להסיר שיער מהגבות גם ע"י אפילציה(מחט חשמלית) , דבר היחסוך ממך, מריטה חוזרת

    ונשנית לאורך חייך, כמובן רק אצל אפילטורית/קוסמטיקאית מומלצת.

    ערב טוב

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאורית
    מיטל
    31/10/2008

    אני יודעת שאני רוצה לעשות עיבוי שפתיים בניתוח ...לכן אשאל : מאיזה גיל אוכל לעשותו ? ..השפה העליונה שלי ממש צרה ונמאס לי להזריק חומצה הילרונית כל חצי שנה.יודעת שהניתוח מיועד למבוגרות.(אני בת 28)האם יש בניתוח זה סיכונים ממשיים?ומהם תופעות הלוואי תודה לך !!!( אני מקווה שאת עושה ניתוחים לשפתיים במרפאתך ואם כן מה טווח המחירים תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח עיבוי שפתיים

    אורית בן יהודה
    31/10/2008

    היי אוראל:)

    אני לא עוסקת בכירוגיה פלסטית, את מוזמנת להכנס לפורום :ניתוחים פלסטיים, ישנם

    שני מומחים בתחום שישמחו לענות על שאלתך.

    בכל שאלה אחרת את מוזמנת בשמחה להשתתף בפורום.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייב להבין אחת ולתמיד מה כדאי
    עידן
    31/10/2008

    דבר ראשון כמובן, תודה מראש על העזרה. אני בן23 שחום, ויש לי באזור הפנים אזורים עם שער כהה ורחוק מפלומתי, האזורים הם במצח, מעל הגבות ובין הגבות. מה כדאי-לייזר או אפליציה? יש לציין שהורדתי כמה פעמים עם רצועות שעווה מוכנות, האם הדבר פסול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליזר או אפילציה?

    אורית בן יהודה
    31/10/2008

    היי עידן:)

    עור שחום מגיב פחות טוב לטיפולי ליזר או IPL.

    הסבר: בטיפולי ליזר או IPL , קרן האור מתבייתת על פיגמנט השיערה (ועל פיגמנט כהה ככלל )

    ובאמצעות הפיגמנט חודרת לזקיק השיערה,פוגעת בנימי הדם

    המספקים חמצן לשערה וע"י כך מופחט בהדרגה השיער המיותר.

    אצל בהירי עור עם שיער כהה הטיפול עובד נהדר, ככל שהעור כהה יותר, הדבר מצריך שימוש

    באנרגיה נמוכה יותר כדי לא לגרום כויות, בנוסף פיזור קרן האור מתבזבז גם על שטח העור הכהה.

    לכן במידה ואתה שחום מאוד, לא תמיד ניתן לבצע טיפול הסרת שיער בליזר .

    כדי לקבוע התאמה לטיפול יש לגשת ליעוץ.

    באופן כללי , אפילציה יעילה יותר באיזור הפנים , אם כי בעור שחום, יש צורך להוסיף

    חומר מדכא פיגמנטציה ולהשתמש בקרם הגנה משמש, אפילציה בנוסף היא השיטה היחידה

    המסירה שיער לצמיתות בהצלחה של 100%.

    הסרת שיער ברצועות שעווה או בשעווה אפשרית וגברים רבים כיום מסירים שיער בשעווה

    לעידון מראה הגבות.

    מקווה שעזרתי לך להבין, במידה ויש עוד שאלות אשמח לענות.

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום