מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקנהיוני06/09/2008
שלום רב, אני כבן 23 וסובל מאקנה בינונית באזור המצח והרקות מזה שנה וחצי. השתמשתי במינוציקלין כ-4 חודשים והיה שיפור ניכר, אך כעבור חודש חודשיים הפצעים שוב חזרו. איני יודע אם כדי לקחת רואקוטן או לא.ובנוסף נותרים לי כתמים אחרי שהפצעים מתרפאים. מה ניתן לעשות? האם יש דרכים שהינך יכולה להמליץ לי גם לטיפול באקנה עצמה וגם לטיפול בכתמים? אודה לתשובתך, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה
אורית בן יהודה06/09/2008היי יוני:)
באקנה בינונית לא הייתי ממלצה על רואקוטן.
הייתי ממליצה על לקיחת מינוצקלין יחד עם ניקוי פנים סדיר אצל קוסמטיקאית פרא רפואית.
הדבר חשוב , כדי לנקז את הנקודות השחורות ,שיחד עם חיידק האקנה גורמים לפצעי הבגרות.
ניתן לשלב בטיפול קרח יבש המייבש את הפצעים וקרן אור הפועלת נגד חיידק האקנה.
טיפול מיקצועי נכון במכון והתאמת חומרים פעילים לטיפול ביתי יום יומי לריפוי האקנה שלך.
יחד עם לקיחת מינוצקלין במקביל יכולים לרפא את האקנה.
לאחר ריפוי האקנה ניתן לטפל בכתמים הנותרים, בתכשיר המתאים לפוסט אקנה
בהצלחה, אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
יוני07/09/2008כיצד אני יכול להשיג תכשיר לטיפול בכתמי האקנה? מה שמו והיכן ניתן להשיגו? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוני הי:)אקנה
אורית בן יהודה07/09/2008הי יוני
ברצוני להדגיש שוב את ניקוי הנקודות השחורות אצל קוסמטיקאית פרא רפואית.
הדבר חשוב כדי שלא יווצרו פצעים חדשים שיותירו כתמים.
לגבי תכשירים יעילים לאקנה ולפוסט אקנה:
במידה ועורך כהה אני ממליצה על קרם הנקרא: אזלק של חווה זינגבויים, הקרם מטפל
גם באקנה וגם מבהיר כתמי עור בעור כהה מבוסס על חומצה אזלאית.
ישנו קרם נוסף של חברת ביופור המייצרת קוסמטיקה רפואית שנקרא: Bright
התכשיר פעיל לקילוף והחלקת מראה העור, הסובל מפצעי בגרות.
מכיל חומרי קילוף (פילינג)וחומרי הרגעה, מתאים לעור הסובל מפצעי בגרות ושומנים תת עוריים.
מזרז ריפוי של מצבי פוסט אקנה, כולל סימנים אדומים.
את התכשירים הנ"ל, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות פרא רפואיות לאחר איבחון.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להפטר הצלקות שאני גרמתי להן...דחוףענבר01/09/2008
שלום. יש לי צלקות בכתפיים ובחזה עקב חיטוט בפצעים עם פינצטה, ושבירת העור עד כדי דימום. יש לי המון צלקות לבנות ורדרדות, אבל המון, על כל "חיטוט" שעשיתי. הרופא אמר שהוא חייב להתייעץ עם עוד רופאים כי מעולם לא ראה כזה דבר, ששברתי את השכבה שמייצרת מלנין ושלעולם אשאר ככה לוודאי.. יש לציין ששכבת העור מעל הצלקות היא עדינה ושבירה מאוד וניתנת לפציעה מחדש בקלות, ואז מדממת.- איזה טיפול יתאים לכזה דבר?? למה עשיתי זאת? זה כבר סיפור אחר. אני מצטערת על כך. מתחת לכל צלקת היה חצקון קטן שניסיתי להוציא, רק עם פינצטה חדה. אנא עיזרו לי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפטר מצלקות
אורית בן יהודה01/09/2008היי ענבר ברוכה הבאה לפורום:)
לפי מה שכתבת, הבנתי שסבלת מפצעי בגרות, או מדלקת זקיק השערה באיזור הכתפיים
והחזה.
את כותבת שאפילו רופא עור לא יודע מה לאמר לך וצריך להתייעץ עם עוד רופאים.
את מציינת ששכבת העור העור מעל הצלקות עדינה ושבירה.
כל זאת בעצם מפציעה עצמית ע"י פינצטה, דבר שגרם נזק למבנה העור.
עצתי לך, דבר ראשון לחדול מהחיטוט בעור ולתת לעור להחלים .
על השכבה העדינה והשבירה מירחי ויטה מורפן, ניתן להשיג בכל בית מרקחת,
הקרם גורם לריפוי והתחדשות העור(רגנרציה) והוא גם אנטיספטי.
כמובן שאיני יכולה לתת תשובה מעבר לכך במיוחד לאחר מה שאמר רופא העור,
יש צורך לראותך כדי לנסות לעזור.
חיטוט בפצעים רק גורם לנזק כפי שכבר נוכחת - חדלי מכך.
בברכה
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמת צלקותנטע30/08/2008
יש לי הרבה מאוד צלקות מתקופת ההתבגרות, בה היו לי הרבה פצעי אקנה שכיסו את פני. לקראת חתונתי אני מעוניינת לעבור טיפול שיעלים צלקות אלה, ואני מתלבטת על איזה סוג טיפול ללכת. שמעתי על כל מני טיפולים קוסמטיים ועל משהו שנקרא "טריניטי" (?) שיש פרופורציה וזה עם לייזר. מישהי יודעת האם זה טיפול בטוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלמת צלקות טיפול טריניטי
אורית בן יהודה30/08/2008היי שרית ברוכה הבאה לפורום:)
בקשר לטיפול טריניטי, כבר עניתי על שאלה זו בפורום, את יכולה לקרוא.
(תירגמתי קטע מאתר מחו"ל). גם על שאלת הצלקות נתנו תשובות מורחבות בפורום.
בהסתייגות מהתשובה שכתבתי קודם, לאחר שיחה עם כמה רופאים מומחים, מתחום האסתטיקה
והפלסטיקה, הבנתי, כי מנסיונם מכשירי לייזר כגון טריניטי, יוצאים לשוק לעיתים קרובות ומוצגים
בכנסים בארץ ובעולם, כל הרופאים עימם שוחחתי סקפטים לגבי טיפול זה !
עדיין אין תחליף לפילינג עמוק אצל רופא מומחה בתחום , דבר שיטשטש את הצלקות.
לא ניתן להעלים צלקות לגמרי!
את תמיד יכולה לבקש מרשת פרופורציה לפגוש אנשים שעברו טיפול כזה בהצלחה,
באם יש כאלו אני לא רואה סיבה שלא יתנו לך לראות תוצאות.
בכל אופן תבדקי טוב , לפני שאת משלמת ממיטב כספך.
המלצה זו תקפה גם לכל טיפול אחר, כמו טיפול אצל רופא במידה ואת בוחרת לעבור פילינג כל
שהוא.
בכל מקרה בהצלחה.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרםסיגי27/08/2008
נגיד שהעור פנים שלי הוא באמת מעורב ואני רוצה לקנות סבון לניקוי הפנים...מה לא צריך להיות בו?? אני יודעת שלפעמים עדיף שלא יהיו חומרים מסוימים או משהו כזה ואיך אני אדע שזה באמת סבון טוב??הוא אמור לנקות גם את האזור השומני??? קרם לחות לעור מוערב בגיל 18...על מה את ממליצה??איזה חברות? יש לי אחד של לוריאל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .קרם
אורית בן יהודה27/08/2008היי וברוכה הבאה לפורום:)
לעור מעורב שיש בו גם חלקים שמנים, עדיף להשתמש בסבונים על בסיס חומצות .
סבונים אלו מנקים היטב את העור, רצוי שיהיה בסבון:חומצות אלפא וביתא, אחת מסיסה
במיים,השניה בשמן , כך את יכולה להיות בטוחה שעודפי השומן יוסרו ועם זאת לשמור על קורן
ובריא.
לא רצוי להשתמש בסבונים המכילים לחות או שמנים, יש הרבה כאלו בשוק, הם יכולים לגרום
להיווצרות נקודות שחורות ,שעלולות לגרום להתפתחות אקנה(פצעי בגרות).
לגבי הקרם ,אני לא מכירה את הקרם של לוריאל, אך אני יודעת שקרמים תוצרת חוץ ,בדרך ככל
מתאימים לאקלים האירופאי ולא לחום הלחות ולקרינת השמש בארצנו.
לחווה זיגבויים יש קרם הגנה ואיזון לעור שמן(מתאים גם לעור מעורב) עם מקדם הגנה 15 , שהוא
הדבר הראשון שאת צריכה לדאוג שיהיה בקרם בארצנו שטופת השמש.
הקרם מאזן את העור השמן והמעורב לא גורם להיווצרות נקודות שחורות ,מגן משמש ומאוד נעים
על עור הפנים.
חשוב למרוח מספר פעמים ביום.
הגנה מהשמש חשובה ביותר כבר מגילך הצעיר ,כדי לשמור על עור יפה עם התבגרותך.
מקוה שעזרתי.
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשת שורש לשעבר אריאל נסגרה סופית!!אורית בן יהודה27/08/2008
לגולשים שלום:)
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, מאחר והרשת עסקה גם בטיפולים פרא רפואיים .
היום פורסם: סופית" אין רוכש לרשת "שורש" לשעבר "אריאל"-שעסקה בין הייתר גם בהסרת שיער.
ללקוחות ששילמו מיטב כספם וכן לספקים אין לאן לפנות!!!
מקורב לפרשה מסר כי "אף אחד לא רצה לקנות את הרשת.
לא נמצא גוף שרצה לקחת את הסיכון ברכישת רשת לקוחות שהטיפול בהם טרם הסתיים .
כל העובדים פוטרו לצער כולם .
הכסף שילמו הלקוחות ירד לטימיון"
הרשת עסקה ברפואת שיניים, הסרת שיער בליזר ,טיפולים רפואיים אסתטיים ורפואה פרטית.
ב 2005 רכשה רשת שורש את מרפאות אריאל, שהיו בהליכי פירוק.
כמו כן הפעילה הרשת מאז 1999 את שירותי הרפואה הפרטיים בשביל בית החולים הדסה
בירושלים.
בחודשים האחרונים התעניינו ברשת עשרות גופים , אולם אף אחד לא בחר לרכוש אותה.
הלקוחות והספקים נחשבים לנושים רגילים ולפיכך הם יספגו את הנזק!!!
(ידיעות אחרונות, ממון).
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית-עכשיו אנשים יבינו שאסור ללכת
הילי03/09/2008עכשיו אולי יבינו אנשים שאסור להתקרב לכל מיני מכונים כמו אריאל או שורש שנסגרו ! מכונים זה מילה נרדפת למשהו ממש לא מיקצועי ,,,,,,, רופאים שאין להם ניסיון עובדים במכונים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רק הרופאים אשמים!
אורית בן יהודה04/09/2008הי:)ותודה על תגובתך.
אני לא חושבת שהבעיה היא הרופאים או העובדים האחרים, הם בסך הכל כפופים להנהלה
שמכתיבה את המדיניות.
שמעתי שהשבוע בתכנית של אמנון לוי, הייתה כתבה נרחבת על כ 11 מכונים , בינהם שורש/אריאל
שנסגרו והותירו לקוחות ממורמרים שלא סיימו סדרות של הסרת שיער (התוכנית עסקה בהסרת שיער בלייזר)
הבעיה המרכזית במכונים גדולים שיש להם תקציבים ,לרכוש מכשירים להסרת שיער לפרסם
במדיות השונות .
למנהלי המכונים אין את הידע הנדרש והם רוצים לעשות הרבה כסף על גב הציבור שלא מבין
והם אלו(המנהלים) שנותנים את ההוראות לעובדים השכירים, בינהם רופאים שהם סך הכל
שכירים.
אותם מנהלים , ללא יידע רפואי והבנה בפיזיולגיה , נותנים הצעות אטרקטביות ,לסדרות להסרת
שיער.
לא בודקים האם לפציינט יש בעיות הורמונליות, מבצעים הסרת שיער בלייזר באיזורים
הורמונאלים כגון : מתחת לסנטר וסנטר , אצל נשים למשל.
איזורים הורמונאלים מובהקים שרק הסרת שיער באפילציה , תפתור את בעייתם.
ובסופו של דבר שולחים את אותם המטופלות ,לקבל הצעות מחיר לאפילציה ,לאחר שהטיפול כשל,
מקוסמטיקאיות/אפילטוריות.
גם מפיצי המכשירים ידם בדבר ,מאחר והם מבטיחים למנהלים הקונים מכשיר, "4 טיפולים ואין יותר
שיער" , שמעתי גם כאלו בעבר, הבטחות מגוחכות , רק כדי למכור מכשיר !!!, ובזה לא נגמר הרווח
של המפיצים, אח"כ צריך לרכוש מהם כרטיסים או מנורות ממפעילות את המכשיר, רכישה העולה הון
נוסף לבעל המכשיר.
יש מפיצים של מכשירים המבטיחים 10 טיפולים, גם זה רחוק מהאמת 10 טיפולים להסרת שיער
יתנו אמנם תוצאה יפה מאוד של דילול השיער, אך כיום (בשנים האחרונות) כל בעל מקצוע שרוצה
לשמור על שמו הטוב
ויחד עם זאת לתת אינפורמציה נכונה למטופל, צריך להזכיר , כי תמיד יש צורך בטיפולי תחזוקה
בהסרת שיער.
המצב בשטח :למנהלי המכונים כל פולס עולה כסף , הם נתנו מחירי רצפה , התוצאה : טיפול לא יסודי
כדי לחסוך כסף, ובסופו של דבר מטופל לא מרוצה , וכאן מתחיל השם הרע שיצא להסרת שיער,
ועל הדרך ,גם לקוסמטיקאיות.
ברצוני להדגיש, ניתן לבצע הסרת שיער ביעילות , כאשר יודעים באילו איזורים יש הצלחה ובאלו
פחות, באילו איזורים לבצע אפילציה - מחט חשמלית.
לדחות לקוחות שלא מתאימים להסרת שיער : שיער פלומתי מידי ועוד..
לתת מחיר ראלי "פר" טיפול ולבצע הסרת שיער יסודית , בלי לחסוך בפולסים.
הסרת שיער יכולה להיות סיפור הצלחה , כאשר נותנים אינפורמציה נכונה למטופל
ועובדים בצורה מיקצועית .
לכן, אל לך לשפוט את העובדים במכונים, (רופאים, קוסמטיקאיות, אחיות)
אני יודעת זאת בודאות , עבדה אצלי בחורה מקסימה במשך שנתיים, לפני כך עבדה באחד
מהמכונים, ממנה שמעתי , כמה האיצו בהם לסיים טיפול בזמן לא ראלי , רק כדי לקבל עוד ועוד
לקוחות.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בגוףנועה24/08/2008
שלום, אני סובלת מזה מספר ימים מגירודים חזקים בעור, התחושה היא ממש של עקצוצים מתחת לעור ונורא מגרד אך אין סימנים על העור, זה מגרד אחת לשעתיים בערך וגם בלילה בכל הגוף, רגליים, חזה, גב, ישבן. מה זה יכול להיות? לא החלפתי מרכך, סבון, אבקת כביסה מרכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים בגוף
אורית בן יהודה24/08/2008היי ברוכה הבאה לפורום:)
בלתי אפשרי לתת תשובה מקצועית, אתן לך מספר כיוונים אותם עלייך לבדוק.
גירודים בגוף יכולים להיות על רקע אלרגי, גם ללא פריחה, העובדה שלא החלפת שום מוצר לא
נותנת שום אנידיקציה ,מאחר שגופנו מפתח נוגדנים לחומרים שונים , גם אחרי שנים של שימוש
באותו חומר ,הגוף יכול לפתח נוגדן לחומר שהמערכת החיסונית מזהה כ"זר", בדרך כלל אלרגיה לא
מופיעה עם חשיפה ראשונית לחומר.
במידה וזו אכן אלרגיה את יכולה לבדוק זאת בשיטת האלימנציה, זאת אומרת להוריד כל פעם חומר
אחר 'כדי לבדוק מהו האלרגן.
או בדיקה אצל רופא מומחה לאלרגיה , הבדיקה נעשית עיי חשיפת העור לגורמים אלרגנים בריכוז
גבוה .
יחד עם זאת , ישנן עוד סיבות לגרד בגוף.
לפעמים גירוד בגוף יכול להיות על רקע פסיכוסומטי, מתח נפשי, מבחנים, שינויים בחיים ועוד.
כמו כן יכול להופיע גרד בגוף, בשל שינויים הורמונאליים, לפני מחזור, או בגיל המעבר.
בכל מקרה במידה והגרד ממשיך תפני לרופא עור , או לאנדרוקרינולוג במידה הגרד על רקע
הורמונאלי.
תרגישי טוב.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מעולה, כל הכבוד
אריק12/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתר - לאורית (ורד מהקריות)ורד מהקריות19/08/2008
אורית שלום, קודם כל תודה לך על ההמלצה לגבי האיפור קבוע, יצרתי קשר עם ניו פרמננט מייק אפ לגבי המכשיר אני עדיין לא מחליפה את שלי אבל אין לי ספק שזהו המכשיר הבא שאותו ארכוש, לגבי הצבעים הזמנתי ואני מאוד מאוד מרוצה, מאחר ואני עוסקת רק בתחום האיפור קבוע ואינני קוסמטיקאית רציתי לשאול אותך שאלה לגבי שיעור יתר, אחיינית שלי סובלת משיעור יתר באזור הסנטר ומתחתיו, כל הטיפולים אשר עשתה לא עזרו במאומה, השיער ממשיך לצמוח, אני רוצה לציין שבין היתר עברה טיפול הסרת שיער בלייזר וגם ללא תוצאות משמעותיות, מהשעווה נמאס וזהו פתרון זמני, אם תוכלי לעזור אשמח לשמוע תגובה ושוב תודה ורד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור ייתר ואיפור קבוע
אורית בן יהודה20/08/2008הי ורד:)
אני שמחה שהמלצותיי בנושא צבעי האיפור הקבוע של משה אלול (ניו פרמננט מייק אפ)
עזרו לך ,אני בטוחה כשתראי שוב ,בעוד מספר חודשים את הלקוחות שלהן עשית איפור קבוע
בגבות עם צבעים אלו, את תראי רק דהייה של האיפור הקבוע אך לא שינוי צבע.
.
ורד , פעם הבאה שאת מגיבה לי נא להקפיד על שרשור נכון, זאת אומרת להכנס לתשובה
המקורית וללחוץ על הוסף תגובה, הדבר חוסך לי חיפוס בפורום ויוצר רצף שלא מבלבל
את הגולשים.
לגבי שאלתך על שיעור הייתר, אשיב כשאתפנה.
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור ייתר
אורית בן יהודה20/08/2008
היי ורד:)
לגבי אחייניתך שסובלת משיעור ייתר באזור הסנטר והצוואר.
ראשית בדקי איתה העם עברה בירור הורמונאלי , את יכולה לקרוא פרטים נוספים
על בעיות הורמונאליות הגורמות לשיעור ייתר ולאקנה (פצעי בגרות) בשאלות בפורום, בנושא אקנה
ובנושא שחלות פוליצסטיות.
במידה ויש בעיה הורמונאלית עליה לקבל טיפול זה יקל על תהליך הסרת השיער.
בכל מקרה, לייזר I.P.L ושיטות אחרות להסרת שיער בקרן אור, לא יעילות באזור הסנטר
והצוואר , אלו אזורים הורמונאליים(בכל מקרה) והשיטה היחידה שאפשר להפטר מהשיער המיותר
היא ע"י אפילציה (מחט חשמלית). המלצתי על בירור הורמונאלי מאחר וכתבת שהיא עברה הסרת
שיער בלייזר ללא הטבה משמעותית, לפעמים מתחילים הסרת שיער בשיטות אחרות אך רק
כשרואים הטבה,ובשלב מסוים תמיד מסיימים באפילציה
.
אפילציה (המכונה גם אלקטרוליזיס) היא שיטה קוסמטית שבה מסירים שיער לצמיתות מהגוף
באמצעות מחט חשמלית.
האפילציה היא שיטה שפותחה כבר בשנת 1875 ע"י ד"ר מישל צ'רלס.
אפילציה היא השיטה היחידה המסירה שיער לצמיתות. (בתנאי שאין הפרעות הורמונאליות)
תהליך האפילציה אמנם ממושך ומצריך הרבה טיפולים , אך במידה ואחייניתך תתמיד,
תדירות הטיפול באפילציה תרד, וכן משך הטיפול באפילציה יתקצר.
תהליך האפילציה אמנם כואב יותר מהסרת שיער בלייזר או הסרת שיער ב I.PL .
אך ניתן למרוח כ 40 דקות לפני האפילציה "אמלה" או "דוקאין" , שנהן משחות להרדמת/אלחוש
על המקום המטופל ולהניח ניילון נצמד. שתי המשחות מכילות אותן מרכיבים, ה"דוקאין" יותר זול.
האפילציה מתבצעת על ידי החדרת מחט דקיקה וגמישה לזקיק השערה, שליחת פולס חשמלי אשר
צורב את הנימים המספקים חמצן לשורש השערה , ואחר כך שליפת השערה ע"י פינצטה .
אחייניתך צריכה להיות מודעת כי קיימים מס' מחזורים של צמיחת השיער ולכן לא להתייאש
ולהתמיד בתהליך האפילציה, זוהי השיטה היחידה המגיעה לתוצאות של כמעט 100 אחוז.
בררו על קוסמטיקאית /אפילטורית טובה עם המלצות וצאו לדרך.
.
אחרת היא תמשיך עם מריטת השיער בשעווה כל חייה .
בהצלחה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
תמי30/08/2008הפנים שלנו - כרטיס הביקור הראשוני שלנו .(ולא, אינני רודפת יופי בלבד) אך כשמטפלים בפנים בשל בעית שיעור יתר ו/או כתמים קמטים וכיו"ב,החשוב מכל לטפל אצל קוסמטיאית מוסמכת בעלת ניסיון רב שנים ומומלצת ע"י לקוחות .זה לא הזמן לביישנות!!! אפשר לבקש טל' של לקוחות מרוצים כן, ממש כמו אצל מנתחים/ רופאים אף לבקש לראות את תעודת ההסמכה (אני ביקשתי זאת מרופא השניים שלי ושאלתי אם הוא רשום באיגוד רופאי השיניים הישאלי-הסכלו עליי בפליאה ובסופו של דבר עבר להםוני... רגועה.)או לחפשה על הקיר הרי שלמי שיש תעודה יתפאר בה על קירות פרנסתו. אני לקוחה של אורית בן יהודה מזה 3 שנים.קיבלתי המלצה מחברה / לקוחה שלה ואף היא הומלצה ע"י רופאת הנשים שלה. אני רואה בכך גאווה עבור אורית ובשבילי אנחת רווחה גדולה שכן לא הייתי רוצה שיחטטו בפניי וישאירו חותם של כוויה או כל נזק אחר.בשבחה של אורית אומר ואציין עבודה מקצועית ביותר ,ניקיון ,אסתטיקה ותוצאות בשטח פניי. מלכתחילה ,קבעה איתי תור לשוחח ולהפיג את פחדיי ,ענתה לכל שאלותיי (והאמינו ,הגעתי מוכנה עם שאלות ),במהלך האפילציה אם כואב מדי עושים הפסקה .(אני מכירה אפילטורית אחרת שלא מרשה למרוח משחת אלחוש,אני לא הייתי עומדת בכאב ללא האלחוש וללא הסבלנות של אורית.שכן ,עשיתי מרתון של אפילציה ארבעה ימים רצופים בכל שבוע ,במשך חודש וחצי שעתיים בכל יום .צריך לזה סבלנות ואורך רוח לא רק מצידי אלא גם מצד המטפל. צריך מ ק צ ו ע י ו ת כמו של אורית כדי לעשות את זה כמו שצריך ללא פגמים וכוויות.אני עדיין ממשיכה להיות מטופלת אצל אורית מגיעה אליה בבטחון ויודעת שיש לי מקום שבו אוכל לשים את פנייי בבטחה.כמובן שיש לכך תגובות מהסובבים. החלטתי לטפל בפנים אז שזה יהיה אצל הכי טובה. תמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
אורית בן יהודה30/08/2008היי תמוש:)
איזו הפתעה ,תודה על הפרגון.
להתראות אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישהי שמעה במקרה על טיפול טריניטי?מיכל19/08/2008
שאלתי את זה בפורום אחר כאן, כנראה בטעות. אולי כאן יותר יידעו. זה טיפול שעוזר גם באחידות מירקם העור וגם בקמטים... משהו כזה, אני לא נראה לי ממש מדייקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול triniti
אורית בן יהודה20/08/2008היי מיכל :)ברוכה הבאה לפורום.
את השנייה ששואלת על טיפול טריניטי.
הטיפול כנראה חדש בארץ , ראי תשובתי לירדנה.
מצאתי אתר אמריקאי המסביר על השיטה תרגמתי חלקית.
מקווה שעזרתי
.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמטוטים מסביב לעינייםנטע18/08/2008
שלום רב, יש לי קמטוטים קטנים מסביב לעיניים, והמצב הולך ומחמיר ככל שהחודשים עוברים (אני כיום בת 53). חשבתי לעשות טיפול מתיחת פנים ועכשיו אני בשבל של סקר שוק. כמו כן שמעתי של שיטת טיפול חדשה שנקראת "טריניטי" או משהו כזה ושיש אותה בפרופורציה. האם מדובר בלייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמטוטים סביב העניים
אורית בן יהודה19/08/2008היי ירדנה ברוכה הבאה לפורום:)
סקר שוק הוא חשוב ביותר וטוב שאת פועלת כך.
לגבי שיטת" טרינטי " אני לא יודעת בודאות לענות לך, אני מכירה רופא פלסטיקאי שאיתו אני בקשר
כבר 15 שנה, מומחה במתיחת פנים ופילנגים, שמבצע פרוצדורה של חיתוך השריר האחראי
לקימטוטים ולקמטים. תוך כדי מתיחת הפנים.
זו פרוצדורה חדשה יחסית אני יודעת שהוא מבצע אותה כבר כ-3 שנים לפחות.
דבר החוסך ממך הזרקות בוטוקס , ומחליק את הקמטוטים סביב העניים, אותה פרוצדורה משתקת
את השרירים הגורמים לקימטוטים.
הדבר לא מורגש לאחר ההחלמה מהניתוח.
בנתיים את יכולה להזריק בוטוקס, פרוצדורה בטוחה והתוצאות נהדרות.
במידה ואת מעוניינת אוכל לברר לך עוד פרטים אצל המנתח.
אולי ספיר מכירה את השיטה("טרינטי") , במידה וכן היא תוסיף לך פרטים.
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול triniti (טריניטי)
אורית בן יהודה20/08/2008היי ירדנה:)
מצאתי אתר אמריקאי עם כל ההסברים על טיפול טריניטי.
מסתבר שזה טיפול חדשני באמצעות לייזר בטכנולוגיה אפקטיבית .
הטיפול :מעודד ייצור קולגן.
מגביר את לחות העור.
מעודד בנייה חדשה של תאים (רגנרציה)
הטיפול מחליק את טקסטורת העור , גורם להידוק העור מטפל בנימי דם בולטים(קומפרוז).
זו טכנולוגיה חדישה ,לא פולשנית ,לא ניתוחית ,שמטפלת במגוון בעיות עור:
כתמים(פיגמנטציה) מרקם העור קמטים ועוד , לפי מה שהבנתי הטיפול נעשה בשלושה שלבים
מכאן שמו triniti.
אני לא יכולה לתרגם הכל ,האתר מפורט מאוד ולא מצאת שום מידע באינטרנט בעיברית.
גם לי זה חדש, למדתי משאלתך בפורום.....
אשמח לשמוע על תוצאות הטיפול במידה ותעשי אותו.
מקווה שעזרתי.
בברכה.
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעדי17/08/2008
בעבר היה לי עור בהיר למדי אך עקב חשיפה רבה מאוד לשמש השתזפתי ואני רוצה להוריד את השיזוף לפחות מעט, האם יש איזושהי דרך לקלף שכבות שיזוף או פשוט להבהיר את צבע העור? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת העור
אורית בן יהודה17/08/2008היי עדי ברוכה הבאה לפורום:)
יש הרבה דרכים להבהיר את העור, דבר ראשון והחשוב ביותר ,למרוח מקדם הגנה כל שעתיים שלוש.
האם יש גם כתמים על העור?
אשיב לך בהרחבה יותר מאוחר.
בברכה
אורית
אומדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרת העור
אורית בן יהודה17/08/2008ערב טוב עדי.:)
לא ענית על שאלתי , לעת עתה אציין מספר דרכים להבהרת העור:)
פילינג טבעי שאת יכולה להכינו בבית זאת בתנאי שעורך אינו סובל מאקנה(פצעי בגרות) או נימי דם
מורחבים(קומפרוז).
ערבבי כפית מיים מינרלים עם רבע כפית שמן זית , מיץ מלימון שלם + רבע כפית מלח שולחן.
מרחי על העור שפשפי קלות השאירי כרבע שעה ושטפי. –להשתמש טרי.
לא לשכוח מסנן קרינה לעיתים קרובות.
כמו כן כל מסיכה שיש לך בבית בתוספת מיץ לימון טרי ערבבי( רק כמות קטנה) תיתן לך
הבהרה מיידית של העור.
במכוני הקוסמטיקה, ניתן לבצע פילינג יהלום או פילינג קריסטל המסיר תאים מתים מחדש ומבהיר
את העור.
רצוי לסיים את הטיפול עם מסיכה מבהירה בתוספת אבקת ויטמין C ותמצית הבהרה,
כל קוסמטיקאית פרא רפואית מנוסה תדע לעשות זאת.
כמו כן יש הרבה חומרים להבהרת העור , חומרים אשר גורמים למלנין (החומר הנוצר בגוף
בעת שיזוף ומשמש להגנה), לשקוע לשכבות העמוקות יותר של האפידרמיס.
קילוף משמעותי(פילינג) , לא הייתי מציעה בתקופה זו של השנה, במידה ואת מעוניינת בקילוף,
המתיני עד סוף ספטמבר אמצע אוקטובר .
כמו כן ישנם חומרים מבהירים שניתן לרכוש : אתן לך מספר דוגמאות : מי פנים מבהירים של חביבה
ריבקין( N.B.C), מסיכת הבהרה של חווה זינגבויים ויש עוד חומרים רבים,
אוסיף לך מידע בהמשך השרשור לגבי סיגי החומרים המבהירים.
בברכה אורית אורמדיקס
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף על חומרים מבהירים
אורית בן יהודה17/08/2008במידה ואת סובלת מכתמי עור(פיגמנטציה) קצת מידע על חומרים מבהירים:
הידרוקינון:
הידרוקינון הכי פעיל בהקטנת בניית המלנין בין כל החומרים,אך השימוש בו צריך להיעשות בזהירות
בדרך כלל ריכוז של 1% .2% .
חומצה סליצילית:
חומר נוגד דלקת,הפקה כימית ללא שימוש בצמחים ,משמשת גם לריפוי אקנה (פצעי בגרות).
ארבוטין:
עובד בדומה להידרוקינון, לא גורם לגירוי העור ומקטין את יצירת המלנין ב39%
חומצה קוג'ית:
חומצה קוג'ית ומגזרותיה מתקשרת ליון נחושת שנמצא במולקולת טירוזינזא. החומצה הקוג'ית
נוצרת ע"י גידול חיידקים על מצע מזון אי יציבות והתחמצנותם סוכרים או בשיטה כימית. טירוזינזא
(חומר המוצא ליצירת מלנין)
חומצה גליקולית:
נוצרת בטבע מקנה סוכר שימושה כפילינג,קילוף שיאפשר לחומרי הבהרה לחדור ,נוגדת חמצון,נוגדת
דלקת.
חומצה אזלאית:יעילה במיוחד בהבהרת עור כהה.
חומצה מלית: מופקת מתפוח עץ , מנקה,נותנת אחידות ולחות לעור ומשמשת גם כנוגדת חימצון.
חומצה ציטרית:
מופקת מפרי הדר משמשת בקוסמטיקה כחומר משמר ,לניקוי ולהבהרה.
חומצה אסקורבית:
ויטמין סי ,חסרונו מתחמצן מהר ע"י אויר,נגזרת שלה,אסקןביל-2 שהוא פוספט המגנזיום עמידה יותר
ומשתמשים בה רבות בתכשירים קוסמטיים להבהרה+נוגד חימצון+לפעולת זירוז בבניית הקולגן.
קבוצה של פילנגים אינזימטים:
כגון:פפאין שמקורו בפפאיה, פיצין שמקורו בתאנים ברומלאין שמקורו באננס ,ארפיסין שמקורו
במלפפון ופפסין שמקורו בבעלי חיים.
כל קוסמטיקאית פרא רפואית מנוסה תוכל להתאים לך את הקרם עם ההרכב המתאים.
וכמובן לא לשכוח מסנן קרינה SPF 15 ומעלה כל מספר שעות עד רדת החשיכה.
רצוי גם למרוח בישיבה מול המחשב ותחת אור ניאונים (פולטים קרינה בכמות קטנה אך מצטברת) ,
בארצות הברית ישנו קרם הגנה למשרד.
וזכרי לעור יש זיכרון, השיזוף של היום יכול להפוך לפיגמנטציה (כתמי עור ) בעתיד.
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים על הפניםאלה12/08/2008
שלום רב!
אני בת 32, לאחר לידה, קרוב לשנה וחצי. עדיין מניקה.
קיבלתי ווסת כשנה וחודשיים לאחר לידה.
יוצאים לי פצעים ( תמיד סבלתי מכך), אומנם לא בכמויות מופרזות, אך מאוד מציקות. פצעים כאלה אדומים ומוגלתים. בתקופה האחרונה, בנוסף לפיגמנטציה שיצאה באזור ליד העף בשני צדדים, לאחר שפצע נעלם, נשארים לי סימנים בצבע חום או אפילו אדום. וזה פשוט לא נעלם ונראה כנקודת חן. האם יש משהו לעשות בנדון. גם לגבי פיגמנטציה. אני מנסה כל מיני דברים. אך לנקודות חומות, שום דבר לא מזיז. מה ניתן לעשות. אני ממש זקוקה לעזרה.
בנוסף לכך העור נראה לא חלק, וזה למרות שהלכתי באופן קבוע לקוסמטיקאית פרא רפואית שעובדת בפתח תקווה. היום על מנת לתת הזנה טובה לעור אני משתמשת בקרם של לידיה דיינוב - cellutone, ובערב משתמשת בקרם תוצרת ארץ נגד פיגמינטציה. לא בטוחה בשם (משהו עם royal ).רופא נתן לי משחה למרוח בערב עם ויטמין a ואמר למרוח בערב ובבוקר לשתוף טוב עם סבון ומייד למרוח קרם הגנה. נשמע לי מפחיד, כי יכול להיות שאני אזיק עוד יותר לעצמי.
אני אשמח לתגובתכם לכל הכתוב כאן.
שאלה נוספת האם יש לכם המלצה על קוסמטיקאית באזור מודיעין וגם באזור באר שבע עם נסיון ומקצועיות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים על הפנים
אורית בן יהודה12/08/2008היי ובורכה הבאה לפורום:)
אשיב לךתשובה מורחבת מאוחר יותר, אני בטיפולים.
אבקש לא לרשום שמות של קוסמטיקאיות במיוחד עם לא היית מרוצה.
הגירוי ליד האף כנראה מרטין A.
אשמח לענות על הכל בהרחבה, וגם לברר לך על קוסמטיקאית באזורך.
אבקש את סליחתך אך מחקתי את שם הקוסמטיקאית שרשמת , זה נוגד את כללי הפורום
תשובה נרחבת בהמשך
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים על הפנים שאלה
אורית בן יהודה12/08/2008היי, בנתים רציתי לדעת האם את בהירת עור או כהת עור?, הדבר משמעותי להמלצה על חומרים
להבהרת העור.
בברכה אורית אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים על הפנים
אלה12/08/2008אני בהירת עור. יציאת ברית המועצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים על הפנים
אלה12/08/2008בנוסף לכך העור שלי עדי ורגיש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים על הפנים
אלה12/08/2008בהמשך להתכתבותינו, שכחתי לציין שפנים שלי מתמלים מהר בשחורים, תוך חודשיים אני מלאה בהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים בפנים
אורית בן יהודה12/08/2008היי אלה:)
את סובלת מאקנה וכפי שכתבת, זמן רב, העם עברת בדיקה לשלילת חוסר איזון הורמונאלי?
הכתמים שאת מתארת מתחלקים לשני סוגים :
1.כתמי ההיריון הנקראים גם "מלזמה" ,אלו הם כתמים המופיעים בצורת פרפר באזור הלחיים
ולעיתים מעל השפה העליונה.
כתוצאה משינויים הורמונאליים בזמן הריון , לעיתים חולפים מעצמם אך לפעמים דרוש טיפול מתאים.
החומר שאת קיבלת להבהרה עובד לרוב על כתמי עור שאינם עמוקים, לכן נחוץ אבחון מדויק ע"
סורק עור המאפשר לאבחן את עומק הכתם ולהתאים טיפול נכון.
.2.כתמי עור כתוצאה מריפוי האקנה(פצעי בגרות), זהו מצב הנקרא פוסט אקנה.
פיגמנטציה(כתמי עור) נגרמת עקב שינוי במלנוציטים אלו הם התאים המייצרים את פיגמנט המלנין
בעלי שלוחות ארוכות הנשלחות אל התאים הסמוכים וכלפי מעלה אל השכבה העליונה בעור,בתאים
אלו נמצאים גרגירים הקובעים את צבע העור.
תפקיד המלנין הוא להגן מפני שמש,שיזוף למעשה הוא מנגנון של הגוף להגנה מפני השמש.
לצערנו, לא תמיד תהליך פיזור חלקיקי הצבע הוא אחיד(הפיגמנטים),והצטברות של פיגמנט באזור
אחד יוצרת כתמי עור.
במקרה שלך הייתי שוללת חוסר איזון הורמונאלי ואז יש לטפל באקנה בצורה נכונה.
את יכולה לקרוא בפורום, על מס' שיטות טיפול מומלצות.
אח"כ או במקביל( צריך לראות אתך כדי להחליט על תכנית טיפול מתאימה) לטפל
במלזמה ובפוסט אקנה במקביל.
בכל אופן, סלוטן, אינו חומר שמתאים לך ,זהו חומר שניתן לעור רגיל ויבש, במקרה שלך
הוא יכול לעורר פצעים.
ויטמין A שקיבלת הוא למעשה רטין A , חומר מצוין לריפוי אקנה ובכלל לשמירה על
עור צעיר.
את כתבת שעורך מאוד רגיש ולכן יש להיזהר עם השימוש ברטיןA, כנראה גורם לך
לקילוף ייתר ולתחושה של יובש אך הפתרון אינו סלוטן, את צריכה קרם לחות הכולל הגנה משמש
ונטול שומן , יש כזה לחווה זינגבויים.
הטיפולים להבהרת כתמים הם מגוונים, החל מרטין A + הידרו קינון המדכא את פעילות המלנוציטים,
במרשם רופא.
לעור רגיש כמו שלך הייתי נזהרת עם חומרים אלו, ישנם חומרים פחות אגרסיביים
שמבהירים יפה כתמי עור.
המקרה שלך ניתן לטיפול ואפשר להגיע לתוצאות מרשימות עם החומרים המתאימים,
לגבי קוסמטיקאית מומלצת כתבי לי מייל תמצאי אותו בחתימה האישית
שלי.
מקווה שעזרתי.
במידה ויש לך שאלות נוספות כתבי לי.
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים בפנים
אלה12/08/2008ערב טוב ותושה על התשובה. לגבי קרם של חווה. אם מדובר על קרם עם גוון כחול, שמוסיפים לתוכו ריכוזים שונים. היה לי כזה ואז לקראת חורף וגם באביב היה לי עור מאוד יבש, אז קוסמטיקאית הביא לי את סלוטן. מתשובתך אני לא הבנתי איזה מכשירים את ממליצה לי, לא מצאתי גם בתכתובת מול אנשים אחרים, לכל אחד יש ניואנסים משלו. אני אשמח להמלצות בשבילי. ולגבי רטין A. את לא ממליצה? ואם בכל מקרה אני אנסה? אך צריך להשתמש בו וכמה זמן? איפה אני יכולה לעבור הבחנה, באם מדובר בקוסמטיקאית בבית. האם קוסמטיקאיות עושות דברים כאלו? ולבסוף האם אפשר להצליח במאבק הנ"ל ובאיזה אחוז? לגבי הנקודות חומות, יש סיכוי להעלים אותם? ועוד, איפה עושים בדיקה לגבי פעילות הורמונאלית? זה בדיקות דם? או משהו יותר מסובח? לאיזה רופא צריך לגשת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימנים בפנים
אורית בן יהודה12/08/2008הי:)
הוספתי לך עוד תשובה תקראי.
ואני לא מתכוונת לקרם עם הגוון הכחול הוא נקרא אייג' פרוטקשין, אני מתכוונת לקרם הגנה
לעור שמן, מגיע בשפורפרת וצבעו לבן.
לדעתי את מבלבלת בין עור חסר לחות לעור יבש.
עור שמתמלא כל הזמן בשחורים הוא עור שמן!
ובמקרה שלך עור שמן וחסר לחות, לכן הייתי נותנת לך תוספת של חומצה הילארונית
הקושרת אליה לחות, וסרום לחותי .
בשום פנים ואופן לא קרם שמן כמו סלוטן.
ניתן לתת גם קרם זעתר של כריסטינה מתאים לעור רגיש ומגורה ולפצעונים ומונע תחושת יובש.
כמו כן הייתי ממליצה לך לשתות הרבה מיים ,לא קפה מאחר וקפה משתן.
לגבי בדיקות:
את יכולה לגשת לגניקולוג או לאנדרוקרינולוג . בדרך כלל זו בדיקת דם הנלקחת ביום השלישי או
הרביעי מקבלת המחזור החודשי, לאחר 3 שעות ערות.
לגבי הנקודות החומות(פגמנטציה) תלוי כמה זמן הן על פני העור וצריך לאבחן באיזו שכבה של העור
נמצאת הפיגמנטציה.
כעיקרון ככל שכתם העור חדש ולא עמוק מידי בתוך העור הסיכוי להבהירו גדול יותר.
אל תתיאשי ניתן להבהיר את כתמי העור ברוב המקרים . במיוחד אצל בהירות עור.
ובמקרים מסויימים אף להעלימם, . אך עליך לדעת שחומרי ההבהרה רק
מחזירים את הפיגמנט לשכבות העמוקות יותר של העור, כך שהכתמים לא נראים
על פני העור (השכבה הקרנית הנראית לעיין).
וגם לאחר שמגיעים לתוצאה צריך להשתמש בחומרי ההבהרה כ 3 פעמים בשבוע,
כדי שהכתם לא יצוף ויעלה שוב על פני העור החיצוני.
את פשוט צריכה קוסמטיקאית פרא רפואית מקצועית ובעלת נסיון.
בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנים שמתמלאים מהר בשחורים
אורית בן יהודה12/08/2008היי אלה:)
עור פנייך כנראה שמן, ובנוסף את משתמשת בחומרים המחמירים יצירת נקודות שחורות (סלוטן)
יכול מאוד להיות שעקב טיפול לא נכון, העור שלך מפתח אקנה(פצעים).
קיראי את תשובתי להגר:אקנה שלא חולף וכן את תשובתי- לשאלה....(זה השם בו היא היא
השתמשה) כותרתה :בנושא האקנה תשובה.
יש שם המלצות לטיפול נכון גם מבחינה הגיינית בבית ובכלל...
רציתי להוסיף שאם את שוקלת אמצעי מניעה לאחר קבלת המחזור, עלייך לדעת שגלולות
למניעת הריון גורמות למלזמה, כמו בהריון, אולי עליך לשקול אמצעי מניעה אחרים, שלא
יגרמו לך לכתמים בפנים, כמו כן, בזמן שימוש בגלולות ,אפילו עם תכשירים נכונים, יותר קשה
להבהיר את כתמי העור .
חוץ ממה שביקשתי ממך לקרוא, הטיפול עליו אני ממליצה מאחר ואמרת שעורך רגיש
הוא סבון של ביופור מכיל חומצות אלפא וביטא הידרוקסיות ושמן עץ התה, מתאים גם לעור רגיש
ולאקנה.
כמו כן קרם לאקנה של אותה חברה ,אינו מגרה את העור כמו חומרים עם ריכוזי חוצות גבוהים,
ויעיל מאוד.
לאחר טיפול נכון ושיפור במצב האקנה, יש לביופור קרם עור חלק ,המכיל ריכוזים נמוכים של
הידרוקינון (מבהיר את העור) שלא מגרה מידי עור רגיש ,יחד עם חומרים נוספים שמטפלים בפוסט
אקנה ,הקרם מקנה מרקם חלק לעור הפנים .
בנוסף כמו שכבר כתבתי קרם הגנה משמש של חווה זינגבויים ,המאזן עור שמן וחשוב מאוד
כאשר מדובר בהבהרת כתמי עור. למרוח מספר פעמים ביום.
במקרים של עור רגיש , אלו התכשירים אותם אני נותנת לשימוש בייתי, לא לכל אחת מתאים טיפול
בחומצות בריכוזים גבוהים.
כמו כן הידרוקינון + רטין A יכול לגרום לגירוי ייתר של עור רגיש.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וסימניפ בפנים
אלה13/08/2008אורית, המון תודה על התשובה. אני כבר מצפה להמלצותך על קוסמטיקאית. הסתכלתי על מרשם שנתך לי רופא, ומסתבר שלאר מדובר על ויטמין A אלא חומר שנקרא locacid למרות שאני זוכרת שהוא אמר שחומר מכיל ויטמין A. כמו כן הוא נתן לי דאלאגיס טי לשים נקודתית על פצעונים. לגבי כל ההמלצות של חומרים. איפה אפשר להשיג אותם? והאם כדאי לחכות עד ביקור אצל קוטסמטיקאית? תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים פיגמנטציה בפנים
אלה13/08/2008אורית, לגבי גלולות. אני לא משתמשת בגלולות כלל זמן ארוך, אני לא מעשנת כבר כ3 שנים ולא שותה קפה בכלל. אבל התרה נדבקת בכל מקרה :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהLOCACID רטין A
אורית בן יהודה13/08/2008היי אלה: זה כן רטין A
LOCACID זה השם הגנרי של רטין A , הוא מופיע גם בשם RET-AVIT שניהם רטין A , התרופה
מיוצרת ע"י שתי חברות וכל אחת נותנת לה שם גנרי אחר. מיועד לטיפול בפצעי בגרות
וגם למניעת קמטים ושימור וחידוש העור, זהו החומר היחידי שמשפעל את הדרמיס.
איזה ריכוז קיבלת?
לגבי השאר אני צריכה להתפנות ולברר לך על קוסמטיקאית פרא רפואית באמת טובה.
תמתיני קצת אני עסוקה עכשיו, עוד היום אשלח לך מייל.
בברכה אורית אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וכתמים בעור
אלה13/08/2008היי אורית הריכוז שקבלתי creme tretinoin 0.05% אני יכולה לנסות את זה. כמה זמן צריך לנסות? וביום לשתוף עם ג'ל של חברת neuragina" זה בסדר? או צריך משהו ספציפי. והאם באמת יש צורך מייד למרול מגן בבוקר? תודה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וכתמים בעור
אורית בן יהודה13/08/2008היי אלה:)
לפי מה שהבנתי את עדיין מניקה, אז את צריכה להתייעץ עם רופא ולוודא שזה בסדר.
נדמה לי שזה גם כתוב בדף התרופה.
במידה ואת מתחילה שימוש ברטין A לריפוי האקנה, תתחילי בהדרגה , ערב כן ערב לא
בכמות קטנה, עורך רגיש, בנוסף לפני המריחה מירחי מעט וזלין בקצוות האף ובחיבור השפתיים,
מקומות אלו נוטים לרגישות ולגירוי ייתר, הוזלין יגן שהחומר לא יגיע לשם.
לאחר שהעור מסתגל , את יכולה למרוח ערב ערב.
לא יודעת מה מכיל הג'ל של נטרוגינה, לדעתי יותר טוב סבון, את יכולה להשתמש בסבון
לתינוקות ודאי יש לך כזה.. הוא עדין ומתאים לשימוש עם רטין, עד שיהיו לך חומרים אחרים.
וכן מאוד !מאוד! חשוב למרוח קרם הגנה בזמן שימוש בחומרים קרטוליטים (גורמים לפילינג),
ולא מספיק פעם ביום את צריכה למרוח הגנה מס' פעמים ביום , אפילו שאת יוצאת לכמה דקות.
אחרת את תגרמי לעצמך נזק , כמו החמרת כתמי העור(פיגמנטציה) ובכלל חשוב למרוח
קרם הגנה ללא קשר לחומרים, קרינת השמש גורמת להזדקנות מוקדמת ולמלנומה (סרטן העור)
במיוחד אצל בהירות עור . ח ש ו ב! אין בכוונתי להפחידך, רק לעורר מודעות.
אכתוב לך מייל בהמשך.
בברכה אורית.
אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וכמתים בפנים
אלה14/08/2008אורית שלום! רציתי לשאול בהקשר לויטמין A האם יש אפשרות למרוח לא לכל הפנים, אלא רק לאזורים הבעיתים? ועוד משהו, האם קרם SPF 30 מספיק יחד עם שימוש של ויטמין הנ"ל. אני בהירה אך לא "אלבנוס". גם אשמח אם תוכלי לברר מה הקוסמטיקאית מקצועית הקרובה ביותר לבאר שבע, או דרומה יותר או צפונה יותר (כי הבנתח ממך שבבאר שבע עצמה אין). תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים וכתמים בפנים
אורית בן יהודה14/08/2008הי אלה:)
רטין A נועד למריחה על כל הפנים. קרם הגנה 30 מספיק,לא לשכוח למרוח מס' פעמים ביום.
מתי את עוברת לבאר שבע?, שלחת לך במייל פרטים של קוסמטיקאית שקרובה מאוד למודיעין
(במכבים)
ביררתי עליה עוד פרטים, נאמר לי שהיא אחות במקצועה וקוסמטיקאית מעולה.
אני מציעה לך לגשת אליה כל עוד את במודיעין ולרכוש את המוצרים שהמלצתי לך
.
וקודם לעבור טיפול פנים, כי את מלאה בנקודות שחורות , רצוי לנקותן קודם ולפי המלצת
הקוסמטיאית להשתמש בחומרים.
אנסה לברר לך מה שבקשת שיהיו לי פרטים, אשלח לך מייל.
בהצלחה.
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה וסבוראהאירנה11/08/2008
לאורית . תודהעל התשובה המפורתת. חזרתי מי חול ובגלל השינוי מזג אויר העור הרבא יותר טוב. יש לי טיפול אצל הקוסמטיקית שלי,אני מקווה שיש לה החומרים שהמלצת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאירנה
אורית בן יהודה12/08/2008הי :)
חופשה תורמת לרגיעה שגורמת לשיפור בעור הפנים, בנוסף שינית מזג אויר, אולי מקום לח
פחות. בכל אופן אני שמחה על השיפור.
במידה ואת כותבת תגובה נא להקפיד על שרשור נכון, כדי שלא יגרום לבלבול הגולשים.
את פשוט נכנסת לתשובה שלי בנושא המקורי ולוחצת תגובה כך נשמר הסדר.
בהצלחה אצל הקוסמטיקאית.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית שלום
פרידה11/01/2009שלום שמי פרידה, אני בת 25 סובלת מסבוראיה באזור הקרקפת, כבר שנתיים אני מנסה כל מנה טיפולים ושום דבר לא עוזר לי. היתי בכל הרפואה האלטנטיבית, היתי אצל רופאי עור, קבלתי משחות, שמפוים וטיפות. היתי אצל רופאים מומחים וגם לא עזרו לי. הבנתי שהמחלה הזאת בחיים לא תעבור לי. אני מאוד רוצה כבר להפטר ממנה ושלא תחזור לי בחיים, זה מאוד מציק לי בחיי היום יום שלי. העם יש לך תרופה מתאימה בשבילי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוראה בקרקפת
אורית בן יהודה12/01/2009היי:) ברוכה הבאה לפורום.
לחברת NBC של חביבה ריבקרין יש שמפו מיוחד ונוזל לטיפול בסבוראה בקרקפת.
מנסיוני, עם מוצרי החברה בכלל , התוצאות נהדרות. לגבי סבוראה בפנים: לאותה חברה יש קרם
מדהים המטפל בסבוראה, עם השמפו אין לי מספיק נסיון הוא חדש.
ידוע לי שבמקרים חמורים של סבורה בקרקפת, רופאים רושמים רואקטן במינון נמוך מאוד, יש
לי לקוחה הנוטלת כדור אחד של רואקוטן אחת לשבוע והבעיה נפתרה.
מינון כזה של רואקטן, 20 מ"ג אחת לשבוע , אינו כרוך בתופעות לוואי.
את יכולה ראשית לנסות את הפתרון הקוסמטי , במידה ולא עוזר התיעצי עם רופא עור טוב.
בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורית הוספתי לך מספר תשובות אז אנאשאלה...10/08/2008
עני בהקדם תדה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה בנושא האקנה בהמשך השירשור
אורית בן יהודה10/08/2008היי:)
נא להקפיד למען הסדר הטוב על המשך השרשור
תשובה מקיפה ממתינה לך שם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!שאלה...09/08/2008
לאחר פצעי הבגרות נותרו לי צלקות שרוצה אני להסיר כיצד אוכל לעשות זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורית בן יהודה09/08/2008היי:)
צלקות לאחר אקנה (פצעי בגרות) , לא ניתן להסיר לחלוטין , ניתן לעדן ע"י, פילנג עמוק , ע"יי
רופא עור או פלסטיקאי (זאת במקרה ואת/ה לא מבלבלים בין צלקות מאקנה או סימנים חומים
פיגמנטציה).
ישנה אפשרות להשתמש ברטין A במרשם רופא, רטין A מעודד בניית תאים חדשים בדרמיס,
ויכול לשפר את מרקם העור.
ישנו קרם עור חלק המיועד לעדן הצטלקויות קלות וחדשות וכן פיגמנטציה (כתמים בעור)בעור לאחר ריפוי אקנה.
ישנם גם חומרים נוספים ואופציות נוספות בהתאם לתשובתך.
שאלות: כמה זמן את/ה לאחר ריפוי האקנה ?
האם השתמשת ברואקוטן לריפוי האקנה?
למה כוונתך בצלקות , האם יש הצטלקות של הרקמה, שקעים בעור לדוגמא.
או כוונתך לסימנים אדומים או חומים (פיגמנטציה)כתוצאה מריפוי פצעי הבגרות?
מה גילך?
בשביל תשובה מקצועית צריך לראותך
בנתיים מענה לשאלותי יכול לתת לך כיוון.
. בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר תשובות
שאלה...10/08/2008אני בת 12 ויש לי עוד כמה פצעים אך לאחר שהלכתי לרופא והוא רשם לי את זינדקלין הפנים נראות טוב אך במקום בו היו חלק מהפצעים שבטעות פוצצתי יש עיגול אדם שעם נוגעים בו מרגישים שזה העור כבר וזה נקודות על העור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנושא האקנה תשובה
אורית בן יהודה10/08/2008הי:)
לפי תשובתך את לא סובלת מצלקות לאחר אקנה ,אלה מפוסט אקנה(סימנים שנשארים על העור
כתוצאה מריפוי פצעי הבגרות), בגילך הצעיר (12) העור מחדש את עצמו במהירות רבה, לכן עם
טיפול נכון
את לא צריכה לחשוש מצלקות וזאת בתנאי שלא תפוצצי את הפצעים כמו שכתבת.
כמו כן, רצוי להחליף ציפית לכרית לעיתים קרובות וכן להשתמש בסבון מתאים ובניגוב הפנים
להשתמש
ברב מגבת של סנו או חברה אחרת ולזרוק את המגבת ולהשתמש כל פעם בחדשה ולא במגבת
רגילה, כל זאת כדי לא להעביר זיהום של החיידקים הגורמים לאקנה.
הזינדוקלין שקיבלת הוא תכשיר מצוין לאקנה קל עד בינוני, הוא מכיל את סוג האנטיביוטיקה
המשמשת לריפוי אקנה וכן אבץ המשפר את מצב פצעי הבגרות.
זהו תכשיר המפחית את כמות הפצעים ומפחית את יצור החלב (החלב יוצר את הנקודות השחורות).
הייתי ממליצה לך לשלב סבון המכיל חומצות אלפא וביתא, דבר הגורם להסרת התאים המתים.
תאים מתים החוסמים את זרימת החלב, מחמירים אקנה, וכן להשתמש בקרם נטול שומן ולא מגביר
יצור חלב , להגנה מפני השמש כדי שלא יישארו כתמים על העור, קרם כזה את יכולה להשיג אצל
קוסמטיקאית
רצוי מאוד לא להשתמש במייק אפ שאף הוא חוסם את זרימת החלב ומחמיר אקנה.
הנקודות על העור יכולת להיות קומודונים (נקודות שחורות), לכן אני ממליצה לך יחד עם אמא
למצוא קוסמטיקאית פרא רפואית טובה ומומלצת אשר במקביל לטיפול הרפואי שאת מקבלת
תשחרר לך את הנקודות השחורות הגורמות לפצעים.
רצוי לשלב גם טיפול בקרן אור באורך גל של 415 ננומטר דבר המשמיד את החיידקים
שגורמים לאקנה, גם זה אצל קוסמטיקאית.מקווה שעניתי על שאלותיך , במידה ויש לך עוד שאלות
את מוזמנת לשאול. גם לי שאלה אלייך :כמה זמן את משתמשת בזינדקלין?
לא לשכוח מסננן קרינה מתאים.
בברכה
אורית אורמדיקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
שאלה...10/08/2008הייתי רוצה לדעת איזה קוסמטיקאית ידש באזור קרית מלאכי ובאר טוביה וגם אילו משחות את ממליצה לי(שמותיהן)ובהקשר לשאלתך אנח משתמשת במשחה כשבועיים אך השתמשתי בכ5 משחות+1 סוכריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי:)
אורית בן יהודה10/08/2008היי:)
את משתמשת בזינדקלין רק שבועיים,ההשפעה המירבית של המשחה על האקנה היא לאחר כ8-12
שבועות , אז סבלנות.
ומה זאת אומרת "השתמשתי בכ5 משחות"?
אותה משחה או משחות אחרות לאקנה?
אחלה חוש הומור יש לך אני מקווה שהסוכריות היו טעימות......
לגבי חומרים לאקנה(שמותהם) אכתוב לך מחר, אחרי שאברר לך על קוסמטיקאית באזורך.
בברכה
אורית
אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למשחות...
שאלה...10/08/2008השתמשתי ב5 אחרות:face it,משהו לבן,משהו ירוק,משהו מקוסמטיקאית ובנוסף גם בספירט וב-frutels שזה הסוכריות לעיסה מאר"הב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי:)חומרים מומלצים
אורית בן יהודה11/08/2008חומרים מומלצים: קרם הגנה משמש 15 SPF של חווה זינגבויים לעור שמן ולאקנה.
מאזן גם את הלחות בעור הסובל מאקנה.
סבון : סבון לעור שמן של חוה זינגבויים או סבון של חברת ביופור . את משתמשת בזינקלין קרם
רפואי לאקנה , לכן מה שאת צריכה כרגע זה סבון וקרם הגנה, ניתן לשלב
מי פנים של חברת ביופור , או של חווה זינגבויים .
הכל לפי איבחון מצב האקנה שלך ע"י קוסמטיקאית פרא רפואית.
.
שילחי לי מייל הוא רשום בחתימה האישית שלי , אכתוב לך שמות וטל' של קוסמטיקאיות מומלצות
באזורך.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לספיר - סימני מתיחה וצלוליטענת08/08/2008
ספיר שלום, מהי הדרך הטובה ביותר להעלים סימני מתיחה וצלוליט לאישה אחרי לידה ? תודה, ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת - סימני מתיחה וצלוליט
ספיר שבה09/08/2008שלום ענת,
סימני מתיחה והצטברות צלוליט הינן מהתופעות הידועות שרב הנשים חוות לאחר לידה.
צלוליט הינו שומן המתרכז בעיקר מתחת לשריר ולכן, חשוב מאד לדעת שלא ניתן להעלים צלוליט או לשרוף אותו - לא באמצעות ספורט וגם לא באמצעות דיאטה. אלא באמצעים מכניים בלבד.
כיום קיימות בתחום מספר טכנולוגיות, המובילות הן:
טכנולוגיית אולטרה סאונד וטכנולוגיית RF.
טכנולוגיית RF - הינה מה שנקרא "סוס זקן שאין לו מתחרים" - טכנולוגיה ידועה מאד. מצויה בשימוש באפליקציות רבות בתחום הרפואה. ואף משמשת לטיפולים כנגד גידולים סרטניים.
טכנולוגיית RF מסוגלת להגיע אל שכבת הצלוליט - ולחמם אותה עד לטמפרטורה בה תאי הצלוליט מאבדים מנפחם - במקביל, גורם החימום לייצור סיבי קולגן חדשים - וכך מושג מראה חלק וחטוב יותר.
לגבי סימני מתיחה - חשוב מאד לדעת שלא ניתן להעלים אותם. טכנולוגיית RF - באמצעות החימום התת עורי העמוק - בהמשך לדברי לעיל, גורם לייצור סיבי קולגן - אלו הסיבים אשר דרושים לנו לריכוך סימני המתיחה, ולמראה יותר מעודן.
זו הדרך הטובה ביותר לטיפול בסימני מתיחה.
בהצלחה.
ספיר שבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


