פורום קוסמטיקה פרא רפואית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה שלא חולף
    הגר
    04/08/2008

    לאורית אני בת 25 סובלת מאקנה אף אחד ממשפחתי אינו סובל מהבעיה. טופלתי האנטיביוטיקה ועשיתי טיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות שונות , כל הזמן החלפתי, כי לא היה שיפור משמעותי. רואקוטן אני חוששת לקחת. רציתי לדעת במה שונה הקוסמטיקה הפרא רפואית , ויותר פרטים על הגורמים למחלה אני כבר מיואשת וכל הזמן משתמשת במייק אפ... אשמח להמלצה על טיפול וחומרים שבאמת עובדים תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה שלא חולף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי הגר:)

    אורית בן יהודה
    04/08/2008

    היי הגר:)
    ברוכה הבאה לפורום אגיב לך בפירוט מאוחר יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה שלא חולף

    אורית בן יהודה
    04/08/2008

    הגר שלום וברוכה הבאה לפורום

    לאקנה(פצעי בגרות) סיבות רבות, ארחיב בהמשך.

    האם עשית בדיקות הורמונאליות כדי לשלול חוסר איזון הורמונאלי ?

    אם לא עשית בירור הורמונאלי, המלצתי לך לפנות לאנדורוקרינולוג

    לבדיקה מקיפה
    .
    שנית לבדוק עם הגניקולוג שלך אפשרות לשחלות פוליצסטיות – בדיקת אולטרסאונד.

    שחלות פוליצסטיות יכולות לגרום הן לאקנה (פצעי בגרות) והן לשיעור יתר,

    בדרך כלל בעיה זו מופיעה עם הפרעות במחזור החודשי, אך לא תמיד- בדקי.

    בכל אופן, ללכת כל זמן עם מייק אפ זה לא הפיתרון במצב של אקנה העור צריך ל"נשום"

    ברגע שבלוטות החלב סתומות האקנה מחריף.

    במקרה של אקנה הורמונאלי הייתי מציעה לך שימוש בחומר הנקרא אזלק של חווה זינגבויים

    ביחד עם סבון וטונר, לשלב אקטיב ג'ל של אותה חברה , חומר אנטי בקטריאלי וקרם הגנה המתאים

    לעור עם פצעי בגרות.יש הרבה חומרים טובים נוספים, אך איני יכולה להמליץ על כולם .

    עלייך ללכת לאבחון אצל קוסמטיקאית פרא רפואית שתתאים לך את הטיפול הנכון הביתה.

    כנ"ל לגבי טיפולי פנים במכון.

    אני כן יכולה להמליץ לך לשלב בטיפול הפנים :טיפול בקרן אור בתחום של 415 ננומטר

    ישנם מכשירים להסרת שיער , העובדים בתחום הזה ותוצאות הטיפול בהם לאקנה נהדרות.

    סוג אור זה משמיד את החיידק הגורם לאקנה.

    כמו כן שילוב של קרח יבש בטיפולי הפנים לאקנה, גם הוא מומלץ מאוד, מחטא גורם למיקרו פילינג

    וניתן ליבש איתו מקומית מיידית את פצעי הבגרות.

    לשאלתך השנייה: הגורמים לאקנה רבים , החל מסיבות תורשתיות (כמו שהבנתי לא במקרה שלך)

    מתח נפשי או דיכאון גורם להגברת הפרשת הורמונים מבלוטת יותרת הכליה, פעילות הורמונאלית

    לא תקינה, או בזמן מחזור ולעיתים אף בזמן הפסקת המחזור .

    פעילות יתר של בלוטות החלב, יחד עם תאי עור מתים הסותמים את הנקבוביות, דבר הגורם

    להצטברות חיידקים בעור, וכן חוסר איזון הורמונאלי הגורם לתגובה לקויה להורמון הטסטוסטרון

    (הורמון גברי המצוי גם בנשים אנדרוגן) גורם לאקנה ופעמים לשיעור ייתר.

    מקווה שעניתי על שאלותייך.

    לגבי ההבדל בין קוסמטיקאית רגילה לקוסמטיקאית פרא רפואית בהמשך השרשור, המערכת

    מגבילה אותי במילים.


    בברכה אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במה שונה הקוסמטיקה הפרא רפואית

    אורית בן יהודה
    06/08/2008

    היי הגר

    לשאלתך במה שונה הקוסמטיקה הפרא רפואית:

    קוסמטיקאית מוסמכת למדה קוסמטיקה בעלת הסמכה של משרד העבודה.

    קוסמטיקאית פרא רפואית היא קוסמטיקאית מוסמכת, שבנוסף למדה במרכז רפואי,

    בעלת ידע קליני וטכניקות עבודה מתקדמות וממשיכה ללמוד ולהתעדכן ללא הפסקה.

    קוסמטיקאית פרא רפואית משתמשת גם במוצרים פרמצבטיים, לטיפול בעור.

    מוצר פרמצבטי הוא מוצר שאינו קוסמטי אך גם לא תרופה, ובמכשור מתקדם.

    ככלל, התכשירים שנמכרים על ידי קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת הם יותר

    מרוכזים ופעילים ממוצרי המדף שאת מכירה. לא מסוג החומרים והמותגים שנמכרים

    על מדפי הקוסמטיקה בחנויות ואצל קוסמטיקאיות מוסמכות.

    משרד הבריאות מגביל את ריכוז החומרים הפעילים שמותר לשווק על מדפים.

    לעומת זאת קוסמטיקאית פרא רפואית מורשית לעבוד עם חומרים מרוכזים

    יותר זאת מתוך ההכרה במקצועיות של הקוסמטיקאית הפרא רפואית,

    וביכולתה להתאים לך את התכשיר הנכון ולהנחותך לגבי השימוש הנכון.

    קוסמטיקאית פרא רפואית עומדת לרשותך בכל שאלה או בעיה שנוצרה,

    לדוגמה - גירוי, אדמומיות וכדו' ויודעת להתמודד ולפתור כל בעיה שנוצרה,

    קוסמטיקאית פרא רפואית עומדת בקשר עם רופאים ומומחים שונים.

    מוצרים קוסמטיים רגילים הם מצויינים לעור ללא

    בעיות מיוחדות ויכילו ריכוזים נמוכים יותר של חומרים פעילים,

    מוצרים אלו כרוכים בפחות גירוי, אך גם בפחות השפעה על העור.

    מקווה שעניתי על שאלתך

    בברכה
    אורית בן יהודה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    הגר
    10/08/2008

    אורית תודה התשובות שלך ענו לי על הרבה שאלות אין לי בעיות הורמונליות , את זה כבר בדקתי, אבל אני בחורה מאוד לחוצה ןנתונה למצבי רוח, לפי מה שכתבת גם זה יכול להשפיע על האקנה. מה בכל זאת אני יכולה לעשות כדי לשפר את מצב העור? ויש לי שאלה נוספת כל קוסמטיקאית שהייתי אצלה קראה לעצמה קוסמטיקאית רפואית איך אני יכולה לדעת מי באמת למדה את הלימודים שכתבת עליהם? ועל איזה טיפול בכל זאת את ממליצה. הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגר היי

    אורית בן יהודה
    11/08/2008

    הגר שלום:)

    כתבת שאת בחורה לחוצה ונתונה למצבי רוח ואכן מחקרים רבים מראים כי מצבי לחץ מחמירים את

    מצב האקנה(פצעי בגרת) וההשערה היא כי הורמוני המתח כגון אדרנלין שמשתחררים מבלוטת


    יותרת הכליה גורמים להפרשת שומן בעור ולהחמרת אקנה.

    אני ממליצה לך לעסוק בפעילות מרגיעה, כגון יוגה וספורט, פעילות ספורטיבית סדירה מאוד מרגיעה

    וגורמת להפרשה של הורמונים מרגיעים כגון אנדורפינים ותורמים לרווחה נפשית, דבר היכול לשפר

    בין היתר את מצב האקנה שלך, רק הקפידי לנקות

    את העור בזמן הזעה עם מגבונים מיוחדים לעור שמן , יש כאלו לד"ק פישר.

    כמו כן רצוי להחליף ציפית לכרית לעיתים קרובות להשתמש ברב מגבת של סנו או חברה אחרת

    ולזרוק את המגבת ולהשתמש כל פעם

    במגבת חדשה, כל זאת כדי לא להעביר זיהום של החיידקים הגורמים לאקנה(פצעי בגרות).

    לגבי המלצות נוספות קראי מה כתבתי לך בתשובתי הקודמת, למעט השימוש באזלק לאקנה

    הורמונאלי (כתבת לי שהכל בסדר).

    ישנם חומרים אחרים כגון אקטיב ג'ל של חווה זינגבויים , + סבון וטונר ועוד. חומרים מומלצים אחרים:

    סבון ומי פנים של ביופור + קרם אקנה של ביופור.

    החומרים לאקנה של חביבה ריבקין גם הם מצוינים. ישנם חומרים נוספים לאקנה אך את צריכה

    לעבור אבחון אצל קוסמטיקאית פרא רפואית שתתאים לך את הטיפול הנכון.

    לגבי שאלתך השנייה; לקוסמטיקאית פרא רפואית צריכה להיות תעודה המעידה שעברה לימודים

    פרא רפואיים שבה כתוב:

    PARA MEDICAL AESTHETICS : P.M.E

    מקווה שעניתי על שאלותייך.

    בברכה אורית אורמדיקס

    .



    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימני מתיחה
    ענת
    04/08/2008

    שלום, ירדתי הרבה במשקל ויש לי סימני מתיחה מכוערים בבטן ובחזה, האם יש דרך כלשהי לטפל בכך ובהצלחה? האם מדובר בעלויות גבוהות לטיפול? מה הטיפול הכי מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימני מתיחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימני מתיחה

    אורית בן יהודה
    04/08/2008

    היי ענת וברוכה הבאה לפורום :)
    הטיפול בסימני מתיחה הוא בדרך כלל ע"י רטין A בריכוז גבוה במירשם רופא.
    יש לקחת בחשבון שהטיפול ברטין A גורם לאדמומיות וגירוי בעור. בריכוזים נמוכים הטיפול לא עוזר,

    אפשרות נוספת היא משחת KELO_COTE מכילה סיליקון, אין צורך במרשם רופא , עוזר לטיפול
    בצלקות לא תמיד מצליח תלוי כמה זמן הצלקת , סימני המתיחה קיימים.
    אני ראיתי שיפור רק בצלקות חדשות.

    בקליניקות ניתן לטפל בחומצות למינהן ובביו פפטידים , או/ בשילוב טיפולים בפילניג יהלום גס הטיפול צריך להעשות בסדרות כדי לעורר את העור ליצור תאים חדשים.
    והעליות שונות ממכון למכון.
    יש לקחת בחשבון שהשיפור הוא חלקי סימני מתיחה לא חולפים לגמרי.
    כמה ירדת במישקל?

    האם יש לך עור עודף שניתן למתיחה ע"י צביטה ומשיכה?

    מצפה לתשובתך

    בהתאם ארחיב את תשובתי . אתייעץ גם עם רוקח המכין הכנות מיוחדות איתו אני בקשר.

    בברכה
    אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ענת אופציה נוספת

    אורית בן יהודה
    05/08/2008

    היי ענת :)
    אופציה נוספת לטיפול בסימני מתיחה, אין לי נסיון עם המוצר הזה
    אך מכירה ומרוצה ממוצרים אחרים.

    חב' "פארמה אסתטיקה" הישראלית פיתחה תכשיר ייחודי לשמחת על הנשים הנמצאות אחרי היריון: מטריקוטן סימני מתיחה – למניעת והעלמת סימני מתיחה של הריון, ולאחר הרזייה. מריקוטן סימני מתיחה (Matricutan Stratch Marks), מכיל ביו פפטידים – שרשראות חומצות אמינו המופקות בטכנולוגיה מתקדמת, מחומרים טבעיים שתכונתם העיקרית היא המרצת קצב ייצור הקולגן ב 350% הגורם להתחדשות העור. הקולגן והאלסטין החדש שנוצרים בונים מחדש את המבנה הרשתי של העור – שתי וערב. מחקרים קליניים שנעשו בחו"ל בביו פפטידים הללו מוכיחים כי לאחר חודש של שימוש רצוף בקרם חל שיפור של כ-72% במראה סימני המתיחה

    במידה ועזר אשמח לשמוע
    ניתן להשיג בבתי מרקחת נבחרים
    ואצל קוסמטיקאית פרא רפואית.
    בהצלחה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקות מאקנה באזור המחשוף
    הדר
    01/08/2008

    שלום אורית, יש לי צלקות מכוערות מאקנה באיזור המחשוף מה שמונע ממני ללכת עם חולצות מעט חשופות. רציתי לדעת האם איפור קבוע יכול לטשטש את הצלקות המכוערות האלה ומהם הנזקים שיכולים להיגרם או האם יש טיפול אחר שיכול לעזור. תודה הדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקות מאקנה באזור המחשוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להדר

    אורית בן יהודה
    01/08/2008

    הדר שלום וברוכה הבאה לפורום:)
    אני במכון כרגע ועסוקה.
    אוכל להיות איתך יותר מאוחר או במהלך השבת בקשר ,כיתבי לי האם זה מתאים במבחינתך.
    בברכה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאורית

    הדר
    01/08/2008

    אורית תודה על המענה המהיר, את יכולה להיות איתי בקשר יותר מאוחר או במהלך השבת מתי שנוח לך. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי הדר , צלקות מאקנה

    אורית בן יהודה
    01/08/2008

    היי הדר:) חזרתי אליך.
    ישלי כמה שאלות : רציתי לדעת בת כמה את?, האם לקחת רואקוטן כדי להפטר מהאקנה ואם כן מתי זה היה?
    גם עם האקנה חלף בדרך אחרת , רציתי לדעת מתי זה היה וכמה זמן ישנן הצלקות שאת כותבת עליהן?
    רציתי לדעת ,למה את קוראת צלקות מאקנה?
    האם יש ממש הצטלקות של הרקמה? זאת אומרת שקעים בעור או בליטות, או כוונתך בצלקות לסימנים אדומים או כתמים חומים בעור כתוצאה מריפוי האקנה(פיגמנטציה).
    כל המידע הנ"ל , חשוב לי כדי לענות לך תשובה מקצועית.
    בברכה
    אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    הדר
    02/08/2008

    היי אורית, אני בת 28 , לא לקחתי רקוטאן בגלל כולסטרול ושומנים בדם אלא קיבלתי גלולות דיאנה גם כדי להסדיר את המחזור. הצלקות הן בנות שנתיים -שלוש בערך, יש הצטלקות של הרקמה ויש בליטות קטנות בעור. הבליטות הן קטנות ולבנות (כמו נקודות חן לבנות )אבל לא אסטטיות כלל וזה מפריע לי ללבוש חולצות פתוחות. הדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדר היי

    אורית בן יהודה
    02/08/2008

    היי הדר:)
    אזור המחשוף נוטה במיוחד להצטלקויות ,אפילו מאקנה(פצעי בגרות) לאנשים הנוטים לכך.
    איפור קבוע לא מתאים למקרה שלך.
    לפי התיאור שלך כנראה שנוצרו לך צלקות קלואידיות, אפשרות נוספת היפר היפר קרטוזיס
    באזור(התקרנות יתר של השכבה העליונה בעור).
    שאלה נוספת :נסי לתאר לי האם הבליטות העור הן חלקות למגע או מחוספסות?
    בהתאם לתשובתך אפנה אותך לטיפול מתאים.
    בברכה
    אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאורית

    הדר
    02/08/2008

    היי אורית , הצלקות הן חלקות למגע וקטנות חלקן גם שטוחות ולא בולטות כמו כתם לבן. רופאת עור אמרה לי שפילינג לדוגמא לא יכול לעזור כי העור באיזור דק ונוטה להצטלקות והעור כבר איבד את הפיגמנט שלוה(צבע העור שלי הוא בהיר). הדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדר- צלקות וחוסר פיגמנט

    אורית בן יהודה
    02/08/2008

    היי הדר:)
    מאחר ולא ראיתי אותך, קצת קשה לי לענות במקצועיות , האם רופאת העור אמרה משהו על צלקות
    קלואידיות?
    צלקת קטנה ובולטת יכולה להיות צלקת קלואידית, צלקת קלואידית – Keloid scar
    זו למעשה צלקת מעובה, קשה ומורמת מעל העור.
    הסיבה להיווצרות קלואיד לא ברורה או חד משמעית, ישנם טיפולים שעוזרים חלקית, עלייך
    להיוועץ במומחה לכירוגיה פלסטית או רופא העוסק באסטתיקה של העור.
    במקרה ואלו אכן צלקות קלואידיות לא הייתי עושה בשום פנים ואופן איפור קבוע.
    במידה והצלקות לא קלואדיות (לאחר בדיקת רופא) ניתן באיזורים החלקים להתאים צבע
    מתאים לעורך בעזרת איפור קבוע ע"י מומחה כדי שהעבודה תהייה רק על פני האפדרמיס , כאשר האיפור הקבוע נעשה ביד לא מקצועית , תיתכן חדירה לדרמיס דבר היכול לגרום לצלקות בעור הנוטה לכך . כמובן רק לאחר איבחון מדוייק ואישור רופא.
    מאיכן את בארץ ?
    אולי אוכל להמליץ לך על רופא טוב.
    בברכה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק אפ ופג תוקפו
    שואנה
    28/07/2008

    שלום! קניתי מייק אפ לפני שנה במבצע 1+1 ועשיתי טעות כי אני לא משתמשת בו הרבה. מייק אפ אח מחזיק לי שנה!! שמתי לב שהמייק אפ השלם והסגור שאצלי במגירה (נוזלי של ג'ייד) פג תוקפו ב11/08. רציתי לדעת האם מותר להשתמש בו גם אחרי תאריך זה או שזה מסוכן? תודה על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מייק אפ ופג תוקפו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיק אפ שפג תוקפו

    אורית בן יהודה
    28/07/2008

    היי שואנה:)
    ברוכה הבאה לפורום.
    אני נוהגת לזרוק כל מוצר שפג תוקפו.
    מרכיבים כימים שפג תקפם עלולים להיות מסוכנים , ולשנות את הרכבם.
    ואף אם לא ,החומרים הפעילים כגון מסננן קרינה כבר לא פעילים.
    ומה שמסוכן באמת זה לצאת לשמש ללא מסננן קרינה.
    בכל מקרה את יכולה להתייעץ ביצרן.
    בברכה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אורית

    שואנה
    28/07/2008

    אני בכל מקרה משתמשת במייק אפ רק בלילה כך שהמסנן קרינה זו לא בעיה עבורי..... פשוט חבל לי לזרוק מייק אפ סגור לגמרי... כל מקרה את יודעת אם יש מספר של שירות לקוחות של חברת ג'ייד בארץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שואנה

    אורית בן יהודה
    28/07/2008

    אני ממש לא יודעת.<br />בכל מקרה התייעצתי עם ביולוגית ויצרנית מוצרי קוסמטיקה רפואית.<br />מייד אצרף לפורום מאמר מ ע נ י י ן שהיא כתבה בנושא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי צריך לזרוק מוצר קוסמטי?

    אורית בן יהודה
    28/07/2008

    <br /><br />באדיבות: רונית שגב<br /><br /><br />תאריך התפוגה של תרופות מצוין בעלון לצרכן, וקל לנו לדעת מתי הן כבר לא יעילות. בעולם הקוסמטיקה, משרד הבריאות (וה-FDA) אינם מחייבים לרשום תאריך תפוגה. יוצא הדופן היחיד הוא תרופות ללא-מירשם הנמכרות כמוצרי טיפוח, כמו קרמים שונים לאקנה, מקדמי הגנה וכדומה. אולם גם בנוהלים של אלה אין עקביות. <br />האיחוד האירופי ניסה להכניס קצת "סדר" לנושא, וביסס נוהל שמחייב את החברות באיחוד: על מוצרי הקוסמטיקה יהיה סמל בצורת קופסה פתוחה, ולידו האות M, שמשמעותה "חודשים" (Monthes) ולאחריה מספר. המספר ליד האות M הוא מספר החודשים שהמוצר הוא בתוקף לאחר פתיחתו. ישנם מעט יוצאי דופן לנוהל הזה – כמו תרסיסים, או מוצרים לשימוש חד פעמי.<br />כיצד התקופה הזאת נקבעת? שאלה טובה... האיחוד האירופי לא החליט מהם הכללים לפיהם ייקבע התוקף של מוצר. יש הבדל רב באורך חיי המוצר אצל שתי משתמשות שונות, עם הרגלים שונים והגרות בתנאי אקלים שונים. לדוגמה, משתמשת אחת הגרה באזור אקלים לח, מאחסנת את הקרם במקלחת, באור מלא, משתמת בו בידיים שאינן נקיות ולא מקפידה לסגור היטב את השפופרת בתום השימוש – מול משתמשת המאחסנת את המוצר במקום ממוזג, בתוך מגירה או ארון, משתמשת בו עם ידיים נקיות היטב, והנועלת היטב את המכסה. הגורמים הללו משפיעים רבות על אורך חיי המוצר, ועדיין לא דיברנו על תדירות השימוש בו. כך שההנחייה האירופית איננה מעשית במיוחד, ובפרט אם נודה שאף אחד מאיתנו לא זוכר מתי הוא פתח לראשונה את הקרם...<br />אולם מצד שני – כל החברות שמכבדות את עצמן, גם אלה שלא משתמשות בסמל הנהוג באירופה, מבצעות סוללה שלמה של מבחני יציבות לפני שהן מוציאות מוצר לשוק. המבחנים האלה כוללים חשיפת המוצרים למחזורים של טמפרטורות קיצוניות, בדיקות של היעילות של החומרים המשמרים לאורך זמן, בדיקת המוצר בתוך האריזה שנבחרה לו ובדיקה על פיסות עור של מתנדבים לשלילת האפשרות שהמוצר מגרה את העור , ועוד תופעות לוואי לא-צפויות. <br /> <br />המשך המאמר בהמשך השירשור המערכת מגבילה אותנו במס' מילים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך למאמר

    אורית בן יהודה
    28/07/2008

    אז איך יודעים בכל זאת?<br />קודם כל, במידה ויש בכל זאת סימון על האריזה לגבי תאריך תפוגה, הוא יכול לשמש לנו כאינדיקציה במוצר הזה, וגם כתזכורת. רובנו לא נסתדר רק עם זה ולכן העצות הבאות תועלנה גם כן: כדאי להפסיק את השימוש במוצרים לאזור העיניים (כמו מסקרה) לאחר 4-6 חודשים, ומוצרי קוסמטיקה לפנים (קרם לחות, מייקאפ) לאחר שנה עד שנתיים. מוצרים באבקה –מומלץ להחזיק 2-3 שנים. השימוש במוצרי קוסמטיקה לעיניים הוא יותר מוגבל מאשר במוצרים אחרים. בגלל חשיפה לחיידקים והסיכון לדלקות בעיניים, יש מומחים הממליצים להחליף מסקרה בכל 3 חודשים. אם המסקרה התייבשה, החליפי אותה. אל תוסיפי מים (ובטח לא רוק...) כדי ללחח אותה כי זה עלול לזהם את המוצר. אם התפתחה דלקת בעיניים, התייעצי עם רופא מייד, ומומלץ להפסיק להשתמש בכל המוצרים לאזור העיניים, בהם השתמשת כשהזיהום התחיל.<br />מוצרי קוסמטיקה נוספים שיכולים להיות עם חיי מדף קצרים הם מוצרים "100% טבעיים" שעשויים להכיל חומרים רבים המהווים מצע טוב לגידול חיידקים. עוד סיכון במוצרים הטבעיים הוא זיהומם כתוצאה משימוש בחומרים משמרים טבעיים (שהם פחות יעילים) או היעדר כל חומר משמר. <br />גם השימוש בדוגמיות הפתוחות שיש בפארמים יכול לגרום לזיהום המוצרים הללו. אם את חייבת להתנסות במוצרים האלה השתמשי באפליקטור נקי, כמו למשל צימרון ("מקל לניקוי אוזניים") נקי. <br />ההנחיות האלה אינן מבוססות על הנחיות שפורסמו במקום רשמי כלשהוא, אך מבוססות על עצותיהם של גורמים בענף הקוסמטיקה. <br /><br />הכותבת היא רונית שגב ביולגית חוקרת של העור ויצרנית מוצרי קוסמטיקה רפואית. בעלת חברת ביופור<br /><br />מקווה שמאמר מרתק זה ענה שאלתך.<br /><br />בברכה <br /> אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אורית

    שואנה
    28/07/2008

    מאמר זה ענה לי על הרבה שאלות... חבל שבאמת במייק אפ שלי לא רשום כמה חודשים ניתן לשמור אותו לאחר הפתיחה ורק תאריך פג תוקף כי אפילו לא פתחתי אותו.... והוא אכן שמור במגירה כמו שציינה כותבת המאמר שככה הוא נשמר יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שואנה:)

    אורית בן יהודה
    28/07/2008

    אני שמחה מהמאמר עזר, את יכולה לפנות אלי בכל שאלה , אשמח לעזור.
    כמו שכתבת באמת קצת מבלבל, את תמיד יכולה לגשת לנקודות המכירה של גייד.
    אולי שם יכולו לעזור לך.
    פעם הבאה שאת קונה במבצע שימי לב לתאריך , לפעמים יצרנים רוצים להפטר ממוצרים שחיי
    המדף שלהם קצרים.
    בברכה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר: ניתוח עפעפיים ואיפור קבוע
    ספיר שבה
    26/07/2008

    הי ספיר, אני בת 58, ואני חושבת על ניתוח עפעפיים מלא. שאלתי היא בנוגע לאיפור קבוע - האם מומלץ לעשות זאת לפני הניתוח או אחריו. אשמח לחוות דעתך בעניין. בברכה, אבלין, ת&quot;א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח עפעפיים ואיפור קבוע

    ספיר שבה
    26/07/2008

    שלום רב,

    את האיפור הקבוע בעפעפיים רצוי לבצע לאחר הניתוח של העפעפיים.

    מאחר ומדובר בהסרת עודפי עור והחיתוך נעשה בקו הריסים (בעפעף התחתון).

    לכן, רצוי קודם כל לסיים את הניתוח ולאחר מכן, לבצע איפור קבוע.

    בברכה,

    ספיר שבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר - אני לפני ניתוח מתיחת פנים
    ספיר שבה
    26/07/2008

    ספיר שלום, שמך הולך לפנייך כאלופה בתחום טיפולי הפנים וקילופי עור. וטיפלת בחברה שלי שעברה ניתוח של מתיחת פנים לפני כשנה. אני צפויה לעבור ניתוח של מתיחת פנים לקראת חודש נובמבר. אשמח אם תסבירי לי את חשיבות טיפולי הפנים לפני ואחרי הניתוח. בברכה, מירי, ר&quot;ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירי - ניתוח מתיחת פנים

    ספיר שבה
    26/07/2008

    מירי שלום,

    קיימים מחקרים קליניים רבים המצביעים על קשר ישיר בין מצב העור לבין התוצאה הסופית לאחר מתיחת הפנים. שכן בסופו של דבר מצב העור שלך, זה מה שהמנתח הפלסטי יאלץ להתמודד מולו.

    יש להבין שמתיחת הפנים מטפלת במעטפת הפנים, השריר הרפוי נחתך או מקופל - תלוי מי המנתח, לאחר מכן עודפי העור הרפוי נחתכים אף הם ומוצמדים מחדש לשריר.

    ניתוח של מתיחת פנים כאמור, מטפל בפונקציות הללו, אך לא מטפל באיכות העור.
    עור יבש, מוזנח, שקצב התחדשות התאים בו איטי, וזרימת הדם בו דלה - יחזיק פחות מעמד בניתוח כזה. והתוצאה למנותח בד"כ תהיה פחות משביעת רצון.

    לעומתו, עור מטופל, שקצב התחדשות התאים בו הוא גבוה, עם סיבים אלסטיים מפותחים (קולגן ואלסטין) - יעמוד יותר במתח הניתוח. והתוצאות תהיינה טובות יותר, כך גם קצב ההחלמה.

    מס' הטיפולים ואופיים נקבע לאחר אבחון מעמיק, כאמור, מתיחת פנים מטפלת במעטפת העור. ולא מטפלת בנזקים המופיעים עליו: נזקי שמש, קומדונים, כלי דם וכיוב'. - אלו לא ישתנו בעקבות הניתוח.

    אני מטפלת בכל מטופל/ת בהתאם לנזקים כפי שהם במצב נתון. יש לקחת בחשבון את הזמן העומד לרשותי ולרשות המטופל לפני הניתוח. בד"כ, אני עובדת עם המנתח הפלסטי בשיתוף פעולה מלא, לטובת המטופל/ת. על מנת להביא אותה לתוצאה הטובה ביותר שאנו מסוגלים לה.

    בברכה,

    ספיר שבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי, עד לניתוח באיזה חומרים להשתמש?

    מירי
    26/07/2008

    אשמח להכוונה חומרים לטיפול ואיפה משיגים. תודה, מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירי - חומרי טיפול

    ספיר שבה
    26/07/2008

    הי מירי,

    הכנה טובה לניתוח של מתיחת פנים כאמור. חומרים המסוגלים לחדש את העור.

    אני באופן אישי מאד מאמינה בשילובים. ולכן זה המרשם:

    רטין A - ריכוז התחלתי של 0.025 יהיה טוב - שימוש בלילה בלבד על עור נקי.

    חומצה גליקולית - ריכוז של 10% יהיה טוב, שוב - מריחה בכמות קטנה על עור נקי בלילה.

    חומצה לקטית - ריכוז של 10% מספיק - מריחה בלילה בכמות קטנה על עור נקי.

    את יכולה לשלב בין החומרים בלילה - כל לילה חומר אחר בעקביות. את יכולה להמשיך ולטפל בחומרים עד 72 שעות לפני הניתוח. ובמידה והכל תקין לאחר הניתוח - ניתן לחזור לשגרת תחזוקה כבר לאחר שבועיים ימים. (לא באזור הצלקות שטרם הגלידו!!!).

    לבוקר - שימוש בויטמין C כנוגד חימצון וחסם שמש מעליו יהווה השלמה טובה להכנה ולשיקום.

    אשמח אם תמסרי לי את אזור מגורייך ואוכל להפנות אותך לקוסמטיקאית רפואית באזורך שתכין אותך בצורה טובה לפני הניתוח ותהיה שם גם לאחר מכן.

    לגבי איך משיגים חומרים: רטין A - את יכולה לפנות למנתח שלך לקבלת מרשם (נחשב לתרופה).
    ואת זה ירקחו לך בבית מרקחת.

    חומצה גליקולית וחומצה לקטית - יתכן ותוכלי להשיג גם אצל המנתח שלך. (אני יודעת שרבים מהם מחזיקים את החומרים הללו). במידה ולא תצליחי להשיג אצל הפלסטיקאי שלך, אפנה אותך לקוסמטיקאית הקרובה אלייך.

    בברכת הצלחה,

    ספיר שבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית שאלה על איפור קבוע
    ורד מהקריות
    25/07/2008

    אורית שלום קודם כל ברצוני לפרגן על הפורום החדש, ניכר מתשובותייך המספקות שהינך מבינה עניין במספר תחומים וסוף סוף אני מרגישה שיש אדם מקצועי שאפשר לפנות אליו ולקבל תשובות מספקות, אורית אני עוסקת בתחום האיפור הקבוע וברצוני לשאול אותך לגבי איליינר באיזור העיניים, מדוע באיזור העפעפיים האייליינר נשאר לאורך שנים בעוד לגבות ו/או לשפתיים קיימת דהייה מהירה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאורית שאלה על איפור קבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ורד הי :)

    אורית בן יהודה
    26/07/2008

    ורד, אשיב לך בפירוט בסוף היום.
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ורד:איפור קבוע

    אורית בן יהודה
    27/07/2008

    היי ורד.

    ראשית ברוכה הבאה לפורום.

    בחרת במקצוע היצירתי ביותר בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית: איפור קבוע, תחום אומנות

    האיפור הקבוע מספק מאוד אך דורש ידע רב,

    ניסיון וכמו בכל תחום פרא רפואי, השתלמויות אצל הטובים ביותר וכמובן ידי אמן, זהו תחום

    המתחדש כל הזמן הן מבחינת צבעי האיפור הקבוע והן מבחינת המכשור והטכניקות

    לשאלתך: באזור העפעף העליון איפור קבוע נשאר לשנים רבות משום שעור העפעפיים דק יותר

    מכל אזורי הגוף ועדי באזור הגבות והשפתיים העור בנוי אחרת, אנו עובדות בשכבת האפידרמיס

    בשכבת עור זו תאים מתחתית האפידרמיס נודדים כלפי מעלה, מתים במהלך הנדידה ויוצרים שכבה

    של תאים מתים הנקראת שכבת הקרנית. זהו הציפוי שאנו מרגישים כשאנו נוגעים בעורנו. הקרנית

    מתקלפת כל הזמן ומתחלפת בתאים חדשים שמגיעים מתחתית האפידרמיס.

    זו הסיבה שהאיפור קבוע באזור, השפתיים והגבות דוהה מהר יותר מאיפור קבוע באזור קו

    האייליינר, שם כפי שאמרתי

    קודם העור דק ביותר ועדין ותחלופת התאים בו שונה ולכן איזור זה גם נוטה להתקמט מהר יותר.

    יחד עם זאת את בטח נתקלת פעמים רבות בתופעה נפוצה מאוד לאחר ביצוע איפור קבוע בגבות ,

    של שינוי הצבע לאדום או סגול, תופעה שנתקלתי בה רבות עד שגילתי את טכניקת האיפור הקבוע

    של משה אלול.

    אני ממליצה לך מאוד עם עדיין לא השתלמת גם אצלו לעשות זאת , שווה כל השקעה, מקצר את זמן

    ביצוע תהליך האיפור משמעותית ,

    קל לנו יותר ובטח ללקוחה שעוברת את התהליך בזמן קצר ובמינימום כאב אם בכלל (אלחוש נכון

    ומהירות עבודה) , דבר שמשמעותי מאוד לכל אישה. את יכולה למצוא טל' בקלות פשוט תקישי

    בגוגל "איפור קבוע משה אלול".

    גם עם לא תשתלמי אצלו ,אני ממליצה לך מאוד על צבעי האיפור שלו לגבות, במיוחד על צבע חום

    קפה או חום אגוז, צבעים אלו נשארים זמן ארוך יותר ולא משנים את צבעם לסגול/אדום, אין צורך

    ביותר מפעמיים חזרה על תהליך האיפור הקבוע לפעמים אפילו די בפעם אחת, אך אל תבטיחי דבר

    ללקוחה הדבר תלוי ראשית במיומנות שלך ושנית בקליטת הצבע בעור הלקוחה ,שכפי שאת בטח

    יודעת שונה מאחת לאחרת.

    בכל מקרה באיפור קבוע אנו מבצעים מיקרו פיגמנטציה בפעולה זו מחדירים פיגמנטים לתוך שכבות

    העור העליונות, לכן העובדה שיש לך מקרים של דהייה מהירה מעידה על מקצועיות ועל העובדה שאת

    אכן מבצעת איפור קבוע(מיקרו פיגמנטציה) ולא קעקוע.


    מקווה שעזרתי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור קבוע והרפס

    רחלי
    09/08/2008

    אורית שלום אני כבר שנים רוצה לעשות איפור קבוע בשפתיים, אני חוששת מפני שמדי פעם מתפרץ לי הרפס בשפתיים. הייתי אצל מישהי מומלצת שאמרה לי , שבמידה ואמרח משחת זובירקס יומיים לפני ומס' ימים אחרי האיפור קבוע, ההרפס לא יתפרץ. חשוב לי לשמוע את דעתך. החוששת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור קבוע והרפס

    אורית בן יהודה
    09/08/2008

    היי רחלי ברוכה הבאה לפורום:)

    אני מבינה את חששך, אכן איפור קבוע בשפתיים גורם להתפרצות וירוס ההרפס.

    היעוץ שקיבלת די מדוייק ומקצועי.

    אני ממליצה זאת לכל מי שמבצעת איפור קבוע בשפתיים, ישנם נשים שלא יודעות כי הוירוס

    נמצא בגופם במצב רדום, אך יכול להתפרץ עקב איפור קבוע בשפתיים ו/או פילינג עמוק או

    פילנג משמעותי.

    במקרים שאני בוודאות יודעת שמישהיא חוותה התפרצות של הרפס ,

    למשנה זהירות אני ממליצה לגשת לדרמטולוג/רופא עור

    ולבקש מרשם לכדורי זובירקס, את המינון למניעה הרופא קובע .


    אני ממליצה יומיים לפני ביצוע איפור קבוע בשפתיים למרוח זובירס במשחה וכן לקחת כדורי זובירקס

    בבליעה , לפי הוראות הרופא ולמרוח זובירקס במשחה כל משך ההחלמה, כמו כן לבלוע

    את כדורי הזובירקס כל זמן ההחלמה.

    במידה ואת נוקטת באמצעי הזהירות הנ"ל , אין לך מה לחשוש מהתפרצות ההרפס.

    תהיי רגועה ובהצלחה באיפור הקבוע.

    בברכה,

    אורית אורמדיקס.







    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאה בכן
    חוה זינגבוים
    22/07/2008

    ברכותי לפורום החדש!אורית וספיר יקרות,כל הכבוד על ניהול פורום בתחום הקוסמטיקה הרפואית,כל הכבוד לBEOK על ההבנה שתחום זה ההולך וגדל וצובר תאוצה,אכן שונה מתחום הקוסמטיקה הקלאסית , אני גאה בכן, אתן בעלות ידע רב בתחום, וללא ספק שיכות לקבוצה העילית של הקוסמטיקה הרפואית בישראל!המשיכו להצליח בנות שלי!!!!אהבה .חוה זינגבוים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גאה בכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי חווה זינגבויים היקרה :)

    אורית בן יהודה
    24/07/2008

    היי חווה.<br />אני רוצה להודות לך באופן אישי על הידע הרב שהוספת לי.<br />רוצה להודות על ההשתלמיות והידע הנוסף שאת תורמת לבוגרות בית סיפרך.<br />למרות לימודים קודמים של קוסמטיקה רפואית ,שנים רבות בתחום והשתלמויות בלתי פוסקות.<br />בית הספר שלך תרם לי רבות. .<br /> באמריקה נהוג כבר שנים , שיתוף פעולה בין רופאים מתחומים שונים לקוסמטיקאיות רפואיות.
    לזכותך יאמר שאת הבאת והעלית את המודעות לדבר בארץ, וכך צריך להיות.
    גאה להיות בוגרת הקורס הראשון שלך.
    ואני ממליצה לכל קוסמטיקאית שרוצה לרכוש ידע בתחום הקוסמטיקה הרפואית, לשדרג את
    עצמה ולמוד ממך.
    בהערכה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחווה זינגבוים

    ספיר שבה
    24/07/2008

    הי חווה,

    תודה על הפידבק.

    מרגע שהיכרתי אותך - ניתן בהחלט לומר שמשם חיי המקצועיים השתנו. הענקת לי ידע שאין שני לו והשראה שמלווה אותי עד עצם היום הזה.

    ידע הוא כח וזה מה שנתת לי, אני מתמודדת היום עם מצבים שמאתגרים אותי כל יום, וגורמים לי אושר, כשאני רואה את השינוי שאני מצליחה לחולל בחיי אנשים.
    לכל אחת מאיתנו ים של יכולות ואת ידעת להוציא ממני את המיטב.
    כשהיגעתי אלייך בהתחלה בהתחלה, לא היה כלום... קורס מס' 1 (בו למדתי) יצא לדרך - והשאר כבר היטוריה.
    עשינו מהפכה שאי אפשר להתכחש לה. ועכשיו אנו מקבלות הכרה נוספת בצורת הפורום הזה. שאני בטוחה שהולך להיות שונה ממה שכל גולש הכיר קודם.
    הדרך שלנו עוד ארוכה, אבל השורש שהיכינו הוא חזק והוא כאן להישאר לשנים רבות וטובות.

    אוהבת אותך מאד, ובהערכה רבה,

    ספיר שבה.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלוציות-

    חוה זינגבוים
    25/07/2008

    אורית וספיר יקרות, חלוציות ופריצת דרך ,הינם חלק מאמונה בדרך.המאמץ המשותף שלנו ,להכרה במעמדינו, כקוסמטיקאיות רפואיות, הרצון לשיתוף פעולה ,לצד צוותים רפואיים, והרצון להעניק למטופלות ומטופלים, את הטיפול הטוב ביותר, ואת הידע העדכני ביותר, מזכיר לי תמיד את פלורנס נייטינגיל, היא היתה חלוצת מיקצוע הסיעוד, לפניה ,אף רופא לא חשב שצריך אחיות בבתי חולים, היא הראשונה שפתחה בית ספר לאחיות וסיעוד ב 1860, השאר כמובן הסטוריה ,מי יכול לתאר לעצמו ,רופא ללא אחות, או בית חולים מתפקד ללא אחיות, אנחנו עוברות תהליך דומה, יותר ויותר מנתחים פלסטים מבינים ,שכאשר הניתוח מסתיים ,מתחיל תפקיד הקוסמטיקאית הרפואית,בעידוד ריגשי,בעסוי לימפטי, ובאיפור הסוואה לצלקות וסימנים, גם המטופלים מבינים,שדור חדש של קוסמטיקאיות רפואיות נוצר ,הולך ומתחזק, בעלות ידע עיוני ומעשי רב בפתרון בעיות עור אסתטיות, לצד רופא ,או בקליניקה פרטית אנו כבר עובדה קיימת , שלכן-חוה זינגבוים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג
    עינב
    22/07/2008

    שלום, לפני כארבע שנים עברתי חצי טיפול של הזרקת סיליקון בפנים למילוי צלקות (3 טיפולים במקום 6). הטיפול לא צלח.. שאלתי היא האם ישנו פילינג לא אגרסיבי מידיי שאני יכולה לעשות על מנת לשפר את מראה עור הפנים ואולי אף לטשטש מעט את הצלקות, בהתחשב בטיפול הסיליקון שעברתי לפני שנים? אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פילינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עינב - פילינג

    ספיר שבה
    22/07/2008

    שלום עינב,<br /><br />אכן, כיום חלק מהפלסטיקאים מזריקים סיליקון על מנת למלא צלקות, צר לי שבמקרה שלך לא צלח הדבר.<br /><br />ראשית, אבהיר דבר מאד חשוב בנושא צלקות, היות וזו שאלה שאני נתקלת בה המון. לא ניתן להעלים צלקות. צלקת משמעותה שהרקמה נפגעה קשה מדי ועמוק מדי, הצלקת זו סוג תגובה של העור לטראומה שנגרמה לו ע"י ייצור סיבי קולגן בצורה לא מסודרת המתהווה בסופו של דבר לצלקת.<br /><br />ניתן לרכך את הצלקות ולעדן אותן. אולם כאמור לא ניתן להעלימן.<br /><br />ניתן לבצע פילינג משמעותי (אותו מבצעת קוסמטיקאית רפואית) - זהו הפילינג שאת מחפשת. (לדבריך, לא אגרסיבי מדי) החלמה קצרה ומהירה תוך כשבוע, ללא תופעות לוואי.<br />או לחילופין לבצע פילינג עמוק (זהו פילינג אותו מבצע רופא פלסטיקאי או דרמטולוג מומחה. ההבדלים בין השניים זהו עומק הפילינג, והמחיר.<br /><br />עוד שיטה שאת יכולה לנסות היא בלייזר (פיקסלים), גם את זה מורשה לבצע רופא עור/דרמטולוג או פלסטיקאי מוסמך.<br /><br />מקווה שקיבלת מענה.<br /><br />בברכת הצלחה,<br /><br />ספיר שבה<br /><br />

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    עינב
    22/07/2008

    קודם כל תודה על התשובה המפורטת. פילינג עמוק לא בא בחשבון מבחינתי בגלל הסיכונים שכרוכים בו, על אחת כמה וכמה שאני עם סיליקון בפנים. מה שכן רציתי לבקש ממך זה אם את יכולה להיות קצת יותר ספציפית כשאת אומרת &quot;פילינג משמעותי אצל קוסמטיקאית רפואית&quot;. מה זה אומר פילינג משמעותי? איזה סוג פילינג זה? איך הוא נקרא? והאם אין לי מה לחשוש מסיכונים עקב הסיליקון עם פילינג מהסוג הזה? המון תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג עמוק לעומת פיליג משמעותי

    אורית בן יהודה
    23/07/2008

    הי עינב<br />המושג "קילוף משמעותי" הוטמע בשנים האחרונות ע"י בתי הספר לקוסמטיקה רפואית כגון בית הספר של חוה זיגבויים. כדי שקוסמטיקאיות רפואיות מקצועיות יבינו את ההבדל ואף יסבירו אותו נכונה ללקוחות.<br />לגבי שאלתך לגבי סיליקון שהזרקת לפנייך, אין שום משמעות בביצוע קילוף משמעותי אצל קוסמטיקאית רפואית . או פילינג עמוק אצל רופא<br />מאחר וחומרי המילוי מוזרקים לשכבות עמוקות יותר.<br />לגבי צלקות : צלקות שהן עמוקות מאוד לא יוסרו לגמרי אפילו ע"י פילינג עמוק אלא רק יטושטשו.<br />גם ע"י קילופים משמעותיים" ניתן רק לטשטש צלקות , הדבר תלוי בגילך וביכולת עורך ליצור תאים חדשים. צר לי לאכזב , אך תיאום ציפיות חשוב יותר.<br /> המושג "פילינג עמוק" לא מובן כהלכה הן בציבור הרחב ולצערי, גם בין ציבור הקוסמטיקאיות.<br />פילינג עמוק מבצע אך ורק רופא פלסטיקאי או דרמטולוג/רופא עור.<br />ביצוע פילינג עמוק גורם לפצע עד עומק הדרמיס, הפילינג יכול להתבצע בשיטות שונות : חומצות למינן, לייזר או שיוף, כל רופא והעדפתיו.<br />אנו הקוסמטיקאיות הרפואיות, מבצעות " קילוף משמעותי" שגם הוא פילינג , פילינג שיכול להראות לעין<br />לא מקצועית עמוק למדי ,הקילוף יכול להראות לפעמים חום ועבה ,אך זאת בגלל סיבות שונות, הנפוצה ביותר היא ביצוע "קילוף משמעותי" על עור מוזנח שצבר הרבה תאים מתים, או עור המכיל הרבה תאי מלנין (התאים האחראיים על צבע העור) עור שצבר פיגמנטציה(כתמים) בשכבות עליונות ועוד סיבות רבות ומגוונות.<br />המושג "קילוף משמעותי" מתאים יותר לקילופים (פילנגים) שמבצעות קוסמטיקאיות רפואיות, תהליך המביא לשיפור משמעותי בעור הפנים כשהוא מבוצע כהלכה .ההבדל הגדול הוא ש"בקילוף משמעותי" עובדים רק לעומק שכבות ה"אפידרמיס" ולא מגיעים בשום פנים ואופן ל"דרמיס".<br />העור בנוי משלוש שכבות האפידרמיס: השכבה העליונה הנראית לעיין למעשה אנו רואים רק את השכבה הקרנית שכבה שמתחלפת ומתחדשת כל הזמן .בשכבה זו יכולה קוסמטיקאית רפואית לבצע "קילוף משמעותי" (פילינג).<br />השכבה האמצעית היא הדרמיס: בדרמיס נמצאים כלי הדם המזינים את העור, בלוטות הזיעה המפרישות זיעה, בלוטות החלב המפרישות חומר שומני שמכסה את העור, וזקיקי השערה. מתחת לדרמיס מצוי ההיפודרמיס שהיא שכבת השומן של הגוף ומשמשת לבידוד ולשמירה על חום הגוף.<br />מקווה מאוד שההבדל הובן כהלכה<br />

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עינב - אופציות נוספות - ספיר שבה

    ספיר שבה
    23/07/2008

    הי עינב,

    בינתיים, עד שתחליטי אם את מעוניינת לעבור פילינג. אשמח להציע לך כמה אופציות נוספות לשיקול דעתך:

    מבחינת הטיפול בבית - יש לטפל בחומצה גליקולית (מינימום 10%) ובמקביל לטפל בחומר שנקרא רטין/ויטמין A. שני החומרים הללו נפלאים לשיפור ושיקום העור שלך. החומצה הגליקולית עובדת על השכבה הקרנית מלמעלה - המסה וחידוש, ומעודדת יצירת תאים חדשים.
    רטין/ויטמין A - זהו החומר היחיד שמוכח שחודר לשכבה הבזלית (השכבה היוצרת המייצרת תאים חדשים) ומעודדת ייצור תאים חדשים משם.
    השילוב בינייהם מנצח. השימוש הוא בשעות הלילה בלבד. ואת יכולה להשתמש לסירוגין ערב/ערב.
    אדגיש כמובן את חשיבות מקדם ההגנה בבוקר.

    בנוסף, עלייך לדעת כי קיימות היום טכנולוגיות לא פולשניות המסוגלות לתת מענה לצלקות, כל זאת כמובן בהתאמה ישירה להסתייגויות שהובאו בפנייך בתשובות הקודמות.

    קיים היום מכשיר העובד בטכנולוגיית RF. מדוע הוא מתאים לך? מכיוון שטכנולוגיית RF מסוגלת לחדור לשכבות העור העמוקות ביותר (דרמיס - היפודרמיס) ולבצע חימום דרמלי עמוק גם בשכבת הדרמיס העמוקה (דרמיס רטיקולרי) וגם בשכבה הדרמיס הבינוני (דרמיס פפילרי). זו השכבה בה מצויים סיבי הקולגן בעור שלנו, הקולגן זהו החומר האחראי למוצקות של העור שלנו.
    החימום העמוק כאמור, נבנה מלמטה למעלה, החימום המוגבר גורם לייצור סיבי קולגן חדשים ומשקם את אלו שנפגעו או הורס אותם ומייצר חדשים במקומם.
    אני משתמשת בטכנולוגה הזו ובמקביל בטכנולוגיית IPL. ומשלבת תוך כדי גם טיפול בחומצות אלפא וביתא הידרוקסיות (גליקולית וסליצילית) המתאימות לסוג הטיפול הזה ונותנות השלמה מדהימה.

    כאמור מדובר בטכנולוגיות לא פולשניות, בטוחות וללא תופעות לוואי או החלמה ממשוכת.

    בברכה,

    ספיר שבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בעור
    נוי
    21/07/2008

    אני סובלת ממחלה נדירה ותורשתית בשם DARIER ומעליה כל פעם מתפרץ חיידק סטאפילוקוקוס אוראוס (הבנתי שזה גם נקרא זיהום בזקיק השערה) , לצערי העור כבר לא מגיב למשחות אנטיביוטיות וקיבלתי עכשיו כדורים. מתי שהמצב בעור מחמיר כל קרם הגנה שניסיתי שרף קצת יש קרם הגנה שטוב לעור רגיש ואתם ממליצות עליו, מעניין שזה בעיקר קורא עם קרם הגנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בעור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בעור - נוי

    ספיר שבה
    21/07/2008

    נוי שלום,

    מצב עורך הוא רגיש בעקבות המחלה שציינת. בד"כ העורות הרגישים אינם סובלים כל חומר. ועלייך לדעת שעורות כמו שלך אינם סובלים תכשירים קוסמטים למינייהם המכילים אלרגנים למינייהם. רוב מקדמי ההגנה מכילים חומר פעיל בשם טיטניום דיאוקסייד, יתכן ועורך רגיש גם לחומר הזה.

    קיים היום בשוק הקוסמטיקה הרפואית תכשיר בעל מקדם הגנה SPF50 מבית חווה זינגבוים. הייחוד של התכשיר הוא בביוטכנולוגיה שלו. החומר הפעיל, טיטניום דיאוקסיד מקופסל בתוך קפסולה מיוחדת. ולכן לא בא במגע עם העור.

    מנסיוני הרב, לקוחותי בעלי העור הרגיש דיווחו על תחושה נפלאה וללא צריבות.

    דרך אגב, מקדם הגנה מכיל בד"כ גם לחות בתוכו ואת כרגע לא זקוקה ליותר מזה.

    את התכשיר תוכלי לרכוש אצל כל קוסמטיקאית P.M.E מורשית.

    בברכה,

    ספיר שבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם

    נוי
    22/07/2008

    המעניין הוא שלמוצרים כמו סרום ויטמין C של חברת תפוח הוא לא רגיש, לקצף ניקוי של סבוקלם, בעיקר רגיש לקרם הגנה, המוצרים של חווה זינגבויים יקרים והבנתי שאין בהם דוגמיות כדי לדעת אם המוצר טוב לי, האם לדעתכן שיש פליקוליטיס צריך להזהר או להמנע מהסרת שיער (הכוונה לשפם וגבות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם - נוי

    ספיר שבה
    22/07/2008

    נוי שלום שוב,

    קיבלת את העצה שלי למקדם ההגנה הטוב ביותר המתאים לך ולמצב עורך.

    לגבי הסרת שיער:

    צורת הביטוי של פוליקוליטיס היא בד"כ פוסטולה (נגע מורם) עם מוגלה בראשו.

    לא הייתי ממליצה לך לבצע הסרת שיער בשעווה מכיוון שהתלישה מעוררת הן את בלוטת החלב והן את חיידק הסטפילוקוק (השוכן בזקיק השערה) לפעילות מוגברת אשר תגביר את מצב הדלקת בעורך.

    את יכולה לשקול לבצע הסרת שיער בשיטת IPL, בשיטה זו מגלחים את המקום וקרן האור חודרת לזקיק השיער ומשמידה אותו. יתרון נוסף, חיידק הסטפילוקוק השוכן בזקיק רגיש לקרן האור ולכן נהרס. השיטה מצויינת לשערות הצומחות מתחת לעור (אחד הגורמים לפוליקוליטיס).

    בכל מקרה, מאחר ואת סובלת ממחלת עור, יש לקחת בחשבון את התרופות בהן את משתמשת (אנטיביוטיות/ סטרואידיות), כל מכון מכובד להסרת שיער יבקש אישור רפואי לעניין הזה. לכן, אני מציעה שתפני לרופא המטפל בך ותתייעצי איתו לגבי הנושא הזה ותקבלי את אישורו לעניין, ורק לאחר מכן תפעלי בנושא אם בכלל.

    בברכה,

    ספיר שבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהו המוסד המקצועי ללימודי קוסמטיקה
    רחלי
    20/07/2008

    שלום , וברכות על פתיחת הפורום. הינני מתגוררת במרכז הארץ ומבקשת יעוץ , בנושא לימוד המקצוע - מהו המוסד המקצועי והאיכותי בארץ ללימוד הנושא - קוסמטיקה רפואית ? האם ראשית עלי ללמוד קוסמטיקה בסיסית ? ואם כן , האם יש אפשרות להמליץ ? .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסד מקצועי ללימודי קוסמטיקה

    אורית בן יהודה
    20/07/2008

    היי רחלי.
    ברכות על הצתרפותך לפורום.
    בתשובה לשאלך: כל בתי הספר לקוסמטיקה מלמדים על פי תוכנית של משרד העבודה , הן לימודים עיוניים והן לימודים מעשיים . כמו כן תיבחני ע"י משרד העבודה גם בתחום העיוני וגם המעשי.
    אני ממליצה על המכללה לקוסמטיקה רפואית .כיום נמצאת בדימול באזור הבורסה.
    אני בטוחה שתצאי משם עם ידע רב, יחד עם זאת מנסיון של 19 שנה בתחום אני יכולה לאמר לך בודאות כי התחום הוא נרחב מאוד , והלימודים האמיתיים מתחילים לאחר קבלת התעודה.
    לאחר קבלת תעודת משרד העבודה, את יכולה ללמוד במכללה של חוה זיגבויים, הדבר יתרום לך ידע נוסף ,גם אני למדתי שם בין הייתר.
    בנוסף חשוב לעמוד בקשר עם רופאים פלסטיקאים, רופאי עור, וקסמטיקאיות מקצעיות בעלות ניסיון,
    מומחים בתחום הביולגיה ועוד. זה מה שיבדיל אותך מקוסמטיקאיות אחרות הן בידע והן בתוצאות הטיפול בלקוחותייך
    מקווה שעזרתי .
    בהצלחה אורית בן יהודה "אורמדיקס"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוסד ללימודי קוסמטיקה רפואית

    ספיר שבה
    20/07/2008

    רחלי שלום,

    כדי ללמוד קוסמטיקה רפואית עלייך קודם כל לפנות ללימודי קוסמטיקה בסיסית.

    המוסד שאני ממליצה עליו הוא המרכז לקוסמטיקה רפואית בר"ג.

    רק לאחר שתסיימי תוכלי לפנות ללימודים גבוהים לקוסמטיקה רפואית.

    המוסד שאני ממליצה עליו הוא ביה"ס הגבוה לקוסמטיקה רפואית של חווה זינגבוים.

    לאחר שתסיימי, תוכלי להמשיך ולהרחיב את ידיעותייך בנושא בעוד כמה מקומות מעניינים לא פחות ושללא ספק יוסיפו לך עוד ידע ויאפשרו לך להיות מקצועית יותר.

    בברכת הצלחה,

    ספיר שבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר מנהלת הפורום
    אורית בן יהודה
    18/07/2008

    ברוכים הבאים לפורום קוסמטיקה פרא רפואית.

    שמי אורית בן יהודה קוסמטיקאית פרא רפואית בעלת ותק של 19 שנה, מיסדת ומנהלת את מכון

    אורמדיקס.

    תחום הקוסמטיקה הפרא רפואית והרפואית הוא דינאמי , לכן אני לומדת ומתעדכנת בכל הזדמנות.

    נמצאת בקשר עם רופאים פלסטיקאים ידועים ועם מומחים מתחום הביולוגיה ,הכימיה והפארמצטיקה
    .
    כמו כן עובדת עם רופא מומחה בתחום האסתטיקה הרפואית.

    מומחית בבעיות כגון: אקנה(פצעי בגרות) כתמי עור(פיגמנטציה) , עור אדמומי ומגורה,

    סבוראה,אנטיאיג'ינג (עיקוב תהליכי הזדקנות),אפילציה, הסרת שיער בקרן אור, איפור קבוע (מיקרו

    פיגמנטציה) בשיטת משה אלול ,שפיתח מכשיר הי טק חדשני ומוצרים נילוים המבטיחים איפור

    קבוע במינמום זמן ,כאב וביצוע תהליך האיפור הקבוע במינמום טיפולים .

    הנכם מוזמנים לשאול שאלות בכל בעיה המטרידה אתכם ואני אשתדל לענות בהקדם האפשרי.

    כמו כן אתם מוזמנים לשאול שאלות הנוגעות לבעיות הורמונאליות המשפיעות רבות על עור הפנים

    הגוף וצמיחת השיער


    ניתן לשאול שאלות לגבי טיפולי אסתטיקה רפואית כגון: הזרקת בוטוקס , חומרים למילוי קמטים,

    הזרקת שומן לפנים ,הסרת נגעים בלייזר CO2 וטיפול בהזעת ייתר , שאלות בנוגע לסוגי קילופי

    העור השונים דרגתם , למי בטוח לבצע קילוף עור ולמי לא? סיבוכים בעקבות קילופי עור וכיצד ניתן

    לפתור בעיות לאחר קילוף עור (פילינג) , כיצד ניתן לשמור על תוצאות לאחר ניתוחי פנים וקילופי

    עור(פילינג).

    אשמח לתרום לכם ידע גם על פעילותן של חומרים פעילים כגון החומצות השונות ומהן החומצות

    המתאימות לפתרון בעיות עור שונות (לדוגמה: חומצות אלפה הידרוקסיות). ועוד חומרים פעילים

    רבים.

    אשמח לענות לכם גם על שאלות הקשורות בתהליכי הזדקנות העור , כיצד ניתן להאט את התהליך,

    שאלות לגבי גורמים נפשיים המשפעים גם הם על עור הפנים והגוף.

    בתקווה שפורום זה יתרום לכם ידע רב ויעזור בפתרון בעיות מציקות.

    בברכה,
    אורית בן יהודה.
    אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דבר מנהלת הפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית סובלת משחלות פוליציסטיות

    יעל
    22/07/2008

    הי אורית אני בחורה בת 22 , סובלת מפצעי בגרות ושיעור ייתר. לאחרונה התגלו אצלי שחלות פוליסטיות, הומלץ לי לקחת דיינה. הייתי רוצה לדעת יותר על שחלות פוליסטיות והאם ניתן להמנע מגלולות כאלו חזקות. טיפלתי בפנים אצל קוסמטיקאית ללא הטבה משמעותית. אשמח לקבל יותר פרטים על בעיה זו. בנוסף אני מתגוררת בכרמיאל האם את מכירה קוסמטיקאית רפואית טובה באזור? אשמח לקבל ממך תשובה יעלץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    אורית בן יהודה
    22/07/2008

    הי יעל.<br />שחלות פוליציסטיות הינו מצב המתאפיין לרוב במחזור חודשי לא סדיר, שיעור יתר ,אקנה (פצעי בגרות) והשמנה( השמנה לא בכל המקרים) זהו הסינדרום ההורמונאלי הנשי השכיח ביותר בגיל הפוריות.<br />לגבי השימוש בגלולות "דיינה", אני בהחלט ממליצה לנסות ולבדוק את הסבילות שלך אליהן.<br />הן יאזנו לך את המערכת ההורמונאלית, לרוב המצב מתאפיין ברמות גבהות של הורמוני מין גבריים (אנדרוגנים).<br />הורמונים אנדרוגנים גורמים הן לאקנה (פצעי בגרות) והן לשיעור יתר.<br />לכן לפני שאת מחליטה לבצע הסרת שיער בכל שיטה שהיא, רצוי שתהיי מאוזנת מבחינה הורמונאלית.<br />אחרת תזדקקי להרבה יותר טיפולים.<br />ההורמונים האנדרוגנים גורמים גם לאקנה (פצעי בגרות). ניתן לטפל גם ללא טיפול הורמונאלי, אך כך תזדקקי ליותר טיפולי פנים וחבל.<br />בכל אופן אני ממליצה לך להתייעץ עם הגינקולוג שלך שוב.<br />לגבי קוסמטיקאית רפואית באזור מגורייך , אבדוק ואחזור אלייך שוב.<br />בברכה<br /> אורית אורמדיקס<br />

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    יעל
    23/07/2008

    היי אורית תודה על התשובה המפורטת. באמת אתייעץ שוב עם הגיניקולוג. ממתינה בנתיים למלצתך על קוסמטיקאית רפואית טובה באזורי. שוב תודה יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוסמטיקאית רפואית

    אורית בן יהודה
    23/07/2008

    היי יעל.
    אני מבררת לך על קוסמטיקאית רפואית , עדיין לא מצאתי מישהיא מספיק קרובה לכרמיאל.
    קצת סבלנות, מבטיחה לחזור אלייך עם תשובה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל היי :) קוסמטיקאית מומלצת.

    אורית בן יהודה
    25/07/2008

    הי יעל

    לאחר בירורים קיבלתי המלצה על אוולין אסרף, רקפת (גוש שגב) טל' 052-8971978

    לא רחוק מכרמיאל.

    מקווה מאוד שהיא תוכל לעזור לך בריפוי האקנה (פצעי בגרות)וובבעיית שיעור היתר.

    במידה ואת מגיעה אליה, ידעי אותה על מצב מערכת ההורמונאלית שלך.

    רצוי שתגיעי לטיפול שאת כבר מאוזנת הורמונאלית, כלומר לאחר תחילת נטילת הגלולות.

    קחי בחשבון שלעיתים בשבועות הראשונים לנטילת הגלולות ישנה לפעמים החמרה במצב האקנה,

    זהוא מצב נורמאלי ,קוסמטיקאית טובה תוכל לעזור לך לאזנו.

    ועם קצת סבלנות אף להגיע לריפוי מלא של האקנה.

    ב ה צ ל ח ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    יעל
    27/07/2008

    ממש ממש תודה, העדכן אותך בהמשך. יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברכות לאורית

    וייס ליאת
    24/07/2008

    את אורית בן-יהודה אני מכירה שנים ידיה הברוכות עשו פלאים לעור פניי ומאז שעשיתי אצלה איפור קבוע אני אפילו אגדיל ואומר שהיא אומנית. ברכות ומזל בתפקיד החדש כמנהלת הפורום. ד&quot;ר וייס ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוקטור ליאת וייס

    אורית בן יהודה
    25/07/2008

    לדוקטור ליאת וייס:)<br /><br />תודה תודה על הברכות והפרגון.<br /><br />ההנאה בהיכרות רבת השנים ביננו כולה שלי, .<br /><br />וכן הסיפוק הגדול לראות את פנייך לאחר תהליך החלמה מהאיפור הקבוע.<br /><br />את נראית נפלא!<br /><br />להתראות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לאורית -ד&quot;ר וייס ליאת

    וייס ליאת
    02/08/2008

    אורית, תודה על הפירגון ושוב הצלחה בניהול הפורום (ואין לי שום ספק שתצליחי). ד&quot;ר וייס ליאת טל\0544547221

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית אקנה וגירוי בעור

    אירנה
    28/07/2008

    לאורית שלום, הייתי רוצה את אצתך, אני סובלת בפצעים בפנים . השתמשתי בחומר שנקרא אזלק יחד עם סבון וקרם אח&quot;כ עם חומרים של מ.ד פןרמולישין. אך החמרים גרמו לי לגירוי בעור ,נאמר לי ע&quot;י רןפא עור שאני סובלת מסבוראה. רציתי לדעת יותר מידע על סבוראה וגם האם אפשר לטפל בחומרים שלא יגרמו לי גירוי וגם יעזרו לפצעי הבגרות . אירנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאירנה:) אקנה וסבוראה

    אורית בן יהודה
    30/07/2008

    אירנה שלום וברוכה הבאה לפורום.

    לשאלתך: סבוראה היא הפרעה בעור הגורמת ליצור יתר של חלב ע"י בלוטות החלב בשפה

    מקצועית קומודונים (נקודות שחורות) גורמת לשומניות-יתר כמו במקרה שלך(סבוראה שמנה) או

    לקשקשים יבשים מרובים(סבוראה יבשה). סבוראה מופיעה בשכיחות של 5% מכלל האוכלוסייה :
    .
    הבעיה שכיחה יותר בגיל ההתבגרות וגם בגילאים מבוגרים יותר, ופעמים רבות היא מופיעה גם עם

    אקנה (פצעי בגרות) הפרעה בעור בה בלוטות החלב נעשות מודלקות. החלב שנוצר אינו יכול לצאת

    כיוון שזקיקי השיער סתומים על ידי עור קרני: השכבה החיצונית ביותר של העור, השכבה הקרנית

    השכבה הראשונה בעור הנראית לעיין. יש הטוענים כי הסיבה לסבוראה מקורה בנטייה משפחתית

    וכמו כן מניחים שסוג מסוים של פטרייה אחראי לתופעה בכך שהיא מתיישבת על הסבום של העור

    ומייצרת חומרים המגרים אותו.

    גורמים נוספים העלולים להשפיע על החמרת סבוראה: הם לחץ נפשי, לחץ פיזי , מצבים נפשיים כגון

    דיכאון ו/או חרדה.


    את סובלת הן מסבוראה והן מאקנה(פצעי בגרות) הדבר מחייב התייחסות מיוחדת לעור פנייך הן

    בטיפול הביתי והן בטיפולי הפנים.

    החומרים שציינת הם חומרים מצוינים . האזלק חומר מצוין של חווה זינגבויים בהחלט משמש לטיפול

    באקנה(פצעי בגרות) במיוחד במקרים של אקנה


    הורמונאלי. כמו כן מוצרי מ.ד פורמולשיין (לא ציינת ) הם מצוינים . כל המוצרים שהזכרתי מכילים

    חומצות בריכוז גבוה מידי לעור הסובל גם מסבוראה.

    אמליץ לך על מס' חומרים/ שילובים מתאימים :פילינג פפאיה של חברת קארט: שייך לקבוצת

    הפילינגים האינזימטים ומתאים לשימוש עד 2 -3 פעמים בשבוע (גורם לאדמומיות שחולפת

    מעצמה).מתאים בשילוב עם סבון רימונים של חברת קארט ומסיכת קלמין של אותה חברה.

    קרם זעתר ומסיכת זעתר של חברת קריסטינה , שני חומרים מרגיעים ומתאימים גם לעור עם

    פצעונים. את קרם הזעתר אפשר למרוח בשכבה דקה במשך היום

    את המסכה ,להניח פעם פעמים בשבוע ל20 דקות ולנקות בטישו.

    חומר נוסף מומלץ למריחה בלילה על עור אקנתי ואינו מגרה את העור הוא קרם לאקנה של חברת

    ביופור המכיל פרופוליס ,שמן עץ התה, אחוז קטן של חומצה סליצילית, אבץ ,סולפור וחימר לבן,

    בשילוב הסבון של חברת ביופור.

    המלצה נוספת וחשובה: תמיד בשעות היום למרוח קרם מסנן קרינה מס' פעמים ביום ,לעור שמן עד

    SPF 15 ונטול שומן.

    כמובן כל שילוב שאת בוחרת אחרי אבחון מדויק אצל הקוסמטיקאית שלך.


    מקווה שעזרתי

    בברכה אורית בן יהודה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום