מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה בקשר לעור שומני..עדי גרינברג07/10/2008
שלום רב... אני בן 21 ויש לי בעיה בעור, העור אחרי חצי יום אפילו קצת פחות מתחיל להיות מבריק וזה ממש לא מחמיא אני משתמש בתכשיר סבון פנים קלין אנד קליר לניקוי עמוק ומי פנים לניקוי שחורים גם של קלין אנד קליר וזה לא ממש עוזר לי השומן ממשיך להצטבר על הפנים במשך היום רציתי לדעת איך אני יכול להעלים אותו איזה תכשיר אני צריך להשתמש או תכשירים... ועוד שאלה קטנה בשביל לסגור נקבוביות טוב להשתמש במיי פנים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה עור שומני
אורית בן יהודה07/10/2008היי עדי:)
ברןך הבא לפורום.
עור שמפריש שומן כמו שלך צריך טיפול עם חומרים פעילים יותר ממה שאתה משתמש.
למשל חומר בשם אזלק המכיל חומצה אזלאית ,המפחיתה את הפרשת השומן בכ 40%
בשימוש קבוע., בנוסף לזה סבון ומי פנים של אותה חברה (חווה זינגבוים, קוסמטיקה פרא רפואית).
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות שלמדו במכללה לקוסמטיקה פרא רפואית של חווה.
בשביל לסגור נקבוביות, אתה צריך מסיכה מכווצת , או חומר בשם ליין קונטרול של
אותה חברה שהזכרתי קודם.החומר מכיל DMAE - ישנן הוכחות קליניות שהחומר הזה מסייע בכיווץ
הנקבוביות.
מקווה שעזרתי.
גמר חתימה טובה.
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמי שמשאושרת07/10/2008
אורית שלום,לאחרונה הופיעו על הידיים ועל הפנים שלי מה שמכונה כתמי שמש,הגיל שלי 66 שנה שאלתי היא :האם אפשר להורידם או להעלימם ? והאם הכתמים האלה מסוכני ? תודה מראש אושרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמי שמש
אורית בן יהודה07/10/2008היי אושרת:)
ברוכה הבאה לפורום.
כתמי גיל כתוצאה משמש , אינם מסוכנים, אך יש צורך בהגנה על העור עם מסננן קרינה !להבדיל
מנקודות חן ששינו את צורתם וניתן לראות על העור בנקודות אלו גבולות לא אחידים עם שינויי צבע
. נקודות אלו עלולות להיות מלנומה(סרטן עור),.
באופן כללי לאנשים עם ריבוי נקודות חן מומלץ לעבור בדיקה ומעקב אצל דרמטולוג .
גם אנשים ששהו בשמש הרבה במשך חייהם רצוי שיבדקו , אבחון מוקדם מציל חיים!
לא תמיד את יכולה לאבחן לבדך מה הם כתמי שמש ומה עלול להיות נקודה ששינתה את צורתה..
גם קוסמטיקאית פרא רפואית מנוסה תוכל להבדיל בין השניים , בשביל כך דרוש אבחון מדוייק.
לגבי טיפול והבהרה של כתמי שמש שאינם מסוכנים , ישנם כיום חומרים מצויינים שיכולים
להבהיר כתמי שמש (פיגמנטציה), לא תמיד להעלימם .
ניתן לעשות איבחון ב wood lamp מכשיר בעזרתו ניתן לראות את עומק הכתם באפידרמיס
ולפי כך ניתן להתאים תוכנית טיפול בייתית . בעזרת מכשיר זה הקוסמטיקאית יכולה לבנות
לך תוכנית טיפול במכון , הכוללת חומרים פעילים להבהרה יחד עם הנשלה קלה והדרגתית של תאי
עור ועידוד בניית תאים חדשים ובריאים יותר, ניתן לעשות זאת ע"י חומרים פעילים ושילוב של
פילינג יהלום , זהוא תהליך שאינו מגביל אותך, הקילוף הוא עדן ואינו נראה לעיין, כך שאת יכולה
להמשיך את חייך ללא הגבלה, תהליך זה אף מסייע בחדירת החומרים הפעילים לעור ותורם
להבהרת הכתמים וגם לרענון כללי של העור המקבל ברק נהדר.
אופצייה נוספת היא פילינג עמוק אצל רופא עור או פלסטיקאי, זהו תהליך חודרני שיכול להעלים את
הכתמים , לאחר ביצוע פילנג כזה צריך להמשיך ולהשתמש בחומרים פעילים כדי לשמור על התוצאה
אך תהליך זה אינו מתאים לכל אחת.
. אבחון יעזור לך להחליט.
הבהרת העור בידיים אפשרית אך יותר קשה.
בכל מקרה אני מדגישה שוב את חשיבות קרם ההגנה!
מקוה שעזרתי.
שנה טובה וגמר חתימה טובה.
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיערבל05/10/2008
שלום רב, שאלתי היא בנוגע להסרת שיער, רציתי לדעת באיזו טכנולוגיה ומכשיר אתם משתמשים במכון ומה הם היתרונות שלו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער
אורית בן יהודה06/10/2008היי:) ברוכה הבאה לפורום
אנו משתמשים במכשיר L600 , יתרונו בכך שניתן להתאים את צבע העור וסוג השיער עבה/דק,
סוג השיער משתנה מטיפול לטיפול והשיער הנותר נעשה דק יותר ויותר מטיפול לטיפול.
להבדיל מליזר ומכשירים אחרים, לכן הרבה מכונים גדולים מחזיקים מספר מכשירים.
במכשיר זה ניתן להתאים את אורך גל האור , כך שיותאם במדוייק לזמן הטיפול הנתון ומצב
השיערה.
כך מפיקים את המירב מטיפול הסרת השיער ומתקבלת הצלחה מירבית.
ישנם אזורים הורמונאלים , או שיער שאינו ניתן לטיפול, בI.P.L
במקרים אלו מבצעים אפילצייה.
אנו משתמשים גם במכשיר קריטל הוא מתאים במיוחד לשיערות עבות וקשות כמו אצל
גברים , לפעמים אנו משלבים בטיפול את שני המכשירים.
חסרונו של הקריסטל הוא זמן העבודה הארוך , במכשיר זה צריך לעבור פעמיים על אותו
מקום כדי להשיג תוצאה את אותה התוצאה.
לשם התאמת הטיפול המתאים לך דרוש ואבחון.
מקווה שעניתי על שאלתך.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוון עורתהל05/10/2008
למה יש הבדלים בגוון העור למשל בפנים ובידיים, חלק כהה וחלר כאילו בהיר/מבריק כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה
תהל06/10/2008היי אורית, הנה כמה תשובות לשאלותייך, גיל: 29 מוצא: אשכנזי צבע עור: בהיר (אבל לא לבנה ממש, ככה רגיל, צברית- יכולה לתפוס צבע :) ) נראה לי שזה איבוד הפיגמנט (לא בטוחה) זה בעיקר בעיקר בקיץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגמנטציה
אורית בן יהודה06/10/2008היי תהל:)
את כנראה סובלת מהיפו פיגמנטצייה, כמו שכתבת חוסר פגמנטצייה.
הדבר יכול לנבוע מסיבות רבות , למשל טראומה ומתח נפשי.
לצערי לא ידוע לי על טיפול להיפו פיגמנטצייה.
במידה והדבר מטריד ומחמיר, גשי להתייעץ עם דרמטולוג .
בברכת גמר חתימה טובה, אורית בן יהודה , אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגמנטציה
תהל07/10/2008היי אורית, האם טיפול כמו טריניטי יכול לעזור במצב כזה? לעשות אחידות לגוון העור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגמנטציה
אורית בן יהודה07/10/2008היי תהל::)
לא מאמינה, מכונים מרבים לפזר הבטחות, התייעצי עם רופא עור של קופת החולים שלך.
להיפר פיגמנטציה יש טיפול , עוד לא שמעתי על טיפול להיפו פיגמנטציה.(חוסר פימנט)
אם היה כזה לא היו לבקנים בעולם! (אלבינו-לבקנים זה היפו פיגמטציה טוטלית).
גמר חתימה טובה .
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה ושאלהשגית05/10/2008
אורית תודה קבלתי את הפיינתך במייל ,קבעתי תור ,אך לצערי היא לא עושה אפליציה,רק הסרת שער בקרן אור. כמו שכתבתי כבר עברתי טפולי הסרת שער בלייזר ללא הצלחה,שאלתי האם כדאי לנסות הסרת שער בקרן אור ? או רק אפילציה כפי שהמלצת ? אם כן, האם יש לך המלצה על מישהיא טובה באזור מגוריי ? תודה על הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה ושאלה
אורית בן יהודה05/10/2008היי:)
שמחה שעזרתי , לשאלתך ,אין טעם לעשות טיפולי הסרת שיער בקרן אור, איזור הפנים הוא
הומונאלי וכבר התאכזבת מליזר.
הפתרון היחידי עבורך הוא אפילצייה, לצערי אני לא מכירה אפילוטוריות באיזורך.
נסי לשאול ולהתעניין סביבך, או לחפש בדפי זהב ולבקש המלצות של לקוחות שעברו
אצל האפילטורית תהליך אפילצייה מוצלח ללא צלקות וסיבוכים, למישהיא טובה יהיו מספיק
לקוחות מרוצים שיסכימו לדבר איתך.
בכל מקרה בשלב האפילצייה הקפידי על מריחת קרם הגנה משמש לעיתים קרובות.
בכל מקרה בהצלחה בטיפול הפנים ובהסרת השיער המיותר.
בהצלחה
וגמר חתימה טובה.
אורית הן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן חן
שגית09/10/2008חן חן ותודה על תשובתך המנומקת והענינית,אני איצור איתך קשר בהקדם. שתהיה לך ולבני משפחתך שנה טובה וגמר חתימה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפרצותפצעי בגרותשגית30/09/2008
שלום וחג שמח בדרך כלל אני סובלת מעור שמן, מידי פעם פצעונים וגם משיעור ייתר בפנים. אני בת 31 , היום במשך היום ,אחרי ארוחת החג .משום מה התפרצו לי כמה פצעי בגרות כואבים, דבר שלא אופייני וקורה לעיתים רחוקות, הייתי רוצה לקבל המלצות לטיפול נכון במקרים אלו. ובכלל איך לטפל נכון בעור השמן באופן כללי, הייתי כבר אצל רופא עור וקוסמטיקאיות שונות , לא קוסמטקאיות פרא רפאיות ושום דבר לא עוזר . אשמח לעצתך גם לגבי השיער בפנים עשיתי טיפולי לייזר ללא הצלחה . תודה ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפרצות פצעי בגרות
אורית בן יהודה01/10/2008היי וברוכה הבאה לפורום:)
התפרצות פצעי בגרות (אקנה) , אופיינית לאחר ארוחות החגים העשירות במאכלים מתוקים ושמנים.
את כותבת שאת סובלת מעור שמן והתפצות אקנה לעיתים רחוקות ואף משיעור ייתר.
עצתי לך באם לא עשית זאת עדיין ,לעבור בירור הורמונאלי , ניתן לגשת לרופא נשים לבקש
בדיקת דם מתאימה וגם לשלול שחלות פוליסטייות (ראי בפורום פירוט על בעיות הורמונאליות).
באם מדובר בבעיה הורמונאלית ישנו חומר מצויין הנקרא "אזלק "המיועד לעור שמן גם בגילך,
ומפחית את הפרשת השומן בכ 40%.
ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאית פרא רפואית במידה ואת מעוניינת בפרטים של משהיא הקרובה
למקום מגורייך כתבי לי מייל.
בנוסף, בעור שמן הסובל לעיתים מאקנה , יש לשמור על הגיינה נכונה (חומרים לאחר ייעוץ ואבחון)
בנוסף השתמשי במגבות חד פעמיות לניגוב הפנים וכמו כן החליפי ציפית לכרית לעיתים קרובות.
לגבי תזונה , שימי לב אלו מאכלים מחמירים את מצב עורך הדבר שונה מאדם לאדם.
לגבי הסרת השיער בלייזר שלא צלחה, המלצתי לך לעבור אפילציה (מחט חשמלית) , אזור
הפנים הוא איזור הורמונאלי ורק טיפול אצל אפילטורית מנוסה (בקשי המלצות) יפתור
אותך מהשיער המיותר.
מקווה שעזרתי
בהצלחה
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה בגיל 30 (מייקאפ)טולי28/09/2008
תודה על תגובה המהירה. האם המייקאפ הזה ניתן לרכוש בקליניקה שלך? או אצל קובמטיקאית אחרת. אני מקפידה לשמור על עור נקי כל עוד אני בבית, פשוט בעבודה זה קצת קשה, הארנהלא נראה ממש אסטתי לכן אני משתמשת במייקאפ. תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה בגיל 30(מייקאפ)
אורית בן יהודה29/09/2008היי אלה:)
ניתן לרכוש גם בקליניקה שלי ואצל כל קוסמטיקאית שעובדת עם חברת רונליזה.
כמו כן , תקישי "רונליזה" בגוגל כך תגיעי לחברה עצמה , שם יוכלו להפנותך לקוסמטיאית קרובה
העובדת עם מוצרי רונליזה.
בהצלחה, שנה טובה
אורית בן יהודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה בגיל 30טולי28/09/2008
שלום אורית, תודה רבה על תשובתך. רציתי לשואל עוד משהו קטן, באיזה מייקאפ את ממליצה להשתמש? המייקאפים של חברות ידועות לא ממש עוזרים אפילו אם מיועדים לעור שמן ובעייתי. אודה על תשובתך. תודה ושנה טוהב. אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה בבגיל 30 (מייקאפ)
אורית בן יהודה28/09/2008היי :)
שמחה שעזרתי, לחברת רונליזה (קוסמטיקה רפואית) יש מייקאפ המכיל
סולפור וחומרים אנטיספטיים נוספים ומצויין לעור שמן.(ניתן השיג אצל קוסמטיקאיות)
יחד עם זאת את סובלת מאקנה , המלצתי כמה שפחות מייקאפ , עור אקנתי צריך
ל"נשום".
אם כבר אז תתשתמשי בשל רונליזה, אך תנקי את העור הייטב כאשר את בביית.
שיהיה בהצלחה ושנה טובה.
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיוסי28/09/2008
ראיתי שהשארת עצות לאנשים שרוצים להבהיר את העור, ניסיתי את השיטות שרשמת והשתמשתי במיץ לימון משומר במקום לסחוט מהפרי עצמו, זה אמור להיות אותו דבר אבל יכול להיות שזו הסיבה שזה לא עבד? אני משתמש שבוע וחצי ללא תוצאות בכלל. שאלה נוספת, את עושה טיפולים כאלה בעצמך או מכירה אנשים שעושים שאני יוכל ללכת לקבל טיפול שיבהיר את העור בהדרגה(נגיד פגישה פעם בשבוע במשך חודשיים עד שתגיע התוצאה הרצויה), אני מוכן לעשות פילינג אם צריך תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוסי אשיב בערב כנס לפורום
אורית בן יהודה28/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוסי הבהרת העור
אורית בן יהודה28/09/2008היי יוסי:)
לא רצוי להשתמש במיץ משומר, הוא מכיל פחות ויטמין C.
השאלה האם עורך שזוף? או שיש כתמים על העור?(פיגמנטציה)
לשאלתך, אני עושה טיפולי הבהרה במכון, אך השאלה במה מדובר ? שיזוף או כתמים.
מעבר לחומרים טיבעיים ביתיים יש חומרים נהדרים להבהרת העור, ואני לא ממליצה ל"רוץ" ולעשות
פילינג,
התשובה שקראת, הייתה לבחור שביקש להבהיר באופן כללי איזורים חשופים לשמש.
האם אתה רואה כתמים על העור וצבע עור לא אחיד ?
בהתאם לתשובתך אנסה לעזור בשמחה.
שנה טובה.
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד משהו קטןחן25/09/2008
תודה על עזרתך. אך האם התכשיר "bright" כפי שציינת, יכול או עלול לגרום לנזק לעור?? פשוט כי העור שלי גם ככה די רגיש לכל מיני קרמים. אבל שימוש בקרם הגנה נעשה אצלי באופן יומיומי. האם אפשר לנסות את הקרם בלי דאגה? תודה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחן:"bright ",
אורית בן יהודה26/09/2008היי חן:)
כדי לפתור בעיות של פוסט אקנה (פצעי בגרות) ,כפי שכתבת כתמים בעור : חומים ואדומים,
וכן לשפר את מרקם העור באופן כללי, כדי שיראה אחיד, עלייך להשתמש בחומרים פעילים.
גם איזומד ששאלת עליו בתחילה ,הוא תכשיר רפואי להבהרה של כתמים חומים בעור.
היכול לגרום לגרוי העור, אך יפתור רק חלק מהבעיה, התכשיר נקנה ללא מרשם ומכיל 4%
הידרוקינון וכאן אין לך הדרכה צמודה של קוסמטיקאית שתאבחן את עורך נכונה ותדריך אותך.
גם בעור רגיש מאוד ניתן להשתמש ב "bright ",בהדרכה של קוסמטיקאית פרא רפואית
טובה ,שתדריך אותך איך להתרגל לתכשיר בהדרגה וללא גירויים .וניתן לעשות זאת!
אפשר להשתמש בתכשיר ללא דאגה והתוצאות מרשימות.
ברצוני להדגיש את חשיבות קרם ההגנה מספר פעמים ביום,!
שיהיה בהצלחה.
שנה טובה
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחן25/09/2008
שלום רב, נשארים לי כמו נקודות או כתמים אדומים/כהים לאחר שמתרפאים לי פצעי אקנה במצח. לעיתים גם לאורך מספר חודשים. האם הנקודות או הכתמים אמורים לחלוף מתישהו? והאם יש דרך כלשהי להאיץ את היעלמותם ? אם כן, אודה לך אם תמליצי על תכשיר מסוים שניתן לרכוש בבתי המרקחת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חן אשיב בערב כנסי לפורום:)
אורית בן יהודה25/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים כתוצאה מאקנה
אורית בן יהודה25/09/2008הי חן:)
בבית מרקחת ניתן לקנות ג'ל איזומד , אך הוא יבהיר לך רק את הכתמים החומים .
כדי לשפר כתמים חומים וגם אדומים כתוצאה מאקנה, אני ממליצה על תכשיר שניתן לקנות
אצל קוסמטיקאית רפואית או קוסמטיקאית פרא רפואית , ההתכשיר מטפל בו זמנית בכל נזקי
האקנה(פצעי בגרות )והוא נקרא :bright של חברת ביופור, בשילוב קרם הגנה .
קיראי את תשובתי לניר "לגבי הכתמים האדומים" וכן את כל ההתכתבות עימו .
מקווה שעזרתי.
בברכת שנה טובה
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה בגיל 30אלה24/09/2008
שלום אורית, אני בת 30 בעלת שחלות פוליציסטיות + אי וסת. לאורך תקופה של 10 שנים נטלתי גלולות מסוג יסמין והמצב של העור שלי היה טוב עד טוב מאד. לפני כשנה הפסקתי גלולות והפנים שלי, הגב והחזה התמלטו בפצעי אקנה. נכון להיום אני עושה טיפולי פוריות (זריקות פיורוגון) על מנת להכנס להריון. מצב של האקנה היום הוא כזה: בפנים באזור הסנטר - די הרבה, לפעמים יצאים גם על המצח והלחיים. בגב - חל שיפור, ובחזה יוצאים פצעים מאד גדולים. (בנוסף יוצאים לי מדי פעם פורונקולים מאד גדולים וכואבים על הרגליים, טופלתי באנטיביוטיקה ) אני משתמשת במוצרי של MURAD בהתחלה חשתי שיפור . בנוסף יש לי עור מאד מאד שמן ושום קרם לא עוזר. אני מיואשת. ניסיתח טיפולי פנים ,אך אני מאד רגישה לכאב ובפעם אחרונה בטיפול פנים התעלפתי. האם תוכלי להמליץ לי מה לעשות ובאיזה תכשירים להשתמש. אציין ש משקלי תקין. סליחה על אורך ההודעה. תודה ושנה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה בגיל 30
אורית בן יהודה24/09/2008הי י:) ברוכה הבאה לפורום
ראשית ברצוני לאחל לך שתזכי בהריון המיוחל במהרה.
את עוברת תהליך הדורש המון כוחות נפשיים (טיפולי פוריות) וגרם למתח רב , דבר
שבפני עצמו מחמיר את מצב האקנה.
את סובלת משחלות פוליסטיות מצב בו ההורמונים האנדרוגנים(הורמונים זיכריים) דומיננטים יותר
וגורמים לבעיות שונות ,החל משיעור יתר ,אקנה וכמו אצלך בעיות פוריות.
הפסקת נטילת הגלולות כשלעצמה ,מייד מחמירה אקנה הורמונאלי במי שסובלת משחלות
פוליציסטיות, בנוסף את מקבלת זריקות פיורגון המכילות אסטרוגן ופרוגסטרון , אני לא
יודעת את המינון , אך זה מסביר את מצב העור שלך הסובל מההורמונים הרבים המציפים את גופך.
טיפול מצויין המתאים לאקנה הורמונאלי בכל גיל , הוא בחומר הנקרא אזלק, ומוצריו הנלוים.
החומצה האזלאית בשימוש נכון מפחיתה את הפרשת החלב(שומן, נקודות שחורות) בכ40 אחוז.
ממש בתחילת הטיפול יכולה להיות מעט החמרה במצב העור. האזלק מיבש את העור מהפנים
כלפי חוץ, זאת אומרת שבתחילת הטיפול העור יכול להיות מעט יותר שמן ועם יותר פצעים
אך לזמן קצר. לכן למרות הטראומה מטיפול הפנים, חשוב שתמצאי קוסמטיקאית טובה וסבלנית
שתעבוד איתך בעדינות ובהדרגתיות ותנקז את הנקודות השחורות, הגורמות לפצעי הבגרות.
בנוסף כל עוד את לא בהריון ניתן לעבור טיפולים בקרן אור המשמידה את החיידקים הגורמים
לאקנה. ניתן גם לטפל באמצעות קרח יבש - מצויין לאקנה!
בנוסף ובשילוב הטיפול שהמלצתי עליו, באישור רופא רצוי להמשיך לקחת מינוציקלין עד להריון .
טיפול משולב תמיד מביא לתוצאות טובות יותר.
בברכת שנה טובה גם לך.
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לפרונקלים
אורית בן יהודה25/09/2008אלה היי:)
בקשר לפרונקלים , ישנה משחה במרשם רופא הנקראת איכטימול ,משחה בצבע שחור ,מניחים מעט
ממנה על הפרונקל והיא גורמת לדלקת להתנקז החוצה.
בקשי מרשם מרופא עור , בנוסף למינוציקלין.
בהצלחה ושנה טובה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם יוםאחת24/09/2008
אורית שלום מה בדיוק מטרת הקרם יום?זה כולל בתוכו קרם לחות? אפשר לוותר על קרם לחות ולהשתמש רק בקרם יום? מאיזה גיל מומלץ להשתמש? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם יום
אורית בן יהודה24/09/2008היי ברוכה הבאה לפורום:)
קרם יום מיועד להגן מפני שמש ונזקי הסביבה, ולהוסיף לחות למי זקוקה לה.
מבחינתי אם את בחורה צעירה מאוד שלא סובלת מאקנה (פצעי בגרות) , כל מה שאת צריכה זה
קרם הגנה משמש והוא צריך להיות קרם היום שלך!
ניתן להתאים קרם הגנה לפי סוג העור ורמת הלחות החסרה בו.
על קרם הגנה אני ממליצה מגיל צעיר מאוד .אפילו בני הצעיר בן 11 שהוא בעל
עור בהיר עניים בהירות ונקודות חן, סוג עור הפגיע ביותר לנזקי השמש, מורח קרם הגנה יום יום!
קרם הגנה חשוב למי שיושב הרבה מול מסכי מחשב שגם הם מפיצים קרינה מועטה אך
מצטברת .הדבר נכון גם לגבי מנורות נאון שנמצאות בשימוש נרחב. בארה"ב ישנו קרם מיוחד
למשרד המגן מפני קרינה משרדית(מחשבים, נאונים).
כל רופא עור יאמר לך שהדבר החשוב ביותר הוא קרם הגנה.
קרמי לחות מיועדים למי שעור פניה יבש והיא זקוקה לתוספת חיצונית, הם מכילים
בדרך כלל לחותנים שונים וחומרים נוגדי חימצון, ועוד חומרים בהתאם לסוג העור.
להבדיל מקרם לחות רגיל , קרמים טיפוליים למשל :קרם לאקנה יכיל חומרים טיפוליים מתאימים, או
קרם אנטי אייג'ינג ,יכיל בין היתר חומרים פעילים כגון חומצות אלפא וביתא רטינול ועד ,המעודדים
קילוף, חידוש ושימור מראה עור צעיר ובריא.
בקיצור הכל תלוי בגילך וסוג עור פנייך, אני לא יודעת עלייך פרטים לכן רשמתי באופן כללי .
מקווה שעזרתי.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעניין האזומד ומקדם הגנהניר20/09/2008
היי, כאשר משתמשים באזומד, יש למרוח קרם הגנה רק בחשיפה לשמש או שיש למרוח קרם הגנה כל עוד משתמשים באזומד באופן כללי? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזומד וקרם הגנה
אורית בן יהודה23/09/2008ניר:)לשאלתך על חשיבות קרם ההגנה
ניר בתקופת השימוש באיזומד ,יש למרוח קרם הגנה בזמן חשיפה לשמש מספר
פעמים היום , גם בתקופת החורף, עד שקיעת השמש.
כמו כן עליך לקחת בחשבון שישנה קרינה מועטה אך מצתברת ,גם ממסכי מחשב וניאונים.
לכן ,אם אתה הרבה מול מסך מחשב , רצוי למרוח מסנן קרינה , אם כי בתדירות נמוכה יותר.
כמו כן מומלץ למרוח קרם הגנה גם לאחר שהושגה התוצאה הרצויה (הבהרת כתמי עור כתוצאה
מאקנה).
וזאת כדי לשמור על התוצאה ובכלל שימוש בקרם הגנה חשוב מאוד בשמירה על עור בריא.
בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנהנופר19/09/2008
האם זה בסדר למרוח קרם לחות ללא הגנה ועליו קרם הגנה לפנים ? עם מסנן הגנה 50 זה לא הורס את הלחות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .קרם הגנה ולחות
אורית בן יהודה23/09/2008היי:)
ניתן למרוח קרם לחות ועליו קרם הגנה, במידה ואת לא מרגישה שומניות יתר.
השאלה בת כמה את והאם את צריכה את שניהם.
מקדם הגנה 50 נחוץ לבהירי עור החשופים יותר לקרינת השמש ונזקיה, כמו כן לאנשים הסובלים
מפגמנטציה (כתמי עור) או אנשנים המשתמשים בחומרים הגורמים לקילוף וחידוש העור, או לאחר
פילינג.
בגילאים צעירים אין צורך בשני קרמים, ניתן להשיג קרמי לחות המכילים גם מסנני הגנה,
קרמים אלו מכילים בדרך כלל 15 SPF .
מריחה של קרם לחות(לא קרם טיפולי) מתחת לקרמי הגנה, מטיבה רק עם מי שמרגישה
יובש יתר בפניה וזקוקה ללחות עשירה.
מקוה שעזרתי
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנופר קרם ההגנה לא הורס את הלחות
אורית בן יהודה23/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


