מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרע של גיד הבייצפס בשליש המרוחק שלודרור24/10/2021
שלום דוקטור
האם בקרע מלא של גיד הבייצפס בשליש המרוחק שלו יש הבדל בתוצאות בין ניתוח תוך חודש או תוך חודש וחצי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרע גיד בייספס ואין כל כך הבדל וכדאי לנתח
עדי מור24/10/2021שלום, אין כ"כ הבדל, כדאי לנתח למי שמתאים תוך שבועיים עם זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוניכיה בציפורןנועה21/10/2021
שלום,
לפני כשבועים לבתי בת ה2.5 החל להיות אודם ונפיחות מסביב לאגודל בכף היד ללא כאב או רגישות. היום אנו רואים כי הנפיחות מעט ירדה אבל הציפורן מתחילה להתנתק מהבסיס ומהצד. לפי רופא עור שראה את המצב החדש הוא אמר להשתמש במשחה אנטי דלקתית (triderm ) ובאבחנה כתב שמדובר בפרוניכיה. אדגיש שבשום שלב לא כואב לילדה באזור.
אמר שיתכן שהמשחה תעזור ויתכן שלא ושאולי הציפורן תצא מהמקום ואולי לא..את המשכה נתן ל10 ימים פעמים ביום (למרות שלי אמר רק שבוע)
מכיוון שהאיזור לא כואב לה בכלל, האם יש צורך לשים לה את המשחה? האם נדרש טיפול או להשאיר ככה ויעבור לבד?
במידה ונדרש טיפול אכן זו המשחה שצריך?
מצב צילום המצב היום.
תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זיהום תחת ציפורן
עדי מור21/10/2021אני חושב שכדאי לפנות למיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לפולידקטילי ועד איזה גיל אפשר לדחותעינב20/10/2021
שלום דוקטור
בני נולד עם 6 אצבעות.האם אפשר לדחות את הניתוח לתיקון אחרי גיל שנה כדי לא לעשות הרדמה בתינוק קטן כל כך או שזה פוגע בסיכויי הריפוי ? עד איזה גיל אפשר לדחות בלי להתפשר מבחינת התוצאה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם מדובר בניתוח אז תהיה הרדמה מלאה
עדי מור20/10/2021שלום, בכל אופן אם מדובר בניתוח, תהיה הרדמה מלאה. לרוב ניתן לדחות את הניתוח לתקופה שלפני הכניסה לגן, אז הילד והיד גדולים יותר ונוח יותר לנתח, אם חזותית מעוניינים להסיר את האצבע העודפת בגיל צעיר יותר, גם אז אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח emri ותודה רבה לך מראשרוני10/10/2021
שלום והמוון תודה, עשיתי emri ואני בחרדה לגבי המונח היפואינטנסי שקראתי בגוגל שזה יכול להיות גם סרטן ולא בהכרח תלוי במיקום נכנסתי לחרדה. בבקשה מה לדעתך כל המונחים האלה. תודה רבה רבה.
תאריך פענוח:
07/10/2021
MRI
להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של עמוד שדרה מותני
פרטים קליניים:
חשד לשוונומה בפורמינה כ12
11
טכניקה:
סירוב הנבדקת
תאור הממצאים:
הסיגנל תקין של החוט הגבי
T5 סקוליוזיס קל ימני בגובה
ללא היצרות של התעלה או של הנקבים לכל אורך עמוד שדרה גבי
מימין T11
12 בעיקר מימין T10 11 , שמאל T89
מימין, כ T3 4 מודגם מספר ציסטות על שם טרלוב בנקבים
משמאל. D12L1
ללא היצרות של התעלה ספינלית
מימין מוקד היפואינטנסי בכל הרצפים טיב הממצא ברור עור להמשך הערכה קלינית D2 בגוף חוליה
לציין החולה מסרב הזרקת חומר ניגוד
לסיכום:
חשד לציסטה על שם טרלוב בנקבים כמתואר
ממצא במרקם הגרמי בגוף חוליה T2 מימין להשלמת בירור קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
MRI מומחה עמ"ש הוא הכתובת הנכונה לשאלה
עדי מור10/10/2021שלום, מומחה עמ"ש הוא הכתובת הנכונה לשאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חוץ מארקטקסיה ופיזיותרפיה וריפוי בעיסוקרונית09/10/2021
שלום ד"ר
ראיתי שכתבת שאם היתה מתיחת שרירים באצבעות ביד לאחר שיעור קיקבוקסינג וזה לא עובר חודשיים זאת נוקשות אצבעות לאחר חבלה. וכתבת שהמצב לרוב הפיך אם מטופל תוך 3 עד 6 חודשים. האם חוץ מארקטקסיה, פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק ישנם עוד טיפולים? אם כן, מהם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשה לי למקד תשובה מעבר למה שכתבתי
עדי מור09/10/2021קשה לי למקד תשובה מעבר למה שכתבתי ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הירדמות ידיים במהלך השינה האם זה מסוכןיאיר04/10/2021
שלום
בשנות הארבעים
קורה לי פעם בכמה ימים (אולי זה קורה יותר ואני לא מודע לזה?) שהיד נרדמת במהלך השינה, ואין כל תחושה כף יד, דבר שגורם לי להתעורר מזה, ואז אני צריך להפעיל את היד ולפתוח ולסגור את היד עד שהיד חוזרת לעצמה.
אני ישן על הצד, ושמתי לב שזה לא קורה ביד שעליה אני ישן, אלא דווקא ביד שלכאורה משוחררת.
1. האם זו בעיה אורטופדית ביד? בעיה בעמו"ש? בעיה בכלי דם? בעיה נוירולוגית?
2. מה הסיבה שזה קורה ביד שאין עליה את הלחץ מהשכיבה על הצד?
3. האם זה מסוכן?
4. אם נדרש בירור, האם ללכת לאורטופד או נוירולוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הירדמות ביד בלילה לא מסוכן אך דורש בדיקה
עדי מור05/10/2021שלום, נראה שמדובר במצב הקשור לאורתופד, הסביר שמהיד ולא מהצוואר. לא מסוכן אך דורש בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוקשות אצבע לאחר חבלה והאם זה נזק בלתי הפיךרונית02/10/2021
שלום ד"ר
ראיתי שכתבת שאם היתה מתיחת שרירים באצבעות ביד לאחר שיעור קיקבוקסינג וזה לא עובר חודשיים זאת נוקשות אצבעות לאחר חבלה. האם לרוב זה נזק בלתי הפיך?
האם הזרקת בוטוקס תוכל להרפות את השרירים?
והאם ייתכן שזה פשוט לא החלים אצלי עדיין כי יש לי בעיה בריפוי? גם מתיחת שריר בגב לא עוברת לי 8 חודשים או שהאורתופד אמר הצטלקה לא טוב.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הפיך לרוב אם מטופל תוך חצי שנה
עדי מור02/10/2021שלום, הפיך לרוב אם מטופל תוך 3-6 חודשים, בוטוקס לא עוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק לסחוסים או מפרקים לאחר שיעור קיקבוקסינגרונית30/09/2021
שלום,
לפני חודש וחצי 4 אצבעות ביד ימין נתפסו לי לאחר שיעור קיקבוקסינג. המצב רק מעט השתפר וכמעט חודשיים לא עבר למרות ארקוקסיה. מומחה כף יד אמר שאלו מתיחות שרירים. משום מה מתיחות שריר לא מחלימות אצלי. בגב יש לי מתיחת שריר שכבר 8 חודשים הכאב בה לא עובר.
האם ייתכן שבמתיחת השריר באצבעות הידי נגרם לי גם נזק לסחוסים או למפרקים ואז סטרואידים בכדורים או זריקה יקלו?
והאם ייתכן שבגלל שאני לא נותנת מנוחה ליד אז קשה לה להחלים? כי ככל שאני יותר משתמשת בה ומקלידה האצבעות יותר כואבות. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נוקשות באצבע לאחר חבלה
עדי מור30/09/2021שלום, יתכן שיש נזק לסחוס, אך רוב הסיכויים שמדובר בנוקשות אצבע לאחר חבלה, סטרואידים כנראה לא הפתרון, צריך להעריך אותך באופן מלא לפני הצעת טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעלה קרפלית בשתי הידיים ולעבור שוב ניתוחיםזיוה בב18/09/2021
שלום רב לפני כשנה וחצי עשיתי ניתוח תעלה קרפלית בשתי הידים
לאחרונה חזרו הירדמויות ליליות בשתי הידים האם אצטרך לעבור שוב ניתוחים? האם באפשרותי למנוע זאת? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרדמות לאחר ניתוח תעלה קרפלית
עדי מור18/09/2021שלום, צריך לבדוק אותך תחילה, לעיתים יש לחזור על EMG ואולטרסאונד לפני החלטה לניתוח נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעלה קרפלית נ יתוחים
זיוה בב21/09/2021קודם כל תודה ברור לי שאם אצטרך ניתוח אעשה בירור אך האם ייתכן מצב כזה בכלל? אם להתעלם מהירדמות כי זה לא בהכרח מוביל לניתוח והאם יש דרכים אחרות למנוע זאת כי זה לא נעים לחשוב שצריך לחזור על זה תודה רבה.. ואגב ייתכן וסד לילה יימנע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
עדי מור21/09/2021עצם הרדמות היד, אם קיים לחץ מכאני על העצב, הדבר מוביל להתנוונות שלו עם הזמן לכן לא כדאי להתעלם. איני יודע עם סד ללילה יעזור, לא בדקתי אותך, המפתח לטיפול נכון הוא המשך ברור. רק לאחר מכן ניתן לדון באפשרויות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתיחת שריר לאחר קיקבוקסינג וזמן החלמהרונית17/09/2021
שלום,
לפני חודש וחצי לאחר שיעור אירובי 4 אצבעות ביד ימין נתפסו לי. חשבתי שזה יעבור תוך כמה ימים אך חודש וחצי לא עובר. אורתופד ופיזיותרפיסטית אמרו שזאת מתיחת שריר.
מה הזמן המקסימלי להחלמת מתיחת שריר באצבעות?
האם ארקוקסיה יכולה להועיל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתיחת שריר ביד ארקוקסיה עוזר
עדי מור18/09/2021שלום, לוקח כמה ימים, ארקוקסיה עוזר. אם זה לא הכיוון, נא לגשת למומחה יד לבדיקה מעמיקה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון MRI פריקה של גיד ECUנאור17/09/2021
לאחר בדיקת MRI אובחן לי פריקה של גיד ECU , אני מבין מכך שאצטרך ניתוח , יש לי 2 שאלות :
1.האם מדובר בניתוח יחסית פשוט למנתח ? האם אחוזי הצלחה בניתוח מסוג זה גבוהים ? הבנתי שבאיזור כף יד אחוזי ההצלחה מלאה קצת בעייתים מכיוון שמדובר באיזור מאוד מיקרוסקופי .
2.אני ימני ביד , הפריקה של הגיד היא ביד שמאל , כמה זמן צפוייה בערך החלמה מניתוח עד לחזרה לעבודה משרדית עם מחשב ?
להלן ממצאי MRI :
"הבדיקה בוצעה בטכניקות שונות בשקלול T2 T1 מישור אקסיאלי סגיטלי וקורונלי
ECU נמצא מחוץ ל GROOVE , ה ECU נמצא דורסלית לסטילואיד.
הסיגנל של הגיד תקין והעובי שמור . ללא עדות לקרע של הגיד. ללא בצקת ברקמות סביב הגיד. שאר הגידים אקסטנסורים תקינים. עמדה תקינה. וריאנט תקין של האולנה. אין כמות חריגה של נוזל במפרק רדיו קרפלי,באזור DRUJ,באזור תוך קרפלי.
TFCC תקין. רצועה סקפו-לונטום תקינה. גידים פלקסוריים ותעלה קרפלית שמורים.לסיכום: פריקה של ECU "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תת נקיעה ECU ניתוח לא מסובך עם אחוזי הצלחה גבוהים
עדי מור17/09/2021שלום, 1. ניתוח לא מסובך עם אחוזי הצלחה גבוהים 2. החלמה בדר"כ כ-3 חודשים. זהו אזור לא מיקרוסקופי במונחים של כירורג יד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ברדיוס- שבר בפרק כף הידסיגלית כהן12/09/2021
אשמח לקבוע פגישה או שילה בהקדם האפשרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה נא ליצור קשר בטלפון
עדי מור13/09/2021שלום, צרי קשר בטלפון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתסמונת התעלה הקרפלית בעת היריוןדנית12/09/2021
שלום דוקטור
האם אפשר לעשות ניתוח לתסמונת התעלה הקרפלית בזמן הריון .אני נורא סובלת מזה .האם יש בניתוח בזמן ההיריון סיכונים לעובר
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניתוח תעלה קרפלית בהריון ונא להשתמש במייצב
עדי מור12/09/2021שלום, כן ניתן בטרימסטר שני, עם זאת מומלץ שלא לבצע ניתוח שאינו דחוף מבחינה רפואית בתקופה זו, נסי להשתמש במייצב קשיח לשרש היד בלילות. עשוי לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתיחת שריר באצבעות וחוסר במגנזיוםיעל10/09/2021
שלום,
אני בת 38 ועקב חוסר במגנזיום במשך 9 ימים היו לי התכווצויות שרירים קשות בלילה. ביום האחרון זה גאםם לכך שקמתי עם 4 אצבעות תפוסות בכף ביד, 2 בכף רגל ושוק וירך תפוסים. המצב כך ולא משתננ כבר חודש וחצי. אורתופד אמר שזאת מתיחת שרירים. הבעיה היא שיש לי מתיחת שרירים גם בשכמות ש 7 חודשים לא עוברת למרות פיזיותרפיה. רציתי בבקשה לברר:
1. מהו הזמן הכי ארוך שבו מתיחות שרירים באצבעות ביד יכולות לעבור?
2. כשאני מקלידה ומשתמשת ביד כרגיל הכאב מאוד מחמיר לעומת אם אני משתדלת לתת ליד מנוחה(זאת היד החזקה שלי).
האם גם אחרי חודש וחצי אם כך המצב אז עדיף לתת לאצבעות כמה שיותר מנוחה שאפשר, או שדווקא כן זה טוב לסבול מכאבים חזקים כי זה יעזור לריפוי יותר מהיר אז להשתמש בה כרגיל?
3. האם זריקת סטרואידים תוכל לעזור?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חוסר מגנזיום וזריקת סטרואידים לא צפויה לעזור
עדי מור11/09/2021שלום, זריקת סטרואידים לא צפויה לעזור. במצב כזה לטפל בחוסר במגנזיום. אין צורך בטיפול נוסף בדרך כלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרעים בקומפלקס TFCC עם תפליט תוך פרקי בDRUJשלומית05/09/2021
שלום ד"ר עדי מור. לפני חודש החלקתי ונחבלתי גם בכף יד שמאל.הייתי בגבס 26 ימים. בMRI קרע ברצועהSL אין לשלול קרע באספקט הפרוקסימלי דורסלי של הרצועה הלונו-טריקווטרלי,קרעים בקומפלקס TFCC.
BONE BRUISE TRIQUETRUM
התחלתי פיזיוטרפיה. הכאבים ביד בלתי נסבלים ויש גם נפיחות ומגבלת תנועה של האצבעות וכף היד.מה לעשות? סובלת מאד. מבקשת את עצתך.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חבלה שרש יד יש מספר בעיות
עדי מור05/09/2021רצוי לעדכן את הרופא המטפל, יש מספר בעיות שעשויות להצריך טיפול ניתוחי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרעים בקומפלקס TFCC עם תפליט תוך פרקי בDRUJ
שלומית מצליח09/09/2021ערב טוב, בנוסף לממצאים בMRI בצילום כף יד שמאל לפני יומיים נמצאו שינויים אוסטאוארטרוטיים במפרקים STT ו-CMC1
מה משמעות הממצאים? האם הם קשורים לכאבים ולנפיחות?
תודה מראש שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שינויים שחיקתיים CMC1, STT
עדי מור09/09/2021צריך לבדוק ולראות אם זה מקור לכאב. לאנשים רבים שינויים שחיקתיים שלא מפריעים או כואבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




