מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שבר ענף ירוק ברדיוס ומכה במרפקמיכל17/12/2021
שלום. הבת שלי בת 5.5 שברה את היד לפני 3 ימים; נקרא שבר ענף ירוק ברדיוס. שמו סד גבס. לפני כמה דקות השתוללה ונפלה מהדום של הכורסא על הרצפה; גובה 30 סמ בערך בדיוק עח המרפק של היד השבורה. היה בום גדול אבל לא כאב לה ולא בכתה. אני מאוד מודאגת האם נפילה כזו על המרפק של היד השבורה יכולה להזיק לתהליך ההחלמה של השבר ולהזיז משהו בקטע השבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חבלה נוספת לאחר שבר
עדי מור18/12/2021שלום, אם לא כאב ככל הנראה לא קרה משהו בעל משמעות רעה, אם יש ספק, נא לגשת לצילום ביקורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במסרק 5 בשתי כפות הידייםמסרק05/12/2021
שלום וברכה דוקטור,
לפני כחצי שנה נוצר אצלי שבר במסרק מספר 5 בשתי כפות הידיים. להבנתי לא מדובר בשבר משמעותי או קשה. גובסתי לתקופה קצרה יחסית - פחות משבועיים. בתנועות מסוימות אני עדיין מרגיש את האזור,משמע לא הכל מאה אחוז. האם הגיוני שכעבור 6 חודשים עוד יהיו תחושות לא נעימות בסיבובים בזוויות מסוימות של כף היד או בהעמסת משקל עליה וכו'? פעם אחרונה הרופא די נפנף אותי, טען שלא צריך להצטלם שוב ולא צריך פיזיו, אבל אני קצת מודאג מזה. המצב טוב בסך הכל, אבל התחושות והכאבים הקלים גורמים לי לחשוב שלא הכל מאה אחוז. הופנתי גם לפיזיו לפני כן וגם הוא אמר שאין צורך בטיפול.אני חושש שזה לא יחלים באופן מושלם. אני בן 32. תודה רבה מראש על התגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
החלמת שבר באופן מלא אורכת עד שנתיים
עדי מור05/12/2021שלום, נכון הדבר, החלמת שבר באופן מלא אורכת עד שנתיים(!)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה ולחץ בעצב האולונריהדס29/11/2021
לפני כ10ימים שמתי לב שיש לי בעיה ביד ואיני יכולה לסגר את האצבעות ולהצמידם..בבדיקת emg נראה שיש לחץ ניכר על העצב האולונרי עם סימני נזק לענף הפלמי העמוק המעצבב את הfdi.אין סימני נזק שורשי בצוואר ולא מרפק.ובאמת שמתי לב שיש לי גבעה קטנטנה שכואבת לי במגע בין הזרת לשורש כף היד .האם הפתרון פה הוא רק ניתוחי?האם זה דחוף ?וכמה זמן ההחלמה והכי חשוב איך קוראים לניתוח הזה .תעלה עש גויון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדי לענות יש צורך בפרטים נוספים לבדיקה
עדי מור29/11/2021שלום על הפירוט הרב אך כדי לענות יש עוד פרטים נוספים שצריך לדעת ולבדוק, יש גם מספר ניתוחים אפשריים והם תלויים בבדיקה הגופנית. צר לי, אך תשובה לא אוכל לתת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף היד שלא חולפיםאודי29/11/2021
עקב חבלה ביד ימין לבני בן 16.5 יש כאבים בכף היד. להלן תוצאות ה US: הגידים המיישרים נצפו תקינים והמשכיים. לא נצפה נוזל חריג סביבם, למעט הגיד מעובה קלות בצורה פוזיפורמית במדור 5 מימין
ונוזל יתר סביבו בכמות מועטה - ייתכן כביטוי לשינויים טנדינוטיים. כל השאר תקין נרשם שהשליה לא נסרקה. האורתופד רשם לבני משחה בשם DICLOFENAC SODIUM 1% (אמר שבגיל כזה לא כדאי טיפול בכדורים). הכאבים לא חולפים כבר כ 3 חודשים מה אפשר לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב בשורש היד ולהיבדק שוב כדי לאבחן
עדי מור29/11/2021צריך לגשת ולהבדק שוב כדי לאבחן את סיבת הכאב. ה-US לא מספיק מלמד בעניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת זכוכית מכרית אצבע 3 יד ימיןאיתי29/11/2021
שלום עדי,
יש לי שבר זכוכית בגודל 2 מ"מ בעומק 1.4 מ"מ שנמצא בפנים כשנה.
הרופא הצבאי אמר לי שניתוח זה יותר מדי סיכון, לעצם זר בגודל ומיקום כזה אין השפעה רפואית, והמליץ לא לעשות ניתוח.
מצד שני, אני לא רגוע שאין בכך סכנה וזה מטריד שיש לי עצם זר באצבע בגיל צעיר יחסית (23) כשאני עוד יכול לעמוד בניתוחים.
מה דעתך? האם יש טעם לנתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זכוכית באצבע ולרוב לא מסוכן
עדי מור29/11/2021שלום, לרוב לא מסוכן, מנסיוני גם לא מסוכן כ"כ להוציא. מבחינתי רק אם מפריע לתפקוד יומי הייתי ממליץ להוציא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלה בכף יד ימין לאחר עבודה מאומצתהדס21/11/2021
שלום וברכה .לאחר עבודה מאומצת הרגשתי שמשהו לא בסדר בכף היד שלי סוג של חולשה או מוגבלות .מחיפוש בגוגל נראה לי שיש שלי בעיה בעצב הגומד כי ההגבלה שלי היא הכי בקמיצה וגם קשה לי לאסוף את כל האצבעות כשהיד פרושה לפניה או לתפוס נייר עד שהגיע למומחה כף יד מה אתה מציע לי לעשות ?האם זה יעבור לבד ?האם חייב טיפול ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לנסות תחילה מנוחה ומשחת וולטרן
עדי מור21/11/2021שלום, הייתי מנסה תחילה מנוחה, משחת וולטרן ונותן כמה ימים לעניינים להרגע לפני ביקורת כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח סיטי כף יד שמאל לאחר נפילה על מדרכהנאור10/11/2021
היי אני בן 24 נחבלתי לפני כמעט חצי שנה (נפילה על מדרכה)
אני סובל מכאבים בשורש כף היד ממש חזקים לא הובחן אצלי שבר אבל עדיין מאותו תקופה אני סובל מכאבים חזקים קיבלתי זריקה כבר מהאורטופד, עשיתי אולטרסנד(ללא עדות לקרע) וביצעתי סיטי כף יד ואשמח לדעת האם הוא יצא תקין יש לי ביקורת רק בעוד חודשיים ובנתיים אני קצת בלחץ וסקרן ואני מפחד שיש לי ניתוח או שאני יצטרך להעבור ניתוח. אם תוכל להגיד לי מה יצא בסיטי?
בתודה נאור
להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של שורש כף יד שמאל:
התוויה לביצוע הבדיקה: חבלה.
רושם לקו שבר ללא תזוזת פרגמנט בקוטב מרוחק של עצם הסקפואיד.
פרט לכך מבנה גרמי שמור, ללא עדות לקו שבר נוסף.
עמדה תקינה של עצמות במפרקים.
לציין קואליציה פיברוטית/סחוסית בין בסיס עצם מטקרפלית שלישית וקפיטטום, היצרות ניכרת של מרווח
מפרקי בין טרפזואיד לקפיטטום - קואליציה פיברוטית/סחוסית - וריאנט אנטומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש ממצאים שצריך להעריך אם אלו הגורמים לכאב
עדי מור10/11/2021שלום, יש ממצאים שצריך להעריך אם אלו הגורמים לכאב, יתכן ואלו רק ממצאים מקריים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקמיצה ביד ימיןשניקוש06/11/2021
שלום רב, בת 55, בריאה. אתמול במהלך חיתוך סלט (אחרי עבודת חיתוך מאומצת במטבח אך לא יוצאת דופן, התחלתי לחוש בכאבים בקמיצה. ללא חבלה, מאז הכאבים הולכים ומתגברים. התחושה היא שהאצבע מתוחה, כואב עד בלתי אפשרי לקפל אותה (כמו בשבר)
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב באצבע יוקל עם משחת וולטרן
עדי מור06/11/2021שלום, נשמע דלקת בלבד, יוקל עם משחת וולטרן לדוגמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שניקוש07/11/2021תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב וקושי בכיפוף ויישור - קמיצה ביד ימיןמיטל02/11/2021
אחרי פעילות ספורט (חתירה בסירה) לפני 10 ימים נוצר כאב באצבע הנ״ל בעת כיפוף ויישור שלה. כמוכן יש תחושה של ״קפיצה״ של העצמות בעת הכיפוף או היישור של האצבע. תחושה מאד לא נעימה אולם קורית רק בעת הפעלת האצבע בפעולות מסויימות, לא כל הזמן.
כמוכן, מתעוררת משינה בלילה עם קושי להפעיל את האצבע.
מה יכולה להיות הבעיה? האם זה יכול לעבור עם הזמן?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אצבע הדק ופרסמתי מאמר בנושא זה
עדי מור02/11/2021שלום, פרסמתי מאמר בנושא זה כאן באתר, ממליץ לעיין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אפשרות לקבל קישור למאמר? חדשה באתר. לא יודעת איך ומה לחפש בדיוק
מיטל02/11/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדף שלי כאן חפשי בלשונית מאמרים
עדי מור02/11/2021בדף שלי כאן, חפשי בלשונית מאמרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגר פינגר נגרם עקב נפילה ועצירה באמצעות הידללניה02/11/2021
טריגר פינגר ניגרם גם. עקב נפילה ועצירה באמצעות היד ואחרי זמן מה מופיעה התופעה וגם עקב עצירת מכה לאדם באמצעות היד
הכאבים קשים ממש
הבעיה זילזול של רופאים. עד שמגיעים
ל מומחה ששולח להתקנת סד על האצבע שאותו יש להוריד כל שעה ולהפעיל את היד כיפוף וישור. האצבעות לפחות עשר פעמים
ממש כל. שעה לא לפספס לוקח זמןאבל הכאבים חולפים והטריגר נעלם. אהל רצוי כל החיים לעמל כך את כף היד שלא יחזור
וזה פועל! תודה לרופאים על הייעוץ כאן חבל שרובם אינם בקופות החולים ובתי החולים לפתרון מיידי! ברכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אצבע הדק ראי מאמר שכתבתי בנושא
עדי מור02/11/2021שלום ותודה, ראי מאמר שפרסמתי בנושא באתר זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח mri חשד לציסטה בעצםליבי31/10/2021
היי אשמח להבין מה בעצם אומר הפיענוח ? בוצע מחשד לציסטה חוזרת.
אי סדירות של הקורטקס בטרפזיום בחלק הפרוקסימלי אספקט הרדיאלי עם תהליך בגודל כ-4*4 מ"מ אשר מתאים במקום הראשון לתהליך מסוג ציסטה בעצם. בצקת מח עצם מלווה באי סדירות של הקורטקס בקוטב הדיסטלי של הסקפואיד, נראה באספקט הוולארי. לאחר הזרקת גדוליניום IV יש האדרה של הטרפזיום באזור התהליך בקוטב פרוקסימלי של הסקפואיד. ללא הסננה ברקמות הרכות הסמוכות. ללא נוזל יתר במפרק טרי סקפני. אין לראות תמט של הטרפזיום. נוזל בכמות קטנה ב-CMC1, שאר ה-CMC עם נוזל בכמות פיזיולוגית. נוזל בכמות קטנה ב-DRUJ. ללא נוזל יתר במפרקים הקרפלים. רצועות סקפו-לונייט ולונייט טריקווטרום תקינות. פגם באזור האחיזה של TFCC לפוביה ולזיז סטילואיד של האולנה, לא ניתן לשלול קרע אך לקורלציה עם קליניקה. אי גרמי בלונייט בגודל 3 מ"מ. נוזל בכמות קטנה במעטפת של הגידים האקסטנסורים מדור שני. שאר הגידים האקסטנסורים והגידים הפלקסורים - נראים ללא עיבוי, ללא נוזל יתר במעטפת וללא קרעים. עצב מדיאנוס בתעלה קרפלית, עצב אולנריס בתעלה על שם גויון, ללא עיבוי או שינוי סיגנל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח MRI כזה יכול להיות אצל כל אדם בטווח 45-70
עדי מור31/10/2021שלום, MRI היא בדיקה מאוד רגישה שלעיתים מראה "יותר מדי דברים", כלומר ממצאים שלא מפריעים והאדם היה ממשיך לחיות מצוין גם בלי לדעת אותם.
צריך לבדוק אותך ולראות האם מדובר בממצאים שחיקתיים בלבד או אחרים ולפיכך להכוין את הטיפול.
פענוח MRI כזה יכול להיות אצל כל אדם בטווח גילאי 45-70(!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרו לי הכאבים ביד בין אם תנועות יומיומיות או קור
ליבי31/10/2021הי ד״ק. אני בת 26 בסהכ אבל תודה על התשובה.
בוצע ניתוח לפני 3 שנים להוצאת ציסטה בעצם ובוצע מילוי.
חזרו לי הכאבים ביד אם זה בתנועות יומיומיות ואם זה רגישות לקור ולכן בוצע mri.
האם ע״פ הפיענוח הציסטה חזרה בעצם ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צר לי אך אין לי יכולת להשיב על שאלתך
עדי מור31/10/2021איני באמת יודע מה היה קודם ולא בדקתי אותך, צר לי אין לי יכול להשיב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באצבע וקושי בתפקוד וישנה הסתיידות מעל ראש מסרקאל31/10/2021
שלום.
יש לי כאב באצבע עם קושי בתפקוד.עשיתי צילום
יש היסתיידות מעל ראש המסרק וגם דלקת.
איזה טיפול ניתן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם הבעיה היא דלקת או הסתיידות בגלל דלקת
עדי מור31/10/2021שלום, אם הבעיה היא דלקת או הסתיידות בגלל דלקת (נדיר באצבע) כדאי להשתמש במשחת וולטרן ולפנות לריפוי בעיסוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת EMGזלי27/10/2021
LT CARPPAL TUNNEL SYNDROME
RT S/P CTR
מה אומרת השורה השניה? RT....
PROLONGED DISTAL LATENCY OF LT MEDIANUS
תודה
זלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשמעות היא הארכת משך הולכה
עדי מור27/10/2021שלום, המשמעות היא הארכת משך הולכה, מאפיין תסמונת תעלה קרפלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי הלם לכפות ידיים והאם יש סיכוי שייגרם נזקשני26/10/2021
שלום
האם טיפול בגלי הלם בכפות הידיים אין סיכוי שיגרום נזק?
כי מכוני גלי הנלם ישר רוצים לטפל בי בכאבים בכפות בידיים. השאלה היא אם אין בכפות הידיים שזה מקום כזה עדין סיכוי לפגיעה כלשהי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איני יכול להמליץ או שלא להמליץ על טיפול
עדי מור27/10/2021שלום, איני יכול להמליץ או שלא להמליץ על טיפול זה. הדבר לא בתחום התמחות יד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באצבעות ממקור שרירי ומה זה אומרעדנה24/10/2021
שלום,
יש לי כבר חודש כאבים באצבעות עד ימין. מרגיש כמו שרירים תפוסים. במידה ואין נימול, חוסר תחושה או תחושת אש אפשר לומר שלא מדובר על פגיעה עצבית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא יכול לתת תשובה ללא בדיקה
עדי מור25/10/2021שלום, לצערי איני יכול לומר ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
