מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- החמרת מצבבתיה12/11/2014
שלום
קיבלתי מביטוח לאומי 19 אחוזי נכות מחלת מקצוע (נפגעי עבודה) וקיבלתי מענק חד פעמי עקב החמרה הגשתי תביעה להחמרת מצב והעלו לי את אחוזי הנכות ל 22.5 אחוז ואני זכאי לקבל קיצבה חודשית רציתי לדעת האם אני צריך להחזיר את המענק ואיך
2.
האם תחשיב התשלום לקיצבה החודשית היא לפי הרבעון בו קיבלתי את המענק
תודה נועם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרת מצב - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש28/11/2014שלום בתיה
תלוי מתי קיבלת את המענק וכמה זמן חלף עד ההחמרה.
אם יוצא שצריך להחזיר אז זה מתקזז עם רטרו שזכאים לקבל ו/או מקוזז מהגמלה.
החישוב לפי הרבעון בטרם הפגיעה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןדנה11/11/2014
שלום
אני בת 26
אמא לילדה בת 3 וחצי.
הריון מivf לאחר שנתיים של ניסיונות.
כרגע בשבוע 16.
מזה כשלושה שבועות כאבים עזים ביותר בגב תחתון וברגל ימין,בנוסף לכאבים יש לי תחושה של נימול ברגל וכמה פעמים ביום אני ממש מאבדת תחושה ברגל ברמה שאני לא יכולה להזיז אותה.
יש לי קושי בביצוע פעולות יומיומיות כגון ישיבה הליכה אני כבר לא נוהגת בגלל הכאבים ברגל לקום מהמיטה זו ממש משימה קשה עבורי ובכלל מרגישה שאיבדתי את איכות חיי עקב הכאבים.
עד כה רופא הנשים נתן לי המלצה לשכב לנוח כשבועיים וכשחזרתי אליו עם החמרה במצב הוא הפנה אותי לרופא אורטופד ואמר לי שאני צריכה לקבל מהאורטופד המלצה לשמירת הריון ואז הרופא נשים ימלא את יתר המסמכים.
אני עובדת עבודה משרדית של 8 שעות ישיבה על כיסא(כאשר 5 דק רצופות זו פעולה בלתי אפרית עבורי)
ויש לי נסיעה כל יום של שעה וחצי לכל כיוון.
אבקש את עזרתכם לדעת אם לאור כל מה שפרטתי ישנה אפשרות שאורטופד לא יסכים לתת שמירה?
ואם יתן האם ביטוח לאומי יכול שלט לאשר זאת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר12/11/2014בד"כ רופא המוסד לביטוח לאומי מאשר שמירת הריון ע"פ המלצת רופא הנשים
תצרפי את כל החומר הרפואי המתאים של רופא הנשים ושל האורטופד לתביעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוקר של ביטוח לאומיטלי10/11/2014
שלום
אני אם חד הורית לילדה עם 100 אחוזי נכות עקב ריבוי הטיפולים והטיפול בילדה באופן כללי אין באפשרותי לעבוד, היות ואין כלל קשר עם אביה.
הגשתי לפני מעל לכשנה תביעה להבטחת הכנסה ונעניתי בחיוב שזכאותי לגמלה נבחנה כמי שרוב שמנו מוקדש לטיפול בבן משפחה.
לפני כשבוע התקשר אדם אליי שהזדהה כחוקר ביטוח לאומי ושהוא נמצא בביתי אמרתי לו שאני נמצאת עם הילדה בטיפול ואני לא בבית הוא רצה להגיע למקום הטיפול מסרתי לו שזה מחוץ לעיר ולא במרכז.
הוא שאל מתי אני בבית מסרתי לו שהוא יכול להגיע למחרת עד השעה 8:30 כי אני יוצאת לטיפול נוסף בבוקר.
עוד באותו היום הוא שאל אותי שאלות מאוד מוזרות אני מתגוררת עם הוריי בדירת הוריי ואחי היותר קטנים ממני, והוא שאל אותי האם אני מתגוררת עם אבי, ושרק כיום הגשתי תביעה שזה בפועל אינו נכון.
ועוד שאלות מזורות, נגשתי כאשר חזרתי לסניף לביטוח לאומי בדקו את הנושא נאמר שלא מופיע שום חקירה עבורי בדקו יותר לעומק וגם לא מופיע כלל שצריך להגיע אליי חוקר, נמסר לי שאם הוא יגיע שוב שאני יזמין ניידת.
העניים שהוא המשיך להגיע יום לאחר יום ואיתו עוד אנשים, לא עניתי ולא פתחתי את הדלת.
הוא השאיר לי בתיבת הדואר מכתב שאני יגיע לסניף לחקירה, אך המכתב נראה מוזר ללא חתימת הביטוח לאומי אלה מופיע מחלקת גימלאות מסניף רמת גן כאשר אני מתגוררת בראשון לציון, לא פרטים למי לחזור עם המועד לא מתאים לי.
אני נכנסת לאתר אך גם שם לא מופיע שום מסמך או מידע שאני צריכה להחקר על משהו לי זה נראה לא אמין.
האם עליי להמתין עד שיגיע מכתב מסודר מביטוח לאומי כפי שאני מקבלת תמיד, כשאר העתק של מכתב נמצא גם בתיק האישי שלי.
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוקר של ביטוח לאומי - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר12/11/2014אני מציעה לך לגשת שוב לסניף , יחד עם המכתב שהושאר לך על מנת לבדוק את העניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת mriשרה10/11/2014
לפני כשנה נפלתי על הברך בדרכי הביתה מהעבודה. הנפילה הוכרה כתאונת עבודה ע"י הביטוח הלאומי.
עד היום הברך לא חזרה לעצמה (כואבת, מכווצת, לא ניתן לעמוד עליה) .
עשיתי מיפוי עצם שהראה שיש בעיה במקום.
הופעתי בפני ועדה רפואית, בה הגשתי לועדה מסמך בו אני מבקשת שאבצע mri על מנת לדעת בדיוק את הבעיה.
הועדה קבעה לי אחוזי נכות זמניים (קיבלתי סכום כסף קטן חד פעמי) ולא נכות קבועה.
הועדה לא התייחסה לדרישתי לביצוע הבדיקה.
אני חברה בקופ"ח כללית, ונאמר לי שהם מפנים ל- mri רק כשיש חשש לסרטן (לא המקרה שלי).
כיצד עלי לפעול על מנת שאבצע את בדיקת ה- mri (הייתי אצל אורתופד של הקופה והוא, כמובן, לא הפנה אותי לבדיקה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת mri - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר12/11/2014שלום,
זכאותך לבדיקה צריכה להיקבע ע"י רופא הקופה בלבד, הפנייה צריכה להינתן על ידו בלבד.
במצב בו יש לך הסתייגות מהחלטת הרופא פני לאחראי בקופת החולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסכוןריטה03/11/2014
שלום לך.
טעיתי בכתיבה שלי עכשיו אני מביאה את הדברים על דיוקם.
מבקשת מאוד שתעזרי לי אני אשה מבוגרת מאוד חולה סופנית.
ויש לי 2 בנות אחת מסודרת מבחינה כלכלית והשניה חד הורית+ילדה (מתרומת זרע)
שמתקיימת אך ורק מקצבת הבטחת הכנסה (מקבלת עבור עצמה קיצבה ועבור ילדתה)
חסכתי במשך השנים כסף. בעודי בחיים אני רוצה לצרף את בתי לחשבון הבנק שלאחר מותי בכדי שבתי ונכדתי יוכלו להתכלכל בכבוד מכספי.
האם צירופן לחשבוני יופסק קצבת הבטחת הכנסה לבתי ונכדתי יחדיו?
האם הבנק מחויב לדווח על כל שינוי בחשבון למדור הבטחת הכנסה בביטוח לאומי?
ומה קורה ובמידה אני מצרפת אך ורק את נכדתי הקטינה לחשבון?
איך עושים זאות שבתי ונכדתי לא יפגעו כתוצאה מצירופן לחשבוני?
מודה לתשובתך אני אשה חולה מאוד במחלה סופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - ביטוח לאומי לא משלם אבטלהאסנת שרון03/11/2014
הנני בת 39. במהלך תקופה של כמעט 3 שנים עבדתי ברצף בחברה בתחום ההי-טק שהינה בבעלות אבי.
העבודה היתה מראש מוגדרת בחוזה עבודה כעבודה על פרוייקט מסויים, שיארך בין שנתיים וחצי לשלוש.
כל עובדי החברה (4 במספר, כולל המנהל הישיר שלי שאינו אבי) עבדו מהבית לאורך כל התקופה, ולחברה רוב הזמן גם לא היה משרד כלל.
שכרי היה ממוצע ומטה, עבדתי קשה (וכל מי שמכיר את תחום ההיטק יודע שמדובר בתחום תובעני), ובסיום התקופה, נסעתי לחו"ל (על חשבוני) עם המחשב הנייד של החברה ועבדתי גם מחו"ל, בהיקף של משרה כמעט מלאה.
בסיום התקופה, פוטרתץי, וניגשתי לקבל דמי אבטלה המגיעים לי כחוק.
הצהרתי ביושר כשנשאלתי האם יש קשר משפחתי ביני לבין בעלי החברה.
ומכאן התחילה דרך שלא האמנתי שאאלץ לעבור. טלפונים מביטו לאומי, בקשות של עוד מסמכים, ועוד הוכחות שעבדתי. שלץי צילומי דפי בנק המעידים על הפקדות, צילטומי שיקים, צילומי ספחים מצד המעסיק, כרטיסי ביקוןר, צילומים שלי מרצה בועידות וכנסים מטעם החברה במהלך שלוש השנים, ועוד.
כמו כן זומנתי לחקירה. שלוש שעות ישבתי במשרדי ביטוח לאומי, בסיומן אמר לי החוקר שהוא מאמין לי אך למערכת יש בעיה עם אנשים שעובדים מהבית ועוד בחו"ל. קשה להם לקבל את זה.
כעבור מספר ימים זומן גם אבי לחקירה.
זומן גם המנהל שלי.
אף החוקר אמר שהוא עצמו מאמין לנו, אך המחלקה מסרבת. איני מבינה מה פשעי הגדול? הכל חוקי, הכל מתועד, עבדתי כמעט שלוש שנים רצופות.
מה אני עושה כדי לקבל את מה שמגיע לי???
איך מתמודדים עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח לאומי לא משלם אבטלה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/11/2014שלום אסנת
מגישים תביעה לבית הדין לעבודה.
אשמח לסייע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסכוןריטה03/11/2014
שלום לך.
אני אישה מבוגרת חולנית ויש לי 2 בנות אחת מסודרת מבחינה כלכלית והשניה חד הורית+ילדה מתקיימת מהבטחת הכנסה וקיצבת ילדים
חסכתי במשך השנים כסף. בעודי בחיים אני רוצה לצרף את בתי לחשבון הבנק שלאחר מותי בכדי שבתי תוכל להתכלכל בכבוד מכספי.
האם צירופה לחשבוני יופסק קצבת הבטחת הכנסה לבתי וקצבת ילדים?
האם הבנק מחויב לדווח על כל שינוי בחשבון למדור הבטחת הכנסה בביטוח לאומי?
ומה קורה ובמידה אני מצרפת אך ורק את נכדתי הקטינה לחשבון?
איך עושים זאות שבתי ונכדתי לא יפגעו כתוצאה מצירופן לחשבוני?
אודה לכם על תושבתכם בהקדם.
ריטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסכון - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/11/2014שלום ריטה
תשלום קיצבת ילדים אינו תלוי בכלום שקשור לשאלות ששאלת ולכן אין כל מניעה.
תשלום קצבת הכנסה תלויה בכספים שיש למבוטח וסיוע מהמשפחה.
תשקלי דרכים אחרות לסייע לביתך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בנוגע לשיקוםאחד24/10/2014
האם ביטוח לאומי נותן דמי שיקום ומממן לימודים למי שלומד הנדסאי במכללות?
והאם ביטוח לאומי נותן דמי שיקום ומממן למי שלומד למכינות טכנולוגיות לפני לימודי הנדסאי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בנוגע לשיקום - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/11/2014שלום
שיקום מיקצועי נבחן על פי מגוון קריטריונים, אבחונים ושיקןלים.
את הרצון ללמוד מקצוע זה או אחר יש להעלות מול עובדת השיקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבטלה דחוףשיר17/10/2014
התפטרתי לאחר לידה ממקום עבודה כאשת מכירות לאחר 9 שנים. חתמתי אבטלה חודש והתחלתי עבודה במקום חדש בו הרווחתי הרבה פחות ממקודם. במקום החדש עבדתי חודש ופוטרתי . שאלתי היא : אני רוצה עכשיו לחזור ולהמשיך לחתום לתקופה שאני עוד זכאית לה אבל האם ייחשבו לי את גובה האבטלה לפי המקום החדש???? אם כן מצבי רע מאוד, אין תקופה מסוימת שנשמר גובה האבטלה? עבדתי שם בקושי חודש.... אשמח לתשובה דחופה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבטלה דחוף - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/11/2014שלום שיר
חישוב דמי האבטלה הינם על פי השכר היומי ב 75 ימים לפני המועד הקובע (תחילת החתימה בלשכת התעסוקה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום מקצועיירון14/10/2014
שלום רב
נכנסתי לתכנית שיקום מקצועי בביטוח לאומי. מגיע לי החזר על שכר דירה.
ברצוני לסגור כעת על דירה שהמשכיר מבקש תשלום רבעוני מראש, ולא תשלום על כל חודש בנפרד.
השאלה שלי אם אקבל החזר מביטוח לאומי גם באופן הזה שהתשלום רבעוני ולא מדי חודש?
בימים אלו ביטוח לאומי סגור ואני רוצה לסגור את הדירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום מקצועי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש21/10/2014שלום ירון
חשוב שתשוחח לפני כן עם עובדת השיקום שמטפלת בך.
בכל עניין כזה יש נסיבות שונות ואפשרויות שונות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזמנה לשיקוםלילי08/10/2014
שלום וברכה
הגשתי תביעה לנכות כללית עברתי ועדות טרם נקבע אחוזי נכות טרם נשלח לי פרוטוקול וכבר הזמינו אותי לפגישה עם עובדת סוציאלית שיקום האם ההליך תקין הבינותי שקודם קובעים אחוזי נכות רפואיים אודה אם תוכלו להאיר עיני ולהסביר לי האם זהו ההליך הנהוג
תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועדת שיקום
לילי09/10/2014בהמשך לשאלתי אציין שבמכתב הזימון נכתב שאני מוזמנת לפקידת שיקום שנאמר לי שהיא עובדת סוציאלית לשם קביעת זכאותי לגמבלת נכות כאמור לא נקבעו עדיין אחוזי נכות רפואית בתיעת הנכון הכללית שהגשתי והשאלה האם ההליך תקין
תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזמנה לשיקום - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר12/11/2014שלום,
לאחר בדיקת יכולת השתכרותך ע"י מחלקת השיקום יישלח לך מכתב החלטה בצירוף פרוטוקול הוועדה הרפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקדמת הבטחת הכנסה לחג סוכות 2014אדי07/10/2014
האם מקדימים את קצבת הבטחת הכנסה שסהכ אדם מקבל 1620 שח כסף שלא מספיק לאוכל האם מקדימים בראש השנה הקדימו ל22 לחודש קצבאות זקנה ונכות אבל הבטחת הכנסה קיבלו 14.9 ומחר יש חג 8.10.14 ולא הוקדם כל שנים הקדימו קיצבאות הבטחת הכנסה לחג סוכות אאפשר לגמור חודש אם 1620 שח שהיה ראש השנה כיפור וסוכות עכשיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקדמת הבטחת הכנסה לחג סוכות 2014 - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש08/10/2014אודי
מסכימה איתך שהיה מועיל מאוד אם היו מקדימים את מתן הקצבאות.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשלומים מביטוח לאומי בגין מחלת סרטןדורון05/10/2014
אבי חלה בסרטן המקנה לו 100% נכות.
הוא קיבל תשלום עבור 90 ימי המחלה ממקום העבודה. מכן והלאה הפנו אותנו לביטוח הלאומי, שם נאמר כי הוא לא ימשיך לקבל אחוז מסוים ממשכורתו אלא רק יהיה זכאי רק לקצבת נכות ו\או קצבת שר"ם. האם הוא זכאי לעוד תשלומים מהביטוח הלאומי? כמו למשל תשלום עבור השכר שהפסיק לקבל גם אחרי 90 ימי המחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלומים מביטוח לאומי בגין מחלת סרטן - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש07/10/2014שלום דורון
נכה עקב מחלה אם עומד בקריטרונים זכאי לגמלת נכות ואולי גם שרותים מיוחדים ואולי גמלת ניידות.
יש קריטריונים לכל גמלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה לגבי נכה שטס לחו"לשאלה בבקשה01/10/2014
רציתי לדעת מה קורה והאם הקצבת נכות כללית או נכות מעבודה ממשיכה להיות משולמת לאותו נכה שטס לחו"ל נגיד לתקופה של 3 חודשים או מעבר ?האם יש בעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קורה לגבי נכה שטס לחו"ל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש06/10/2014שלום
נפגע עבודה שטס יכול להמשיך ולקבל את הגמלה.
נכה המקבל נכות כללית מעבר ל 3 חודשי שהייה בחול יקבל גמלה רק בתנאים מסויימים, למשל טיסה עקב מצב רפואי המצריך זאת..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנונימי30/09/2014
יש לי אבחנה של PTSD והפרעה נוספת בימתיים עד שקיבלתי את האבחנה היתה לי נכות זמנית כעת משיש לי את שתי האבחנות האם אני אמורה לקבל על שתיהם טחוזי נכות והאם אחרי שתי וועדות שקיבלתי זמנית אני אמורה לקבל צמיתה<
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום
בתום הזמניות יש להציג בפני הוועדה הרפואית את כל החומר הרפואי, בעניין הישן והחדש והוועדה שתשקול מתן אחוזים בהתאם.
אין כללים מתי הנכות הופכת לצמיתה, תלוי במגוון דברים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

