פורום ביטוח לאומי - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • החמרת מצב
    בתיה
    12/11/2014

    שלום
    קיבלתי מביטוח לאומי 19 אחוזי נכות מחלת מקצוע (נפגעי עבודה) וקיבלתי מענק חד פעמי עקב החמרה הגשתי תביעה להחמרת מצב והעלו לי את אחוזי הנכות ל 22.5 אחוז ואני זכאי לקבל קיצבה חודשית רציתי לדעת האם אני צריך להחזיר את המענק ואיך
    2.
    האם תחשיב התשלום לקיצבה החודשית היא לפי הרבעון בו קיבלתי את המענק
    תודה נועם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החמרת מצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרת מצב - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    28/11/2014

    שלום בתיה

    תלוי מתי קיבלת את המענק וכמה זמן חלף עד ההחמרה.
    אם יוצא שצריך להחזיר אז זה מתקזז עם רטרו שזכאים לקבל ו/או מקוזז מהגמלה.
    החישוב לפי הרבעון בטרם הפגיעה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון
    דנה
    11/11/2014

    שלום 
    אני בת 26 
    אמא לילדה בת 3 וחצי. 
    הריון מivf לאחר שנתיים של ניסיונות. 
    כרגע בשבוע 16. 
    מזה כשלושה שבועות כאבים עזים ביותר בגב תחתון וברגל ימין,בנוסף לכאבים יש לי תחושה של נימול ברגל וכמה פעמים ביום אני ממש מאבדת תחושה ברגל ברמה שאני לא יכולה להזיז אותה. 
    יש לי קושי בביצוע פעולות יומיומיות כגון ישיבה הליכה אני כבר לא נוהגת בגלל הכאבים ברגל לקום מהמיטה זו ממש משימה קשה עבורי ובכלל מרגישה שאיבדתי את איכות חיי עקב הכאבים. 
    עד כה רופא הנשים נתן לי המלצה לשכב לנוח כשבועיים וכשחזרתי אליו עם החמרה במצב הוא הפנה אותי לרופא אורטופד ואמר לי שאני צריכה לקבל מהאורטופד המלצה לשמירת הריון ואז הרופא נשים ימלא את יתר המסמכים. 
    אני עובדת עבודה משרדית של 8 שעות ישיבה על כיסא(כאשר 5 דק רצופות זו פעולה בלתי אפרית עבורי) 
    ויש לי נסיעה כל יום של שעה וחצי לכל כיוון. 
    אבקש את עזרתכם לדעת אם לאור כל מה שפרטתי ישנה אפשרות שאורטופד לא יסכים לתת שמירה? 
    ואם יתן האם ביטוח לאומי יכול שלט לאשר זאת??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    12/11/2014

    בד"כ רופא המוסד לביטוח לאומי מאשר שמירת הריון ע"פ המלצת רופא הנשים
    תצרפי את כל החומר הרפואי המתאים של רופא הנשים ושל האורטופד לתביעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוקר של ביטוח לאומי
    טלי
    10/11/2014

    שלום
    אני אם חד הורית לילדה עם 100 אחוזי נכות עקב ריבוי הטיפולים והטיפול בילדה באופן כללי אין באפשרותי לעבוד, היות ואין כלל קשר עם אביה.
    הגשתי לפני מעל לכשנה תביעה להבטחת הכנסה ונעניתי בחיוב שזכאותי לגמלה נבחנה כמי שרוב שמנו מוקדש לטיפול בבן משפחה.
    לפני כשבוע התקשר אדם אליי שהזדהה כחוקר ביטוח לאומי ושהוא נמצא בביתי אמרתי לו שאני נמצאת עם הילדה בטיפול ואני לא בבית הוא רצה להגיע למקום הטיפול מסרתי לו שזה מחוץ לעיר ולא במרכז.
    הוא שאל מתי אני בבית מסרתי לו שהוא יכול להגיע למחרת עד השעה 8:30 כי אני יוצאת לטיפול נוסף בבוקר.
    עוד באותו היום הוא שאל אותי שאלות מאוד מוזרות אני מתגוררת עם הוריי בדירת הוריי ואחי היותר קטנים ממני, והוא שאל אותי האם אני מתגוררת עם אבי, ושרק כיום הגשתי תביעה שזה בפועל אינו נכון.
    ועוד שאלות מזורות, נגשתי כאשר חזרתי לסניף לביטוח לאומי בדקו את הנושא נאמר שלא מופיע שום חקירה עבורי בדקו יותר לעומק וגם לא מופיע כלל שצריך להגיע אליי חוקר, נמסר לי שאם הוא יגיע שוב שאני יזמין ניידת.
    העניים שהוא המשיך להגיע יום לאחר יום ואיתו עוד אנשים, לא עניתי ולא פתחתי את הדלת.
    הוא השאיר לי בתיבת הדואר מכתב שאני יגיע לסניף לחקירה, אך המכתב נראה מוזר ללא חתימת הביטוח לאומי אלה מופיע מחלקת גימלאות מסניף רמת גן כאשר אני מתגוררת בראשון לציון, לא פרטים למי לחזור עם המועד לא מתאים לי.
    אני נכנסת לאתר אך גם שם לא מופיע שום מסמך או מידע שאני צריכה להחקר על משהו לי זה נראה לא אמין.
    האם עליי להמתין עד שיגיע מכתב מסודר מביטוח לאומי כפי שאני מקבלת תמיד, כשאר העתק של מכתב נמצא גם בתיק האישי שלי.
    לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוקר של ביטוח לאומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוקר של ביטוח לאומי - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    12/11/2014

    אני מציעה לך לגשת שוב לסניף , יחד עם המכתב שהושאר לך על מנת לבדוק את העניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת mri
    שרה
    10/11/2014

    לפני כשנה נפלתי על הברך בדרכי הביתה מהעבודה. הנפילה הוכרה כתאונת עבודה ע"י הביטוח הלאומי.
    עד היום הברך לא חזרה לעצמה (כואבת, מכווצת, לא ניתן לעמוד עליה) .
    עשיתי מיפוי עצם שהראה שיש בעיה במקום.
    הופעתי בפני ועדה רפואית, בה הגשתי לועדה מסמך בו אני מבקשת שאבצע mri על מנת לדעת בדיוק את הבעיה.
    הועדה קבעה לי אחוזי נכות זמניים (קיבלתי סכום כסף קטן חד פעמי) ולא נכות קבועה.
    הועדה לא התייחסה לדרישתי לביצוע הבדיקה.
    אני חברה בקופ"ח כללית, ונאמר לי שהם מפנים ל- mri רק כשיש חשש לסרטן (לא המקרה שלי).
    כיצד עלי לפעול על מנת שאבצע את בדיקת ה- mri (הייתי אצל אורתופד של הקופה והוא, כמובן, לא הפנה אותי לבדיקה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת mri - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    12/11/2014

    שלום,
    זכאותך לבדיקה צריכה להיקבע ע"י רופא הקופה בלבד, הפנייה צריכה להינתן על ידו בלבד.
    במצב בו יש לך הסתייגות מהחלטת הרופא פני לאחראי בקופת החולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסכון
    ריטה
    03/11/2014

    שלום לך.
    טעיתי בכתיבה שלי עכשיו אני מביאה את הדברים על דיוקם.
    מבקשת מאוד שתעזרי לי אני אשה מבוגרת מאוד חולה סופנית.
    ויש לי 2 בנות אחת מסודרת מבחינה כלכלית והשניה חד הורית+ילדה (מתרומת זרע)
    שמתקיימת אך ורק מקצבת הבטחת הכנסה (מקבלת עבור עצמה קיצבה ועבור ילדתה)
    חסכתי במשך השנים כסף. בעודי בחיים אני רוצה לצרף את בתי לחשבון הבנק שלאחר מותי בכדי שבתי ונכדתי יוכלו להתכלכל בכבוד מכספי.
    האם צירופן לחשבוני יופסק קצבת הבטחת הכנסה לבתי ונכדתי יחדיו?
    האם הבנק מחויב לדווח על כל שינוי בחשבון למדור הבטחת הכנסה בביטוח לאומי?
    ומה קורה ובמידה אני מצרפת אך ורק את נכדתי הקטינה לחשבון?
    איך עושים זאות שבתי ונכדתי לא יפגעו כתוצאה מצירופן לחשבוני?
    מודה לתשובתך אני אשה חולה מאוד במחלה סופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטוח לאומי לא משלם אבטלה
    אסנת שרון
    03/11/2014

    הנני בת 39. במהלך תקופה של כמעט 3 שנים עבדתי ברצף בחברה בתחום ההי-טק שהינה בבעלות אבי.
    העבודה היתה מראש מוגדרת בחוזה עבודה כעבודה על פרוייקט מסויים, שיארך בין שנתיים וחצי לשלוש.
    כל עובדי החברה (4 במספר, כולל המנהל הישיר שלי שאינו אבי) עבדו מהבית לאורך כל התקופה, ולחברה רוב הזמן גם לא היה משרד כלל.
    שכרי היה ממוצע ומטה, עבדתי קשה (וכל מי שמכיר את תחום ההיטק יודע שמדובר בתחום תובעני), ובסיום התקופה, נסעתי לחו"ל (על חשבוני) עם המחשב הנייד של החברה ועבדתי גם מחו"ל, בהיקף של משרה כמעט מלאה.
    בסיום התקופה, פוטרתץי, וניגשתי לקבל דמי אבטלה המגיעים לי כחוק.
    הצהרתי ביושר כשנשאלתי האם יש קשר משפחתי ביני לבין בעלי החברה.
    ומכאן התחילה דרך שלא האמנתי שאאלץ לעבור. טלפונים מביטו לאומי, בקשות של עוד מסמכים, ועוד הוכחות שעבדתי. שלץי צילומי דפי בנק המעידים על הפקדות, צילטומי שיקים, צילומי ספחים מצד המעסיק, כרטיסי ביקוןר, צילומים שלי מרצה בועידות וכנסים מטעם החברה במהלך שלוש השנים, ועוד.
    כמו כן זומנתי לחקירה. שלוש שעות ישבתי במשרדי ביטוח לאומי, בסיומן אמר לי החוקר שהוא מאמין לי אך למערכת יש בעיה עם אנשים שעובדים מהבית ועוד בחו"ל. קשה להם לקבל את זה.
    כעבור מספר ימים זומן גם אבי לחקירה.
    זומן גם המנהל שלי.
    אף החוקר אמר שהוא עצמו מאמין לנו, אך המחלקה מסרבת. איני מבינה מה פשעי הגדול? הכל חוקי, הכל מתועד, עבדתי כמעט שלוש שנים רצופות.
    מה אני עושה כדי לקבל את מה שמגיע לי???
    איך מתמודדים עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביטוח לאומי לא משלם אבטלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטוח לאומי לא משלם אבטלה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    03/11/2014

    שלום אסנת
    מגישים תביעה לבית הדין לעבודה.
    אשמח לסייע
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסכון
    ריטה
    03/11/2014

    שלום לך.
    אני אישה מבוגרת חולנית ויש לי 2 בנות אחת מסודרת מבחינה כלכלית והשניה חד הורית+ילדה מתקיימת מהבטחת הכנסה וקיצבת ילדים
    חסכתי במשך השנים כסף. בעודי בחיים אני רוצה לצרף את בתי לחשבון הבנק שלאחר מותי בכדי שבתי תוכל להתכלכל בכבוד מכספי.
    האם צירופה לחשבוני יופסק קצבת הבטחת הכנסה לבתי וקצבת ילדים?
    האם הבנק מחויב לדווח על כל שינוי בחשבון למדור הבטחת הכנסה בביטוח לאומי?
    ומה קורה ובמידה אני מצרפת אך ורק את נכדתי הקטינה לחשבון?
    איך עושים זאות שבתי ונכדתי לא יפגעו כתוצאה מצירופן לחשבוני?
    אודה לכם על תושבתכם בהקדם.
    ריטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסכון - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    03/11/2014

    שלום ריטה
    תשלום קיצבת ילדים אינו תלוי בכלום שקשור לשאלות ששאלת ולכן אין כל מניעה.
    תשלום קצבת הכנסה תלויה בכספים שיש למבוטח וסיוע מהמשפחה.
    תשקלי דרכים אחרות לסייע לביתך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בנוגע לשיקום
    אחד
    24/10/2014

    האם ביטוח לאומי נותן דמי שיקום ומממן לימודים למי שלומד הנדסאי במכללות?
    והאם ביטוח לאומי נותן דמי שיקום ומממן למי שלומד למכינות טכנולוגיות לפני לימודי הנדסאי?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בנוגע לשיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בנוגע לשיקום - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    03/11/2014

    שלום
    שיקום מיקצועי נבחן על פי מגוון קריטריונים, אבחונים ושיקןלים.
    את הרצון ללמוד מקצוע זה או אחר יש להעלות מול עובדת השיקום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבטלה דחוף
    שיר
    17/10/2014

    התפטרתי לאחר לידה ממקום עבודה כאשת מכירות לאחר 9 שנים. חתמתי אבטלה חודש והתחלתי עבודה במקום חדש בו הרווחתי הרבה פחות ממקודם. במקום החדש עבדתי חודש ופוטרתי . שאלתי היא : אני רוצה עכשיו לחזור ולהמשיך לחתום לתקופה שאני עוד זכאית לה אבל האם ייחשבו לי את גובה האבטלה לפי המקום החדש???? אם כן מצבי רע מאוד, אין תקופה מסוימת שנשמר גובה האבטלה? עבדתי שם בקושי חודש.... אשמח לתשובה דחופה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבטלה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבטלה דחוף - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    03/11/2014

    שלום שיר
    חישוב דמי האבטלה הינם על פי השכר היומי ב 75 ימים לפני המועד הקובע (תחילת החתימה בלשכת התעסוקה).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום מקצועי
    ירון
    14/10/2014

    שלום רב

    נכנסתי לתכנית שיקום מקצועי בביטוח לאומי. מגיע לי החזר על שכר דירה.
    ברצוני לסגור כעת על דירה שהמשכיר מבקש תשלום רבעוני מראש, ולא תשלום על כל חודש בנפרד.
    השאלה שלי אם אקבל החזר מביטוח לאומי גם באופן הזה שהתשלום רבעוני ולא מדי חודש?
    בימים אלו ביטוח לאומי סגור ואני רוצה לסגור את הדירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום מקצועי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום מקצועי - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    21/10/2014

    שלום ירון
    חשוב שתשוחח לפני כן עם עובדת השיקום שמטפלת בך.
    בכל עניין כזה יש נסיבות שונות ואפשרויות שונות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמנה לשיקום
    לילי
    08/10/2014

    שלום וברכה
    הגשתי תביעה לנכות כללית עברתי ועדות טרם נקבע אחוזי נכות טרם נשלח לי פרוטוקול וכבר הזמינו אותי לפגישה עם עובדת סוציאלית שיקום האם ההליך תקין הבינותי שקודם קובעים אחוזי נכות רפואיים אודה אם תוכלו להאיר עיני ולהסביר לי האם זהו ההליך הנהוג
    תודה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזמנה לשיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועדת שיקום

    לילי
    09/10/2014

    בהמשך לשאלתי אציין שבמכתב הזימון נכתב שאני מוזמנת לפקידת שיקום שנאמר לי שהיא עובדת סוציאלית לשם קביעת זכאותי לגמבלת נכות כאמור לא נקבעו עדיין אחוזי נכות רפואית בתיעת הנכון הכללית שהגשתי והשאלה האם ההליך תקין
    תודה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמנה לשיקום - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    12/11/2014

    שלום,
    לאחר בדיקת יכולת השתכרותך ע"י מחלקת השיקום יישלח לך מכתב החלטה בצירוף פרוטוקול הוועדה הרפואית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקדמת הבטחת הכנסה לחג סוכות 2014
    אדי
    07/10/2014

    האם מקדימים את קצבת הבטחת הכנסה שסהכ אדם מקבל 1620 שח כסף שלא מספיק לאוכל האם מקדימים בראש השנה הקדימו ל22 לחודש קצבאות זקנה ונכות אבל הבטחת הכנסה קיבלו 14.9 ומחר יש חג 8.10.14 ולא הוקדם כל שנים הקדימו קיצבאות הבטחת הכנסה לחג סוכות אאפשר לגמור חודש אם 1620 שח שהיה ראש השנה כיפור וסוכות עכשיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקדמת הבטחת הכנסה לחג סוכות 2014 - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    08/10/2014

    אודי
    מסכימה איתך שהיה מועיל מאוד אם היו מקדימים את מתן הקצבאות.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשלומים מביטוח לאומי בגין מחלת סרטן
    דורון
    05/10/2014

    אבי חלה בסרטן המקנה לו 100% נכות.
    הוא קיבל תשלום עבור 90 ימי המחלה ממקום העבודה. מכן והלאה הפנו אותנו לביטוח הלאומי, שם נאמר כי הוא לא ימשיך לקבל אחוז מסוים ממשכורתו אלא רק יהיה זכאי רק לקצבת נכות ו\או קצבת שר"ם. האם הוא זכאי לעוד תשלומים מהביטוח הלאומי? כמו למשל תשלום עבור השכר שהפסיק לקבל גם אחרי 90 ימי המחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשלומים מביטוח לאומי בגין מחלת סרטן - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    07/10/2014

    שלום דורון
    נכה עקב מחלה אם עומד בקריטרונים זכאי לגמלת נכות ואולי גם שרותים מיוחדים ואולי גמלת ניידות.
    יש קריטריונים לכל גמלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה לגבי נכה שטס לחו"ל
    שאלה בבקשה
    01/10/2014

    רציתי לדעת מה קורה והאם הקצבת נכות כללית או נכות מעבודה ממשיכה להיות משולמת לאותו נכה שטס לחו"ל נגיד לתקופה של 3 חודשים או מעבר ?האם יש בעיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה קורה לגבי נכה שטס לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה לגבי נכה שטס לחו"ל - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    06/10/2014

    שלום
    נפגע עבודה שטס יכול להמשיך ולקבל את הגמלה.
    נכה המקבל נכות כללית מעבר ל 3 חודשי שהייה בחול יקבל גמלה רק בתנאים מסויימים, למשל טיסה עקב מצב רפואי המצריך זאת..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אנונימי
    30/09/2014

    יש לי אבחנה של PTSD והפרעה נוספת בימתיים עד שקיבלתי את האבחנה היתה לי נכות זמנית כעת משיש לי את שתי האבחנות האם אני אמורה לקבל על שתיהם טחוזי נכות והאם אחרי שתי וועדות שקיבלתי זמנית אני אמורה לקבל צמיתה<

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    03/10/2014

    שלום
    בתום הזמניות יש להציג בפני הוועדה הרפואית את כל החומר הרפואי, בעניין הישן והחדש והוועדה שתשקול מתן אחוזים בהתאם.
    אין כללים מתי הנכות הופכת לצמיתה, תלוי במגוון דברים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום