פורום ביטוח לאומי - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברכיים
    יעקב אליהו...
    20/02/2014

    שלום לך מורן אני סובל מברך שמאל כבר שנים בעקבות נפילה
    סובל מכאבים קרוב לתשע שנים נקבע לי הממצא שחיקה ברורה
    של סחוס הפיקה... מתבטא בכאב כרוני...
    לאחרונה לצערי כתוצאה ממאמץ בברך ימין התפתחה דלקת ככול הנראה
    גם בימין ישנה שחיקה...
    האם מגיע לי קצבת נכות בבקשה תעזרי לי...
    אודה לך מאוד יעקב אליהו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברכיים - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    21/02/2014

    שלום יעקב
    בכדי לדעת כמה אחוזי נכות מגיע לך יש לראות חומר רפואי.
    גמלת נכות כללית משתלמת לא רק אם עוברים סף רפואי של אחוזי נכות אלא אם המגבלה מגבילה את היכולת להשתכר.
    יש הרבה נתונים חסרים, כגון : גילך, האם אתה עובד, מה שכר עבודתך, האם אתה סובל מעוד דברים, מה הטיפול שאתה מקבל וכ׳ו..
    אשמח לסייע
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רונית
    20/02/2014

    אני בת 59, יצאתי לפנסיה מוקדמת ואני מקבלת ממבטחים כ- 6644 ש"ח בחודש (לפני שמורידים מזה מס וביטוח לאומי ובריאות).

    אני מעוניינת להגיש בקשה לקצבת נכות בשל בעיות רפואיות.

    1. ברצוני לשאול האם קבלת הפנסיה המוקדמת שציינתי לעיל יכולה לפגוע בזכותי לקבל קצבת נכות מהביטוח הלאומי?
    2. האם עליי לצרף את תלוש הפנסיה המפורט (עם הסכום שאני מקבלת ופרטים נוספים) בטופס הגשת בקשה לתביעת קצבת נכות מביטוח לאומי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    21/02/2014

    שלום רונית
    הפנסיה לא פוגעת בגמלת נכות כללית הבסיסית אם את זכאית..
    ויש צרף את התלושים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצמאית ושכירה
    מאיה
    19/02/2014

    שלום,
    אם יש לי עסק בנוסף לעבודתי כשכירה ומפטרים אותי ממקום העבודה, האם מגיעים לי פיצועים (בתנאי שרווח מהעסק נמוך מסכום פיצויים שאמורה לקבל)? אם כן, איך מחשבים פיצועים במקרה כזה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצמאית ושכירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצמאית ושכירה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    21/02/2014

    שלום מאיה
    כל עובד שמפוטר ועבד מעל שנה זכאי לפיצויי פיטורים.
    החישוב תלוי בתנאי העסקתך, אם הינך עובד בשכר חודשי אז לכל שנת עבודה זכאים לשכר חודשי בסיסי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצמאית ושכירה- דמי לידה
    מאיה
    19/02/2014

    הינני עצמאית ושוקלת לפתוח עסק.
    אמורה לצאת לחופשת לידה בעוד חצי שנה.
    איך יחושבו דמי לידה? האם שכר מעסק יתווסף לדמי לידה?
    האם אני חייבת לסגור את העסק ולא להוציא קבלות כשנמצאת בחופשת לידה? אם אני ממשיכה עם ההעסק בזמן החופשה העם דמי לידה שלי כשכירה יפגעו?
    מה לגבי דמי אבטלה, האם מגיע לי בזמן שיש לי עסק?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצמאית ושכירה- דמי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצמאית ושכירה- דמי לידה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    19/02/2014

    שלום,
    דמי הלידה מחושבים לפי השכר שלך כעצמאית והשכר שלך כשירה.
    בתקופת חופשת הלידה את לא יכולה להמשיך לעבוד כי בשביל זה את מקבלת דמי לידה, את יכולה להעסיק מישהי לתקופה הזאת על מנת שהעסק ימשיך לעבוד.

    דמי אבטלה לא מגיעים לך במקביל לעסק, או לאחריו אלא אם כן את מתחילה לקבל אבטלה ואז את מתחילה לפתוח עסק והוא נסגר תוך 12חודשים , ואז את יכולה להמשיך לקבל את דמי האבטלה לתקופה שהיית זכאית בתחילת הדרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה-
    שיר
    14/02/2014

    אני שואלת לגבי המנהלת שלי [מנהלת מעון]. היא הגיעה לגיל 64 והיא רוצה להמשיך לעבוד האם היא יכולה להמשיך לנהל רק אם המעביד מסכים? או שהוא חייב להעסיק אותה עד גיל 67? תודה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה- - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    15/02/2014

    שלום שיר
    השטלה אינה קשורה לפורום ביטוח לאומי אלא לדיני עבודה.
    באופן כללי עובדת שמגיעה לגיל פרישה ורוצה להמשיך לעבוד עליה להודיע על כך למעסיק והוא עליו לשקול את הנסיבות בתום לב ולהגיע להחלטה..
    יש פסיקה ענפה על כך שלא ניתן לפטר אדם רק עקב גילו..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי אבטלה בן 18.9 פטור מצה"ל רפואי
    משה
    11/02/2014

    שלום רב,
    שמי משה אני חולה לב בן 18.9 ,הגשתי תביעה לדמי אבטלה בביטוח לאומי סניף חדרה,
    צורף 12 תלושי שכר\מכתב על סיום פיטורין/טפסים הנדרשים/טפסי תביעה לדמי אבטלה/ופטור משירות ביטחון מסיבות רפואיות, אני עבדתי בחברה שנה ו 8 חודש פוטרתי, אני לא מתגייס לצה"ל בגלל בעיות בריאות על פי החוק הבנתי שאני רשאי להגיש תביעה לדמי אבטלה ובפועל שלחו לי מכתב שהתביעה נדחתה כי בפועל לא שילמתי ביטוח לאומי מתחת לגיל 18 למרות שמצויין בחוק ציטוט:אלה זכאים לדמי אבטלה
    גם אם לא מלאו להם 20 שנים:
    ? ? חייל ששוחרר משירות חובה, חוץ ממי ששוחרר בשל "אי התאמה".
    ? ? בת שסיימה תקופת התנדבות בשירות לאומי של 24 חודשים, או מי
    שהפסיקה את השירות לרגל נישואין, בתנאי שהשלימה 6 חודשי
    שירות לפחות, ונישאה תוך 30 ימים מיום הפסקת השירות.
    ? ? בן 20-18 שצה"ל פטר אותו משירות חובה או דחה את שירותו מן
    הטעמים האלה: בריאות, משפחה, חינוך, התיישבות ביטחונית או
    צורכי המשק הלאומי.
    ? ? בן 20-18 שהוא המפרנס היחיד של משפחתו )הורים, אחים, בן זוג(,
    או שיש לו ילד, ועיקר פרנסת הילד עליו.
    ? ? בן 18-15 זכאי, בתנאים מסוימים, ל"הענקת אבטלה" )ראה פרק 10 (.

    אשמח לקבל תשובה מה ניתן לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי אבטלה בן 18.9 פטור מצה"ל רפואי - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    12/02/2014

    שלום,
    אני מציעה לך לגשת לסניף הביטוח הלאומי על מנת לברר מדוע תביעתך נדחתה,
    במידה והביטוח הלאומי עומד על דחייתו
    יש להגיש ערעור על החלטת המוסד לבית הדין לעבודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומד בפני וועדה רפואית על בעיה נפשי
    מוטי
    09/02/2014

    שלום אני עומד בפני וועדה רפואית על בעיה נפשית ocd חמור +הפרעה דו קוטבית+ בעיית קשב וריכוז חמור . רציתי לדעת אם יכולים להגיד לי שרק אם אני יקח את הכדורים אני יכול לקבל קצבת נכות אוו שפשוט אם מגיע לי קצבה אז לא יכולים לחייב אותי לקחת כדורים שאני מאוד מפחד לקחת אותם כי אני בטוח שהם יזיקו לי .
    מבחינה בריאותית אני גם התחלתי להיות במעקב במרפאה לסובלים מבעיות נפשיות ששם אני עושה איתם שיחות על המצב רציתי לדעת אם השיחות במרפאה יכולות להספיק אוו
    שיכולים לחייב אותי לקחת כדורים בשביל לקבל את הקצבה תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנסיית נכות במקביל לדמי לידה
    חגית
    03/02/2014

    שלום רב,

    הייתי בשמירת הריון כתוצאה ממחלה שעברה רק שבועיים אחרי הלידה ומנעה ממני את היכולת לטפל בתינוק בתקופה זו.

    האם אני יכולה לקבל פנסיית נכות מחברת הפנסיה על השבועיים הראשונים שלאחר הלידה, במקביל לקבלת דמי לידה מביטוח לאומי?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנסיית נכות במקביל לדמי לידה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    05/02/2014

    עליך לפנות לחברת הביטוח/סוכן הביטוח שלך ולבדוק את תנאי הפוליסה שלך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת עבודה-שיעור דמי הפגיעה ליום
    שירן
    24/01/2014

    שלום ב 17/12/2013 הייתה לי תאונת עבודה (קטיעה חלקית של אצבע ביד דומיננטית). ביטוח לאומי אישר לי את דמי הפגיעה כאשר לקח בחשבון שבחודש ספטמבר לא עבדתי הייתי מובטלת התחלתי לעבוד במקום העבודה ב 1/10/2013 עד ליום הפגיעה 17/12/2013השכר שלי ברוטו ב 3 חודשים אלו היה: ספטמבר- כלום כי לא עבדתי, אוקטובר- 4519.69 ש"ח ברוטו, נובמבר- 4128.64 ש"ח ברוטו ובדצמבר 2520 ש"ח ברוטו עד ליום הפגיעה.את תלוש של דצמבר עוד לא שלחתי לביטוח לאומי ובינתיים הם חישבו לי כבר את דמי הפגיעה בשיעור של 86.49 ש"ח דמי פגיעה ליום.ידוע לי איך מחשבים את דמי הפגיעה וגם הבנתי שקיימת תקנה 9 א' לחוק דמי נפגעי עבודה שפועלת לטובת העובד לפיה ניתן לחשב את דמי הפגיעה לעובד במקרה שלי לפי אוקטובר,נובמבר ודצמבר עד ליום הפגיעה.כמובן שאתייצב בביטוח לאומי ואביא להם את תלוש השכר של דצמבר ואבקש שיפעלו לפי תקנה זו.
    השאלות שלי הם:
    1)האם הם חייבים לפעול במקרה הזה לפי תקנה 9 א' או שהם יכולים לעורר קשיים ואף לא לאשר חישוב לפי תקנה זו?
    2)האם לפי חישובכם שיעור דמי הפגיעה ליום הוא אכן 86.49 בלי להתייחס לתקנה וכמה יהיה שיעור דמי הפגיעה שלי ליום לפי חישובכם אם הם יפעלו לפי תקנה 9 א' ?בבקשה זה חשוב לי מדובר בסכומים משמעותיים.
    3)עורך דין מכר שלי אמר לי שבאפשרותי לדרוש שדמי הפגיעה יחושבו אך ורק לפי החודש שקדם לפגיעה בלבד.האם צודק וקיימת אפשרות כזו?
    4)המעסיק חייב לי על חודש נובמבר סכום נמוך של 142.20 ש"ח שבטעות לא חושב,האם רצוי לבקש מהמעסיק מסמך שמאשר שהסכום הזה שייך לשכר שלי בנובמבר כדי שגם יילקח גם בחשבון בחיושב של דמי הפגיעה???(לפי חישובי אם לוקחים את הסכום הזה בחשבון זה כעוד 37 ש"ח לחודש). בבקשה תנו לי עצות מה לעשות שכן החלטת ביטוח לאומי על שיעור דמי הפגיעה ליום תשפיע בהמשך על הסכומים שקבל בגין נכות וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת עבודה-שיעור דמי הפגיעה ליום - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    05/02/2014

    שלום שירן
    חשוב להעביר לביטוח לאומי את תלוש דצמבר וכדאי לצרף גם מסמך מהמעסיק על הפרש תשלום החסר בחודשים הנ׳ל.
    ביטוח לאומי מוסיף וממחשב מחדש ומשלם את ההפרשים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוזרת בית בעלת עוסק פטור
    שגית
    13/01/2014

    עוזרת חדשה, יש לה תיק במס הכנסה של עוסק פטור. והיא מפרישה לעצמה לביטוח לאומי ופנסיה, ובשל כך המחיר גבוה יותר מעוזרת רגילה.
    במידה והיא נותנת לי קבלות כל פעם, האם אפשר להתייחס אליה כעצמאית ואני מכוסה ולא צריכה לשלם לה ביטוח לאומי ושאר זכויות של שכירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוזרת בית בעלת עוסק פטור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוזרת בית בעלת עוסק פטור - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    28/01/2014

    ניתן להתייחס אליה כעצמאית .
    אני מציעה שיהיה לכם חוזה התקשרות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור כל שהוא
    נתן
    12/01/2014

    אני בן 25, רווק ומקבל קצבת נכות. יש לי 50% נכות רפואית ו - 100% דרגת אי כושר.
    האם אני זכאי גם לקצבת השלמת הכנסה/הבטחת הכנסה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור כל שהוא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור כל שהוא - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    28/01/2014

    נתן שלום,
    על מנת לקבל הבטחת הכנסה/השלמת הכנסה יש צורך בבדיקת פרמטרים נוספים כגון:
    חשבון עו"ש
    בעלות רכב
    שווי רכב
    פקדונות חסכונות

    אני מציעה לך לגשת לסניף על מנת שיבדקו את זכאותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי לידה
    טל
    11/01/2014

    שלום רב
    סליחה מראש על הירידה לפרטים בהודעה זו אך אני מנסה לבדוק אם מגיעים לי סכומים נוספים בגין דמי הלידה שלי ודרך החישוב של ב"ל מסובכת.
    ילדתי ב9/10/12.
    כפי שלבטח ידוע לכם זכאים לקבל הפרשים לדמי לידה בשני מקרים:
    1.לאחר תשלום הקצבה מהביטוח הלאומי, משולם תשלום נוסף (כגון דמי הבראה, ביגוד, בונוס) המתייחס גם לתקופה שלפיה חושבה הקצבה, וסכום התשלום הנוסף עולה על רבע השכר החודשי הרגיל.
    2.המעסיק שילם הפרשי שכר עבור תקופת עבודה שקדמה לתשלום הקצבה מהביטוח הלאומי.

    מכיוון שהעתקתי את מקום מגורי, התפטרתי מעבודתי לאחר חופשת הלידה, ונעשה לי גמר חשבון. מופיע לי בו תשלום עבור הבראה בגמ"ח. האם תשלום זה נכנס לסעיף 1 לעיל (תשלומים נוספים המתייחסים גם לתקופה שלפיה חושבה הקצבה) או שמכיוון שמדובר בגמ"ח אינו נכלל?
    ומה לגבי הרכיבים הנוספים שמופיעים בגמ"ח:פיצויים ופדיון חופש. האם עליהם מגיעים לי הפרשים או שמכיוון שמדובר על גמ"ח איני זכאית להפרשים אלה?
    שאלה נוספת- באתר ב"ל נרשם כי: דמי הלידה מחושבים על-פי מלוא השכר בשלושת החודשים שקדמו ל-1 בחודש שבו הפסיקה העובדת את עבודתה. אם כך, האם נכון שבמקרה שלי מדובר רק על חודשים יולי-ספטמבר 2012 (כאמור, ילדתי ב9/10/12) וחודש 10/2012 לא נכלל בחישוב?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי לידה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    28/01/2014

    1. גמר חשבון אינו נכלל.
    2. חודש 10 לא נכלל בחישוב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה

    טל
    29/01/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיווח על עבודה למקבל קיצבה
    רוניאל
    05/01/2014

    אני מקבל קיצבת נכות כללית יציבה.
    עבדתי במספר עבודות ודיווחתי לביטוח לאומי.
    בספטמבר התחלתי עבודה חדשה ועבדתי בה עד נובמבר, כלומר שלושה חודשיםץ
    השכר היה כ1300 שקל לחודש.
    טרם דיווחתי ואני רוצה לדווח.
    האם דיווח כעת יכול להיחשב כדיווח באיחור, ועלולים לעשות איזה בעיות בגלל זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיווח על עבודה למקבל קיצבה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    10/01/2014

    שלום
    תמיד עדיף לדווח אף באיחור, לא אמורה להיות לזה כל השפעה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי לקויות למידה וביטוח לאומי
    רונה
    30/12/2013

    האם ישנן זכויות או הטבות כלכליות (גמלה מהביטוח הלאומי) להורים לילדים שאובחנו כבעלי לקויות למידה, add ו adhd ועברו בדיקת moxi ? מה נדרש לעשות? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי לקויות למידה וביטוח לאומי - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    31/12/2013

    שלום,
    ילדים בעלי ADHD קשה הלוקים בהפרעות קשב ריכוז והיפראקטיביות קשה עשויים להיות זכאים לגמלת ילד נכה. מהביטוח הלאומי.
    על מנת להגיש את התביעה יש צורך במסמכים רפואיים , כמו כן יש לבדוק מספר פרמטרים נוספים .

    בברכת רפואה שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערעור על החלטת ועדה רפואית
    מלניק אליעזר
    30/12/2013

    הגשתי תביעה לביטוח לאומי לקבלת פטור ממס הכנסה עקב צבר של מחלות.

    ברצוני לבדוק אצל עו"ד המתמחה בתחום האם כדאי לי לערער על ההחלטה

    ומה הסיכויים?

    מלניק אליעזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערעור על החלטת ועדה רפואית - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    31/12/2013

    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום