מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- שאלה דחופהאלמוג17/07/2014
לאבא שלי שרשרת ארועים,הארוע הראשון שבר בגב חוליה c1 c2 במהלך עבודה בחברה,לאחר מכן עבר ניתוח לב פתוח ואז גילו
מחלת "מיאלומה נפוצה"שהיא מוכרת כמחלה שמקנת מאה אחוז נכות ועדין לא קיבל אפילו אחוז אחד.
המאבק מול ביטוח לאומי נמשך כבר יותר מ שבע חודשים, כמו כן גם לא הכירו בו כנפגע עבודה או מחלה .
הוגשו לביטוח לאומי כל הטפסים שהתבקשו,עבר ועדות רפואיות של ביטוח לאומי ונמצא כלא כשיר לעבודה ונתנה לו חצי שנה מנוחה בבית
בשבוע האחרון ביטוח לאומי הגיב לראשונה ונתן לו סכום מצטבר של 10000 ש"ח.
השאלה שלי היא מה הזכויות של אבי?
מה הצעד הבא שאתה ממליץ לעשות כדי להקל על אבי ולקבל את המגיע לו
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר17/07/2014שלום אלמוג,
שאלתך מאוד פרטנית, אני מציעה לך להתייעץ עם עו"ד הבקיא בתחום זה
על מנת שתוכל לקבל את כל המידע המתאים
אשמח לסייע,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערעור לקביעת אחוזי נכות מעבודהגיא11/07/2014
בוועדה הראשונה הוחלט על תת-סעיף מסוים (כתבו לידו דומה) שנותן 5% ,התת-סעיף לא נכון לפי התיאור שכתבו בפרוטוקול, אם היו נותנים על תת-סעיף הנכון זה היה 10% . אולי בכדי לתת פחות אחוזים הלכו על סעיף אחר.
אני שוקל לערער, עברו 50 יום מקבלת הודעת הוועדה והפרוטוקול, אני מניח שיש לי עוד 10 ימים להגיש הערר.
רציתי לדעת האם בוועדת הערר, בדיון עצמו הם מחויבים לומר אם הם שוקלים להוריד האחוזים (לא שיש באפשרותם)? אם כן, אולי הם עושים זאת לכולם כדי להפחידם? או שהם שולחים בכתב הביתה (כדי שלא תהיה התלהמות) אם הם שוקלים להוריד האחוזים?
האם אין טופס לעירעור וצריך להגיש מכתב עם הנימוקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערעור לקביעת אחוזי נכות מעבודה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר14/07/2014שלום,
ביטוח לאומי מעדכן לפני שהוא מחליט להוריד את אחוזי הנכות במכתב .
אין טופס ספציפי לערעור, עליך לציין את פרטייך ואת הסיבות לערעור ולהגיש לסניף המטפל
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערעורגד10/07/2014
שלום.
תביעתי נגד ביטוח לאומי נדחתה בגלל שהמומחה שהציג את חוות דעתו הרפואית היה מטעם ביטוח לאומי , לא היה מומחה בשטח בה נפגעתי ולא הבין רפואית בבעיה הרפואית שלי למרות היותו רופא .
למרות שהבאתי חוות דעת מטעמי השופט קיבל את חוות דעתו של המומחה של ביטוח לאומי ודחה את תביעתי .
האם יש לי סיכוי שיקבלו את טענותיי בערעור בבית הדין הארצי לעבודה נגד המומחה של ביטוח לאומי בטענה שלא היה אוביקטיבי , לא היה מומחה בשטח הרפואי בה אני סובל וכמובן שלא קיבל השופט את בקשתי שימנה מומחה מטעם בית הדין ולא מטעם ביטוח לאומי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערעור - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר14/07/2014שלום,
לצערי אין לי תשובה חד משמעית לתת לך , במקרה שלך יש לבחון את התיק באופן ספציפי ,
אני מציעה לך מאוד להתמודד עם התיק בבית הדין הארצי בליווי עורך דין המתמחה בתחום.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת עבודה- לעזרת מומחה אודהתילתן09/07/2014
שלום,
עבדתי בתור סבל דרך חברת כ"א.
לפני שבועיים, הרמתי ארגז ומרוב שהיה כבד נשמט מזרועותיי והרגשתי מתיחה חזקה וכאבים עזים.
לא היו עדים ולא אמרתי למנהל העבודה על המקרה כי פחדתי שיפטר אותי.
למחרת מנהל העבודה פיטר אותי מאחר וההספק שלי לא השביע את רצונו.
מאחר והכאבים המשיכו כולל מגבלה בהרמה של חפצים אתמול הלכתי לאורטופד של קופ"ח וסיפרתי לו על האירוע הוא קבע שמדובר במתיחת גידים בשתי הזרועות .
מניסיון העבר האורטופד ממעיט בחומרת הנזק ואני חושש שיתכן שמדובר במשהו חמור מזה.
טרם דיווחתי לחברת כ"א על המקרה.
מאחר ולא היו עדים ולא דיווחתי למנהל העבודה אני חושש שהאירוע לא יוכר כתאונת עבודה.
האם אפשר להנחות אותי כיצד לדווח לחברת כ"א על האירוע ע"מ שיוכר כתאונת עבודה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת עבודה- לעזרת מומחה אודה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר14/07/2014ראשית עליך לדווח במיידי לכ"א על האירוע ללא כל דיחוי , כמו כן עליך לבקש מהרופא שפנית אליו לראשונה שיציין כי דיווחת לו על אירוע שנגרם לך בעבודה .
אני מציעה לך להגיש את התביעה לביטוח לאומי בעזרת עו"ד ,
אשמח לסייע,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועדת ערר אי כושראלי18/06/2014
שלום רב.
עררתי על ועדת אי כושר .זומנתי לועדת אי כושר .
השאלה שלי היא.
האם אני יכול להוסיף מסמכים חדשים המאמתים את אי הכושר שלי לעבודה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועדת ערר אי כושר - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש18/06/2014שלום אלי
עקרונית אמורים להסתמך על מה שיש בתיק לגבי התקופה שנדונה..
אך בפועל ניתן לעיתים להוסיף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת מסמכים חדשים
אלי18/06/2014תודה על המענה המהיר .
מתי אפשר להוסיף מסמכים חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת מסמכים חדשים - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש04/07/2014בהגשת הערר וגם בעת הוועדה הרפואית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגזמה כרוניתנוני17/06/2014
אני מקבלת קצבת נכות75% אי כושר ו-40% רפואי.
בחודשים האחרונים מצאו כי יש לי אגזמה כרונית בכפות הידיים והרגליים.פצעונים עם שלפוחיות ,וגרד נוראי עד כדי הפרעה בשינה.הופנתי לטיפולים 3 פעמים בשבוע בבית החולים,אך נאמר לי שזה לא יעלם אלא רק יקל מעט לתקופות.מזג אוויר חם,יגביר את ההתפתחות וכך גם קור.מעבר לטיפולים האלו באור סגול,אזדקק למשחות וכדורים באופן קבוע.שאלתי היא האם אני יכולה להגיש תביעה להגדלת ק.הנכות?האם אגזמה כרונית מזכה בכלל בניקוד לנכות ואם כן מה זה אומר?האם תביעה להגדלת קצבת נכות בגלל מחלת עור זו לוקחת זמן רב?
בנוסף,לפני מספר שנים עברתי בבית החולים ניתוח קטן להסרת פוליפ ממיתרי הקול.בעיות
שצצו זמן רב לאחר הניתוח הביאו אותי לפניות חוזרות לרופאי א.א.ג .היוםעברתי בדיקה עם סיב אופטי והרופא התייעץ עם מנהל המחלקה ונאמר לי שפשוט בניתוח הוציאו לי את הרירית וזה דבר שלא ניתן לתקן.הדבר היחיד זה על ידי תרופות להקלה.אינני רוצה לתאר פה את העובר עליי אך הסבל גדול.האםבנושא זה ישנה עילה להגדלת הנכות ???
אשמח ואודה על תשובה מהירה.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגזמה כרונית - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש18/06/2014שלום נוני
גובה הגמלה החודשית נקבע על פי דרגת אי הכושר לעבוד.
75% אי כושר הם בדרך כלל בגמלה כמו 100%, לעיתים יש פער קטן מאוד.
100% אי כושר מעניק הנחות במקומות מסויימים, למשל בארנונה.
בכדי לדעת האם כדאי לפתוח את התיק יש צורך לבחון את המסמכים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמי לידה ביטוח לאומידנית שוורץ15/06/2014
שלום רב!
אני צריכה למלא טופס תביעה לדמי לידה.
האם גיס נחשב לקרוב משפחה בתור מעסיק בעניין זה?
מי נחשב לקרוב משפחה לעניין זה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמי לידה ביטוח לאומי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש18/06/2014שלום דנית
עקרונית זה קרוב אך כל מקרה נבחן לגופו..
יש להוכיח קיום יחסי עובד מעביד שאם מתקיימים אז תהיה זכאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהם יחסי עובד מעביד?
דנית שוורץ22/06/2014איך הם יבדקו זאת? מה יהיה עלי להוכיח?
תודה רבה על המענה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהם יחסי עובד מעביד? - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר29/06/2014מדובר בשאלה קצת רחבה ,
יש צורך בלהוכיח תלוש שכר, תשלום ימי הבראה, מחלה, חופשות וכדומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מובטל חוזר -האם חייב לקחת כל עבודה?OFER12/06/2014
שלום רב,
אני בן 38 ומתייצב בלשכת התעסוקה כבר כחודש, בפעם השנייה ב-4 השנים האחרונות, כאשר בפעם האחרונה ניצלתי את מלא תקופת האבטלה.
שבוע שעבר אמר לי הפקיד שיש לי כמה משרות, אך בשל בעיה טכנית לא הצליח להוציא אותן. אני מניח שהן יוצגו בפני בשבוע הבא.
האם אהיה חייב לקחת את מה שיוצע לי ? או שאוכל לנצל את ימי האבטלה המגיעים לי עד מתי שאבחר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מובטל חוזר -האם חייב לקחת כל עבודה? - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש18/06/2014שלום עופר
עליך לגשת למקומות התעסוקה אשר מציעים לך בלשכת העבודה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשלום כפול לדמי ביטוח לאומי ובריאותאסתי09/06/2014
האם החל מגיל 62, אשה נשואה העובדת כשכירה פטורה מלשלם דמי ביטוח לאומי ובריאות בקצבת הפנסיה החודשית מחברת הביטוח ( לא מקצבת זקנה של ביטוח לאומי ) ?
האם עד גיל 62 אני צריכה לשלם כפל ביטוחים - גם בפנסיה החודשית וגם בעבודה ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלום כפול לדמי ביטוח לאומי ובריאות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש13/06/2014שלום אסתי
עובד חייב בדמי ביטוח לאומי מהכנסה מעבודה.
לאחר גיל פרישה אינו חייב בדמי ביטוח לאומי מהפנסיה.
בפרישה מוקדמת אם עובד כשכיר או עצמאי חייב בדמי ביטוח.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפליה בשיקום מקצועיניר04/06/2014
הוכרתי בנכות של 60% נכות רפואית, מה שנתן לי הכרה בשיקום המקצועי בביטוח הלאומי.
עברתי דרך איבחון תעסוקתי במכון המורשה על ידם, ושיחת סיכום עם פסיכולוגית תעסוקיתית שניתחה את האיבחון.
אני מעוניין ללמוד במימון שלהם לתואר, מה שמגיע לי עפ"י חוק.
הם מכירים בתואר שאני רוצה אך מתנים זאת בכך שאעבור את הבגרות במתמטיקה ב-4 יח"ל בממוצע הדרוש בכדי להתקבל. זאת כשיש מכינה במוסד לימודים בו אני רוצה ללמוד למתמטיקה, במקום הבגרות, דבר שיגרום לי לא להפסיד את שנת הלימודים הקרובה במידה ואעשה את הבגרות.
הם לא נותנים לי כל הבטחה שלאחר שאעבור את הבגרות במתמטיקה אקבל את המימון המגיע לי.
ישנה אפליה בנושא שלא ברורה לי !!
אנשים שאני מכיר שגם מקבלים סיוע דרך השיקום המקצועי, מקבלים דברים שונים לגמרי. הם מקבלים הכרה במכינות פנימיות ומימון גם ההכנה לתואר, מה שעליי מקשים את הדרך ולא נותנים.
אשמח לייעוצך בנושא מה עליי לעשות וכיצד לפעול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפליה בשיקום מקצועי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש07/06/2014שלום ניר
שיקום מקצועי על חשבון הביטוח הלאומי הינו אישי ומותאם ע״י עובדת שיקום.
ההסבר שלך די מפורט אך לא מספיק בכדי להבין האם אתה מקבל מה שמגיע / מתאים לך.
השיקום נקבע על פי איבחונים, התאמה, צרכים, עלויות וכדומה.
שיחת הבהרה עם העובדת שיקום נראה שתועיל לך על כל טענותיך..
באם לא תזדקק לעזרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מובטל שמצא עבודהמשהשה29/05/2014
הייתי מובטל ומצאתי עבודה לבד, עבדתי חודש וחצי לא התאים התפטרתי חזרתי לחתום בלשכה לאחר כחודשיים מצאתי עבודה לבד שוב במקום אחר לא מסתדר והיום הזמינו אותי לשימוע ביום חמישי נותרו לי 34 יום אבטלה, התחלתי להיות מובטל מתאריך 8.7.13.
שאלןתיי
1. אם אתפטר שוב האם אהיה זכאי ליתרת הימים שלא ניצלתי?
2. ממתי מתחילים לספור את שנת האבטלה? מהיום הראשון לאבטלה או מתחילת החודש בו החל האבטלה, מיכוון ששאלתי היום במוקד ביטוח לאומי ואמרו לי עד 13.7.14לא עד 8.7.14.
3. אם אקח מכתב פיטורים מהמעסיק זה יתן לי משהו? אחרת אני מעדיף להתפטר! עדיף להתפטר נכון?
אודא לתשובה מפורטת.
משהשה
ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מובטל שמצא עבודה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש31/05/2014שאלה כפולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפריהאתי29/05/2014
תושב חוץ שחוזר לארץ, האם יש תקופת המתנה לצורך טיפולי פוריות? נאמר לי שגם אם משלמים את התשלום שפוטר את תקופת ההמתנה עדיין לא זכאים לטיפולי פוריות. האם זה נכון?
2. מה כלול בביטוח הבריאות לגבי הפריה לילד ראשון והאם יש צורך בביטוח משלים? מה לגבי עלות התרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפריה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר29/05/2014שלום,
עליך להפנות את השאלה לפורום ביטוח בריאות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט צווארי שמקרין ליד ונימול ופריצתMerav25/05/2014
שלום אני גננת כעשר שנים לפני שנתיים בהתקף כאב הגעתי לבית חולים עברתי פיזיותרפיה ודיקןר וזריקות וטיפול תרופתי. הבעיה עברה בct התגלה בלט דבק צווארי ולחץ על השק. כיום אני בהתקפה נוראית מפריצת דיסק שמקרין על הרגל. כרגע עם זריקות. הבעיה עם היד והרגל מקשה בעבודתי האם אוכל לקבל אובדן כושר עבודה או אחר ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט צווארי שמקרין ליד ונימול ופריצת - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר29/05/2014יש לבדוק האם הפגימות קרו כתוצאה מעבודתך , אם התשובה חיובית יש להגיש תביעה במסגרת תאונת עבודה לביטוח הלאומי .
במידה ולא יש להגיש נכות כללית
אשמח לסייע,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך : איך אוכיח
מירב02/06/2014שלום איך אוכיח שהבעיה בגלל עבודתי? האם זה שאני הרמתי ילדים כל הזמן? מתכופפת מלבישה וכו. אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך : איך אוכיח - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר02/06/2014שלום,
אני מציעה לך להיעזר בשירותי עורך דין לצורך הגשת התביעה .
באופן כללי יש להוכיח קשר סיבתי בין הפעולות שלך לפגיעה ע"י מסמכים רפואיים
בברכת חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה נוירולוגיתרפאל23/05/2014
שלום וברכה!
אני בחור בן 23 בריא לחלוטין בחסדי שמים, אומנם בתקופה האחרונה התחלתי לסבול מבעיה ממש מציקה של קפיצת לסת כעין טיקים שיש לי אותם רק בלסת והם נורא מציקים לי, למרות שהם לא מופיעים כל הזמן אלא רק לפעמים כשאני מדבר הרבה או כשאני בלחץ. לאחר שטופלתי אצל קלינאי תקשורת שטען שהבעיה היא לחץ בשרירי הפה, וזה כמובן לא עזר פניתי לרופא משפחה שהפנה אותי לרופא אף אוזן גרון שהפנה אותי לנוירולוג שבדק אותי בכל מיני צורות ומצא שאני בריא ואז שלח אותי לבדיקת E.E.G. שגם יצאה תקינה ב"ה, החליט הרופא לתת לי קלונקס, שאומנם עזר כי זה מרגיע ומרפה את השרירים, אבל זה נורא מעייף אותי והופך אותי לחולמני משהו.
שאלתי היא האם כשאפנה לביטוח לאומי לבקש איזה שהיא הכרה (מאחר שבשני ראיונות עבודה שניגשתי אליהם, קרו לי הטיקים האלו והמעסיק ככל הנראה פחד מהם,ובצדק) האם יתייחסו אלי בכלל מאחר שהייתי תלמיד ישיבה עד עכשיו? וגם אם יתייחסו אלי, איזה זכויות וחובות הם ייתנו לי? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה נוירולוגית - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש31/05/2014שלום רפאל
בכדי לקבל גמלת נכות כללית מביטוח לאומי צריך לעמוד בשני קריטריונים מצטברים :
נכות רפואית שנקבעת על פי חומר רפואי
נכות תפקודית, האם עקב הבעיה הרפואית נפגע כושר ההשתכרות שלך.
קשה לדעת על פי הנתונים האם תעמוד במכות הרפואית והתפקודית..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח למידענוני20/05/2014
בת 49 ואמא חד הורית לילדה בת 9.אני מקבלת ק.נכות קבועה(על רקע נפשי) שהקצבה מחולקת ל 75% אי כושר עבודה ו-40% רפואית. עבדתי בעבודות שונות אך אינני מחזיקה מעמד.אני גרה בשכר דירה.סכום הקצבה היא 3279 ש"ח שכוללת תוספת שארים.
האם אני זכאית להשלמת הכנסה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח למידע - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר29/05/2014לצורך בחינת זכאות להשלמת הכנסה יש צורך במידע נוסף , חשבונות עובר ושב, פקדונות, חסכונות, רכב וכו'
אני מציעה לך לגשת לסניף ויבדקו את זכאותך באופן ספציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

