מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- האם ניתן להגיש בקשה לנכות כללית ?שאלה בבקשה29/09/2014
אני סובל ממגוון בעיות ובראשם פוסט טראומה כתוצאה מתאונת עבודה ,בעבר ביטוח לאומי פסק לי 19 אחוז עבור סך הפגיעות שהן לא בצדק היות ויש לי חוות דעת רציניות של 30 אחוז פוסט טראומה ו 10 אחוז על ירידה בשמיעה מטובי המומחים בארץ ,בכוונתי להגיש החמרה ולפתוח את התיק מחדש של נכות מעבודה , היות ובמהלך הזמן הזה איבדתי יכולת השתכרות ביותר מ 50 אחוז ,האם ניתן להגיש במקביל גם תביעה לנכות כללית עד לסיום הליך תביעה להחמרת מצב מנכות מעבודה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להגיש בקשה לנכות כללית ? - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום
ניתן להגיש במקביל, לבסוף תבחר הגמלה הגבוהה מבין השתיים.
בגמלת נכות כללית יש המתנה של 90 יום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה ברשותךאלמונית28/09/2014
שלום אני אלמנה +2 מתקיימת מביטוח לאומי בוועדת נכות קבעו לי נכות לצמיתות אבל בפועל ביטוח לאומי מכניס לי כל חודש שארים+ השלמת הכנסה מבלי לשאול את דעתי אבל שהתעניינתי ענו לי בתשובה שהקצבה שמשולמת לי מידי חודש היא גבוהה יותר מהנכות
השאלה שלי היא האם אוכל לקבל את הנכות ביום שיפסיקו לי את ההשלמת הכנסה בשארים ? או שאצטרך לתבוע מחדש לנכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה ברשותך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש08/10/2014שלום
במצב של בחירת קצבה כאשר יש זכאות לשתי קצבאות, מקפיאה קצבה אחת שניתן לקבלה שתמה הזכאות לקצבה שנבחרה.
הזכויות אינן נפגעות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךנתנאל25/09/2014
או שיש לי גם סיכוי כי באופו כללי אני מתפקד ברמה לא הכי גרועה אני מבשל דברים בסיסים, יורד למטה עם הכלב, יכול לקנות בסופר אבל לא יותר מזה גפם הבנה עצמה לא ברמה הגובה ביותר אם תמבין תכוונה שלי? יש לי בעיה להבין אחרים ואת מה שהם רוצים לומר אז האם גם זה מספיק.? או שצריך להיות במצב קסטרופלי/ ןוחמור מאוד כדי לקבל את מה שאני חושב שמגיע לי?
2, האם אתה מכיר עורכי דין טובים דמתעסקים במימיוש זכיות רפאיות בדגש על מצבים כמו שלי? שמכרים את הבעיות האלו ויודעים איך לטפל בזה? או שכל עורך דן שמתמחה ביטוח לאומי ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום שוב נתנאל
חשוב לראות את החומר הרפואי.
אשמח לסייע מול ביטוח לאומי, עוסקת בתחום.
עו״ד אימבר גולן פרטוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה הכנסת נער אוטאיסיט להוסטלנתנאל25/09/2014
שלום לך עורך דין נכבד,
שמי נתנאל ואני לוקה באוטאיזים בתפקוד בנוני בשם F.DD הורי נאבקים כבר למעלה משלוש שנים כדי שהיה לי מסגרת מתאימה שתכול להכיל אותי ואת צרכי, אך הבית חולים שבו אני מטופל לא מנסה באמת לעזור לי אלה זורק את האחריות אחד על השני., והדבר כבר נהפך לדבר בלתי נסבל, בתחילת הדרך סירבו לתת לי הוסטל בטענה שאני מפגין אלימיות/ ומסכונות שיכולה לגרום לנזק ולא רוצים לקחת סיכונים., זה נכון שהו לי מקרי אלימיות אבל הדבר השתנה ואני כבר איני נוהג כלל באלימיות כבר למעלה משנה וחצי, עכשיו התירוץ החדש שלהם הוא שהם צרכים להגיש אותי לוועדה שעליה אחרית משרד הבראיות ורק אז לאחר הראה שאני מתאים אוכל לקבל את אותו הוסטל,
אך אני מחכה כבר למעלה מ חצי שנה ושום דבר לא זז, פגישה ועוד פיגשה וכל פעם מנסים להתנער ממני כדי שהתאייש,הורי פנו לעורך דין והוא מנסה לטפל בתיק ומסביר שאין שם סיבה שלא יתנו לי ועוד עם הרקע שלי ושהוא ינסה לזרזז את הענענים, אך כבר2-3 חודשים ששום דבר לא זז, אני ממש מתוסכל מכל המצב אני יושב כל היום בבית לא יוצא החוצה, בדיכאון מטופל בכדורים פסכיטרים שלא ממש עוזרים מבחת הדיכאון/ והחרדות ואין לי שום מענה אני אשמח שתענה לי על כמה שאלות ואחרי שראיתה קצת את הרקע שלי אולי תכול לעזור לי:
1, האם לאדם בעל אוטאיזים בתפקוד לא הכי קל יש זכאות להסוטל/ סל שיקום? ומה הדרך הקלה להגיע לזה ? האם עורך דין טוב יכול להוציא אותנו מהמצב העגום הזה? כמה עורך דין צריך לקחת בשביל תיק כזה? וכמה קצבת נכות אני אומר לקבל? אני מדבר על כסף וגם על הטבות ואם מגיע לי בכלל? כי אני ניסתי לעבוד בכמה עבדות אבל בגלל המצב הנפשי שלי לא הצליתי כל כך ופוטרתי.
2, האם אני כבן אדם שאובחן בגיל מבוגר יחיסית כאוטאיסיט בגיל 17-18 ( כבר לא זוכר)יכול לקבל קלנאי תקדרות שתעזור לי לתקשר בצורה נכונה יותר עם הסיבחיה? כי כרגע אני לא מתקדר בצורה נורמטיבית בכלל, בעל פה זשה ממש קטסטרופה אני לא מבין קודם אישים, סטאוצאיות וכולי בכתב יותר קל להתטבא אבל בעל פה אני ברמה של ילד בן 8-9, ועוד דבר עשו לי מבחן קונק'טיבי על מנת לראות עם יש אישהוא עיכוב/ פיגור ויצא שמבחינה ראליות/ והגיון אני ברמה גבוה אבל מבחינת חברתית- נפשית המצב על הפנים האם רק אנשים בעלי עיכוב התפוחותי חמור- פיגור שכאים ל קצבת נכות ברמה טובה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה הכנסת נער אוטאיסיט להוסטל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום נתנאל
הסידור עם הוסטל אכן לוקח זמן, לקחת לך עו״ד וזה מצויין..
מבחינת ביטוח לאומי גמלת נכות כללית מקנה כ 2500 שח.
קשה לתת אינפורמציה נוספת כי יש לראות אבחונים, חומר רפואי וכדומה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשלום לביטוח לאומישימי22/09/2014
שלום בחור בן 24 שנתיים אחרונות לא עבדתי בכלל ולא קבלתי כסף מהביטוח הלאומי אנשים אמרו לי שאני צריך לשלם ביטוח לאומי אפילו שאני לא עובד האם זה נכון?
אם כן כמה צריך לשלם כל חודש ומאיפה אני אמור לשלם להם הרי אני לא עובד?
שמעתי שהם מפתיעם פתאום בקנס וסכום מופקע אשמח לתשובה מפורטת
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלום לביטוח לאומי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום דימי
אכן יש לשלם דמי ביטוח גם אם לא עובדים, הסכום כ 166 שח לחודש.
תפנה ותשלם בכדי שלא יווצר חוב שישלול זכויות עתידיות אם תזדקק.
גמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכויות בעת הריון לעצמאיתדניאלה21/09/2014
שלום
אני בהריון, אני אם יחידנית
אני מורה פרטית , עובדת באופן עצמאי בבית, ידועה במס הכנסה כעוסקת זעירה.
אני אמורה ללדת בעזרת השם בינואר
ורציתי לדעת מהן זכויותי בביטוח לאומי לגבי קבלת כספים\חופשת לידה וכו
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי שום תלושי משכורת
דניאלה21/09/2014כי אני עצמאית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכאות לחופשת לידהשירן16/09/2014
שלום ברצוני לדעת בבקשה
אני צפויה ללדת ב1.12 ב"ה אם בחודשלקראת חודש נובמבר אני יוצאת למחלה שבועיים לפני לידה האם ביטוח לאומי מתייחס לתלוש של חודש נובמבר לצורך חישוב חופשת הלידה או מתיחחס ל3 תלושים של לפני ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זכאות לחופשת לידה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/09/2014שלום שירן
בדרך כלל מחושבים 3 חודשים אחורה מיום הלידה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכאות לדמי לידה מביטוח לאומי
יונתן20/11/2014שלום רב,
אישתי מרוויחה כ-18.5K ברוטו בחודש. בשלושת החודשים שקדמו ללידת הבת שלנו -כך היא הרוויחה בממוצע...
2 שאלות בנוגע לדמי לידה :
1. האם יכול להיות שקיבלנו רק 33.5K במצטבר ?
2. האם יכול להיות שאולי התשלום מביטוח לאומי עובר אלינו ב2-3 תשלומים נפרדים ?
3. למי ואיך פונים בביטוח לאומי בנושא לבירורים ?
אשמח לייעוץ בנושא , כי על פניו ככל הידוע לי הסכום שהיה צריך להתקבל סביב 50K לפחות...
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת לחג.חיה מהצפון14/09/2014
שלום. האם בגלל חג ראש השנה יש תוספת לקצבה? תודה רבה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לחג. - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/09/2014שלום דוד
מקדימים תשלום גמלה עקב החג אך אין תוספת חג...
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נכות לצמיתותטליה12/09/2014
שלום לך לאחר שנתיים זמניות כל שנה וועדה מחדש..שנה שצישית קבעו לצמיתות 65 אחוז האם זהו התיק ירד לארכיון" ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכות לצמיתות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש13/09/2014שלום טליה
בסיום טיפול בתיק, שנקבע לצמיתות בדרך כלל כן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכות לצמיתות
טליה14/09/2014תודה על תשובתך ..אבל שמעתי שיש כזה חוק לרון שמי שקיבל לצמיתות גם נבדק כל שנה מחדש זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכות לצמיתות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/09/2014שלום טליה
מי קיבל לצמיתות לא נבדק כל שנה, מידי תקופה בודקים את השכר אם עלה.
לעיתים נבדקים רפואית מסיבות שונות אך לא כדרך קבע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכות לצמיתות
טליה17/09/2014המון תודה ושנה טובה שתהיה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטופורוזיס , וסוכר גבוהמרסל טלי09/09/2014
שלום רב
אשמח לקבל תשובה מכם
1. האם הביטוח הלאומי מכיר במחלת אוסטופורוזיס ומאשר אותה לנכות כללית וכמה אחוזים מקבלים למחלה זו.
2. אם אמא סובלת מסוכר גבוה זה מקנה לה הכרה בנכות זמנית וכמה אחוזים מוכרים בנושא זה .
תודה על עזרתכם
מרסל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטופורוזיס , וסוכר גבוה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/09/2014שלום מרסל
אחוזי הנכות בבעיות רפואיות אלו נקבעים על המצב הכללי והחומר הרפואי.
לא ניתן לדעת מבלי לראות חומר רפואי רלוונטי.
אשמח לסייע
שנה טובה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת דרכים ואובדן הכנסות בחברהבני09/09/2014
עברתי תאונת דרכים לפני שנה וחצי ויש לי תביעה נגד הביטוח שמתנהלת בבית משפט עד היום
עמדתי ברמזור אדום עם רכב לפניה שמאלה ורכב נכנס בי מאחור כי חשב שיש לו ירוק
בתאונה נגרם לי בלט דיסק חמור עם הקרנות לרגליים נימול רדימות,וכאב כרוני בגב וברגליים קשה לי להתכופף ללכת לשבת יותר מ 10 דקות אני מטופל בכדורי בפרקוסט 10 כבר מעל שנה במרפאת כאב. עשיתי כבר 3 זריקות אפידורל בגב , טיפולי פיזיוטרפיה יותר מ 30 פעם עם הפסקה של חודשיים והרופא החזיר אותי לשם שוב לפיזיוטרפיה , ההמלצה של רופאים היא ניתוח שאני חושש לעשות כי זה עלול לגרום בעתיד נזק לדיסקים האחרים,
אני עצמאי עוסק במחשבים נשוי +3 מתחת לגיל 18 ואישתי לא עובדת כבר חודש כי הייתה עובדת איתי בחברה וכעת אין מספיק הכנסה ועבודה בכלל ויש לי ירידה בשכר ובכלל במחזור של עסק יותר מ40% יש לי אישור מרופא תעסוקתי לעבוד רק 5 שעות ביום לסירוגין האם אני יכול להגיש תביעה לנכות לביטח לאומי גם בגלל הירידה בשכר ? וגם בגלל שעדיין התיק מתנהל בבית משפט.
ויש לי גם ביטוח אובדן כושר עבודה האם אני יכול לתבוע אותם גם ?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת דרכים ואובדן הכנסות בחברה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/09/2014שלום בני
חסרים פרטים : האם התאונה הינה גם תאונת עבודה?
בכל מקרה אם כן אז ניתן להגיש תביעה גם לביטוח לאומי.
תביעה נוספת שיכולה לבוא בחשבון היא נכות כללית, אך יש לבדוק אם אתה עומד בקריטריונים הנדרשים.
וכמובן שניתן להגיש לחברת הביטוח.
בהצלחה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תשובה בהקדם.....סיון09/09/2014
קיבלתי הבטחת הכנסה כשנה מביטוח לאומי היות ולא עבדתי, אני גרושה עם ילדה. כעת אני רוכשת דירה, וזכור לי שמילאתי טפסים לזכאות להבטחת הכנסה נשאלתי אם יש לי פקדונות ורשמתי שלא. אני חוששת כעת שרוכשת דירה יבררו ויבדקו את העניין-מאיפה יש ברשותי כסף לדירה (אומנם רכשתי דירה מאוד זולה אבל..). מה עלי לעשות??? בבקשה תשובה מהירה..אנא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא תשובה בהקדם..... - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש13/09/2014שלום סיוון
כעת בדיעבד אין כל כך מה לעשות ולשנות.
במידה וביטוח לאומי חושב בשלב כלשהו שאדם קיבל גמלה שלא כדין יוצר חוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצבת שר"מחיים07/09/2014
שלום רב! בעלי נכה 100 אחוז אי כושר 60 אחוז רפואי על דבר אחד מחלת הסכיזופרניה הבנתי שיצא מבחנים חדשים בשר"מ ורציתי לדעת אם הוא מתאים לקרטריונים? כי אני זאת שמחזיקה את הבית ועושה הכול. תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצבת שר"מ - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר07/09/2014שלום,
אכן הוקמה ועדה שהמליצה לביטוח הלאומי לבדוק, נוסף על פעולות היום יום, גם פעולות המעידות על הצורך בעזרה במשק הבית.
בדיקה זו מתייחסת לצורך של האדם בעזרה בפעולות הבאות: הכנת מזון, הפעלת מכשירי חשמל, אחזקת הבית, טיפול תרופתי, ביצוע קניות וסידורים מוסדיים וכספיים.
אנשים עם לקות נפשית מסוג סכיזופרניה קשה- נכנסים תחת הגדרה זו
לכן אני מציעה להגיש תביעה חדשה לשר"מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשלום עבור חופשת לידהעדי06/09/2014
האם אשה שמקבלת קצבת נכות מביטוח לאומי ואינה עובדת זכאית לתשלום בשל לידה? דמי לידה? תשלום בזמן חופשת הלידה?
במקרה שלי נאמר לי כי בשל קבלת קצבת נכות ובשל כך שאיני עובדת איני זכאית לדבר מלבד המשך תשלום קצבת הנכות(שהיא פחות משכר מינימום).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלום עבור חופשת לידה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר07/09/2014אישה לזכאית לתשלום דמי לידה רק אם עבדה לפני הלידה תקופה מסוימת
מטרת דמי הלידה היא החלפת השכר , במקרה שלך לא עבדת לכן את לא זכאית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקדמת קצבה בסוכותחיה מהצפון05/09/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הקדמת קצבה בסוכות - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר07/09/2014קצבאות של חודש ספטמבר המשולמות ב28/9 ישולמו החודש ב22/9
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

