מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- דמי אבטלה לעצמאי מתחילמוריה30/03/2014
בס"ד
שלום,
בעלי מסיים בסוף החודש (מחר) את עבודתי כשכיר מכיוון שרוצה לצאת ולהיות עצמאי. בחודשים הראשונים בתור עצמאי בטוחני כי לא תהיה לו כ"כ עבודה מאחר ולוקח זמן לצבור לקוחות.
האם יהיה זכאי לקבלת דמי אבטלה עד שיגיע למשכורת חודשית קבועה? אשמח לדעת מהי הפרוצדורה שעליו לעבור לשם כך (האם הוא צריך לחתום אבטלה ולהגיע כל שבוע ללשכת תעסוקה? אנו לא מעוניינים שיחפשו לו עבודה אחרת כשכיר. הוא יוצא להיות עצמאי. לא כל כך הבנתי מהאינטרנט).
תודה רבה לכם ויום טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמי אבטלה לעצמאי מתחיל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש04/04/2014שלום מוריה
דמי אבטלה משולמים לאדם שהיה שכיר וכעת מובטל לדמי מחייתו עד שימצא עבודה.
בזמן הזה עליו להתייצב בלשכה על פי הקריטיונים ספציפיים כך שקשה לדעת על פי הנתונים שרשמת כל כמה זמן עליו להתייצב.
עד שיקים את העסק החדש יוכל לחתום אבטלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניידותלבנדר28/03/2014
אני מעונין להגיד תביעה.
אני בחור צעיר,סובל ממספר מחלות עם פגיעה בעו"ש ,בשרירי הרגלים וכו'..
בעיקר כאבים חזקים וחולשה ברגלים ובגב,עם מוגבלות בתנועה(קלה נראה לי יחסית).
בכול אופן,מקבל כבר נכות כללית 100 אחוז.רוצה להגיש עכשיו ניידות.
ויש לי כמה בעיות:
1.הרופא משפחה מסרב משום מה למלא את הטופס(לא מסיבה רפואית).האם אני יכול לפנות לאורתופד או אפילו ראומטולוג?רשום שם -"רופא מטפל ימלא את הטופס".
2.לא ראיתי שאף אחד מהליקוים מתאימים למקרה שלי אולי מלבד "הגבלה בכושר תנועת המפרקים".האם יש לי סיכוי?יש טעם להגיש?אני גם ללא רשיון ואין מישהו לידי שיוכל להיות הנהג שלי.אני צריך את הכסף למוניות שבהם אני משתמש די הרבה כדי לצאת לבדיקות,טיפולים,סידורים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניידות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש02/04/2014שלום
רופא מומחה לתחום הבעיה הרפואית הוא שצריך למלא את הטופס תביעה לניידות.
את סיכויי התביעה ניתן להאריך על פי חומר רפואי.
ניתן לקבל גמלת ניידות ללא רשיון ומורשה נהיגה אך תלוי באחוזים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלומר
לבנדר12/04/2014אורתופד או ראמטולוג כן יכולים למלא את הטופס?
כמה אחוזים צריך כדי לקבל גמלת ניידות ללא רשיון ומורשה נהיגה?
ושאלה אחרונה,הבנתי שבהתחלה מגישים בכלל את התביעה לבדיקה במשרד הבריאות.אבל האם ביטוח לאומי יכול לקרוא לי לוועדות ולפתוח את תיק הנכות שלי שוב(כמו שעושים למשל בשירותים מיוחדים)?
כמה זמן בערך לוקח כול הסיפור הזה בממוצע.
ואם אני ירצה להתיעץ עם עו"ד,איך נהוג תשלום שכ"ט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלומר - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש12/04/2014גם אורטופד וגם ראמטולוג יכולים לחתום.
חסר רישיון וחסר רכב יש תנאים מגוונים זה לפי נסיבות מסויימות..אך צריך לא פחות מ 80%.
אך אם אין רשיון ויש מורשה זה פחות 60%.
אין קשר לנכות כללית.
זמן הטיפול מספר חודשים בודדים.
שכט הוא באחוזים וגם פתיחת תיק מראש..
בהצלחה
אשמח לסייע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתביעת נכות
ספיר22/04/2014זה שאתה מקבל קצבת נכות לא משפיע על זכאותך לקיצבת ניידות.
מצבך כן צריך להתאים לאחד מהליקויים שראית ברשימה הרלוונטית, רופא יכול לעזור לך להתאים את הליקוי. מומלץ אורטופד – רופא מתחום הבעיה של מגבלת הניידות שלך
זה יכול להיות קיצבה מאוד לא משמעותית, אבל עם נתונים מסויימים, זו יכולה להיות קיצבה משלימה נחמדה
אל תיגש לפני שגורם רפואי התאים לך את הליקוי לרשימה. לשכת הבריאות היא קשה מאוד, הועדה לא תחוס עליך ואתה צריך לבוא מוכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיצויים עקב מחלהרונית27/03/2014
היי רציתי לדעת האם בפיצויים נכללת התקופה בה אני נמצאת בתאונת עבודה
או הפיצויים הם רק על התקופה בה עבדתי בפועל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיצויים עקב מחלה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש01/04/2014שלום רונית
השאלה אינה רלוונטית לפורום זה..
בקצרה ימי מחלה נצברים לוותק לפיצויי פיטורים עד 30 יום לשנת עבודה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מובטל חדש ואשמח לעזרהיעקובי24/03/2014
אני עבדתי במקום עבודה כשנתיים ופוטרתי . התחלתי להירשם בלשכת תעסוקה ובמקביל לאסוף את החומרים הנדרשים לצורך קבלת דמי אבטלה לביטוח לאומי . רציתי לדעת לכמה ימי אבטלה אני זכאי על פי חוק . וכמו כן , אני אקדמאי עם תעודות שעבודתי האחרונה הייתה בשיווק והרווחתי יחסית כסף טוב ולמיטב הבנתי לשכת תעסוקה אמורה לשלוח לי אותי רק לעבודות התואמות את הכשרתי והשכלתי , מה שאני מפחד זה שישלחו אותי לעבודות פשוטות כמו נקיון ושמירה בשכר מינימום ואז לרשום לי סירוב . אחרי כמה זמן מאז שהתחלתי להתייצב בלשכה הם יכולים לשלוח אותי לכל עבודה כולל שמירה ונקיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מובטל חדש ואשמח לעזרה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש28/03/2014שלום
לכמה ימי אבטלה אתה זכאי כדאי לברר באופן ספציפי אליך במוקד הביטוח לאומי,
הזכאות נקבעת על פי מגוון תנאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החמרת מצב - האם יש פגיעהיעקובי20/03/2014
לדעתי ביטוח לאומי נהג איתי שלא בצדק כשנתן לי רק 10 אחוז נכות צמיתה נפשית על תאונת עבודה , הטעות שלי שלא עירערתי , לאחר מכן מומחה שמינה בית משפט בתביעת נזיקין כנגד מעסיק קבע 30 אחוז , כך שלמעשה הגיע לי יותר . ייעצו לי לעשות החמרת מצב ולפתוח תיק מחדש אבל מאז עברו 4 שנים , הספקתי להוציא תואר ואפילו בשנתיים האחרונות אני מרוויח יותר מאשר הרווחתי לפני תאונת העבודה ,אולם לאחרונה פוטרתי בעקבות אי התאמה הקשורה למצבי הנפשי וכרגע מקבל אבטלה ומחפש עבודה אחרת . האם זה שאני עובד ומשתכר יותר מלפני התאונה משפיעה לרעה על הזכות להחמרת מצב שלי ? למרות שמבחינה נפשית אני עדיין לא מאוזן ועדיין על כדורים ומחליף עבודות מדי פרקי זמן בין שנה לשנתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרת מצב - האם יש פגיעה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש21/03/2014שלום
באם יש החמרה במצב הנפשי בהשוואה למצב שנקבע אז מומלץ להגיש תביעה להחמרה.
כדי לדעת סיכויי הצלחה יש לראות חומר רפואי..
אי יציבות בעבודה - מעידה על בעיה אך יש מכלול דברים שנבחנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך
רחלי גרוסמן26/03/2014בהחלט שיכולת עבודה והשתכרות משפיעה על קביעת אחוזי הנכות שתקבל!
ביררתי את העניין עם חברה למימוש זכויות שעזרה לי בזמנו (החברה המרכזית למימוש זכויות) וממה שהבנתי שפחות מ20% לא מקבלים תשלום חודשי.
מניסיון שלי, תן למישהו שמבין להסתכל על הנתונים שלך, יכול להיות שמגיע לך יותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש28/03/2014כמובן שעדיף לתת למישהו מקצועי לבחון את החומר.
יעוץ משפטי הוא המומלץ ביותר!
אשמח לסייע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נכות זמניתלירון19/03/2014
שלום,
אני קיבלתי נכות זמנית 100% אי כושר ו 58% רפואי עד ליוני 2015.
באתר של ביטוח לאומי כתוב שמי שיש לו דרגת אי כושר יציבה לא ייבדק אם צאתו לעבודה אבל מה קורה למי שמקבל זמנית? הוא ייבדק שוב אם הוא מתחיל לעבוד?
בתודה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכות זמנית - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש21/03/2014שלום שני
הנכות הינה זמנית ולכן בתום הזמניות תוזמני לבחינה נוספת של הנכות הרפואית ודרגת אי הכושר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקדמאי בהבטחת הכנסה שאלה בבקשה לעודיעקובי13/03/2014
אני אקדמאי עם תעודות בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותעודות מקצוע נוספות . לאחרונה אחרי שקיבלתי כבר דמי אבטלה , הגשתי בקשה להבטחת הכנסה ונאמר לי להירשם בלשכת תעסוקה . האם במקרה של הבטחת הכנסה לשכת תעסוקה יכולה לחייב אותי לעבוד ולמעשה לשלוח אותי לעבודה פשוטה כמו נקיון או שמירה למרות שאני אקדמאי אם תעודות . מתוך הנחה שאם אסרב אז ישללו לי את הבטחת ההכנסה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקדמאי בהבטחת הכנסה שאלה בבקשה לעוד - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר16/03/2014כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבטחת הכנסה ופגיעה בפיצויים -שאלהיעקובי12/03/2014
אני נפגעתי בתאונת עבודה במספר פגיעות כולל פוסט טראומה , ביטוח לאומי נתן לי סה"כ 19 אחוז נכות צמיתה וגמלה חד פעמית . במקביל הגשתי תביעה אזרחית את המעביד והנושא נדון בבית משפט , כתוצאה מהפגיעה ובמיוחד המצב הנפשי קשה לי לחזור לתפקד ולעבוד באופן סדיר ומלא ולכן הגשתי הבטחת הכנסה , האם גמלת הבטחת ההכנסה עלולה לפגוע לי משמעותית בסכום התביעה האזרחית שכן יכולים עורכי הדין של המעסיק להגיד שאני מקבל הבטחת הכנסה ולהוריד לי את זה מסכום התביעה כולל היוון לשנים הבאות עד גיל הזקנה . למרות שהבטחת הכנסה בניגוד לקצבת נכות אינה קבועה ובתקופות של עבודות או סירוב לעבודה היא נשללת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבטחת הכנסה ופגיעה בפיצויים -שאלה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר16/03/2014שלום,
אני מניחה שאת התביעה האזרחית אתה מגיש באמצעות עורך דין, לכן אני מציעה לך להפנות את השאלה אליו.
באופן כללי בלי להכיר את פרטי התביעה לעומק, קצבת הבטחת הכנסה לא אמורה לפגוע בתביעתך.
כמובן במידה והמעסיק יטען טענה זו יש לטעון אחרת ולהסביר למה אין לקבל את טענתו לעניין חישוב הבטחת הכנסה .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נקבע סעיף לקוי שגוי?נאסר04/03/2014
שלום רב,
לפני חודש עברתי ועדה רפואית במל"ל.
בתשובה נקבע לי 10% נכות לצמיתות לפי ס' 34 ב2 על הפרעות קשב וריכוז.
כמו כן הרופאה כתבה בסוף הממצאים שאני לא נוטל שום טיפול תרופתי.
אציין שאני הצגתי בפניה מסמך היסטורית רכישת תרופות מקופ"ח שבו מצויין שאני נוטל 80 מ"ג ריטלין la באופן קבוע מזה שנתיים.
בהתאם לכך האם לא נעשתה טעות היות ובמקרה זה ראוי לקבוע את הנכות לפחות לפי ס' 34ג גם לאור העובדה שאני מצוי ללא עבודה מזה שנה וחצי ?
לתשובתכם אודה
נאסר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - טעות בתלוש משכורתיעל02/03/2014
שלום,
אני עובדת עד סוף מרץ ובאפריל אמורה להתחיל לחתום אבטלה.
לפי איזה 3 משכורות יחושבו דמי האבטלה שלי? (אצלנו משכורת נכנסת ב2 לחודש)
טעו לי במשכורת שנכנסה היום (והיא על חודש פברואר) בהרבה כסף. אני מניחה שיתקנו את זה במשכורת שתיכנס בתחילת אפריל על חודש מרץ. האם זה ישפיע על דמי האבטלה שלי? מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות בתלוש משכורת - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/03/2014עליך להגיש את התלוש המתוקן ואישור מהמעסיק לביטוח הלאומי על מנת שיתקנו את החישוב , לאחר מכן תקבלי את ההפרש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבטלהאפרת01/03/2014
הי .
ילדתי ביולי 2012. הייתי בחופשת לידה 3 חודשים ולאחר מכן הייתי בחלת עד נובמבר 2013. חזרתי לעבודה עד פברואר 2014. פיטרו אותי בפברואר. בפברואר כבר נרשמתי בלשכת התעסוקה. עבדתי אצל אותו מעסיק 7 שנים לפני. האם אני זכאית לדמי אבטלה? אם כן כמה תלושים לפני יולי 2012 עלי להביא כדי שיהיה 12 תלושים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבטלה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/03/2014עליך להציג 12 תלושי עבודה מתוך 18 חודשים שקדמו ליום החתימה בלשכת התעסוקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבטלה
אפרת03/03/2014למה לא מסתכלים אחורה לפני 18 חודשים. עבדתי באותו מקום 7 שנים והייתי בחלת לאחר חלד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטוח לאומי לתקופה של חצי שנהמרי27/02/2014
שלום
חבר שלי בגמילה בתקופת מבחן ולא עובד .
מקבל הבטחת הכנסה 1500 שקל ביטוח לאומי האם מקבלים את זה לתקופה של חצי שנה בלבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח לאומי לתקופה של חצי שנה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/03/2014הבטחת הכנסה לא מוגבלת בזמן , ביטוח לאומי בודק בכל חודש שאכן אין שינוי בהכנסות, בדיווח, במצב התעסוקתי וכו׳
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי לאחר תאונת עבודהרונית27/02/2014
עברתי תאונת עבודה לפני שנתיים (שברים בכף רגל)
רגע אחרי הועדה הרפואית קיבלתי 19אחוז לצמיתות.
איני יכולה לשוב לעבודתי כי היא פיזית (סידור סחורה על מדפים,ירידת מדרגות והרמת משקלים כבדים - העבודה היא בסופרמרקט)
השאלה שלי אם אני מתפטרת ממקום עבודתי עקב מצב זה האם מגיע לי פיצויים ומה אני אמורה לשאול/ להגיד לחשבת השכר כשאפגש איתה.
מאז המקרה מקום העבודה ממש מתנכל לי ואף לא עונים לי רוב הזמן לטלפונים.
אשמח לתשובתך תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לאחר תאונת עבודה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר05/03/2014שלום,
אני מציעה לך לגשת לרופא תעסוקתי שיכתוב לך את הגבלותיך כגון : הרמת משקל וכו'
ואז לגשת למעסיק עם המכתב שימצא לך עבודה במסגרת הגבלותייך ,
במידה ולא תהיה לט עבודה מתאימה , הוא יפטר אותך
ואז תהיי זכאית לפיצויים וכו'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמי אבטלהאסתר25/02/2014
עבדתי במשך שנים ולפני כחודש הפסקתי לעבוד ואני מובטלת בגיל 54 שממשיכה לחפש
באינטרנט עבודה מתאימה ובמקביל מתייצבת בלשכת התעסוקה.
התביעה למל"ל תוגש בקרוב.
ברצוני לדעת האם במידה ואמצא עבודה אקבל דמי אבטלה עבור חודש, חודשיים
או שלוש שבהן הייתי מובטלת ומה קורה במידה והמעסיק החדש יחליט שאני בתקופת ניסיון ולאחר חודש יעדיף אחרת על פניי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמי אבטלה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר25/02/2014שלום,
קודם עליך להגיש את תביעתך לביטוח הלאומי ,
ברגע שתאושר תביעתך, תקבלי דמי אבטלה בעבור תקופת התייצבותך בלשכה .
במידה ואת מוצאת עבודה ולאחר מכן את מפסיקה לעבוד מהסיבות שציינת , יש להגיש מסמך מהמעסיק על סיום עבודה לביטוח הלאומי על מנת שיתרת זכאותך תתחדש במקביל להתייצבות חוזרת בלשכת התעסוקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדמי אבטלה
אסתר25/02/2014במידה והמעסיק לא ירצה לתת לי מסמך על הפסקת עבודה מכל סיבה שהיא האם ייפגעו זכויותיי מול הביטוח הלאומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדמי אבטלה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר16/03/2014לא , עליך לצרף תלושי שכר ומכתב שמציין את השתלשלות העניינים
, כמו כן צייני את סירוב המעסיק
ביטוח לאומי יפנו אליו לברור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןשרית23/02/2014
שלום, אני בהריון בשבוע 26 ויש לי בקע טבורי די גדול ברמת סיכון לכליאה. הרופאה כירורגית כתבה לי מכתב שעלי להימנע מלהרים משאות עד 5 ק"ג.
אני עובדת כמנהלת גן ילדים כשכירה אך בתפקידי אני עובדת ג"כ מול הילדים בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים. כשעתיים ביום אני עובדת עבודה משרדית והיתר ישירות מול הילדים כולל מאמץ פיזי.
אני מעוניינת לגשת לרופאת נשים ע"מ לקבל שמירה לתפקידי מול הילדים ולאפשר את צמצום המשרה, לשעתיים.(העבודה המשרדית)
1. האם הרופאה תאשר לי שמירת הריון בגלל בקע טבורי?
2. האם ביטוח לאומי יאשר גמלה לשמירה בגלל בקע טבורי? והאם הוא יאשר לי גמלה על אף שהעבודה היא חלקית?
3. לאור הבעיה שלי הקיימת, איך את מציעה לי לפתור אותה בלי להפסיד את דמי השמירה מביטוח לאומי?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש08/03/2014שלום שרית
ביטוח לאומי מכיר בשמירת הריון חלקית, על משרה שרופא קובע שעליך להפסיק לעשות.
ביטוח לאומי מכיר בשמירת הריון באם הסיבה לשמירה מסכנת אם האם / העובר.
חשוב שהרופא נשים יפרט מדוע השמירה ומדוע העבודה המסויימת מצריכה שמירה עקב מצבך, הסיכונים של העבודה על מצבך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
שרית10/03/2014תודה על התייחסותך לשאלתי.
אך אני אובדת עצות. פניתי לביטוח לאומי לאחר שהרופאה רשמה לי אישור למשרה חלקית, ושמירת הריון לחלק היחסי של המשרה שלי הפיזית.
בבירורי מול ביטוח לאומי, הם טוענים שיצא חוק יבש- שאין אפשרות לשמירה חלקית כלל, או שזה שמירה מלאה, או בכלל לא!
לפי תשובתך, ייתכן שאכן יש אפשרות להשיג את השמירה החלקית, השאלה איך אני מבצעת זאת בכדי לקבל את זכויותי מביטוח לאומי ללא קשיים.
אודה לך להדרכה בעניין.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

