מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- עזרתך הדחופה בבירור אבודאימה19/05/2014
שלום
אני בת 62 כבר 15 שנה חולת סכרת ובשנתיים האחרונות התחלתי להזריק זריקות אינסולין במינון של 12 פעמיים ביום בנוסף לכדורי סכרת
הגשתי תביעת נכות לביטוח לאומי ועברתי כבר שתי וועדות רפואיות
בביטוח לאומי גם אמרו לי שלא מגיע לי זיקנה מ סיבה שאני לא עומדת בקריטריונים של הזיקנה
היום הודיעו לי מביטוח לאומי שדחו את תביעת הנכות שלי מ סיבה שאני מגישה את זה לאחר שהגעתי לגיל הזקנה אז לא מגיע לי לתבוע
האם זה הגיוני ??
אפשר להבהיר לי כי אני מרגישה אבודה שעוזבים אותי ואין מי שיעזור לי
תודה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרתך הדחופה בבירור אבוד - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר19/05/2014שלום,
קצבת נכות כללית ניתן להגיש עד מועד קבלת קצבת הזקנה .
לעניין הקריטריונים לקצבת זקנה אין פה מספיק מידע , אני מציעה לך לגשת לסניף הקרוב אליך.
בסניפים יש עמדות מידע בהם יש מתנדבים שנותנים ייעוץ לקשיש , בלי שום קשר תמיד תוכלי לפנות למחלקת זקנה ושארים על מנת לקבל את הסיבה הספציפית לדחיית תביעתך
מאחלת לך הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרתך
אימה19/05/2014תביעת בזיקנה נדחתה כי לא עבדתי התקופה או החודשים הדרושים לזכאות, אז אמרו חי לחזור ולהגיש בגיל 70 .הגיל הרגיל
ממה שהבנתי מתשובתך גם אם נדחית תביעתי לנכות אהיה זכאית לתבוע מחדש כי ככה וככה אני צריכה להגיע למועד קבלת הזיקנה וזה אחרי גיל 67 ,נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיווח בין קרנות לבטלבוקי15/05/2014
האם. קרנות פנסיה ותיקות מקפת לצורך העניין וביטוח לאומי מעדכנות אחת את השניה לגבי סטטוס מבוטח הוא שלא והן מקבלות דיווח מעודכן רק מהמעי בקרן. השאלה נשאלת לגבי סיטואציה שנאמר אתה מגיש תביעה לקצבת נכות ונאמר. לא עברת את 50. באובדן כושר . האם קרן פנסיה תעודכן מביטוח לאומי. וזה יכול להשפיע על החלטתה על נאמר החמרת נכות מחמשים למאה אחוז. או שזה לא כך ויש אי תלות מוחלטת בין הגופים. ואחד לא יודע על החלטת השני. אני שואל כי בכל הטפסים שקבלתי עד כה מפנסיה בקשו לציין האם מקבל משהו מבטוח לאומי או חושב להגיש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיווח בין קרנות לבטל - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר17/05/2014בדרך כלל אין דיווח שוטף, אלא אם כן יש דרישה ספציפית של חברת הביטוח ואז מחתימים אותך על כך שהם יכולים לקבל מידע וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך
בוקי17/05/2014מורן ראשית תודה ארצה לחדד את הנקודה ואשמח תגובתך.
אני עם אובדן כושר 50% מקרן פנסיה. החל מאוגוסט 2013 ועד אוגוסט 2014.
קבלתי מהם טופס בקשה להמשך תשלום קצבת נכות לאחר שפניתי ושאלתי לגבי מה קורה בתום השנה לגבי המשך או החמרה.
יש שם. סיף ששואל הגשתי/אגיש תביעה לקבלת פיצוי/קצבה מגוף אחר (לרבות. מהמוסד לביטוח לאומי) אבל בהסבר לפני מוסבר
״ידוע לי כי במקרה שעית הנכות היא תוצאה של אירוע המזכה אותי או יכול שיזכה אותי בפיצוי או קצבה מצד שלישי(כגון פיצוי מחברת ביטוח בגין תאונת דרכים,קצבה מן המוסד לביטוח לאומי בגין תאונת עבודה או מן המדינה בגין פעולות איבה)
האם זה מדבר גם על קצבת נכות ואם לא האם ניתן לדלג על זה.
ישנו קטע נוסף בטופס שמדבר על הצהרה ויופי כח
ויש שם משפט שאומר
״אני מיפה את כוחכם לפנות בשמי ובמקומו אל המוסד לביטוח לאומי ולקבל כל פרטים הנוגעים לנכותי,להכנסתי מעבודה, שמות מעסיקי, לרבות אשור תקופת ביטוח ומעסיקים״
האם הכוונה פה שהם יכולים לפנות רק אם הצהרתי שיש לי נכות . או שיכולים לפנות גם בסיטואציה שהגשתי תביעה לקצבת נכות לבטל ולא אושר לי אובדן כושר 50% ומעלה.
אני ממש חושש ממצב שאם כן יפנו שהחלטת בטל תשפיע עליהם למרות שהם גוף נפרד וישפיע על בקשת החמרה או. חלילה על המשך קצבה של 50% שאותה אני מקבל .
עדין לא הגשתי ערעור לביטוח לאומי על אובדן כושר כי לא קבלתי תשובה בדואר אלא תשובה שנמסרה בטלפון. לחברה שדרכה הגשתי תביעה לבטל.
מורן מאוד אודה אם תוכלי לענות לי עד כמה שניתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד מגובסיוסי15/05/2014
בני בן ה-3 רתוק למיטתו בגין טיפול אורטופדי [גבס], האם אני זכאי לשיפוי כלשהו מביטוח לאומי או מכל גוף אחר בגין אי יכולתי לעבוד באותו זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד מגובס - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר17/05/2014כל ילד מבוטח בביטוח תאונות אישיות בבית הספר ( גם אם האירוע לא ארע בשטח בית הספר)
פנה למזכירות לקבלת הפרטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הליך שיקום מקצועי פוגע בסיכויימ.ס08/05/2014
לי נקבעו אחוזי נכות בגין תאונת עבודה נמוכים מאוד - 10 אחוז פוסט טראומה . גם לדעת הרופא המטפל וגם לדעת מומחים פואיים נוספים שהתייעצתי עם השני , ביטוח לאומי לא נהג איתי ביושר , לכן אני מתכוון להגיש החמרה . לעומת זאת אני מתחיל בהליך שיקום מקצועי כחלק מהזכאות שלי - האם הליך שכזה יכול לשמש כנגדי בתביעת ההחמרה שכן יטענו שהיות ואני בשיקום למעשה מצבי הוטב מאז התאונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הליך שיקום מקצועי פוגע בסיכויי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש14/05/2014שלום
החמרת מצב עקרונית אינה קשורה לשיקום מקצועי..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תביעה להחמרה בגין מצב נפשי בת.עבודהמ.ס05/05/2014
רציתי לשאול , אני מוכר בביטוח לאומי כנכה 10 אחוז נכות נפשית בעקבות תאונת עבודה , למרות שלדעתי ביטוח לאומי לא נהג ביושר והוריד לי את ה 20 אחוז זמני ל 10 אחוז קבוע בלא נכוחותי . התייעצתי עם עו"ד שאמרה לי לא לערער אלא להגיש החמרה לאחר שנסיים את תביעת הנזיקין מול המעביד - במהלך תביעת הנזיקין מומחה בית משפט אובייקטיבי קבע לי 30 אחוז , כך שמגיע לי יותר והמצבי הנפשי לא השתפר ,
לעומת זאת חוקרי חברת הביטוח הצליחו לתפוס אותי במעקב במצבים מביכים שלא תואמים את התלונות מהם אני סובל , המשפט הסתייים בכל אופן .
כרגע אני מעוניין לפתוח החמרה לאחר המשפט : 1. באם יעלו לי את אחוזי הנכות אז חברת הביטוח יכולה לבקש ניכוי שלהם בנוסף לניכוי שעשו לי מהפיצויים על סמך ה 10 אחוז ?
2. האם בתביעת ההחמרה מול ביטוח לאומי הוא יכול להשתמש בתיק של בית המשפט , בפרוטוקולים והמעקבים של חוקרי הביטוח בכדי לסתור את תלונותיי ולהביא לי אחוזי נכות נמוכים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תביעה להחמרה בגין מצב נפשי בת.עבודה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש14/05/2014שלום
אם עדיין לא הסתיים ההליך מול המעביד אז חברת הביטוח יכולה לקזז.
ואם חברת הביטוח מגיעה לחומר של ביטוח לאומי נגדך יכולה להעלות אותו תוך כדי הליך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןליז04/05/2014
שלום
עקב מצב בריאותי בהריון הפסקתי לעבוד. יש לציין שאני בעלת נכות קבועה של 44% ו65% איבוד כושר עבודה.
הפסקתי לעבוד בנובמבר 2013 אך הרופא נתן לי שמירת הריון מינואר 2014 כי אמר שלפני שיש לפחות 17 שבועות של הריון הוועדה לא תקבל את התביעה בכלל כי יש סיכויים של הפלות וכ"ו ואין טעם להגיש לפני.
כרגע קיבלתי דחייה מביטוח לאומי על התביעה עקב חוסר תיאום בין התאריך שהפסקתי לעבוד לשמירת הריון שהרופא נתן. כמובן שהם רשמו שאם אני אמציא אישור שמסביר את החוסר תיאום הם יבדקו את זכאותי מחדש.
האם אני יכולה פשוט להשיג את האישור ולשלוח להם או שעליי להגיש ערעור בבית משפט?
בתודה מראש
ליז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר04/05/2014אני מציעה לך קודם להציג מסמך המסביר את הפער לביטוח הלאומי ובמידה ועדין תשובתם לא תשנה אז תגישי ערעור על ההחלטה לבית הדין לעבודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מגיע לי אבטלה?שימי30/04/2014
בן 27 עבדתי מאחרי הצבא גיל 21 עד גיל 24 שזה יוצא 4 שנים לאחר מכן חתמתי אבטלה 3 חודשים ואז מצאתי עבודה עבדתי חודש והעיפו אותי מאז שנתיים אני נודד בין עבודות זמניות לא מוצא עבודה נורמלית אני זכאי לאבטלה מבחינת החוק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות הבטחת הכנסה
שימי30/04/2014תיקון טעות הבטחת הכנסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון טעות הבטחת הכנסה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/05/2014בבחינת זכאות להבטחת הכנסה , יש להציג חשבונות עו״ש, פיקדונות , חסכונות , רישיון רכב וכו׳ , במקביל תצטרך להתייצב בלשכת התעסוקה
ולפי הנתונים יבדקו את זכאותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שימי04/05/2014תודה על המענה ראיתי באתר איך נראה הטופס לבקשת הבטחת הכנסה כתוב שצריך לצרף טופס עובר ושב ומצב פיקדונות בבנק עכשיו יש לי בחסכון 80 אלף שקל בגלל זה יכול להיות שישללו לי את הזכות להבטחת הכנסה או שאין קשר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר04/05/2014יכולים לשלול לך על סמך חסכונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מגיע לי אבטלה? - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/05/2014יש לעבוד 12 חודשים מתוך 18 הקודמים ליום ההתייצבות בלשכה
על מנת להיות זכאי לאבטלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי זכויות נפגע עבודה במל"למ.ס29/04/2014
אני נפגע עבודה ומוכר כסובל מפוסט טראומה כתוצאה מכך , מטופל אצל פסיכיאטר במסגרת קופ"ח ומקבל תרופות , היות ומדובר בתאונת עבודה אז אינני משלם על התרופות הפסיכיאטריות . השאלה שלי היא במידה ואני מתחיל טיפול פסיכולוגי אצל פסיכולוג במסגרת קופ"ח אזי גם זה מכוסה ע"י ביטוח לאומי ואינני אמור לשלם על כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי זכויות נפגע עבודה במל"ל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש14/05/2014שלום
זה מצריך הגשת בקשה לפני תשלום הטיפול לביטוח לאומי..
תלוי במצב, תלוי בהחלטת רופא מחוזי ועוד...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם החישוב נכון?טל26/04/2014
שלום רב,
התפטרתי מעבודתי עם סיום חופשת הלידה ולאור זאת שעברתי עיר הייתי זכאית לדמי אבטלה מיד עם סיום קבלת דמי לידה.
ביטוח לאומי, שלצערי הרב מהכרותי איתו אני יודעת שמנסה בכול דרך לא לשלם, ואם כן- כמה שפחות, חישב את דמי הלידה כבסיס לדמי האבטלה.
חישוב זה הקטין את הבסיס לדמי האבטלה, וכך יצא שהפסדתי.
שאלתי היא, האם חישוב זה תקין מבחינת החוק או שיש בו כדי להפלות אותי לרעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם החישוב נכון? - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/05/2014דמי לידה הם ממוצע של חודשי העבודה האחרונים , לכן הם יכולים לשמש כבסיס לחישוב דמי אבטלה
שימי לב שדמי אבטלה שמשולמים הם אחוז מסוים מהשכר ולא תשלום של 100 אחוז מהשכר
ניתן להשתמש במחשבון לחישוב דמי אבטלה באתר של הביטוח הלאומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה שונה
טל06/05/2014עו"ד כהן בלסטקר שלום רב, רציתי לציין כי השתמשתי במחשבון של ביטוח לאומי לחישוב דמי האבטלה על פי דמי הלידה לעומת חישוב דמי האבטלה על פי המשכורות שלפני הלידה והתוצאה יוצאת שונה (נמוכה יותר בחישוב על פי דמי לידה). זאת אומרת שהחישוב על פי דמי הלידה מפלה אותי לרעה. אין לי יכולת לערער בפני הביטוח הלאומי על כך? אגב, אין לי מושג מדוע התוצאה יוצאת שונה שהרי דמי הלידה מתבססים על 90 הימים שלפני הלידה. אודה לתשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה שונה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר07/05/2014שלום,
שימי לב שלא משלמים 100 אחוז מהשכר בדמי אבטלה לעומת 100 אחוז שמשלמים בדמי לידה
אם שילמו לך לדוגמא 30,000 דמי לידה בעבור 3 חודשים , כלומר 10,000 בעבור כל חודש
לא תקבלי גם 10,000 ₪ לחודש אבטלה
אלא אחוז מסוים מהשכר - יש טבלה באתר של ביטוח לאומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט.
טל07/05/2014ברור לי, אך התכוונתי שחישוב דמי האבטלה על בסיס דמי הלידה יוצא נמוך מחישוב דמי האבטלה על בסיס המשכורות של החודשים שקדמו ללידה. (אגב, גם לי לא ברור איך זה יוצא כך, שכן דמי הלידה מתבססים על השכר של 90 הימים שקדמו ללידה), ומכאן יוצא שאופן החישוב של דמי האבטלה על בסיס דמי הלידה מפלה אותי לרעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט. - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר12/05/2014יכול להיות שיש טעות בנתונים של ביטוח לאומי אני מציעה לך לגשת לסניף הקרוב יחד עם התלושים ולבדוק זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומחה רפואי של ביטוח לאומיגל18/04/2014
שלום.
ביטוח לאומי פנו לרופא מומחה לקבלת חוות דעת , חוות הדעת הרפואית הוגשה לבית המשפט מבלי שאני נבדקתי אצל אותו רופא , ומבלי שהגשתי לו חומר רפואי (המומחה קיבל את החומר מביטוח לאומי ולא ממני) ומבלי שטענתי בפני המומחה את טענותיי .
האם כיום יכול בית המשפט לחייב אותי ללכת להיבדק אצל אותו מומחה מטעם ביטוח לאומי לאחר שכבר נתן את חוות דעתו .
האם במקרה כזה חוות הדעת של המומחה קבילה ?
אודה לך באם תעני לי .
תודה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומחה רפואי של ביטוח לאומי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש14/05/2014שלום גל
בית המשפט בדרך כלל ממנה מומחה ניטראלי מטעמו אשר לא נתן את חו״ד למי מהצדדים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטוח לאומי = ביטוח חבות מעבידיםגל13/04/2014
שלום .
במסגרת עבודתי אני נשלח ע"י המעביד לעבודה במקומות מסוכנים מבחינת תאונות עבודה וחיים , המעביד שלי ביטח אותי בביטוח חבות מעבידים שמכסה תאונות עבודה בלבד ואינו מכסה ביטוח חיים במקרה וקורה לי משהו בחו"ל .
לגבי תאונות עבודה אני מכוסה בביטוח לאומי ובביטוח חבות מעבידים אבל האם אני מבוטח גם כאשר אני בחו"ל אבל לא בעבודה כמו יום שבת או ראשון שהלקוח אינו עובד , ולמרות זאת ביום זה אני נמצא במקום מסוכן , האם גם אז אני מבוטח , לדוגמא אצא לשתות בארץ הלקוח קפה או לאכול במסעדה ושם יקרה לי משהו האם אני מבוטח מבחינת ביטוח לאומי ומבחינת ביטוח חבות מעבידים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח לאומי = ביטוח חבות מעבידים - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש15/04/2014שלום נפתלי
מבחינת הפוליסה של חבות מעבידים צריך לקרוא אותה ואת תנאיה.
מבחינת ביטוח לאומי זה תלוי בנסיבות, יש תביעה נוספת של דמי תאונה שגם יכולה להתאים לתאונה בחו׳ל והיא אינה תאונת עבודה..
הכל תלוי בנסיבות..
כמובן שגם ביטוח נסיעות הכרחי.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הזכויות שלי כמקבל הבטחת הכנסהיעקובי12/04/2014
אני הגשתי תביעה להבטחת הכנסה לאחר שפוטרתי מעבודתי במשרה חלקית בעקבות מצבי הרפואי נפשי , אני סובל מפוסט טראומה שתסמיניה הבולטים התפרצויות זעם , ריכוז ירוד,בלבול וכו ונוטל תרופות הגורמות לי לעייפות כרונית , ביטוח לאומי נתן לי אחוזי נכות נמוכים שבכוונתי להגיש החמרה . עברתי ועדה אצל רופא תעסוקתי מטעם לשכת תעסוקה שציטט את הבעיות שקבע ביטוח לאומי ונתן רק הגבלות של מניעה מעבודה שלא דורשת ריכוז ופחות לחוצה משמע שמבחינת לשכת תעסוקה ישלחו לי אותי לעבודות פשוטות שלא תואמות את השכלתי כגון נקיון וסבלות , יש לי מכתב מהפסיכאטר המטפל הקובע שאני סובל מהתפרצויות ולא כשיר לעבודה עם סף רגישות נמוך להוראות . באם אני מיידע את המעביד על מצבי הרפואי מבחינת לשכת התעסוקה אני מכשיל את ראיון העבודה וירשמו לי סירוב למרות שהמעביד אמור לדעת בכדי להתחשב בבעיותיי הרפואיות לצורך סביבה פחות לחוצה המתאימה למצבי הרפואי , האם איחורים או התפרצויות כלפי מעביד בעבודה שהם חלק ממחלתי גם יכולות להיחשב כהכשלה של קבלה לעבודה וסירוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הזכויות שלי כמקבל הבטחת הכנסה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש12/04/2014שלום יעקובי
יכול להוות הכשלה.
מציעה להגיש ערר אם עדיין בטווח הזמן או החמרת מצב אך הכל צריך לבוא לידי ביטוח בחומר הרפואי..
צריך להתכונן לכך טוב..
בהצלחה
אשמח לסייע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצבת זיקנה+עבודהמרים808/04/2014
אני בת 66, מקבלת קצבת זיקנה ועובדת משרה חלקית. כמה מותר לי להרוויח מבלי שיקצצו לי את הקצבה? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - זימון לוועדה עבור נכות בטוח לאומיבוקי05/04/2014
מוזמן לבדיקת רופא פנימאי בהתאם לתביעה לגמלת נכות כללית בביח לווינשטיין.רציתי לשאול למה רק לפנימאי אני הגשתי על בעיות:ראומטולגיה-פיברומיאלגיה,עינים-דלקת עפעפיים כרונית,נוירולוגית-רעד בידים מגרנה,אנדוקרינולוגיה-אוסטרפורויאזיס מחלת עצם פאגט,אורטופד-פאגט,אורטופד-בעיות צוואר,אורטופדיה. בעיות בכף יד ,מומחית לכאבי פנים לסת-טריגר פוינט שרירי לעיסה,פסיכיאטר. למה לא הוזמנתי ליתר המומחים. ולמה הוזמנתי לפנימאי . לא יודע עם זה משנה גם כתוב על הטופס מס ועדה ראשונה:[xxxxxx]. זה אומר שאוזמן לעוד או שלא. דבר נוסף יש חותמת המכון להערכה תפקודית ליד ביח לונ שטין. ומי ששלחה זה מזכירת ועדות רפואיות.
איך פנימיאי בכלל יכול לקבוע על ליקויים של תחומים לא לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זימון לוועדה עבור נכות בטוח לאומי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש06/04/2014שלום בוקי
בדרך כלל בבית לוינשטיין הרופא הפנימאי עובר על התיק ומבקש חו״ד של בעיות שאינן בתחום התמחותו..
כל זאת על פי החומר הרפואי שהגשת ואם הוא מעודכן ומראה על בעיה רפואית.
בהצלחה והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
בוקי06/04/2014לא הבנתי עובר על בעיות בתחום. אחריותו. או שלא באחריותו(שאינן הוא שהינן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש11/04/2014מה שלא בתחום אחריותו בדרך כלל מבקש חו״ד מרופא מומחה בתחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה
בוקי11/04/2014כן צדקת שלח אותי לרופאים נוספים.אני הבנתי מאתר ביטוח לאומי שצריך להיות מזכיר ועדה וכשהיית בוועדות בלונשטין נכנסתי לשני רופאים והם היו לבד והם רשמו פרוטוקול האם אפשר להתלונן על כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש12/04/2014זה הנוהג בבית לוינשטיין..
אין על מה להתלונן.
אם התוצאה לא תהיה טובה ניתן להגיש ערר לועדה לעררים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בוקי12/04/20141.נגשתי דרך חברה וזה לא תרם לי מאומה הם גם לא באים בפעם ראשונה רק בערעור אני נמצא בסיטואציה שכנראה אעזוב אותם במידה ואצטרך ערעור האם אפשר להעדר בשירותיך ומה העלות (אפשר לדבר על זה בפרטי)
2.כמה ערעורים אפשר להגיד ?
3.האם עד שיקבע אחוזים לאחר שאראה גם נוירולוגית וגם רופא עינים. ניתן להביא חוות של נושאים שעדין לא הגשתי כי טרם ראיתי רופא או בצעתי בדיקה או שזה אבוד?
4.הצגתי שתי בעיות אורטופטיות פאגט בצם גב תחתון אוזטרופרויזיאיס , בעיות במפרק כף יד ללא ממצא ברנטגן ומניחים שמפיבאפרומיאלגיה. רציתי לשאול בקשתי אורטופד אמר שאין צורך גם הוא יכול לקבוע אחוזים מצד שני כשהייתי בחדרו אמר אין בעיה אורטופדיה ספציפית זה קשור לפיברו אז ראשית האם יכול להתעקש לראות אורטופד שני ת שמעתי מהרבה פאגט ואוסטפוריוזיס שהן מחלות עצם כן מזכות באחוזים האם אני טועה.
5.הגשתי על בעיות מגוונות מעי רגיז רפלוקס טריג׳רמפוינט שרירי לעיסה אוסטופרויאזיס פאגט פיברומיאלגיה כמו שאמרתי באיזשהו שלב הוא התייחס לכל בעיות אילו ואמר טוב זה הכל מפיברומיאלגיה וחושש שלא יתן על כל סעיף. בנפרד והתייחס לזה כבעיה כללית של פיברוצונשמע שמבחינת האחוזים זה יצא לי לרעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בוקי12/04/2014אכן יש משהו במה שאומרת אני אמרתי תמיד שכףצרגלי לא תדרוך באף חברה אבל הגענו דרך חברה שיש לה מכר בחברה הזו. ומה אומר האכזבה גדולה הגעתי לוועדה והרגשתי פשוט לא מוכן ולמרבה הפתעתי כלל לא התרגשתי כי עברתי ועדה בקרן פנסיה שנה שעברה אז כך. שגורם התרגשות לא שחק תפקיד אבל הם לא הכינו אותי כלל וגם לא באו איתי. התחושה היתה כאילו נגשתי לבד לא היה שום ערך מוסף בלעבוד. איתם
מתי הזמן הכי נוח לשוחח איתך טלפונית?
אני מבין מהאתר שלך שפגישת יעוץ ראשונה אצלך היא ללא תשלום?
אני פתח תקווואי. כך שמבחינתי אין בעית זמינות והגעה
כוונתי היא כזאת כל עוד רופא פנימי לא סכם את אחוזי נכות כיוון ששלח לרופא עינים שעובד איתם דר אפל בבית הרופאים וכן צריך לחזור לבית לו נשטין ב. 23/4 כדי לראות נוירולוג. לא היה ביום שהייתי בועדה האם עד אז אוכל להביא מסמכים על בעיות נוספות שהן בתהליך בדיקה. (קשב וריכוז,ירידה בשמיעה,תוצאות eeg. עבור נוירולוג. למרות שיש כבר אבחנה של רעד ביד ע״י נוירולוג מהקופה שלח ליתר בטחון ל EEG).
השאלה הנוספת ששאלתי היא שבאתי לפנימאי בבית לו שטין עם ארסנל של בעיות והוא אמר טוב הכל קשור לפיברומיאלגיה ואמרתי לו שלא כך שכל הבעיות החלו לימים.נימאבחנת פיברו האם זה אומר שהוא מתכוון לקחת את כל הבעיות הפנימיות שהעלתי. ולהכליל אותם בפיברו וזה לא אמור להיות לרעתי לא עדיף לפצל אחוזי נכות לכל בעיה בנפרד זה לא יעלה את הסיכויים ביחד לאחוזים יותר גבוהים כי אני מבין שבפיברומיאלגיה יש איזו שהיא הגבלה באחוזי הנכות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש15/04/2014שלום
אתה יכול לצרף מסמכים תוך כדי הגעה לשאר הרופאים המומחים ואף רצוי שתצרף.
לשיקול הרופא האם הכל קשור לפיברו, תלוי גם במסמכים הרפואיים..
ניתן ליצור עימי קשר במהלך כל היום, במשרד או בסלולרי.
בהצלחה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בוקי15/04/2014חג שמח
הרבה תודה
נדבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כריתת מנסקוסד30/03/2014
שלום עברתי ניתוח ארטוסקופיה לפני שבוע המצב היה חמור וכרתו לי את המנסקוס אני מקבל נכות מביטוח לאומי נכות בגין נכות אחרת 75 אחוז האם יש אפשרות לקבל אחוזי נכות על מנסקוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כריתת מנסקוס - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש01/04/2014שלום
ניתן לקבל אחוזי נכות שכמובן תלויים בנגבלה בתנועה וכדומה..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

