מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרום עבה בשק ההריוןשני לישע26/12/2017
שלום,אני בשבוע ה15 להריון והיום נצפה קרום עבה באורך 58 מ"מ המקשר בין הקצה העליון הימני של השליה לקצה העליון השמאלי של השק,כך רשמו לי בסיכום,הרופא אמר שאני לא אמורה לדאוג מזה ולא הסביר יותר מידי.אשמח לדעת מזה אומר בדיוק והאם זה יכול לגרום לנזק לעובר?
בבדיקה העובר היה בסדר ובגודל המתאים לשבוע הנוכחי עם תנועות ודופק רגיל. תודה אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרום עבה
ד``ר אריה לידור28/12/2017שלום לך
יש לבדוק בבדיקות על קול חוזרות העדר מעורבות של ה קרום עם העובר .
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרום עבה
שני28/12/2017הכוונה ליותר מעקב.
והאם זה משו שיכול לעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Hcgb בדיקת דם שקיפות עורפיתשוש25/12/2017
היי רמת הhcgb בבדיקת דם אחרי השקיפות עורפית יצא לי 3.62 מה זה אומר האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Hcg
ד``ר איילון לחמן26/12/2017שלום.
לא פירטת תוצאת הסיכון המשוקלל .זאת התוצאה החשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה ברחם ועובר אחד שלא ממש גדלנטע25/12/2017
שלום ד"ר יקרים,
אני בהריון לאחר טיפולי IVF מחזור מוקפאים שני עוברים נקלטו, היום בשבוע 8. בשבוע 6 דימום וגילוי של המטומה שכרגע נראית שבדרך להיספג. ביום רביעי בדקו בגלל הפרשות דמיות מדדו את העוברים אחד היה 15 מ"מ השני 17 מ"מ. אתמול ארבעה ימים אחרי מדדו אותם שוב שניהם היו 19 מ"מ. אחד לא ממש גדל...מה זה אומר? שניהם נראו עם דופק ומתאימים לשבוע 8+3. המדידה נעשתה ע"י שני רופאים שונים. האם זה טעות מדידה או שיתכן ובעיה באחד העוברים? ממש בלחץ הריון יקר מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה.
ד``ר איילון לחמן25/12/2017שלום.
לפי מה שכתבת,שני העוברים באותו גודל כרגע של 19 ממ. איפה הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעובר אחד שלא ממש גדל
נטע26/12/2017שאחד העוברים לא ממש גדל במשך חמישה ימים. האם תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוברים.
ד``ר איילון לחמן26/12/2017שלום.קודם כל שני העורים גדלו. החשוב שקשה להתייחס לתוצאות של בדיקות גדילה הנעשות בהפרש של 5 ימים.בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל הריון לא תואם שבוערחלי25/12/2017
שלום
אני לאחר ivf ידוע בדיוק מועד השאיבה הביוץ ההחזרה
בשבוע 7 בדקתי דופק ואכן נצפה עובר דופק 100, בגודל 4.5, הרופא אמר שזה מתאים לשבוע 6. וצריך לבדוק שוב
שאלתי
1.מה הסיבות לעובר קטן?
2.האם יש סיכוי שהכל תקין?
3. באיזה שלב בבדיקות אוכל להיות יותר רגועה לגבי גודל העובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל הריון.
ד``ר איילון לחמן25/12/2017שלום.
ממליץ לחזור בעוד שבועיים על בדיקת ה-US ולראות התפתחות תקינה של העובר,ולהיות רגועים.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סקר ביוכימי ראשוןJANIS21/12/2017
הי
רציתי לשאול לגבי ערך הבדיקות שקיבלתי לסקר ביוכימי ראשון:
papp-a 0.27 MoM
hcgb 1.03 MoM
NT שקיפות 1.8 מ"מ
האם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקר ביוכימי ראשון
ד``ר אריה לידור22/12/2017שלום לך
תקין
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבולבלת פלוס תודה
Janis22/12/2017אז איך בשקלול יצא לי 1:22 סיכון מחושב משוקלל עם גיל לתסמונת דאון. בת 41. יכול להיות שהשקלול הסופי הוא טעות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם שבוע 26אווה21/12/2017
מצרפת תשובות של בדיקות דם שנעשו היום ויצאו מחוץ למסגרת. אשמח לדעת מה דעתך בנושא.
WBC 14.60 K/UL ( 4.00- 10.00) (.........)*
IMMATURE GRANULOCYTES 0.12 K/UL ( 0.00- 0.09) (.........)*
IMMATURE GRANULOCYTES % 0.80 % ( 0.00- 0.62) (.........)*
NEUTROPHILS 10.40 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)*
NEUTROPHILS % 71.60 % ( 46.00- 68.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 2.80 K/UL ( 1.10- 3.50) (.....*...)
LYMPHOCYTES % 19.30 % ( 15.00- 45.00) (*........)
MONOCYTES 0.94 K/UL ( 0.08- 0.90) (.........)** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
ד``ר אריה לידור22/12/2017שלום לך
תקין להריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון ונטילת כדורים לקיבהלי20/12/2017
שלום אני בהריון ראשון
שבוע 14, בת 26. בריאה בדרך כלל.
בחודש אפריל האחרון לאחר בדיקת גסטרו סקופיה אובחן לי בקע שרפתי גולש. לאחר שיותר משנה סבלתי מבחילות וכאבים בקיבה טופלתי באומפרדקס ולאחר גילוי הבקע בנקסיום. אני סובלת לצערי מבחילות קשות בהריון ומטופלת בדיקלקטין פעם ביום 2 כדורים. אך אני מרגישה שהמצב כבר מעבר לבחילות הריון ושאולי החומציות בקיבה שוב עושה לי בעיות. שאלתי האם אפשר לקחת אומפרדקס/ נקסיום בהריון בלי חשש לפגוע בעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורים.
ד``ר איילון לחמן20/12/2017שלום.
הכתובת הרשמית לשאלות על תרופות בהריון,היא במשרד הבריאות בטל : 02-5082825* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לא הגיע ובדיקה ביתית שליליתדנה19/12/2017
שלום, אני בעלת שחלות פוליציסטיות, לוקחת איקוקלומין ועושה מעקב זקיקים.
הייתי אמורה לקבל מחזור לפני 4 ימים אך לא קיבלתי ובדיקת הריון ביתית שעשיתי יצאה שלילית.
מה יכולה אם כך להיות הסיבה לאיחור?
(לא יודעת אם רלוונטי, אבל הייתה לי הפלה טבעית לפני כחודשיים וחצי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור לא הגיע.
ד``ר איילון לחמן20/12/2017שלום.
ממליץ שתגשי לבדיקה לברר סיבות העיכוב במחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה בהריון שבוע 8 פלוס 5 ימיםדנה19/12/2017
שלום רב
אני בת 34 בהריון שלישי שבוע 8 וחמישה ימים.
מזה שבועיים יש לי קוצר נשימה לסירוגין במשך היום. בבוקר, לפעמים בערב, ממש לסירוגין.
ביומיים האחרונים קוצר הנשימה הזה מתחיל מהבוקר ולא פוסק עד הערב, יותר נכון לפנות בוקר עד שאני נרדמת.
אני בחורה מאוד רזה לאניודעת אם זה קשור , מציינת זאת לצורך העניין שזה לא נובע מעודף משקל.
התחלתי את ההריון המוגלובין 14 , מאגרי ברזל 2.5 זה יצא ממש נמוך...
מפני שקראתי שזה יכול לנבוע מחוסר בברזל קניתי פרנטל ואקטיפרין.
מציינת שבהריון קודם הגעתי בשבוע 30 להמוגלובין 8.5
והתחלתי לקחת אקטיפרין שנספג יותר טוב.
בהריונות שלי בכולם היו לי בחילות והקאות איומות, הייתי מקיאה 6-7 פעמים ביום ולא יכולתי לאכול כלום. בהריון הזה יש לי בחילות סחרחורות וכאבי ראש חזקים שמגיעים עם קוצר נשימה ממש חזק כאילו מישהו חונק לי את הגרון. אני לא מצליחה לקחת אויר עד הסוף.
מה יכול להיות גורם לכך? אלו בדיקות דם לבקש מהרופא? לכת לרופא משפחה או נשים? ומה אפשר לעשות עם כל המצב הזה?
אשמח לתשובה דחוף על מנת שאדע למי לפנות ומה לבדוק. אני ממש מרגישה גרוע וממש נאבקת לנשום.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה.
ד``ר איילון לחמן20/12/2017שלום.
ממליץ בהחלט שתיגשי להיבדק,אולי קודם רופא המשפחה שיבדוק הראות,כמובן גם לרופא הנשים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מפיטריות בתחילת הריוןלאה18/12/2017
שלום ,
סובלת מפטריה בתחילת הריון. מקבלת תמיכה כך שאין מה לתת להחדרה וגינאלית. אודה לעצתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת.
ד``ר איילון לחמן19/12/2017שלום.
כדאי להיבדק אצל רופאך אולי גם נטילת תרבית נרתיק.זאת לאיבחון מדויק של גורם ההפרעה. לא ברורה לי כתיבתך שאת מקבלת תמיכה כך שאין מה לתת להחדרה ואגינלית.עוד סיבה ליעוץ עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
לאה19/12/2017אחרי ivfמקבלת תמיכה זריקות פרוגסטרון לכן לא ניתן לקבל נרות וגינאלים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרת.
ד``ר איילון לחמן20/12/2017שלום.
האם התיעצת עם רופאך בענין ?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך
לאה20/12/2017כן עם רופא פוריות המטפל נתן אגיסטן למריחה חיצונית בלבד. זה לא עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף
לאה20/12/2017בבדיקה שעשיתי ראו קנדידה . לוקחת פרוביוטיקה וויטמין c בעצת נטורפתית. אודה לעזרתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי מוצרי מולטי ג'ן
לאה20/12/2017האם מותר להשתמש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה
ד``ר איילון לחמן22/12/2017שלום.
אם תשובת התרבית מראה על קנדידה,הטיפול המומלץ הוא נרות נרתיקיים של אגיסטן,200 מג,לשלושה לילות.בנוסף משחה חיצנית מסוג טבעקטוטן ,דרמהקומבין או אחר. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
לאה22/12/2017אבל היות ואני מקבלת תמיכה הורמונלית דרך הפה ובזריקות כל 48 שעות (שבוע 7 אחרי ivf) מותר להשתמש בנרות אגיסטן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה
ד``ר איילון לחמן25/12/2017שלום. מה בעצם הבעיה כרגע? משתמשים בנרות האגיסטן שאושרו,ומסימים ענין. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון שפעת בהריון שליש ראשוןדנה18/12/2017
אני יודעת שממליצים לנשים בהריון לקבל חיסון שפעת, אם האם ישנה סכנה או העדפה לא לבצע זאת בשליש ראשון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון שפעת,
ד``ר אריה לידור22/12/2017שלום לך
לא . יכולה לבצע במהלך כל ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון בצביעת שיער בהריוןטליה18/12/2017
שלום
האם קיים סיכון לעובר בצביעת השיער בהריון?
אני כעת בהריון שלישי ומאוד הפחידו אותי לגבי זה... וכעת אני בעיקר חוששת מהעובדה שבהריונות הקודמים נהגתי לצבוע את השיער כל מספר שבועות.
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת השיער
ד``ר אריה לידור22/12/2017שלום לך
אין בכך סכנה
בהצלחה
\ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בתחילת הריוןמירב17/12/2017
וסת אחרונה 7/11/17, ביצעתי בדיקת דם שבוע שעבר והתקבלה תשובה של בטא 688 - בעברי גרידה בשבוע 9 (לא נצפה דופק) וציטוטק לשק הריון שלא התפתח. מליל אמש התחלתי להרגיש כאבים בבטן תחתונה- התחושה כאב קצת יותר חזק מכאבי מחזור. האם לאור ההיסטוריה שלי עליי לפנות לרפואה דחופה או שזה התפתחות הרחם ואין מה לחשוש ולהמתין לרופא המטפל ב 31.12.17 תודה למענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר איילון לחמן19/12/2017שלום. אם ממשיכים הכאבים לגשת להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות בדיקת דם של הריוןיעל17/12/2017
שלום רציתי לשאול לגבי הבדיקות דם סקר ראשון שלישי ורביעי אם התוצאות תקינות. במיוחד ה ACG וה Inhibin A.
ואם צריך לעשות אולטרסאונד מכוון.
תודה רבה.
PAPP-A 4.1 mlU/mL 1.48 Mom Free b HCG 74.1 mlU/mL 1.98 Mom
PIGF 22.2 pg/mL
NT 1.2 mm 1.04 Mom
Nasal Bone הודגם
AFP 29.7 IU/mL 0.94 Mom
HCG 72.5 IU/mL 2.93 Mom
uE3 1.6 ng/mL 1.32 Mom
Inhibin A 497 pg/mL 2.93 Mom* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם
ד``ר איילון לחמן22/12/2017שלום.
לא ציינת הסיכום הסופי ע"פ המעבדה,לגבי היכון לתסמונת דאון. ע"פ הסיכום,יוחלט על המשך ברור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה והיפרדות שיליה חלקית בשהוע 13הריונית שבוע 1317/12/2017
שלום, אני בת 42, בשבוע 13+1. לפני כמה ימים היה דימום כמו מחזור. אובחנה המטומה 38*18 ממ והיפרדות שיליה חלקית. נצפה דופק וצואר ומים תקינים. כעת אין דימום. האם יש סיכון גבוה להפלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה.
ד``ר איילון לחמן19/12/2017שלום.
אם הדימום פסק ואין כאבים, הסיכון להפלה בהחלט ירד. קיבלת בודאי גם הוראות למנוחה וכו,כדי להוריד עוד הסיכון להפלה.בהצלחה ובשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



