מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטא נמוכה - האם ההריון לא תקין?מיטל28/11/2017
ביום שישי עשיתי בדיקת הריון לאחר 3 ימים של איחור זה היה לי פס אחד. ביום ראשון עשיתי שוב בדיקה זה הראה לי פס שני מאוד חלש, יום אחרי עשיתי בדיקת בטא שהראתה לי תוצאה של 24,
יום לאחר בדיקת הבטא (היום) עשיתי בדיקה ביתית שוב והיה נראה שהפס נחלש טיפה - ועשיתי בדיקה בצהריים לא בשתן של הבוקר. האם זה אומר על הריון לא תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא נמוכה
ד``ר איילון לחמן30/11/2017שלום.
יש לעקוב אחר רמות הבטא בדם.ע"פ זאת נדע המצב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטא וגילוי שבוע הריון וכאבי בטן תחתונהדנה27/11/2017
שלום רב.
לפני יומיים ביצעתי בדיקת הריון שיצאה חיובית.
בדיקת דם הראתה היום בטא 46254.
אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור והאמת שלא חשבתי בכלל שאני בהריון. שמתי לב פשוט שנראה לי כאילו המחזור מאחר.
יש לי שני ילדים ולא חשבתי שכרגע אני בהריון. לא לקחתי חומצה פולית והתחלתי רק עכשיו לקחת. מה אומרות התוצאות של הבטא והאם צריך לחזור שוב על הבדיקות? בנוסף יש לי כמו כאבי מחזור כבר כמעט שבועיים ולכן גם הייתי בטוחה שאני צריכה לקבל מחזור. מה אני אמורה לעשות כרגע? אלו בדיקות וכיצד להמשיך מכאן בעצם??? ומה זה אומר תוצאות הבטא? לאיזה שבוע זה מתאים והאם תקין?? אין לי מושג באיזה שבוע אני האולטרא סאונד רק בשבוע הבא ובינתיים אני בלחץ ואין לי אינדקציה אפילו לחשב את גיל ההריון....
אני ממש בלחץ כי לא התכוננתי כמו שצריך. עם ויטמינים חומצה פולית וכל שאר הדברים שעושים כאשר מתכננים הריון. וגם אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור איך יחשבו את גיל ההריון?
אשמח לתשובות אני ממש בלחץ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בטא.
ד``ר איילון לחמן28/11/2017שלום.
אכן התוצאה גבוהה. אם כאבי הבטן חזקים או מתחזקים,גשי מייד להיבדק.זאת כדי לודא מיקום נכון של ההריון,שהוא בתוך הרחם. לגבי גיל ההריון-יקבע ע"פ מדידת גודל העובר בבדיקת אולטרהסאונד.לבשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ולגבי התוצאות בטא ממש לחוצה.....
דנה28/11/2017יש לי אולטרא סאונד במכון רק מחר בבוקר.
אני ממש בלחץ כל היום לא מתפקדת. לא מבינה מה כל זה אומר. בדקתי באינטרנט חיפוש תוצאות בטא גבוהות, הראה לי כל מיני דברים מלחצים, הריון מולארי, סרטן כריתת רחם ......
אני עומדת להתעלף מהלחץ הזה. יש גם שרשמו שזה יכול להיות קשור לתסמונת דאון וכל מיני דברים מפחידים.
אני לא יודעת מה לעשות ומה לבדוק.
מחר יש לי אולטראנסאונד במכון אני לא יודעת מה בדיוק הם צריכים לבדוק. מיקום ההריון? שק הריון? שני ההריונות הקודמים שלי התחילו בכיף ובצורה נורמלית לא יודעת כבר מה לחשוב או לעשות.
הרופאה עשתה לי אולטרא סאונד שטחי היום ואמרה שהיא רואה משהו שנראה כמו שק הריון אבל הוא נמוך והיא לא בטוחה.
האם כדאי להתייעץ באופן פרטי??? )-:
מה דעתכם כמומחים בתחום על הנושא הזה?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של סקירה שנייהעמליה27/11/2017
שלום, בסקירת המערכות השנייה שעשיתי בשבוע 22 התגלו שני ממצאים: אגני כלייה ברוחב 5 מ"מ וחדרי מוח לטרליים ברוחב 7-8 מ"מ.
האם ממצאים אלה חריגים בהתחשב בשבוע בו בוצעה הבדיקה? (22) תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירת המערכות השנייה
ד``ר אריה לידור03/12/2017שלוםלך
לא . יש לחזור על בדיקת האולטרהאונד בשבוע 31-32
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 22 ולא מרגישה תנועותליאת27/11/2017
היי, אני בשבוע 22 להריון מציינת כי מדובר בהריון שני. אני לא מרגישה תנועות כלל. הייתי אצל הרופא נשים שלי לבדיקה ושם ראה כי העוברית זזה אבל לאט ורק אם מנער את הבטן.
הוא לא רואה כרגע צורך בבדיקה מעבר למה שראה ולטענתו כרגע זה תקין.
אני קצת לחוצה...
האם לדעתך אני צריכה בדיקה נוספת אולי בבית חולים שיעשו לי מוניטור? מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 22 להריון
ד``ר אריה לידור03/12/2017שלום לך
פני לבדיקת אולטרהסאונד להדגמת התנועות
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמים ואורך צוואר הרחםדניאלה26/11/2017
אהלן,
אני בשבוע הריון 32, עם תאומים.
בשבוע שעבר הופיעו צירים סדירים, יחד עם צוואר רחם שנמדד 24-28, סגור, וקיבלתי טיפול ונטולין, עירוי, צלסטון, והמלצה לפרסולט 4 פעמים ביום (*20 מג) ומנוחה.
היום בביקורת,לא היו צירים כלל ולכן לא מדדו את צוואר הרחם.
האם כאשר אין צירים אין סיכוי להתקצרות של הצוואר ואין צורך לבדוק?
ואיזה מידה של מנוחה כדאי לאמץ בשבועות הקרובים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון 32, עם תאומים.
ד``ר אריה לידור03/12/2017שלוםלך
יש להמשיך בפרסולט ולהמשיך לעקוב אחר אורך צוואר הרחם בתדירות של אחת לשבוע
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמות תופעות 8+5דנה25/11/2017
שבוע טוב,
אני בשבוע 8+5(היריון ראשון😀)
עד שלשום הייתי כל היום עם בחילות מטורפות ועייפות. מחמישי אחהצ נעלמו לי כל התופעות ומרגישה דיי טוב. הייתי אתמול ליתר ביטחון שוב אצל הרופאה ונצפה דופק והכל תקין.
ממשיכה להיות קצת מודאגת.. העלמות התופעות היגיונית?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 8+5
ד``ר אריה לידור26/11/2017שלום לך
בהחלט ייתכן שהתופעות יעלמו. למען הסר ספק בצעי בדיקת אולטרהסאונד לתקינות ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלמות תופעות
דנה26/11/2017היי דוקטור, תודה רבה על המענה.
עשיתי בדיקה ביום שישי ןהכל יצא תקין👏🏼
לפי דעתך יש צורך בבדיקה נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקתי גלולות והוסת לא מגיעהקרן24/11/2017
שלום, הפסקתי לקחת גלולות לפני 3 חודשים וקצת... ב13.8
ישר אחרי קיבלתי "וסת", ומאז כלום... עד מתי זה נורמלי לא לקבל וסת? ואם התשובה היא שנה לפני שפונים לייעוץ, יש דרך לזרז כי אנחנו רוצים להתחיל לנסות להכנס להריון
לקחתי גלולות במשך כמעט 9 שנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות
ד``ר אריה לידור26/11/2017שלום לך
עלייך לפנות לבדיקת רופא
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון חיובית לפני מחזורהילה23/11/2017
שלום,
ביצעתי בדיקות הריון אתמול והיום ושתיהן יצאו חיוביות עם פס ממש חלש שהופיע.
מחר אני אמורה לקבל מחזור...
ייתכן שהתוצאות אמינות?זה יכול להיות חיובי לפני האיחור במחזור?
עדיין מוקדם לבצע בדיקת דם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון.
ד``ר איילון לחמן24/11/2017שלום.
האמת לא הסברת הסיבה לבדיקות להריון טרם המחזור.כמובן אן עיכוב בהגעת המחזור -לבדיקת דם. נאחל לבשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי הריון באולטרסאונד רגילסוסו22/11/2017
שלום רב
רציתי לדעת אם ניתן לזהות הריון באולטרסאונד וגינלי רגיל גם אם האולטרסאונד לא בוצע לשם גילוי הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילוי הריון.
ד``ר איילון לחמן24/11/2017שלום.
בודאי שכן. אולטרהסאונד ואגינלי בודק בין השאר את מבנה וחלל הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
סוסי26/11/2017תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא בעלייה לא מגמתיתיעל22/11/2017
שלום,
בת 33, יש לי בבית שני ילדים מהריונות שנקלטו בצורה רגילה. בניסיון להרות בשלישית היה לי הריון חוץ ריחמי שהופסק בעזרת כדור. לאחריו לא הצלחתי להיכנס להריון מספר חודשים, החלטנו שלא לחכות והלכנו על הזרעה. להלן התוצאות של ההזרעה האחרונה אשר בוצעה כולל השבחת זרע בתאריך 31.10: 14.11 בטא ראשונה: 57 16.11 בטא שנייה: 109 19.11 בטא שלישית: 198 22.11 בטא רביעית: 516 מה זה אומר? האם עליי לחשוש שוב מהריון חוץ ריחמי או שמא עלייה כזו עשוייה להיות תקינה? הרופא שלי בחו״ל ואני מאוד סקרנית. אשמח מאוד לתגובתך. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן24/11/2017שלום.
האמת שהעליה לא נראית מאד בעיתית או חד משמעית לכוון זה או אחר.יש צורך בהמשך מעקב.הריון חוץ רחמי מלווה ,כפי שאת בודאי יודעת,בכאבים ההולכים ומתגברים ולעיתים גם דימום.לסיכום הייתי ממליץ גם על בדיקת US בשבוע הבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון נטילת מיקרופירין בהריוןזיו21/11/2017
שלום רב,
אני בהריון בשבוע 10 וצריכה לקחת מיקרופירין פעם ביום.
מתי כדאי לקחת בבוקר או בערב? אני גם לוקחת תוספי תזונה כמה זמן הפסקה צריכה להיות בין נטילת תוספי תזונה למיקרופירין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרופירין
ד``ר איילון לחמן22/11/2017שלום.
המיקרופירין לקחת כנוח לך בשעה קבועה מדי יום.אין קשר מיוחד לתוספי תזונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת cmv בהריוןדנה21/11/2017
שלום,
אי נמצאת בתחילת הריון שבוע 6, הריון 3
כחלק מהבדיקות דם נשלחתי לבדיקת CMV.
בהריונות קודמים עשיתי בדיקת CMV אחת לחודש-חודשים התוצאה תמיד היתה שלילית עבור CMV IGM
וCMV IGG.
לא נבדקתי למחלה כשנה וחצי.
היום קיבלתי תוצאה של הבדיקה:
CMV IGG POSITIVE: 240.5 AU/ml
CMV IGM POSITIVE
CMV IgM additional assay positive (בדיקה זו ברמת ספציפיות גבוהה)
CMV IgG Avidity:
תוצאה
high avidity= 65% גדול או שווה
probably past infection
.אינדיקציה להדבקה מעל 3 חודשים
אציין כי הייתי חולה בCMV לפני כעשר שנים אך לא פיתחתי נוגדנים למחלה
אשמח להסבר תוצאות הבדיקה, האם יש סכנה לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד``ר איילון לחמן22/11/2017שלום.
כידוע תוצאת ה-IGM מראה על מחלה בהווה.אנו בודקים ה-CMV כי יכולה להיות סכנה לעובר.עליך לפנות לרופאך שימשיך המעקב או שתופני למרכזים המטפלים בענין.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים נוראיים, בעיקר ברגלייםמירי21/11/2017
אני בערך בשבוע 30 הבוקר קמתי עם סימני גירוד נוראיים על הרגליים..
כרגע אני סובלת מגירודים בעיקר ברגליים. זה כואב ובלתי נסבל.
זה הריון חמישי בהריון הקודם הכרתי לראשונה את התופעה הזו. תפקודי כבד היו תקינים. האם יש משהו שיכול להקל על הסבל הרב?
ממש לא מתחשק לי להסתובב בחודשיים הקרובים עם ציפורניים שלופות ופסים אדום לבן ברגליים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים
ד``ר איילון לחמן22/11/2017שלום.
יש כמובן לחזור ולבדוק תפקודי הכבד.התיעצי עם רופאך לגבי בירורים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה ברחם-שבוע 6 פלוס 4 שאלה +קלקסןדנידין20/11/2017
עקב קרשיות יתר (מוטציית פקטור 2) הזרקתי קלקסן 40 לאורך ההריון הראשון ובמשכב הלידה. כעת בהריון שני שבוע 6 פלוס 4, בהריון הנוכחי הזרקתי קלקסן משבוע 4 בערך בעקבות ההריון הקודם. ביום חמישי האחרון היו לי הפרשות חומות בליווי כאבי בטן והיום באולטראסונד נצפה עובר עם דופק וראו גם המטומה 11×8. השאלה שלי היא האם יכול להיות קשר/השפעה כלשהי של הקלקסן על ההמטומה? בנוסף הייתי שמחה להבין האם יש סכנה להריון עם ההמטומה? אם כן מה הסכנה ואיך זה משפיע? האם עליי לנוח, לעשות משהו ספציפי או להמשיך בשגרה כרגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה וקלקסן.
ד``ר איילון לחמן22/11/2017שלום.
כן יכולה להיות אולי השפעה של קלקסן -נוגד הקרשיות על המטומות. אנא התיעצי עם רופאך לגבי המשך טיפול ומעקב.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע שגוי על מחזור אחרוןליאת20/11/2017
היי, אני שבוע 21 להריון. ועכשיו שמתי לב כי הטעיתי את הרופא נשים שלי ואמרתי לו כי המחזור שלי הסתיים ב 25.6 כאשר סיום המחזור שלי הוא 28.6.
כל הבדיקות שעשיתי ששאלו על מחזור אחרון אמרתי 25.6.
האם זה קריטי ???
האם צריך לפנות בהקדם לרופא הנשים ולתקן את המידע הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור אחרון.
ד``ר איילון לחמן22/11/2017שלום.
אנחנו שואלים על היום הראשון לא האחרון של המחזור.גם הפרש של שלושה ימים הוא לא קריטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



