שאלה על קלוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על קלוריות
    אורלי
    13/03/2012

    רציתי לדעת אם מה שאכלתי היום הוא בסדר מבחינת הקלוריות כדי לשמור על המשקל
    בוקר: לחמניית אצבע משיפון מלא+חצי אבוקדו בינוני+גזר קטן
    צהריים: שתי פרוסות לחם בינוניות מחיטה מלאה+שתיים וחצי כפיות חומוס+ביצה קשה+סלט ללא תיבול ( כרוב לבן,מלפפון,חצי עגבניה,רבע אבוקדו)
    ערב: שני משולשי פיצה דומינוס אחד ריק ואחד עם בצל
    כמה קלוריות בערך אכלתי היום?
    שכחתי לציין שאני בת 18 וחצי משקל-52 ק"ג גובה-1.63

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על קלוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על קלוריות - תגובה

    אהרון רזון
    13/03/2012

    אני מציע לך לא להתעסק בספירת קלוריות. מהתפריט שלך בטח לא תשמיני כרגע, אבל הוא דל מדי ועלול לגרום להשמנה עתידית בגלל ירידה בקצב חילוף החומרים. הייתי מסתפק רק בפיצה אחת ומוסיף סלט וגבינה. אכלי גבינה\יוגורט גם בבוקר
    והוסיפי שני פירות וגם יוגורט כארוחות ביניים. אני מבין שאת צמחונית, אחרת הייתי מציע לך לאכול כמעט כל יום מנה בשרית\דגית.
    לשמירה על המשקל נחוצה פעילות גופנית סדירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו