חזה עוף כמעט נא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזה עוף כמעט נא
    שני
    24/07/2012

    לאחרונה יש לי ויכוח עם בתי בת ה17 על כך שהיא אוכלת חזה עוף כמעט לא מבושל. ממה שראיתי מספיקה לה דקה לכל היותר של טיגון וכבר היא מורידה את החזה מהמחבט. אמרתי לה מספר פעמים שזה לא בריא ושהחזה עוף מוכן רק כש"הכל" בפנים לבן.היא טוענת שהיא ראתה באיזו תכנית טלויזיה שכמה שהבשר פחות מבושל ככה הוא יותר טוב. רציתי לדעת האם זה מסוכן שהיא לא נותנת לחזה עוף "לנוח" את הדקות שהוא צריך בבישול או בטיגון ואוכלת אותו כשהוא כמעט נא לגמרי. מעבר לכך שאותי באופן אישי זה מגעיל ואני מתקשה להבין איך היא אוכלת את זה מבלי להקיא, אני חייבת לציין שכבר מספר חודשים מאז שהחלה לאכול בצורה הזו היא לא מתלוננת על כאבי בטן ובכל זאת רציתי לדעת מה הם הסיכונים. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזה עוף כמעט נא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו