פורום איפור וטיפוח - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שגרת טיפוח ואבחון
    רחל
    15/04/2007

    שלום רחלי, אודה לך מאוד מאוד באם תגיבי לשאלותיי מתאריך 7 באפריל, אני מצפה לתשובה כלשהי שתתקבל בברכה. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שגרת טיפוח ואבחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון ושגרת טיפוח

    רחלי אלמקייס
    16/04/2007

    מצטערת לא ראיתי את שאלתך משום מה היא אינה מופיעה על המסך שלי אשמח אם תכתבי ואני אענה לך באופן מידי או כתבי לי את האימייל שלך .
    אני ממש מצטערת,שוב אשמח לענות ולעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אני לא יודע עם את עוזרת לגברים
    נתנאל נגאוקר
    15/04/2007

    אבל הייתי חייב לרשום יש לי בעייה שמציקה לי אני אני שזוף בפנים איך אני יכול להיפטר מהעור השזוף?
    ומה עליי לעשות?
    מקווה שתעזרי לי
    בתודה נתנאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנתנאל

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    אין סיבה שאני לא אעזור.
    דבר ראשון הקפד למרוח בכל יציאה מהבית (ביום) מקדם הגנה, אמלית לך על מקדם הגנה של גרנטיק שהוא ישמש לך גם כלחות לעור ,מלנו מספר 3.
    בערב מרח על עור הפנים ג'ל ביו ריפר של חברת הולילנד או סופר אמוליין של סומה הרבה, תכשירים אלו נועדו להפחית אדמומיות ולהרגיע.
    הקפד לא לרחוץ את פנייך במים חמים ולשתות הרבה - כל זאת אם השיזוף נובע מהשמש,במידה ומדובר על עור שזוף כתוצאה מהאדמומיות כרונית והתרחבות של הקפילרים (נימי דם), אמליץ לך לשתות פחות משקאות המכילים קופאין,ולמרוח קרם מספר 11 +קרם מספר 54 של חברת יונקה.
    בהצלחה, בכל שאלה נוספת אני פה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית עור הפנים (עןר שמנוני+פצעים)
    נדיה
    15/04/2007

    שלום רב!
    אני בת 21, מאז ומעולם היה לי עור שמנוני באיזור ה-T עם נקבוביות סתומות. בתיכון התחילו להופיע פצעים קלים עד לתקופת הצבא שהמצב די החמיר! לפני שנה פניתי לרופא עור וקיבלתי המלצה לטיפול בראקוטן. בתום נטילת התרופה (חצי שנה) המצב השתפר בהרבה והעיר היה חלק!:)
    אך הופתעתי לגלות את בואם של הפצעים לאחר כ-3 חודשים... ושוב הברק הזה במצח, סנטר והאף! "השחורים" חזרו! אומנם המצב כרגע לא חמור כפי שהיה לפני הטיפול בראקוטן אבל עדיין נמאס לי מהתעסקות תמידית בבעיה הזאת! פשוט מיואשת כבר מלקנות כל מיני מוצרים בתקווה שיוכלו לעזור לי... כל הזמן בחיפוש אחר פיתרון.
    פניתי שוב לרופא עור והוא המליץ על טיפול של חודשיים באנטיביוטיקת טטראציקלין אבל זה לא עזר! אני כבר לא יודעת מה לעשות... ): פשוט נמאס! כבר רכשתי אין ספור מוצרים לעור שמנוני... מסיכות מכווצות על בסיס חימר, מי פנים נטולי אלכוהול, סבונים שונים... משתדלת לשתות הרבה מים, אוכלת בריא, הולכת לקוסמטיקאית אבל שום דבר לא עוזר... תמיד המצב אותו הדבר... המצב "על הפנים" במלוא המובן!
    התייאשתי מלקרוא שוב ושוב כתבות באינטרנט עם המלצות לטיפול בעור שמנוני... ניסיתי הרבה דברים וכלום! הפצעונים באים והולכים והעור מפריש שומן. אנא עיזרו לי בבקשה מכם!
    אשמח לקבל הדרכה, לקבוע פגישת ייעוץ, להגיע לטיפול, לקבל טיפ כלשהו... הכל! רק להתעורר בבוקר ולהסתכל במראה באמבטיה ולראות פנים ללא פצעונים, ללא נקבוביות, ללא "שחורים", ללא ברק באיזור ה-T.
    סורי שיצא ככה ארוך המכתב שלי אבל תבינו אני פשוט מאוד זקוקה לעזרתכן!!! הבעיה הזאת משפיעה על אורח חיי ועל מצבי רוח.
    מחכה לתשובה!:)
    תודה מראש!
    כל עזרה תתקבלנה בברכה.
    יום טוב!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנדיה

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    אין יאוש בעולם כלל ובטח לא בכלל בעיה שניתן לטפל בה.
    עליך להבין שאקנה היא מחלה כרונית הקוסמטיקאית תפקידה להגדיל את המרחב בין התפרצות אחת לשניה (של הפצעים).
    כל מה שניתן לעשות בבית הינך עושה המשיכי כך אבל זכרי אל תיבשי את העור יבוש מביא להצטברות חלב (שומן) וזה מביא לקומודונים מה שקוראים בשפת עמינו שחורים ושחור שלא נוקז בזמן ע"י קוסמטיקאית בלבד יהפוך לפצע.
    אמליץ לך להשתמש בתכשירים של חברת אם די פורמולשיין או דרמלוגיקה.
    אם הינך גרה באזור ת"א כתבי לי את האימייל שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דואר אלקטרוני למתן מידע

    נדיה
    15/04/2007

    דואר אלקטרוני [email protected]


    ושוב תודה!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיערות על האף
    אור
    15/04/2007

    ישלי מלא שערות קטנות על האף מה לעשות ?

    האם שאני יוציא אותם אז יגדלו יותר מהר שיערות במקומם ?

    להוציא או לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיערות על האף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שערות באף

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    אין חשש להוציא שיער בכל מקום בגוף ההוצאה אינה גורמת לריבוי שיער בתנאי שהפעולה תתבצע בעזרת שעווה בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם פנים יעיל
    גלית
    14/04/2007

    האם תוכלו להמליץ לי על קרם פנים פשוט ויעיל לצעירות לשימוש יומיומי שאינו מותיר את העור שמנוני, נספג בקלות בעור, מגן מפני פגעי הסביבה ומקרני השמש ולא יקר מידי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם פנים יעיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם פנים לליטל

    רחלי אלמקייס
    14/04/2007

    לפי דרשותייך קרם פנים שיוכלו להתאים לך, הנה מספר הצעות:
    1.קרם לחות של חברת דרמלוגיקה - אקטיב מויסט- מאוד מומלץ.
    2. קרם של חברת גרנטיק - מלנו מספר 3.
    3. קרם לחות של חברת סוטיס - הידרופטימלץ
    4. קרם לחות של חברת פיטומר - הידרהקונטניו בסיס - מומלץ מאוד.
    תנסי ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה...בבקשה
    תמרה
    13/04/2007

    שבת שלום,
    אני בת 30 עור קצת בעייתי...נוטה לפצעונים וליובש באזורים מסויימים,
    יש לי עור רגיש, ועל כן לא כל מוצר תאים לי, לפעמים לאחר שמוש במוצר חדש מתפתחת אצלי פריחה...
    אבקש המלצה לגבי טיפוח...סבון, קרם...
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכוונה...בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור בעייתי

    הילה
    13/04/2007

    ציינת שעורך בעייתי וכי לעיתים מתפתחת פריחה כתוצאה משימוש במוצר חדש. מסיבה זו בלבד הייתי ממליצה לך לפנות לקוסמטיקאית אשר תוכל לראות את פנייך ולקבל ממך אינפורמציה נוספת לפני שתמליץ לך על חברה זו או אחרת.
    כל המלצה מבלי לראות את פנייך, לא תהייה מספיק מקצועית - לטעמי.

    מקווה שתמצאי חברה שתתאים לך בקרוב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילה

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    להילה הבחורה שענתה על מספר שאלות בפורום אבקש אם תוכלי ליצור עימי קשר, רישמי לי את האימייל שלך .
    תודה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה לגבי קרם ותכשירי טיפוח

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    נתחיל ונסביר לך קצת על התופעות שיש לך בעור :
    היובש שיש לך בעור הפנים נובע כתוצאה מחילופי עונות ושינוי קיצוני במזג האוויר או כתוצאה מיבוש יתר של העור ושימוש בתכשירים שאינם מתאימים לעורך.
    אמליץ לך להשתמש במוצרים של חברת דרמלוגיקה שהם מוצרים שניבדקו דרמטולוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה...האם אפשר למצוא אותם בכל בית

    תמרה
    15/04/2007

    מרקחת או שיש צורך לפנות לקוסמטיקאית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמרה בקשר לתכשירים הכוונה

    רחלי אלמקייס
    16/04/2007

    את התכשירים ניתן למצוא אצל קוסמטיקאית בלבד, אם את צריכה עזרה נוספת באיתור קוסמטיקאית במגום מגורייך כיתבי לי ואנסה לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נושא שנורא מטריד אותי.
    ליאל
    13/04/2007

    היי.
    יש לי כתמים שחורים מתחת לעיניים,ממש שני כתמים,תופעה זו ממש מטרידה אותי ומריעה לי מאחר וגם אני רוצה שהצבע יהיה אחיד ושלא יהיו פתאום שני עיגולים שחורים מתחת לעיניים.יש לציין שאני משתמשת בקונסילר שלא כל כך עוזר,הוא מטשטש מעט מאוד,כלומר שעדיין רואים שני עיגולים שחורים מתחת לעיניים.
    בבקשה תעזרו לי! מה אני יכולה לעשות שלא יהיו לי יותר עיגולים שחורים?
    תודה רבה,ליאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נושא שנורא מטריד אותי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאל.

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    כהויות מתחת לעין נובעת ממספר סיבות כתבתי מספר פעמים בפורום על הנושא, תקראי.
    אחזור בקצרה ואומר את הסיבות לכהות סביב העין:
    1. גנטיקה - עובר בתורשה.
    2. בעיות בתפקוד הכבד - יש לעשות בדיקה.
    3. חוסר בויטמין B12- יש לעשות בדיקה.
    4. חוסר שינה.
    אמליץ לך:
    * לגבי הקונסילר לשאול את שירה.
    מבחינה קוסמטית את הכהות לא ניתן להעלים ב100% אלא לבהיר ולמנוע החמרה של התופעה.
    קרמים לטיפול בכהות:
    א. קרם עיניים פיטו קונטור של חברת יונקה.
    ב. סרום קמלאיי של חברת NMF.
    ג. קרם ליפוזום של חברת אינה רויאל.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחורים!
    גילה
    12/04/2007

    יש לי המון שחורים בין הגבות.. איך להוציא אותם??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחורים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילה - פתרון לשחורים.

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    לידע כללי שחורים בשפה המקצועית נקראים קומודונים.
    אין להוציא לבד שחורים בכל אזור בפנים אמליץ לך לבקר אצל קוסמטיקאית היא תדע לעשות זאת בצורה המקצועית, לקוסמטיקאית יש מיכשור ותכשירים שאין ברשותך.
    בלי שום קשר ביקור אצל הקוסמטיקאית זו חוויה מפנקת ונעימה, מלבד להוצאת השחורים בטיפול את מחדשת את העור ע"י פילנג מסכה ועיסוי.
    תנסי וספרי לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות
    אילנית
    12/04/2007

    שלום רב,
    ברצוני לשאול מספר שאלות ואשמח לתשובות.

    1. אני רוצה לדעת, אילו סוגי גבות מתאימים לכל סוג פנים?
    2. מהי הדרך הטובה ביותר עם כאב מועט/ללא כאב להסרת שיער (לא לייזר או הסרת שיער לצמיתות).
    3. מהי שגרת הטיפול בעור שעליהן אתן ממליצות? (אני מתכוונת לחלב פנים, קרם פנים, ג'ל פנים... מה מומלץ?).
    4. אני חושבת שאם יש המון הגבלות באיפור בגלל סוג העור וכו',
    זה די מעצבן, מכיוון שאם למישהו יש פנים עגולות למשל, שמנוניות עם עיניים שקועות ועור חום, מעט מאוד סוגי איפור מתאימים, ולפי דעתי, איפור זה אומנות, וצריך לדעת לשלב איכשהו גם דברים שלא מתאימים.
    מה אתן חושבות על זה?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנית

    רחלי אלמקייס
    12/04/2007

    נתחיל לפי סדר השאלות שלך:
    1. עיצוב גבות זו תורה בפני עצמה ואת כל סוגי ההתאמות יש ללמוד באופן מסודר בקורס.
    2.אין דרך להעלים או להפחית את עוצמת הכאב כתוצאה מטיפול להסרת שיער,עם הזמן עוצמת הכאב פוחתת כתוצאה מהרגל.
    3. שיגרת טיפוח לעור הפנים:
    א. להקפיד לשטוף את הפנים בוקר וערב בסבון שמתאים לסוג העור.
    ב. למרוח קרם לחות בוקר וערב- אפשר בערב להוסיף סרום.
    ג. להקפיד למרוח ביום בכל יציאה מהבית מקדם הגנה.
    ד. פעם בשבוע יש לעשות פילינג ומסכה.
    ה. חובה בוקר וערב למרוח קרם עיניים.
    ו. שתי הרבה מים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב גבות
    סיגל
    11/04/2007

    אני קוסמטיקאית שמעונינת ללמוד עיצוב גבות היכן את ממליצה ללמוד?
    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיצוב גבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב גבות

    רחלי אלמקייס
    11/04/2007

    אמליץ לך בחום ללמוד במכללה לקוסמטיקה רפואית - אם את צריכה עזרה על מנת לתקשר איתם רשמי לי את האימייל, רישמי לי את האימיל ואוכל לתת לך עוד אינפורמציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות
    סבטלנה
    11/04/2007

    היי רחל!
    אני בת 16 וחצי. כבר כמעט 5 שנים על עור הפנים שלי ישנם פצעי בגרות.
    כשהייתי יותר צעירה ניסיתי לטפל בהם בכל מיני שיטות ששמעתי מאנשים שונים, אך רובם לא עזרו במיוחד. אז גם הפצעונים לא כל כך הפריעו לי.
    כמובן שגם היום אני מנסה לטפל בפנים- עם ניקוי במי פנים, סבון שמייבש את העור השמנוני ומשחה נקודתית(אלה הם תחשירים מסדרת OIL FREE שהציעו לי לנסות אותם). אבל רוב הטיפולים האלה עוזרים להקטין את הקמות של הפצעונים -לייבש ועוד ...אך עדיין יש על הפנים שלי לא מעט פצעונים וזה מציק לי בזמן האחרון.

    כמו כן, רופאת נשים הציעה לי לקחת גלולות כדי לטפל בפצעים אבל אני עדיין שוקלת רעיון זה. האי -חלטטיות נובעת מכך שכעט כמות הפצעים אינה גדולה כל כך כדי לקחת גלולות, אבל ישנה בעיה נוספת שגם היא מפריעה לא פחות (אפילו יותר). -כאשר הפצעונים עוברים, במקומות מסוימים נשארים כתמים נקודתיים כהים/אדומים שהם מפריעם אפילו יותר מהפצעונים מכיוון שהם רבים יותר ולוקח להם נורה הרבה זמן להיעלם -חודשים שלמים (עד חצי שנה ויותר!) .

    האם את יכולה להמליץ על טיפול כלשהו בפצעי בגרות. כמו כן האם ישנה דרך לגרום ל"כתמים" ,הנשארים אחרי הפצעונים, לעבור יותר מהר?! או בכלל למנועה מהם להישער.
    האם בכלל קיים טיפול יעיל שאינו כולל תרופות או גלולות. (כי לא הייתי רוצה להתחיל עכשיו עם גלולות או תרופות).


    אשמח מאוד לקבל ממך תשובה!!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעי בגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום סבטלנה

    הילה
    15/04/2007

    מאחר ואינך מעונינת בתרופות וגלולות (ואני שמחה על כך), אשמח להמליץ לך על טיפול טבעי באמצעות צמחי מרפא.
    טיפול מעמיק - לצורך זה עלייך להיפגש עם מטפל אשר יאבחן אותך בצורה מקיפה ויקבע את דרך הטיפול והפורמולה המתאימה מצמחי מרפא.
    טיפול חיצוני משלים - תוכלי להתחיל להשתמש במוצרים טבעיים המבוססים גם הם על צמחים ושמנים אתריים.

    אשמח לכוון אותך אם את מעונינת.
    רק בריאות,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי אקנה

    עדי
    16/04/2007

    שלום רב,
    בעייתי מאוד מאוד דומה לסבטלנה ומאד הייתי רוצה לקבל פרטים לגבי הטיפול בפצעי הקנה שהתפשטו על כל הפנים שלי, על הגב והכתפיים, וכן איני מוכנה להשתמש בגלולות ובתרופות. אלא בחומרים טבעיים.
    אודה מאוד מאוד על עזרתך בפתרון.

    תודה.. עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות לסבטלנה

    רחלי אלמקייס
    16/04/2007

    היי סבטלנה, תשובתי אלייך מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן:
    1. יש להבין שאקנה זו תופעה כרונית שמקורה בחיידק שנימצא בגוף.
    2. תפקיד הקוסמטיקאית הוא בחלק הראשון לטפל באקנה שהתפרץ והופיע על הפנים ובחלק השני להגדיל את טווח ההתפרצות של ההאקנה.
    3. חובה על המטופל להבין שחובה להשלים את הטיפול במכון עם טיפול אינטסיבי בבית.
    4. בקשר לכתמים אל חשש ניתן להבהיר אותם אבל יש סדר מסוים לטיפול קודם מטפלים באקנה ואז בכתמים לכתמים עוברים סידרת טיפולי הבהרה, בנתיים על מנת שהכתמים לא יחמירו אמליץ לך ביום בכל יציאה מהבית לשים חסם שמש ולהימנע מחשיפה ממושכת לשמש.
    בכל שאלה אני פה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלליות
    אורנית
    11/04/2007

    שמתי לב שישנן כמה דרכים להניח צלליות.
    אני מאוד מתעניינת בנושא, כיוון שהדגש הוא אצלי על העיניים.
    אני משתמשת בצללית בהירה על כל העפעף עד לגבה, בצללית
    כהה יותר על העפעף עצמו ומטשטשת בין שתי הצלליות, מה שנותן את האפקט. האם אני מתאפרת נכון?
    שמתי לב שיש כאלה שמאפרים עם 3 צלליות וגם 4.
    איפה אפשר לקבל מידע לגבי אופן הנחת צללית בעולם הוירטואלי?
    תודה
    לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטונים לאיפור

    שירה אוחיון
    12/04/2007

    אני יודעת שבאתר של ירין שחף יש סרטונים שמסבירים איך לאפר את העיניים בסגנונות שונים.
    לגבי מה שתיארת, את מתאפרת בסדר, ואת יכולה להשתמש בגוון ביניים בין הצללית הכהה והבהירה (בערך על שקע העיין) חשוב שיהיה יותר בהיר מהצללית הכהה, ויותר כהה מהבהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים שקועות
    רחל זאבי
    11/04/2007

    שלום לשירה,
    אני בת 56, עור די טוב קמטים פה ושם לא נורא...השקיעה של העיננים פתאום מפריעה לי מאוד.
    יש בודאי פתרונות איפור לתופעה. איך אפשר למזער את התופעה ע"י איפור?
    תודה, רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים שקועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים שקועות

    שירה אוחיון
    11/04/2007

    היי..
    ראשית כל, אמליץ לך להמנע משימוש בצלליות חומות, בורדו או אפורות (הן גורמות למראה שמזכיר צל- מה שיכול לגרום לעיניים להראות שקועות יותר)
    צלליות בהירות יכולות לעזור לך מאוד. ורדרד, שמנת, לבן, תכלת...
    שימוש באיילינר גם לא מומלץ במיוחד היות והוא גורם לעיין להראות קטנה יותר.
    מה שחשוב זה לשמור על מראה מואר ונקי ואת זה תשיגי בעזרת צלליות בהירות ומבריקות,
    ולא לשכוח מסקרה שמאוד פותחת את העיין ויוצרת אשלייה של עיניים גדולות יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מקצועית רחלי בבקשה!
    דניאל
    11/04/2007

    היי רחלי,

    לפני כחצי שנה התחילו להופיע אצלי קמטים בצידי העיניים - ושהתייעצתי עם יועצת יופי בסופר פארם נציגה של קליניק היא המליצה לי על קרם עיניים שנקרא : REPAIRWEAR INTENSIVE EYE CREM
    ואחריו אני שמה שתי נקודות קטנות של :REPAIRWEAR DEEP WRINKLE CONCENTRATE
    תאמת אני לא רואה שום שינוי אני כבר משתמשת בזה בוקר וערב במשך כחודשיים מלאים...

    האם את היית ממליצה על טיפול או רכישת קרם אחר לקמטים שיעזור לטשטש את האזור
    אני מרגישה גם אחרי קרם העיניים שהאזור קצת יבש אולי בגלל או כתוצאה מהקרם השני שאמור למתוח ... מה דעתך אשמח לשמוע את דעתך המקצועית
    המון תודות
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מקצועית רחלי בבקשה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפוח העיניים

    רחלי אלמקייס
    11/04/2007

    דניאל שלום,
    לפני שאמליץ לך על קרמים שתוכלי למרוח מסביב לעיניים אספר לך קצת מהו ההבדל בין תכשיר קוסמטי לתכשיר שנימכר בסופר פראם:
    גם תכשיר שנירכש בסופר פראם וגם תכשיר שנרכש אצל קוסמטיקאית הינו תכשיר קוסמטי,
    ההבדל בינהם שתכשיר קוסמטי מכיל ריכוז גבוה של חומר פעיל מפני שאותו מתאימה קוסמטיקאית ולא דיילת יופי, לדיילת שעומדת מולך אין את הכלים באותו הרגע לאבחן כמו שיש לקוסמטיקאית.
    סביב העין אינו אזור שנוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה בכלל שהאזור אינו עשיר ברקמת שומן ולכן יש לטפלו ביתר תשומת לב.
    המומלצים על סמך ניסיוני:
    1. הצמד קרם עיניים נוטרי קונטור וסרום של חברת יונקה.
    2. קרם עיניים של חברת אם די פורמולשיין.
    3. קרם עיניים של דרמלוגיקה.
    איפה רוכשים? ואיך משתמשים רישמי לי האימייל שלך ואכתוב לך.
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה שאלה מקצועית אליך!
    דניאל
    11/04/2007

    שלום רב שירה,

    שירה הייתי מאד מאד מעוניינת אם תוכלי להמליץ לי על מק אפ - פאודישן או אבקה
    לבוקר אני אוהבת את המראה הטבעי ואני דיי בהירה...
    כיום אני משתמשת בפאודישן נוזלי בהיר של חברת מאק.... האם את היית ממליצה לכיסוי טוב יותר ושלא יבליט את הקמטים בפנים ויראה מראה של יובש על (סדרת פיקסשל מאק ) מה דעתך?
    דרך אגב רכשתי גם את הסליקון שאמורים לשים לפני הפאודישן - אך לדעתי סתם ביזבוז על הכסף אין שום שינוי.....

    אודה מאד לעזרתך המקצועית
    תודה רבה
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שירה שאלה מקצועית אליך!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דניאל

    שירה אוחיון
    11/04/2007

    המוצרים של חברת M.A.C. מצויינים ואני מאוד אוהבת להשתמש בהם גם על עצמי וגם על הלקוחות שלי.
    שאלתי היא אם את מתכוונת לסדרת הסטודיו פיקס שלהם (בא בפודרייה שחורה באבקה דחוסה מאוד)
    אם את משתמשת באבקה הייתי ממליצה בחום רב לעבור למייק-אפ נוזלי. האבקה הדחוסה מסדרת הפיקס נועדה יותר לתיקוני איפור במהלך היום (פיקס=לתקן) למנוע הברקות שנגרמות מזיעה או שומן שמפריש העור, לכסות שקעים מתחת העיניים, ועוד. השימוש העיקרי בה הוא יותר תיקוני...

    יש לחברת מאק מייק-אפ שנקרא FACE AND BODY שמגיע באריזה מאוד גדולה וחסכונית. הוא אומנם מאוד נוזלי, אבל עובדים איתו בשכבות, כך שהוא יכול ליצור מראה מאוד טבעי וקל לבוקר עם שכבה אחת בלבד, ומראה יותר מוקפד או כבד לערב בעזרת כמה שכבות. בגלל הנוזליות שלו הוא יושב נהדר על הפנים ולא מבליט מאוד את הקמטוטים. מורחים אותו עם האצבעות או עם מברשת מתאימה (שדומה למברשת גילוח של פעם..) והוא נ-פ-ל-א..
    בעזרת הפיקס את יכולה לתקן את המייק-אפ במהלך היום (את יודעת.. קיץ, חם, מזיעים, האיפור זז כל הזמן).
    לפני שאת קונה אותו בקשי מאחת המוכרות בחנות למרוח לך אותו. לכי איתו הביתה ותראי איך הוא מגיב במהלך היום. אם בערב עדיין אהבת את התוצאה סימן שהוא מתאים לך (ואז את יכולה גם לקנות אותו)
    ב ה צ ל ח ה . . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום