קרוספיט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרוספיט
    אלעד
    29/06/2011

    שאלה על אימון הקרוספיט
    ראיתי באתר של הקרוספיט שיום אחרי יום עשו לחיצת כתף כלומר עבדו על אותו שריר אך יום אחד עשו 50 חזרות ויום למחרת 10 חזרות.כנ"ל לגבי מתח
    השאלה היא אם אופן האימון הרנדומאלי הוא תקין?
    ודבר שני אין בעיה לעבוד יום אחרי יום על אותו שריר למרות שמספר החזרות הוא שונה?
    /

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרוספיט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוספיט - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    30/06/2011

    הערותי...
    1. מטרת האימון בקרוס פיט שונה לחלוטין מאימון משקולות סטנדרטי ולכן גם הפעלה של אותה קבוצת שרירים יום אחר יום הנה מקובלת. כמובן אם מטרת האימון הנה היפרטרופיה או פיתוח כוח הרי שהדבר לא סביר ולא אפקטיבי.
    2. בקורס פיט מבצעים מאמצים שונים, מגוונים ויוצאי דופן על מנת לגרות שת מערכות הגוף השונות באופן לא צפוי. זו גם הייחודיות של השיטה. לכן ניתן למצוא אימונים אירוביים עצימים משולבים עם אימוני סבולת שריר ועוד ועוד.
    3. לגבי מספר חזרות חשוב לציין שמספר החזרות המבוצע בכל סט משפיע על המרכיב אותו מעוניינים לשפר- כוח, סבולת שריר, היפרטרופיה וכדומה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו