היי. שאלה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי. שאלה.
    לירון
    03/07/2011

    כמה קלוריות שורפים בהליכה מהירה של 40-45 דקות?
    האם הליכה נחשבת "פעילות גופנית" יעילה להורדה במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי. שאלה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירון

    ד''ר איתי זיו
    03/07/2011

    הערותי....
    1. הליכה של 45-40 דקות עשויה להביא לשימוש של 250-200 קלוריות בממוצע. תלוי רבות בקצב ההליכה. ככל שהוא מהיר יותר מספר הקלוריות שייעשה בהן שימוש - יגבר.
    2. על מנת למקסם ירידה במשקל ולהעלות חילוף החומרים מומלץ מאוד להוסיף גם אימונים אנאירוביים. אימון משקולות, סוגים מסוימים של יוגה, שיעורי סטודיו וכדומה.
    3. הליכה אינה מספקת לירידה במשקל מכיווון שמספר הקלוריות יחסית זניח לסוגי אימונים אחרים. בכל מקרה חשוב להקפיד על תפריט המוגבל קלורית אחרת אף למרות ההליכה עלולה להתרחש השמנה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנאירובי

    לירון
    04/07/2011

    האם ישנה שריפת קלוריות באימון אנאירובי? כי לפי מיטב הבנתי שריפה של קלוריות באימון כזה היא זניחה מאוד ורק נועדה לחיזוק השרירים.
    יש לציין שאני עושה אימוני משקולות 3 פעמים בשבוע בממוצע ועובדת בעיקר על ידיים (אחורית וקדמית) ובטן (סטים של כפיפות בטן).

    תודה על התשובות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא קיבלתי תשובה..

    לירון
    06/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנאירובי - תגובה ללירון

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    הערותי...
    1. אימון אנאירובי לא מצריך שימוש רב יחסית בקלוריות לעומת אימון אירובי. אבל היתרונות של אימון זה רבים במיוחד ולא מומלץ בכלל לפסוח עליו. אחד מהדברים החשובים הנו העלאת מסת הגוף הרזה באופן ממשי והגברת חילוף החומרים בשל כך.
    2. לגבי התרגילים המצוינים... חשוב לשלב תרגילים דווקא לקבוצות שרירים גדולות ולר קטנות. ניתן לשלב בין מספר תרגילים ולהשיג תוצאות טובות. למשל: משיכת פולי עליון בישיבה באחיזה צרה (גב), חתירה במכונה ייעודית בישיבה (גב), לחיצת חזה בשכיבה עם משקולות יד (חזה), לחיצת חזה בשכיבה עם משקולות יד (פושטי המרפק), סקווט עם מוט (רגליים), מכרעים עם משקולות יד (רגליים), גשר קדמי וגשר צידי על הקרקע (שרירי הבטן). ..תרגילים אלה מתאימים לנשים ניתן לבצעם תקופה של חודש-חודש וחצי ולהמשיך לתוכנית אחרת מתקדמת יותר. מספר חזרות בכל סט 15-12 וזמני מנוחה בין הסטים- 60 שניות. ימי אימון בשבוע לפי מספר האימונים השבוע והעיקר לא בימים עוקבים.
    3. חשוב במיוחד להקפיד על תזונה מתאימה לפני/אחרי האימון ובכלל במהלך היום. בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו