מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי שלום,אני כבר שאלתי פה כמה שאלותהיי10/07/2011
אבל ככה:
אני בן 15,ואני רזה.יש לי שרירי בטן חזקים,וסה"כ רוב השרירים של הם בסדר מבחינת החוזק(לא חזקים ממש אבל בסדר),אבל הנפח שלהם מאוד מאוד קטן וגם המסה ולכן אני מבחוץ נראה מאוד רזה,ובפרט שרירי החזה שלי בכלל לא בולטים והחזה שלי נראה כמו של ילד בן 8.גם שרירי הידיים שלי קטנים(היקף יד במצב רפוי 23-24 ס"מ).בנוסף הסיבולת שלי היא לא כל כך טובה,אני עושה גג 40 שכיבות סמיכה וכו'...אני רוצה לבנות תוכנית אימונים שתכלול הכל - אני רוצה לשפר את כל השרירים,להתחזק ולהתרחב,וגם להתחיל בריצות.האם חדר כושר ובניית תוכנית אימונים ממאמן מוסמך יכולים לעזור??
ועוד שאלה:האם בתוך שנתיים אפשר להגיע לתוצאות מצוינות בשרירים ובסיבולת כאשר מתאמנים שלוש פעמים בשבוע בממוצע שעה בכל אימון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה - לגבי תוכנית אימונים
ד''ר איתי זיו11/07/2011הערותי...
1. מציע לבנות תוכנית אימונים מסודרת על מנת להעלות מסת שריר. מספר אימונים בשבוע 4-3 וזמן האימון עד שעה וחצי, אימו אירובי ואנאירובי יחד.
2. אפקט האימון של שרירי הגוף השונים הנו שונה כלומר שרירי החזה מגיבים חא באותה מהירות וקצב כמו שרירי הידיים או הרגליים. במידה והכוונה הנה לפתח שרירי חזה חשוב לבחור תרגילים מתאימים ולא פחות חשוב הנו העומס עימו עובדים שחייב להיות גבוה דיו על מנת שיהיה גירוי .
3. תוך שנתיים ניתן להשיג תוצאות מצוינות ללא צל של ספק אך חשוב גם לבנות תוכנית תזונה מתאימה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה,הבעיה היא שבזמן האחרון
היי11/07/2011יש לי תחושות מאוד לא טובות עם הלב:כאבים בחזה ולעיתים כאבים בעת נשימה וקשיי נשימה,הרגשה לפעמים שכאילו נתפס לי הלב או שאין לי דופק וגם בעת מאמץ אני מרגיש לפעמים לא טוב(אתמול הייתי בבריכה ושחיתי והייתה לי תחושה לא טובה וגם כשעשיתי שכיבות סמיכה אותו הדבר).לדעתך כדאי ללכת קודם כל לבדיקות כדי לוודא שהכל בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה,הבעיה היא שבזמן האחרון - תגובה
ד''ר איתי זיו12/07/2011מציע במיידי לפנות עם אותה שאלה לפורום רפואת ספורט במיידי וכן חשוב לבצע בדיקות רפואיות מקיפות על מנת לשלול בעיות פוטנציאליות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









