שמירה על תוצאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמירה על תוצאות
    כפיר
    11/07/2011

    חזרתי לאחרונה מחו"ל אחרי 4 חודשים (היה נהדר, תודה ששאלתם) כאשר שם התאמנתי בחדר כושר 3 פעמים בשבוע, שעה בכל פעם. הגעתי לתוצאות לא רעות מבחינת פיתוח שרירים ואני עכשיו בארץ לתקופה של עוד 3 חודשים ואז חוזר לחו"ל- שם אני כנראה אמשיך באימונים.
    אני מפחד לאבד את השירירים שצברתי עד כה והייתי רוצה לשמור על התוצאות ולא לחזור לרזון משעמם.
    אני לא יכול ללכת לחדר כושר פה בארץ, כי אין לי זמן כל כך לזה גום לא כסף. החלקי החשובים לי ביותר הם החזה והזרועות.
    האם שכיבות סמיכה וכפיפות בטן יספיקו לי? ואם כן, מה המינימום הרצוי של סטים שכדאי שאעשה בשביל לשמר את התוצאות שהשגתי עד כה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירה על תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירה על תוצאות - תגובה

    שי אלנקרי
    14/07/2011

    שלום כפיר,

    קשה לי לומר לך בוודאות שמסת השריר או התוצאות שהשגת עד כה ישמרו. סביר להניח שבאמצעים דלים (ללא מכון כושר) תצטרך להתעלות על עצמך ואולי אף לרכוש משקולות לבית. שכיבות שמיכה וכפיפות בטן עובדים על אזורים מסוימים בגוף ולא על כולו ולכן אתה עשוי להזניח אזורים אחרים. כדאי לשקול רכישת זוג משקולות עם הרכבה כדי שזה יאפשר לך לשים או להוריד משקל בהתאם ליכולת האישית בכדי לשמר את מסת השריר ואת התוצאות שכבר השגת. מקווה שתמצא את שביל הזהב. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו