שאלה לאיתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאיתי זיו
    עמוס
    11/07/2011

    בהמשך לדיון הקודם שלנו?

    מה הבעיתיות ב abc 3 פעמים בשבוע??

    כאילו אתה אומר ששריר צריך לעבוד יותר מפעם בשבוע אבל בהרבה מקומות שקראתי מספיק פעם בשבוע בעצימות גבוה זו טעות?

    ו לא הבנתי למה בכל מקום כתוב משהו אחר יש כאלה אומרים 48 שעות 72 ויש כאלה שבוע לפי מה קובעים את זמני המנוחה

    והאם שבוע מנוחה יכול להתאים גם ב abc או שרק ב abcde אם אפשר הסבר תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאיתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמוס

    ד''ר איתי זיו
    12/07/2011

    הערותי.....
    1. עצימות האימון נקבעת לפי מספר פרמטרים. עיצימות האימון, נפח האימון ומספר החזרות כמובן. ביצוע 3 אימוני כוח בלבד לקבוצות השרירים השונות לפי חלוקה של ABC לא מספיק במרבית המקרים ליצור גירוי מספק לקבוצות השרירים. אימונים המפוצלים ל- 3 חלקים מצריכים מנוחה של 5-4 ימים לכל היותר ולא 7 ימים!!! במידה ומעוניינים לבצע אימון לקבוצת שרירים אחת פעם בשבוע אזי תוכנית האימונים תפוצל ל- 6-5 חלקים. פיצול זה מתאים בעיקר למפתחי גוף מקצועיים.
    2. המדד הנו התקדמות. אם ישנה התקדמות גם בפיצול ל- 3 חלקים אין מניעה להתאמן כך אך חשוב לעקוב אחר ההישגים על מנת לדעת שהאימון אפקטיבי דיו.
    3. אם כך, אימונים של 4-3 בשבוע נפצל ל- AB ואימוני כוח של 6-5 פעמים בשבוע פיצול ל- 4-3 חלקים ואילו אימונים של 6 ימי אימון- 6-4 חלקים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    עמוס
    13/07/2011

    אבל אני עושה 2 שרירים באימון לא 3?

    חזה יד אחורית

    גב יד קדמית

    רגליים וכתפיים

    חוץ מזה שאם אני עובד חזק לא הבנתי למה מי שבא כל יום יכול לעבוד על שריר פעם בשבוע ומי שלא בא כל יום לא יכול?

    הרי גם באימון שאני יעשה שני שרירים אני יגיע לעצימות הרבה יותר גבוה מאשר אני יעשה את כל הגוף לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    עמוס
    13/07/2011

    תוך כמה זמן ללא עבודה על שריר הגוף יפרק אותו?

    כאילו ניהיה לי בלבול ממש גדול

    פעם חשבתי 1-3 עושים כל הגוף3-4 ab ו 5-6 ABC אבל בפועל כל המפתחי גוף הרציניים אצלנו עובדים כל אימון על שריר אחד ואמרו לי אם אני מגיע 3 לעשות abc

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמוס - המשך

    ד''ר איתי זיו
    14/07/2011

    במידה ולא מתאמנים אפקט האימון פוחת, חלה ירידה במסת השריר (מכונה אטרופיה). לא ממש פירוק השריר. תהליכים קטבוליים מתרחשים כאשר מתאמנים בעצימות גבוהה מאוד זמן ממושך, כאשר התזונה לא מאוזנת ועוד. אי לכך חשוב שאימוני כוח יתבצעו בטווח הזמן של 60-45 דקות בממוצע.
    איני מכיר הנחיה של אימון 3 פעמים בשבוע חלוקה ל- ABC. מפתחי גוף לא מתאמנים כך!!!!!!! אין מפתח גוף שמתאמן 3 פעמים בשבוע מכיוון שהגירוי המופעל על מערכות שלד-שריר נמוך מדי על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו?

    איתמר
    14/07/2011

    אז בגדול מתאמן שבא 1-3 לחדר כושר עובד על כל הגוף

    3-4 עובד ab

    5-6 abc

    או 5-6 abcde

    אבל תוכנית לדוגמא של 3 פעמים abc

    או 4 פעמים abcd

    או פעמים ab

    לא מתאימה מכייון שעובדים על שריר פעם בשבוע זה למי שבא גל יום לחדר כושר
    ואם באים פחות מומלץ להיתאמן על כל שריר יותר מפעם בשבוע לכיוון הפעמיים?


    לדוגמא אם אני בא 3 פעמים כמו שאמרתי ועושה חזה טרייספס גב בייספס רגליים כתפיים עדיף לי כבר לעבור לתוכנית ab או תוכנית לכל הגוף באימון שכל שריר יקבל יותר פעמים בשבוע גירוי אפילו שכל אימון ניהיה יותר חלש על כל שריר כי צריך לעבוד על יותר חלקים בכל אימון ואי אפשר לקרוע אותך באותה עצימות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה?

    עמוס
    15/07/2011

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמוס- המשך

    ד''ר איתי זיו
    16/07/2011

    החלוקה שצוינה בהודעה ששלחת - נכונה. לכן פיצולים של מעל AB מתאימים באמת לפוקדים את חדר הכושר 5 פעמים בשבוע ומעלה. כפי שהזכרתי לא מתאמנים 3 פעמים שבבוע עם פיצול ל- 3 חלקים. וזאת בעיקר בשל ההפסקה הארוכה מדי בין האימונים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    עמוס
    18/07/2011

    בדקתי את הנושא לעומק דיברתי אם מפתחי גוף מקצועיים

    והמסכנה שהגעתי היא ש פעמיים בשבוע לא שווה לפצל כי אז זמני המנוחה ארוכים מידיי ולא מגיעים לעצימות גבוה

    אבל אמרו לי ש אפשר לפצל גם ל abc ל 3 למתאמן ברמה גבוה

    כי כל אימון לוקחים שתי שרירים וקורעים אותם עד הסוף

    זו טעות?

    כי אתה אומר שזה רק מ 5 -6

    אי אפשר לפצל את זה אחרת כי גם באתר בודיבלדינג

    ראיתי תוכנית ל 4 ימים בשבוע שעובדים על כל שריר פעם בשבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    18/07/2011

    עושה סדר.....
    1. אימון כוח אמור להימשך לא יותר משעה על מנת לא להעלות הורמונים קטבוליים באופן ממשי. לפיכך חלוקה לא מושכלת תגרום לכך שהאימון יהיה ארוך מדי ולא מספיק אפקטיבי.
    2. ניתן גם באימון של 4 פעמים בשבוע לחלק ל- ABC. אך האימון צריך להיות עצים במיוחד. כמובן שלא מתאים לכולם.
    3. אימון של 3 פעמים בשבוע בלבד וחלוקה ל- ABC יהיה לא אפקטיבי מכיוון שמדובר על אימון אחד בשבוע לשתי קבוצות שרירים סך הכול. כפי שהזכרתי קודם לכן, צורת אימון זו לא אמורה להיות אפקטיבית לשם העלאת מסת שריר וכח ממשי. אם בכל זאת האימון שלך נעשה בצורה כזו ויש התקדמות, בהחלט הדבר לא שגרתי ובהצלחה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו