האם אימון בחדר כושר פגוע בגדילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אימון בחדר כושר פגוע בגדילה
    דורון
    12/07/2011

    אני בן 15 , גובהי 165 , ומשקלי 54 .
    לפני מספר ימים התחלתי ללכת לחדר כושר . הלכתי לאורטופד מסיבה אחרת והעלתי את העובדה שהתחלתי ללכת לחדר כושר ורציתי לדעת את דעתו האם זה טוב . והוא ענה שזה פוגע בגדילה והוא המליץ לי לא לעשות בכלל אימוני כוח ופיתוח גוף אלא רק אופניי כושר הליכון וכו' . רציתי לדעת האם טענה זאת נכונה ? ,ואם כן איזה דרכים יש לי לפתח גוף ידיים גב כתפיים בטן . (חשוב להדגיש א. אין לי בעיה פיזית הקשורה לספורט והוא התכוון לכלל האוכלוסייה בגילאים אלו ולא אליי ספציפית . ב. המדריך בחדר כושר התאים לי תוכנית לגילי והתכוונתי להתאמן פעמיים בשבוע בלי עומס רב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדורון

    ד''ר איתי זיו
    12/07/2011

    הערותי....
    1. אין ולו מחקר אחד שמראה פגיעה בגדילה לילדים ומתבגרים לכן אין מניעה שתבצע אימוני כוח על בסיס קבוע 3-2 פעמים בשבוע ואף יותר!
    2. אימון כוח המבוצע באופן מושכל יגרום דווקא לשינויים חיוביים רבים ואחד העיקריים שבהם העלאת צפיפות העצם ופוטנציאל הגביהה. כלומר דווקא אימוני כוח תורמים לגדילה ולא מזיקים והים ממליצים בגילאים צעירים לבצע אימוני כוח על בסיס קבוע.
    3. מציע שתבנה באמצעות איש מקצוע תוכנית אימונים מסודרת וכן תזונה המתאימה לגילך, למטרות האימון שלך ועוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו