שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אלון
    13/07/2011

    אני מתמאמן 4 פעמים בשבוע ולא רואה ממש תוצאתו
    30דק' אופנעים גב+יד קדמי+בטן
    30דק' אופנעים חזה+ יד אחורי+בטן
    30דק' אופנעים כתפם+בטן
    30דק' אופנעים רגלים+בטן

    אני שוקל לקחת קראטין האם כדאי ואיזה לקחת ???

    איזה כדי לקנות והאם מוכרים את זה בבית המרקחת ??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלון

    ד''ר איתי זיו
    14/07/2011

    הערותי....
    1. החולקה של האימונים לא הגיונית ומומלץ חלוקה שונה: באימון A- רגליים, גב, פושטי מרפק ושרירי בטן ואילו באימון B- חזה, כתפיים כופפי מרפק וזוקפי גב. כמובן שאפשרי גם חלוקה אחרת.
    2. מספר הסטים. לשרירי הרגליים, גב, חזה בין 10-7 בממוצע ואילו לידיים ולכתפיים ניתן להסתפק בין 7-6 בממוצע מכיוון שאלו קבוצות שרירים קטנות.
    3. זמני מנוחה בין הסטים- 90-45 שניות. חשוב להקפיד על כך. מספר חזרות באימון בשלב זה. 15-6 בממוצע.
    4. חשוב להחליף תוכנית אימונים מדי חודש-חודש וחצי.
    5. קריאטין - ניתן לרכוש בחנויות תוספי מזון, חלק מהפאמים והזול ביותר הנו להביאו מארצות הברית. רבע מחיר בממוצע. מתאים אם מטרת האימון הנה עלייה בכוח ובמסת השריר. כמו כן התוכנית המצוינת לעיל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו