בניית תכנית אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בניית תכנית אימון
    אסף
    23/07/2011

    ראשית, תודה על הפורום. כיף שאתם קיימים ועונים.
    אני מתאמן כבר למעלה משלוש שנים בחדר כושר ומקבל הנחיות מבלבלות ממאמנים עימם אני עושה אימונים אישיים לאורך השנים.
    אני מחפש מבנה תכנית אימון שאוכל להתמיד בה לאורך שנים.
    מתאמן 3 פעמים בשבוע. 2 אימונים ארוכים (כשעתיים) ואימון אחד קצר.
    מטרות האימון - פיתוח גוף (לא למטרת בודי בילדינג אלא כדי לחוש טוב עם עצמי) וכושר כללי.
    כיום מתחיל באימון כוח הכולל הרבה טריפל סטים, רוב אימון הכוח נמצא בדופק גבוה. באימונים הארוכים לאחר אימון הכוח ממשיך לאירובי (ספינינג, אליפטי וכו').
    לאחר אימון הכוח לוקח מנת חלבון עם סוכר ענבים כמקור אנרגיה פחממתי.
    אני מבין שפוטנציאלית טריפל סטים בדופק גבוה מתנגשים עם בניית מסת שריר וכן שאימון אירובי לאחר אימון כוח פוגע בבנניית שריר.
    איך ניתן לבנות תכנית שתומכת במטרותי במגבלות הזמן שלי?
    האם לדוגמא לעבור לתרגילים בדידים במקום הסופר סטים ולעבוד בדופק נמוך יותר (יותר הפוגות) יועיל?
    האם ביצוע של מנוחה בין הכוח לאירובי של 20-30 דקות הוא פתרון יעיל או שהמנוחה הנדרשת היא ארוכה מכך משמעותית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בניית תכנית אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם תכניות אימון הן לא לפורום

    אסף
    29/07/2011

    תוכלו להפנות אותי לפורום מתאים?

    תודה,
    אסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית תכנית אימון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    30/07/2011

    • ראשית כל הכבוד על ההתמדה והרצינות. בשל כך הנך מגיע ותגיע לתוצאות.
    הערותי...
    1. איני מכיר פורום שבונה תוכניות אימונים מסודרות. אני בספק אם יש, לא מקובל בדרך כלל.
    2. אימונים ארוכים מדי אנאירוביים לא מומלצים מכיוון שאז עולה נוכחותת שלההורמון הקטבולי קורטיזול והאימון יהיה פחות אפקטיבי ויעיל. מומלץ להתאמן עד שעה לכל היותר (!!!). אין סיבה לעבור זאת. לאחר מכן ניתן לבצע אימונים אירוביים. אחרי אימון כוח עצים מומלץ לבצע אימון אירובי קל או לבצע בערב אימון. כלומר לפצל על מנת למקסם את התוצאות.
    3. לא מומלץ לבצע טריפל סטים על בסיס קבוע אלא מדי פעם. אימון שכזה הנו אמור להיות עצים במיוחד ולכן מבצעים אותו מדי מספר חודשים. שאר החודשים בשבנה אימונים פחות עצימים, שימוש בטכניקות אימון כמו פירמידה, כיווץ איזומטרי בשיא, 21 ועוד.
    4. אם המטרה אינה פיתוח גוף מקצועי אין מניעה להמשיך באימון שציינת אך מאוד ייתכן שבשל אופן האימון הנוכחי העלייה במסת השריר מוגבלת יחסית. אימונים ארוכים מדי, אימונים אריביים איכותיים אחרי אימוני כוח, ביצוע טריפל סטים על בסיס קבוע ועוד ממש לא תורמים לעלייה אופטימלית במסת השריר.
    5. לגבי התזונה מציע להתייעץ עם פורום רפואת ספורט. נכון יותר.
    6. ממליץ בחום לפנות לייעוץ מקצועי על כל התוכנית והתזונה. ממליץ על דודי ששון. היה מר ישראל שנים רבות 0522553437.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו