ריצה ובעיות ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה ובעיות ברכיים
    גיא
    26/07/2011

    שלום, לאחרונה התחלתי לרוץ על הליכון בחדר כושר, המטרה שלי היא לשפר סיבולת לב ריאה ולהוריד קצת במסת שומן, בגדול להיכנס לכושר כמו שצריך. הבעיה שיש לי בעיות ברכיים שנובעות מפלטפוס, הפלטפוס עצמו די קיצוני וזה משפיע על הברכיים במאמץ. אני זוכר שהייתי אצל אורטופד לפני כמה שנים והוא הגדיר את זה "כמו חוסר בבולמי זעזועים" זאת אומרת שהסיכון שלי להיפצע גדול יותר. השאלה שלי היא: איך אני נכנס לכושר בריצה כמו שצריך בלי להכביד על ברכיים ולפצוע אותן? כמה פעמים בשבוע לרוץ ולאיזה מרחק/כמה זמן? איך אני יודע מתי להגדיל את זמן הריצה או את המרחק?
    תודה רבה והמשך שבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה ובעיות ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ובעיות ברכיים - תגובה

    עופר קיס
    27/07/2011

    גיא שלום
    ראשית עליך לפנות לחברה איכותית למדרסים ולקבל מוצר איכותי שמתאים לצריכך - הגדר זאת למוכר.
    שנית - לגבי מינון, הבעייה הרבה יותר מסובכת. אין מינון ידוע מראש כמה לבצע לפני הופעת כאבים. אני מציע שני דברים
    1. שילוב של אופניים ואליפטי וחתירה על מנת להכנס לכושר להוציא קלוריות אך ללא עומס אורטופדי על הרגל .
    2. לחפש מינון באופן עצמאי - למשל, לרוץ 2 דקות וללכת בשיפוע ומהירות מתאימה 2 דקות עד לקבלת 20-30 דקות יומיים בשבוע.
    אם טוב - עלה ליום כן, יום לא. אם טוב - הגברת מעט את משך הריצה לשלוש דקות,
    אני מקווה שהבנתצ את הרעיון. במקרה של כאבים בצע הפוך - הורד משך ריצה וימי ריצה שבועיים ושלב סוגי פעילות אחרים כפי שכתבתי למעלה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו