פריצת דיסק דר' איתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריצת דיסק דר' איתי זיו
    גל
    26/07/2011

    שאלה לדר איתי זיו:
    אני סובל מפריצת דיסק עד לפני כחודשוחצי התאמנתי בחדר כושר ועקב פריצת הדיסק הפסקתי להתאמן. שאלה : איזו פעילות לדעתך אני צריך לעשות בחדר כושר אירובי ואנאירובי. במקצועי אני נהג. אודה לתשובתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק דר' איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל

    ד''ר איתי זיו
    29/07/2011

    הערותי....
    1. אם באמת אבחנו פריצת דיסק חשוב לטפל בכך במיידי באמצעות אימון מתאים, תרגילי חיזוק ועוד. אזי יש לחזק שרירי בטן וזוקפי גב וכן תרגילים לחיזוק שרירי השלד בכלל. תרגילים כמו גשר קדמי, גשר צידי, הרמת רגל ויד נגדיות בעמידת 6 ועוד ועוד יהיו מצוינים ומומלץ לבצעם על בסיס קבוע. לא ציינת אם הנך סובל מעודף משקל או לא אך אם כן שחוב לטפל בכך במיידי מכיוון שבאמצעות כך העומס על עמוד השדרה פוחת.

    2. שולח לך לינק למאמר מעניין בנושא

    3. חשוב לארגן את סיבת הישיבה שלך בצורה טובה יותר. כסא גבוה יותר, ישיבה כך שהאגן במצב ניטרלי ולא מסובב מדי לפנים או לאחור ועוד.
    4. ניתן ורצוי אף להתיעץ עם פיזיותרפיסט ספורט או מאמן כושר בכיר המומחים לפציעות אלו. יעזור מאוד. שולח לך נייד של אחד מהם- 0522397575.
    יום מצוין ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לדר' איתי זיו

    גל
    30/07/2011

    אני שוקל 82 גובה 183 בן 49 אני צריך לרדת במשקל ולכן נרשמתי לחדר כושר. פ.דיסק גילו לי לפני עשרים שנה ולפני כחודש זה חזר קיבלתי זריקות והייתי במיטה כשבוע. המטרה כמובן לחזור לפעילות. שאלה: איזו פעילות אירובית מתאימה לי ? אני מודה לך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איתי זיו תשובה ?????????

    גל
    03/08/2011

    טרם ענית לי לגבי פ. אירובית וגם מה זה גשר קדמי וגשר צידי.
    תודה רבה ובאופן כללי ממש כיף לקרוא את התשובות שלך....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לדר' איתי זיו - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    04/08/2011

    הערותי.....
    1. חשוב לבצע פעילות גופנית על בסיס קבוע. כמובן יש צורך להתחשב בכאבים. הליכה, שחייה , רכיבה על אופניים הכול טוב כל עוד לא לא חשים בכאבים. במקרה זה מופרשים אנדרופינים, מרגישים טוב ותחושת הכאב פחות מורגשת.
    2. חשוב על מנת שהאנדורפינים יופרשו יש צורך לבצע את הפעילות האירובית בלפחות ב- 65% מהדופק המירבי המוגדר כ- 220 פחות הגיל לגברים ו- 226 פחות הגיל לנשים.
    3. חשוב בהמשך לבצע תרגילי חיזוק מתאימים על מנת להפחית כאבים ולהפחית סיכוי לארועים נוספים.
    4. ממליץ בחום להתייעץ עם איש מקצוע הבקיא בעניין ולבנות תוכנית אימונים מסודרת הכוללת תרגילים - כוח, וגמישות מתאימים. ממליץ על: פיליפ- 0522397575.
    בברכה


    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו