מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי אימוניםאיתמר06/08/2011
מה עידף ל 3 אימונים בשבוע abc או ab
ab מכייוון שאם אני מפספס אימון אני מספיק לעשות עדיין את כל השרירים בגוף באותו שבוע
או שזה בסדר גם abc למרות שאם נאי מפספס אימון אני לא מספיק את כל השרירים באותו שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי אימונים - תגובה
עופר קיס08/08/2011זו לא השאלה
ABC לצורך עבודה חזקה על רגליים בניפרד, אחרת AB
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
איתמר08/08/2011כן אתה צודק אבל אם אני עושה abc ומפספס אימון אז לא הספקתי לסיים את כל הגוף באותו שבוע
ואם אני עושה ab אז מקסימום פיספסתי אימון אני עדיין עשיתי את כל הגוף אז לא עדיף ab* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר - תגובה
עופר קיס09/08/2011אתה צודק. אין הכי טוב, יש הכי מתאים.
אתה תצטרך לפתור לבד - אין פתרון בית ספר
בכל מקרה בהצלחה
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
איתמר10/08/2011אוקיי אבל השאלה שלי כזו בכל מצב חייב להישתדל להספיק את כל הגוף באותו שבוע אם לא הגוף מתחיל לפרק את השריר?
כאילו לדוגמא אם אי בא בדרך כלל בין פעמיים ל 3 פעמים בשבוע אז עדיף שאני יעשה ab שלא יווצר מצב שאני לא מספיק את כל הגוף באותו שבוע?
או שזה לא כזה משה כי מה שקובע זו עצימות האימון
ועוד דבר אני לא מבין למה אומרים בקורס בויגייט שמי שבא פעמיים צריך לעשות כל אימון את כל הגוף
מה הבעייה בלפצל לחצי גוף וחצי גוף במידה שזה מתאמן מתקדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר - תגובה
עופר קיס10/08/2011הכל תלוי עצימות ויכולת התאוששות. חייבים לבדוק מה מתאים במסגרת של מגבלות זמן, שיפור ותחושה אישית של - האם התכנית מתאימה לי, משפרת אותי ונותנת לי מוטיבציה להמשיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
איתמר11/08/2011מתאמן מיתקדם שבא פעמיים יכול לפצל לחצי גוף וחצי גוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר?
איתמר14/08/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעופר?
איתמר17/08/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעופר? - תגובה
עופר קיס18/08/2011אין פיתרון בית ספר - החלט - לך על ההחלטה שלך ווצע יקונים או שינוי אם אתה לא מרוצה מהתוצאות
ביי
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
איתמר20/08/2011טוב תודה
אבל בגדול מה שאני לא מבין למה הרבה אנשים מהתחום כמו אפילו איתי זיו מהפורום אומרים ש 1-3 עושים רק אימונים כלליים ומ 3 מפצלים
כאילו למה לא לפצל למישהו מיתקדם שבא פעמיים לחצי וחצי ולעבוד על כל הגוף באותו אימון
כאילו מה ההבדל ש
ב abcde אפשר לפצל ל 5
ו ב abc אפשר לפצל ל 3
אבל לדוגמא ב ab לא מפצלים ועובדים פעמיים על כל הגוף
זה מה שלומדים בוינגייט וזה לא מיסתדר לי מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









