לד"ר איתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר איתי זיו
    יוסי
    12/08/2011

    שלום,

    השאלה שלי היא מדוע יש לשאוף להעלות את הרמה של האימון כל הזמן?

    הרי אם אדם נמצא בכושר מצוין במרכיבי הכושר השונים ואינו מרגיש צורך לשפר, האם יש סיבה לשאוף עדיין לעלייה?

    האם יש מניעה בביצוע תרגילים כנגד אותה התנגדות לאורך שנים, בהנחה שהאדם מצליח לשמר את כושרו הטוב?

    תודה,

    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/08/2011

    הערותי....
    1. לא חייבים להעלות משקלים באופן קבוע אם המטרה אינה העלאת מסת שריר או שיפור הכוח באופן ממשי. כן חשוב לגוון בתרגילים ותוכניות האימונים אחרת תחול במרבית המקרים פלטו ברמת היכולת ואף סטגנציה - ירידה.
    2. אימונים על בסיס קבוע ללא אתגור משעממים הן מנטלית והן פיזית ולכן מגוונים. הדבר שונה בהרמת משקולות תחרותית .
    3. אם ההתנגדות קבועה ואין ירידה בה והמצב מספק את המתאמן אין מניעה להישאר בתוכנית זו אך , כאמור, נשאף, כן לגוון, וכן להעלות עומסים לפרקים לשם גיוון, אתגור המערכות וכדומה.
    4. מצב מצוין של מערכות הגוף השונות? הדבר כמובן בעייתי להגדרה. אולי נכון ואולי גם לא. במרבית המקרים - לא!
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו