האם אני יכול להעלות במסת שריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני יכול להעלות במסת שריר
    היי
    16/08/2011

    בשרירי הידיים,הבטן והחזה בתוך פרק זמן של חודשיים-שלושה בחדר כושר?זתומרת לא להפוך להיות ממש חיה וחזק בצורה יוצאת דופן,אלא להתרחב ולהתנפח טיפה שלא יגידו - הוא שחיף,הוא חלש....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי של מסת שריר

    איתי הר-ניר
    16/08/2011

    באופן תיאורטי בהחלט ניתן לחוש בשינוי מסת השריר בטווח של שלושה חודשים.
    כמו כן, ניתן יהיה לחוש בשינוי יכולות פיתוח כוח.

    אולם, בכדי שתוצאות אלו יושגו, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים הקשורים בתחום אימון גופני ותזונה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני יכול להעלות במסת שריר - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    בטח שאפשר, אך כיוון שהרוב תלוי בתזונה, יש לוודא שכמות הקלוריות וסוג המזון מתאים. אנא העזר בפורום התזונה שלנו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי,תודה - כרגע אני לא נרשם למכון

    היי
    17/08/2011

    כושר כי אני בן 15 ואני לא רוצה שתהיה פגיעה בגדילה(על אף שאומרים שזה לא פוגע בגדילה).
    ועכשיו בהקשר אחר - ריצות.
    אני רץ כל יומיים,בשעה 7 בערב.רץ כ20 דקות כל פעם(בסה"כ 4 ק"מ - קצב של 11.5-12 קמ"ש קבוע,מידי פעם ספרינטים בתוך הריצה,ואז יותר איטי וכו').רץ גם על כביש(אספלט),וגם בשדות על חול ואדמה(בשדות זה רוב הזמן מול כיוון הרוח,ויש גם מעט עליות,כך שלעיתים זה יותר קשה).לפני הריצה ואחריה תמיד הליכה(לפעמים מהירה,לפעמים איטית,לפעמים באמצע).אחרי הריצה אני נח קצת,ושותה כוס חלב,וכשעה לאחר מכן ופחות מכך אוכל ארוחת ערב מסודרת שכוללת ירקות,לחם,טונה,ביצה(אבל לא תמיד).האם זה טוב?או שכדאי לשלב גם ריצות ספרינט/עליות?
    האם מותר לרוץ יום אחרי יום?
    האם כאשר אני חוזר מריצה 4 ק"מ(בסוף שלה) ואני מרגיש שאני יכול לרוץ עוד הרבה(כלומר שנשאר לי עוד הרבה כוח) זה אומר שזה לא עוזר(בזמן הריצה אני מרגיש שקשה לי ושהשרירים שלי כואבים אפילו,אבל אז לקראת הסוף זה עובר - כנראה בגלל שזה בסוף)?
    תודה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו