מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אני יכול להעלות במסת שרירהיי16/08/2011
בשרירי הידיים,הבטן והחזה בתוך פרק זמן של חודשיים-שלושה בחדר כושר?זתומרת לא להפוך להיות ממש חיה וחזק בצורה יוצאת דופן,אלא להתרחב ולהתנפח טיפה שלא יגידו - הוא שחיף,הוא חלש....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי של מסת שריר
איתי הר-ניר16/08/2011באופן תיאורטי בהחלט ניתן לחוש בשינוי מסת השריר בטווח של שלושה חודשים.
כמו כן, ניתן יהיה לחוש בשינוי יכולות פיתוח כוח.
אולם, בכדי שתוצאות אלו יושגו, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים הקשורים בתחום אימון גופני ותזונה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני יכול להעלות במסת שריר - תגובה
עופר קיס16/08/2011בטח שאפשר, אך כיוון שהרוב תלוי בתזונה, יש לוודא שכמות הקלוריות וסוג המזון מתאים. אנא העזר בפורום התזונה שלנו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי,תודה - כרגע אני לא נרשם למכון
היי17/08/2011כושר כי אני בן 15 ואני לא רוצה שתהיה פגיעה בגדילה(על אף שאומרים שזה לא פוגע בגדילה).
ועכשיו בהקשר אחר - ריצות.
אני רץ כל יומיים,בשעה 7 בערב.רץ כ20 דקות כל פעם(בסה"כ 4 ק"מ - קצב של 11.5-12 קמ"ש קבוע,מידי פעם ספרינטים בתוך הריצה,ואז יותר איטי וכו').רץ גם על כביש(אספלט),וגם בשדות על חול ואדמה(בשדות זה רוב הזמן מול כיוון הרוח,ויש גם מעט עליות,כך שלעיתים זה יותר קשה).לפני הריצה ואחריה תמיד הליכה(לפעמים מהירה,לפעמים איטית,לפעמים באמצע).אחרי הריצה אני נח קצת,ושותה כוס חלב,וכשעה לאחר מכן ופחות מכך אוכל ארוחת ערב מסודרת שכוללת ירקות,לחם,טונה,ביצה(אבל לא תמיד).האם זה טוב?או שכדאי לשלב גם ריצות ספרינט/עליות?
האם מותר לרוץ יום אחרי יום?
האם כאשר אני חוזר מריצה 4 ק"מ(בסוף שלה) ואני מרגיש שאני יכול לרוץ עוד הרבה(כלומר שנשאר לי עוד הרבה כוח) זה אומר שזה לא עוזר(בזמן הריצה אני מרגיש שקשה לי ושהשרירים שלי כואבים אפילו,אבל אז לקראת הסוף זה עובר - כנראה בגלל שזה בסוף)?
תודה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









