שיפור הכושר הגופני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור הכושר הגופני
    עמי
    18/08/2011

    שלום רב,
    אני בן 49 ומבצע לפחות 3 אימונים ארוביים בשבוע (הליכות/רכיבה על אופניים/ספינינג).
    כל אמון למשך כשעה וחצי בדופק ממוצע של 140

    השבוע ביצעתי מבחן מאמץ והכושר הוגדר כנמוך (הגעתי לדופק מטרה אחרי 7.5 דקות).
    מה קורה פה ?
    לא היה אמור להיות לי כושר יותר טוב אם אני מסוגל לבצע פעילות ארובית של שעה וחצי כל פעם?
    ומה הדרך הנכונה לשפר את כושרי הגופני.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור הכושר הגופני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור הכושר הגופני - תגובה

    עופר קיס
    18/08/2011

    עמי שלום
    שאלה טובה - סיבות אפשריות, גנטיקה, יום לא טוב, מבחן לא מתאים - הליכה בשיפוע במקום אופניים או הפוך, פחד מבדיקה

    מה לעשות -
    לעבור לאימוני הפוגות. לאחר חימום בן 10 דקות לבצע 2-4 דקות אימון בדופק 150 או קצת יותר ו 2 עד 3 דקות לחזור לדופק 120-130.
    להתחיל עם 4 הפוגות ולסיים עם 8 . פעמיים בשבוע.
    בימים של דופק 140 רצוף , כל כמה דקות לתת יציאה עצימה של 10-20 שניות ולחזור לדופק 140.
    לא לשכוח מים והתאוששות בסוף
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו