האם מומלץ להוסיף משקל לאימון מתח?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם מומלץ להוסיף משקל לאימון מתח?
    רן
    18/08/2011

    שלום רב לחברי הפורום,
    אני נוהג לעשות אימוני כושר לפחות 3 פעמים בשבוע.
    אני כרגע בן 22, והדבר שאני הכי חלש בו זה מתח.
    אני מצליח לעשות בערך 8-9 מתח מלאים, כלומר בלי עזרה של הרגליים.

    אז השאלה שלי היא כזאת, האם מומלץ לי להוסיף משקל לגוף כשאני עושה מתח?
    למשל תיק או משהו כזה? כי בכל זאת, אני מניח שמי שעושה מס' רב של מתח יכול להרשות לעצמו, השאלה אם לי זה יעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרן - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    21/08/2011

    הערותי..
    1. ניתן להוסיף משקל בעת ביצוע תרגיל המתח וכמובן שהדבר יסייע אך גם שוב לבצע אימוני סבולת שמתבטאים בביצוע חזרות רבות של מתח בכל סט (אם זו המטרה).
    בפועל ניתן לגוון ולבצע אימון בו הנך מוסיף משקל פעם בשבוע ושאר האימונים ללא תוספת משקל . חשוב גם לשלב שיטות אימון כמו פירמידה, חזרות מאולצות ועוד מכיוון שיישומן תורם מאוד לשיפור היכולת במתח.
    במקביל הפחתת אחוז השומן התת עורי באמצעות אימון אירובי ותזונה נכונה יתרמו לשיפור היכולת בעליות מתח מכוון שבמתח הנך מתמודד עם משקל גוף - כוח יחסי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו