ריצה והליכה מהירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה והליכה מהירה
    מורני
    27/08/2011

    שלום,
    כשבוע שאני מבצעת הליכה מהירה כל יום במשך שעה. התחלתי בהליכה איטית לאחר יומיים הליכה מהירה ואתמול סוף סוף אזרתי אומץ והתחלתי לרוץ. את הריצה לא ביצעתי במשך כל ההליכה, ז"א עשיתי הליכה מהירה כחצי שעה,רצתי עם כמה הפסקות כעשר דקות פחות או יותר סה"כ ואח"כ המשכתי להליכה מהירה.השאלה שלי אם זה בסדר/ אם זה עוזר שמתוך השעה שהלכתי רק עשר דקות רצתי (יש לציין שאני לא רצתי אולי מכיתה ו' ואני בת 23 :) ).
    חזרתי הבייתה עם דופק עצום ופרצוף עגבנייה (זה תקין)? הבעיה הנוספת שדיי קשה לי לרוץ כי כנראה אני לא יודעת איך לנשום נכון בזמן הכושר (איך נושמים נכון) וקצת ממש קצת כושר לי הצד כשאני רצה. אני לא חיה בסרט ומבינה שאני לא אוכל פתאום להיות אצנית אבל ממש ממש מתחשק לי להגיע למצב שארוץ במשך שעה רצוף. הכושר הגופני שלי באופן כללי הוא בסדר גמור,אני לא יכולה להגיד שאני ספורטאית מצטיינת ואני גם דיי רזה. תוך כמה זמן אוכל להגיע למטרתי? סליחה על החפירה ותודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה והליכה מהירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה והליכה מהירה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    29/08/2011

    הערותי....
    1. חשובה מאוד מאוד ההדרגתיות בכלל ובמיוחד כשמדובר באימוני ריצה.
    2. דופק גבוה במיוחד אינו מומלץ כלל ועיקר בתקופה הראשונה ואולי בהמשך.
    3. לגבי נשימה חשוב לנשום מהפה ומהאף והדבר מאוד סובייקטיבי.
    4. תוך מספר חודשים, 3 למשל, ניתן להשיג כושר אירובי לא רע בכלל. העניין הנו תוכנית אימונים מסודרת ומושכלת על מנת להתקדם ללא פציעות באופן הדרגתי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ברשותך

    מורני
    29/08/2011

    אני עושה מתיחות לפני ואחרי ההליכה והריצה, אבל למחרת השרירי רגליים שלי נורא כואבים.זה תקין נורמאלי להתחלה?זה עובר בהמשך כשהגוף מתרגל?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    29/08/2011

    הערותי..
    1. כאבי שרירים מאוחרים הנם תוצאה בדרך כלל של אימון מאומץ אירובי או אנאירובי שלא רגילים אליו. אזי נוצרים קרעים מיקרוסקופיים בשרירים הפועלים וכאבים בשל כך. לאחר מספר ימים הכאבים אמורים לחלוף ובמידה ולא אזי יש לפנות לרופא. עדיף רופא ספורט.
    2. מומלץ תוכנית אימונים הדרגתית יותר ופחות מאומצת וייתכן שאם הכאבים לא עוברים חסר מגנזיום שמשפיע מאוד על תפקודי השרירים.
    מציע לנסות תוכנית אימונים קלה והדרגתית, במידת הצורך לעשות שימוש במגנזיום- מומלץ להתייעץ לפני בפורום רפואת ספורט או תזונה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו