אירובי ואן-אירובי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירובי ואן-אירובי
    אני
    08/09/2011

    שלום,
    אני מתאמנת שנים (:

    כיום במצב של חופשת קיץ
    שינתי תוכנית אימונים בחד"כ, שבמהלך שנת הלימודים הייתה תוכנית כוללנית שהייתי
    הולכת לחד"כ בפעמים -שלוש בשבוע,
    וכעת אני בתוכנית ABC -A-ידיים, B גב C רגליים

    ויש לי זמן פנוי ,
    האם זה טוב ללכת לבריכה ובאותו יום לעשות אחד מהאימונים?
    ואותה השאלה בנוגע לשילוב ביו חד"כ לקיק-בוקס?

    האם מצב כזה הוא הגיוני וטוב

    יום א'- קיק-בוקס +אימון כושר A
    יום ב'- הליכה+אימון כושר B
    יום ג'- בריכה+אימון כושר C
    יום ד'- אימון כושר A+ הליכה
    יום ה- בריכה +אימון כושר B
    יום ו' -קיק-בוקס+אופניים
    יום שבת -אימון כושר C והליכה.

    ומה כדי לעשות קודם חד"כ או אימון אירובי ?

    תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירובי ואן-אירובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירובי ואן-אירובי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    08/09/2011

    הערותי....
    וואוו.. בחורה שמתאמנת כך, לא ממש שכיח. כל הכבוד על ההשקעה והרצינות במיוחד בהשקעה באימונים האנאירוביים המצוינים.
    אין בעיה עם התוכנית המצוינת אך לא כתוב מטרת האימון. לפי שה ניתן לדעת אם המינונים בסדר או לא. לגבי הסדר אם המטרה הנה היפרטרופיה- העלאת מסת שריר או העלאת טונוס שרירי ממשי הרי שהאימון האירובי מומלץ שיתבצע אחרי האימון האנאירובי או בנפרד ממנו.
    לגבי תוכנית ABC מיועדת אגב להעלאת מסת שריר ובמידה וזו לא המטרה הרי שבנקל ניתן להסתפק בפיצול ל- AB. בשאר לבצע אימונים אירוביים, אימונים פונקציונליים, תרגילי גמישות וכדומה.
    בברכה ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו