שאלה לדר' איתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לדר' איתי זיו
    גל
    10/09/2011

    אני מתאמנת בחדר כושר כשעתיים שעה אירובי שעה אימוני כוח במהלכם אני מפחיתה כ-800 קלוריות (בת 41 שוקלת 75 163 ). אם אני מתאמנת רק אימון כוח באותו יום אני מפחיתה בין 350 ל400 קלוריות השאלה הגדולה האם באימוני כוח שאני מורידה את הקלוריות הנ"ל האם הם מתקזזים מהמאזן הקלורי או שבאימוני כוח אני בעצם מעלה רק את המסת שריר ולא מורידה בכלל קלוריות ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לדר' איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תגובה-

    ד''ר איתי זיו
    12/09/2011

    הערותי...
    קצת סדר בעניינים....
    1. 800 קלוריות באימון אירובי???????????? איזה דופק? בעיקרון לא סביר. 800 קלוריות בשעה אפשרי רק כשמדובר באימון איכותי של ממש כמו אינטרוולים וכדומה. סביר יותר 600- 500 קלוריות.
    2. אימוני כוח - ההוצאה האנרגטית הנה 150-140 קלוריות באימון עצים של 45-60 דקות בממוצע. ערך המוסף המהותי הנו חילוף החומרים בהמשך לאחר האימון ובכלל. ככל שמסת הגוף הרזה עולה חילוף החומרים הבסיסי עולה גם הוא והדבר כמובן חיובי וחשוב בכל גיל! לפיכך ככל שמסת הגוף הרזה תהיה רבה יותר ההתמודדות עם המשקל תהיה טובה גם היא ובד בבד תשתפר ההופעה האסתטית באופן ממשי בכלל ואצל נשים - בפרט.
    3. לגבי השמנה/שמירה על המשקל או הרזיה הדבר תלוי בגורמים רבים- מידת חילוף החומרים, מספר הקלוריות שנעשה בהן שימוש, מספר הקלוריות הנצרכות ועוד. אשמח לענות ולתת פרטים נוספים אם יש צורך. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' איתי זיו

    גל
    13/09/2011

    ראשית תודה על תשובתך. בראשית דבריי ציינתי שאני מבצעת אימון כוח ואירובי ובמהלכו אני מפחיתה 800 קלוריות בשעתיים !!!
    האמת שהתאכזבתי לשמוע ששעון הדופק באימוני כוח לא מורה על מס' הקלוריות הנכון. במהלך אימון כוח של שעה השעון מורה על הפחתה של 380- 450 קלוריות.
    האם גם באירובי השעוני דופק בעצם לא מחשבים נכון את הקלוריות ?
    שוב תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו