מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לדר' איתי זיוגל10/09/2011
אני מתאמנת בחדר כושר כשעתיים שעה אירובי שעה אימוני כוח במהלכם אני מפחיתה כ-800 קלוריות (בת 41 שוקלת 75 163 ). אם אני מתאמנת רק אימון כוח באותו יום אני מפחיתה בין 350 ל400 קלוריות השאלה הגדולה האם באימוני כוח שאני מורידה את הקלוריות הנ"ל האם הם מתקזזים מהמאזן הקלורי או שבאימוני כוח אני בעצם מעלה רק את המסת שריר ולא מורידה בכלל קלוריות ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ,תגובה-
ד''ר איתי זיו12/09/2011הערותי...
קצת סדר בעניינים....
1. 800 קלוריות באימון אירובי???????????? איזה דופק? בעיקרון לא סביר. 800 קלוריות בשעה אפשרי רק כשמדובר באימון איכותי של ממש כמו אינטרוולים וכדומה. סביר יותר 600- 500 קלוריות.
2. אימוני כוח - ההוצאה האנרגטית הנה 150-140 קלוריות באימון עצים של 45-60 דקות בממוצע. ערך המוסף המהותי הנו חילוף החומרים בהמשך לאחר האימון ובכלל. ככל שמסת הגוף הרזה עולה חילוף החומרים הבסיסי עולה גם הוא והדבר כמובן חיובי וחשוב בכל גיל! לפיכך ככל שמסת הגוף הרזה תהיה רבה יותר ההתמודדות עם המשקל תהיה טובה גם היא ובד בבד תשתפר ההופעה האסתטית באופן ממשי בכלל ואצל נשים - בפרט.
3. לגבי השמנה/שמירה על המשקל או הרזיה הדבר תלוי בגורמים רבים- מידת חילוף החומרים, מספר הקלוריות שנעשה בהן שימוש, מספר הקלוריות הנצרכות ועוד. אשמח לענות ולתת פרטים נוספים אם יש צורך. בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' איתי זיו
גל13/09/2011ראשית תודה על תשובתך. בראשית דבריי ציינתי שאני מבצעת אימון כוח ואירובי ובמהלכו אני מפחיתה 800 קלוריות בשעתיים !!!
האמת שהתאכזבתי לשמוע ששעון הדופק באימוני כוח לא מורה על מס' הקלוריות הנכון. במהלך אימון כוח של שעה השעון מורה על הפחתה של 380- 450 קלוריות.
האם גם באירובי השעוני דופק בעצם לא מחשבים נכון את הקלוריות ?
שוב תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









