מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימון נכוןשירה12/09/2011
שלום רב!
התחלתי השבוע להתאמן במכון כושר במסגרת חוגים המשלבים אימון של אירובי וחיזוק שרירים, כשעתיים בכל פעם, כלומר: כל חוג אורכו כשעה. ואני רוצה להתאמן 4 פעמים בשבוע. האם זה נורמלי? או שדרושה מנוחה, כלומר: להגיע יום כן ויום לא.
כמו כן, אני רוצה לרדת במשקל עם שילוב של תזונה נכונה כמובן, האם השילוב של חוג אירובי/עיצוב עם חוג יוגה/פילאטיס/שחייה יעשה את העבודה או שישנו צורך באימונים בחדר הכושר-מכשירים?
תודה ובברכת שנה טובה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
שירה15/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה תמיד כך
אביב15/09/2011אוהבים לגרום לאנשים לחכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימון נכון - תגובה
ד''ר איתי זיו16/09/2011הערותי....
השאלות ממש מעניינות וחשוב להבהיר מספר פרטים.
2. מנוחה מאימונים יש צורך לעשות כשמדובר באימוני כוח בחדר הכושר בעצימות גבוהה. אחרי שיעורי חיזוק בסטודיו לא בהכרח יש צורך לנוח בין אימונים מכיוון שמדובר באימונים בדרגת קושי לא גבוהה יחסית לאימון משקולות. לכן, כל מקרה לגופוץ לעיתים נמליץ על יום מנוחה לפחות ולעיתים - לא.
3. פעילות אירובית ניתן לבצע מדי יום כל השבוע. חשובה במיוחד ההדרגתיות באימון. גם במקרה זה אם מבוצע אימון איכותי במיוחד בדופק גבוה אזי יש לנוח יום למחרת או לבצע אימון קל יחסית שבו הדופק לא גבוה במיוחד.
4. מבחינת השפעה על ההרזיה. לא חייבים לבצע אימון בחדר הכושר אם האימונים המבוצעים הנם בעצימות רבה דיה. אילולא כן מומלץ לבצע אימונים גם בחדר הכושר. אימוני כוח חשובים במיוחד בכל גיל הן בריאותית וכן גם מבחינת ההשפעה על חילוף החומרים וההרזיה.
5. לגבי משך האימון. שעתיים אימון - אימון ממושך . אם שילוב של אימון כוח ואירובי חשוב להחליט איזה אימון יתבצע ראושן מכיוון שיש השלכות על אפקטיביות האימון שאחריו - פחות טובות. לכן חשוב להגיר מטרת האימון.
6. חשוב במיוחד להקפיד על תפריט מתאים לשם מיקסום התוצאות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









