אימון נכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון נכון
    שירה
    12/09/2011

    שלום רב!

    התחלתי השבוע להתאמן במכון כושר במסגרת חוגים המשלבים אימון של אירובי וחיזוק שרירים, כשעתיים בכל פעם, כלומר: כל חוג אורכו כשעה. ואני רוצה להתאמן 4 פעמים בשבוע. האם זה נורמלי? או שדרושה מנוחה, כלומר: להגיע יום כן ויום לא.

    כמו כן, אני רוצה לרדת במשקל עם שילוב של תזונה נכונה כמובן, האם השילוב של חוג אירובי/עיצוב עם חוג יוגה/פילאטיס/שחייה יעשה את העבודה או שישנו צורך באימונים בחדר הכושר-מכשירים?

    תודה ובברכת שנה טובה

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    שירה
    15/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה תמיד כך

    אביב
    15/09/2011

    אוהבים לגרום לאנשים לחכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון נכון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי....
    השאלות ממש מעניינות וחשוב להבהיר מספר פרטים.
    2. מנוחה מאימונים יש צורך לעשות כשמדובר באימוני כוח בחדר הכושר בעצימות גבוהה. אחרי שיעורי חיזוק בסטודיו לא בהכרח יש צורך לנוח בין אימונים מכיוון שמדובר באימונים בדרגת קושי לא גבוהה יחסית לאימון משקולות. לכן, כל מקרה לגופוץ לעיתים נמליץ על יום מנוחה לפחות ולעיתים - לא.
    3. פעילות אירובית ניתן לבצע מדי יום כל השבוע. חשובה במיוחד ההדרגתיות באימון. גם במקרה זה אם מבוצע אימון איכותי במיוחד בדופק גבוה אזי יש לנוח יום למחרת או לבצע אימון קל יחסית שבו הדופק לא גבוה במיוחד.
    4. מבחינת השפעה על ההרזיה. לא חייבים לבצע אימון בחדר הכושר אם האימונים המבוצעים הנם בעצימות רבה דיה. אילולא כן מומלץ לבצע אימונים גם בחדר הכושר. אימוני כוח חשובים במיוחד בכל גיל הן בריאותית וכן גם מבחינת ההשפעה על חילוף החומרים וההרזיה.
    5. לגבי משך האימון. שעתיים אימון - אימון ממושך . אם שילוב של אימון כוח ואירובי חשוב להחליט איזה אימון יתבצע ראושן מכיוון שיש השלכות על אפקטיביות האימון שאחריו - פחות טובות. לכן חשוב להגיר מטרת האימון.
    6. חשוב במיוחד להקפיד על תפריט מתאים לשם מיקסום התוצאות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו