סטים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטים
    אלעד
    12/09/2011

    1.האם יצא מחקר לגבי כמה סטים מומלץ לעבוד על כל קבוצת שריר גם גדולה כמו חזה וגם קטן כמו יד קדמית?
    2.ומי אמר שצריך לעשות דווקא 3 סטים לכל תרגיל ולא 1 או 4..על סמך החליטו את ההחלטה שזה 3 ולא מספר אחר?קראתי מחקרים שהעידו שגם סט 1 כאשר מגיעים לכישלון הוא יעיל ,אז אשמח אם תעשה לי סדר בבלאגן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטים - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי....
    1. ראשית כל הכבוד על השאלה. חשובה.
    2. ישנם מחקרים שהראו שסט אחד יעיל עשוי להיות כמו 3 סטים וזאת אם מבצעים אותו ברמה של RM. אזי חשוב לדעת איך במקביל מבוצעים 3 סטים. מכיוון שמעט מאוד מתאמנים מבצעים אימוני איכות בחדר הכושר הרי שהדבר לא מש רלבנטי לבצע סט אחד בלבד.
    2. מהמחקרים עולה שעל מנת להעלות מסת שריר חשובה מאוד העצימות ומספר סטים כולל באימון הכוח. כלומר לא ניתן לעשות רק סט אחד ולהעלות מסת שריר באופן ממשי. לכן בהתאם למטרת האימון מחליטים מספר הסטים, העצימות, זמני המנוחה וכדומה.
    3. לגבי 4-3 סטים לכל תרגיל צריך למצוא מחקר בהקשר לכך. יש בבטחה מחקר שמראה שיש צורך במספר סטים לקבוצת שרירים על מנת להשיג תוצאות ספורטיביות או גידול מהותי בכוח.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו