אימון עם שבר ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון עם שבר ברגל
    אור
    13/09/2011

    שלום שמי אור בן 29 גובה 1.75 65 ק"ג. לאחרונה שברתי את כף רגלי ועברתי ניתוח לקיבוע שני מפרקים מה שאומר שאיני אוכל לדרוך על רגלי לתקופה ארוכה (שלושה חודשים ומעלה) לפני הניתוח עסקתי בפעילות אירובית יומית ומכיוון שעכשיו איני יכול אשמח לנצל את הזמן כדי לעבוד על קבוצות השרירים שאני יכול בתקופה זו (חזה ידיים וגב) אני יכול להתאמן אך ורק בשכיבה. על איזה מכשור הייתם ממליצים? אם אני מתאמן עם משקולות מאיזה משקל להתחיל? תרגילים שמתאימים לי אמצא ביוטיוב אבל אשמח לעצות מועילות. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון עם שבר ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון עם שבר ברגל - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי....
    1. אין מניעה להתאמן על הגפיים העליונים על בסיס קבוע. משקולות חופשיות, מכונות ייעודיות. תרגילים לבטן וזוקפי גב וכדומה. אין מניעה גם להפעיל את הרגל הבריאה והדבר עשוי לסייע גם לתהליך השיקום של הרגל הפגועה.
    2. חשוב להתייעץ עם פיזיותרפיסט ספורט לגבי שיקום במים ותנועה על הרגל לאחר מספר ימים/שבועות. ממש לא בטוח שצריך להיות מושבת תקופה ארוכה.
    3. תרגילים ניתן לעשות מאות. השאלה הנה רמת האימון, הזמן המוקדש לכך, מטרות אימון עיקריות ועוד.
    בהצלחה והחלמה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו