שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים....
    נעם
    16/09/2011

    שלום, אני בן 19 ועומד לפני גיוס. עשיתי לעצמי תוכנית אימונים של סטים לחודשיים הקרובים, שלוש סטים כל פעם, שלוש פעמים ביום(9 סטים ביום).
    בתור התחלה אני מתחיל מ25 כפיפות בטן, 10 שכיבות סמיכה, 5 שכיבות סמיכה-יהלום, 25 הרמות משקולות של 3 קילו בכל יד ועוד תרגיל נוסף שדומה קצת לכפיפות בטן, שבו אני עושה 45...
    הרעיון הוא שאני מוסיף עוד 5 פעמים לכל תרגיל בכל שבוע(ומעלה את משקל המשקולות בהמשך...)
    רציתי לדעת אם זה בסדר, קל מדי, קשה מדי, יותר מדי...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים.... - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי...
    1. חשוב לדעת מהן הדרישות ביחידה המועדת לשירות הצבאי. הדבר שונה מיחידה ליחידה.
    2. חשוב לבצע אימוני הכו בעצימות גבוהה דיה. בצורה נכונה, איטית בווריאציות שונות ואם ניתן להעלות עומס חיצוני או לשנות שיפועים. לדוגמה - שכיבות סמיכה בצורות שונות, כפיפות גו בצורות שונות ועוד. 3 ק"ג קל מדי לצורך העניין וחשוב וכדאי להצטייד במשקלים כבדים יותר.
    3. עלייה הדרגתית בעומס הנה חשובה במיוחד וטוב וחשוב לנהוג כך . מה עם החלק האירובי?
    4. לצורך אימונים קשים , מעניינים ומתאימים לשיפור כושר ייחודי לקראת גיוס ניתן להצטרף לקבוצה שמבצעת אימוני קרוס פיט. אין הרבה קבוצות כאלו בארץ אך אחת טובה ניתן למצוא במטווח בהרצלייה. המדריך - מצוין- עומרי פלד. ממליץ בחום.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על התשובות....

    נעם
    18/09/2011

    1.עוד לא הבנתי אם האינטנסיביות של הסטים טובה- 9 סטים ביום, כל יום.
    2.פעילות אירובית היא בעייתית בשבילי כי יש לי בעיה ברגל, ואני גר במושב מרוחק בלי גישה לבריכה בחורף. יש לזה תחליף?
    3.מאיזה משקל כדאי להתחיל אם אמרת ש3 ק"ג זה לא מספיק?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיץ

    נעם
    19/09/2011

    ..............

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר איתי זיו
    19/09/2011

    היי, מוסיף...
    1. 9 טים - מעט מדי באימון כוח. במידה והנך מפעיל 3 קבוצות שרירים שונות - חזה, גב רגליים ובטן, כל אחת מהקבוצות נפעיל 8-5 טים בממוצע בעומס גבוה דיו.\
    2. פעילות אירובית - חשוב למצוא פיתרון. שחייה בבריכה, רכיבה על אופניים ועוד.
    \3. לגבי משקל המשקולת. תן לבצע תרגילים עם משקל גוף ללא משקולות יד כלל ואולי עדיף מכיוון שהצטיידות עם משקולות יד במשקלים שונים הנה דבר לא זולה בכלל.
    \בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו