מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים....נעם16/09/2011
שלום, אני בן 19 ועומד לפני גיוס. עשיתי לעצמי תוכנית אימונים של סטים לחודשיים הקרובים, שלוש סטים כל פעם, שלוש פעמים ביום(9 סטים ביום).
בתור התחלה אני מתחיל מ25 כפיפות בטן, 10 שכיבות סמיכה, 5 שכיבות סמיכה-יהלום, 25 הרמות משקולות של 3 קילו בכל יד ועוד תרגיל נוסף שדומה קצת לכפיפות בטן, שבו אני עושה 45...
הרעיון הוא שאני מוסיף עוד 5 פעמים לכל תרגיל בכל שבוע(ומעלה את משקל המשקולות בהמשך...)
רציתי לדעת אם זה בסדר, קל מדי, קשה מדי, יותר מדי...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים.... - תגובה
ד''ר איתי זיו17/09/2011הערותי...
1. חשוב לדעת מהן הדרישות ביחידה המועדת לשירות הצבאי. הדבר שונה מיחידה ליחידה.
2. חשוב לבצע אימוני הכו בעצימות גבוהה דיה. בצורה נכונה, איטית בווריאציות שונות ואם ניתן להעלות עומס חיצוני או לשנות שיפועים. לדוגמה - שכיבות סמיכה בצורות שונות, כפיפות גו בצורות שונות ועוד. 3 ק"ג קל מדי לצורך העניין וחשוב וכדאי להצטייד במשקלים כבדים יותר.
3. עלייה הדרגתית בעומס הנה חשובה במיוחד וטוב וחשוב לנהוג כך . מה עם החלק האירובי?
4. לצורך אימונים קשים , מעניינים ומתאימים לשיפור כושר ייחודי לקראת גיוס ניתן להצטרף לקבוצה שמבצעת אימוני קרוס פיט. אין הרבה קבוצות כאלו בארץ אך אחת טובה ניתן למצוא במטווח בהרצלייה. המדריך - מצוין- עומרי פלד. ממליץ בחום.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה על התשובות....
נעם18/09/20111.עוד לא הבנתי אם האינטנסיביות של הסטים טובה- 9 סטים ביום, כל יום.
2.פעילות אירובית היא בעייתית בשבילי כי יש לי בעיה ברגל, ואני גר במושב מרוחק בלי גישה לבריכה בחורף. יש לזה תחליף?
3.מאיזה משקל כדאי להתחיל אם אמרת ש3 ק"ג זה לא מספיק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ
נעם19/09/2011..............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ד''ר איתי זיו19/09/2011היי, מוסיף...
1. 9 טים - מעט מדי באימון כוח. במידה והנך מפעיל 3 קבוצות שרירים שונות - חזה, גב רגליים ובטן, כל אחת מהקבוצות נפעיל 8-5 טים בממוצע בעומס גבוה דיו.\
2. פעילות אירובית - חשוב למצוא פיתרון. שחייה בבריכה, רכיבה על אופניים ועוד.
\3. לגבי משקל המשקולת. תן לבצע תרגילים עם משקל גוף ללא משקולות יד כלל ואולי עדיף מכיוון שהצטיידות עם משקולות יד במשקלים שונים הנה דבר לא זולה בכלל.
\בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




