כוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כוח
    ילד 1
    17/09/2011

    שלום אני בן 16.5 ואני משחק כדורסל ומוסיף אימוני כוח- שכיבות סמיכה בטן מתח וזוקפי גו. אני בכתה יא כך שיש הרבה מטלות. רציתי לדעת כך : אני משתדל לעשות 3 פעמים בשבוע את הכוח בהפרש של בין יומיים לשלושה(ראשון,שלישי,שישי או ראשון רביעי שישי וכו' ). רציתי לדעת אם קורה שאין לי זמן ביום מסוים ,אז אני יכול לעשות כוח יום אחרי יום ואז מנוחה? למשל לעשות ראשון שלישי שישי-ואני יודע שבראשון לא יהיה לי זמן אז אני עושה גם שבת ואז נח עד יום שני או שלישי(ואז יוצא שבת שלישי חמישי ואז שוב ראשון שלישי שישי וכן הלאה ) ... ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוח - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי...
    1. מומלץ לבצע את האימוני כוח כפי שמצוין - בימים לא עוקבים. במידה ומדובר בנפח קטן של סטים וחזרות ניתן גם לבצע גם יום אחר יום.
    2. חשוב להעלות דרגת הקושי של התרגילים. באמצעות ביצוע תרגילים קשים יותר, מספר חזרות רבה יותר פר תרגיל, קיצור זמני המנוחה ועוד.
    3. בעיקרון ניתן להתמיד בתוכנית זו של 3 פעמים שבוע עם הפסקות של יומיים עד 3 בין אימון לאימון. חשוב בכל מקרה לתזמן זאת עם אימוני הכדורסל. לבצע את האימוני כוח בנפרד - יהיה עדיף מאשר יחד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו